Версия за печат

00087-2013-0145

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Отдел "Обществени поръчки и търгове", ул. Париж №3, стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт-офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377385

Място/места за контакт: фронт-офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене /КДХ/ на територията на Столична община по обособени позиции: 1.КДХ район „Витоша” 2.КДХ район „Люлин” 3.КДХ с банка за майчина кърма район „Илинден”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1.КДХ район „Витоша” 2.КДХ район „Люлин” 3.КДХ с банка за майчина кърма район „Илинден”
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплексите за детско хранене /КДХ/ на територията на Столична община по обособени позиции: 1.КДХ район „Витоша” 2.КДХ район „Люлин” 3.КДХ с банка за майчина кърма район „Илинден”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчните количества на хранителните продукти за КДХ са посочени в документацията и са неразделна част от нея.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

ДА

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ си запазва правото да възложи допълнителни доставки на избрания Изпълнител, за срок до 6 месеца в случай, че в срокът на договора е открита процедура, но все още няма избран Изпълнител и сключен договор. Към прилагането на опцията се пристъпва след изтичане на срока на договора и след писмено уведомление на Изпълнителя от Възложителя.

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1 – 3600.00 (три хиляди и шестстотин ) лева. Обособена позиция 2–2833.00 (две хиляди осемстотин тридесет и три) лева. Обособена позиция 3 – 6000.00 (шест хиляди) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 /два / % от прогнозната стойност на договора, без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извърши от бюджета на всеки от Комплексите за детско хранене.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания в раздел III.2.3. от обявлението ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло.Участниците в процедурата трябва да представят: регистрационни документи на участника: 1. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър - когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Декларация по чл. 47, ал. 1,т. 2 и т. 3, ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4, декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5 и декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 3. Когато участникът предвижда при изпълнението на поръчката да ползва подизпълнители, в офертата посочва подизпълнителите, които ще участват, дела на тяхното участие, вида на работите, които ще се извършват и данните по чл. 24, ал. 2 от правилника за прилагане на ЗОП, посочените документи се представят за всеки от подизпълнителите. Декларация за подизпълнителите. Декларация от подизпълнителите. 4. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; - не се допускат никакви промени в състава на обединението, след подаването на офертата и за срока на договора; - Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на техническите възможности и квалификация участниците представят: 1.Списък /Образец №6/, с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори, следва да се приложат минимум 3 референции от възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2.Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на негово разположение за срока на договора, придружени с копия на регистрационни талони, удостоверения за собственост или наем, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника, съгласно изискванията на БАБХ., отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г. Участниците трябва да представят копие от „Удостоверение за регистрация” на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход, от БАБХ. 3. Копия от сертификати за внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните или копие от сертификат EN ISO 22000:2005 или еквивалент. 4.Копие на валидни санитарни разрешителни за складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, съгласно изискванията на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г., удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени, се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. Копие/я от удостоверение/я за регистрация на помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти. 5. Копие от актуално удостоверение за регистрация, съгласно изискванията на чл. 12 от Закона за храните. – на името на участника.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Участниците следва да имат опит в изпълнението на доставки, свързани с предмета на поръчката през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. Минимум 3 изпълнени договора за доставка на хранителни продукти през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори, следва да бъдат приложени минимум 3 референции. 2.С цел обезпечаване на доставките, участниците следва да имат минимум 2/два/ броя собствени или наети хладилни автомобила за превоз на хранителни продукти от животински произход и минимум 2/два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на хранителни продукти от неживотински произход, удостоверени с разрешителни за превоз на хранителни продукти, съгласно изискванията на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г., Участниците да имат „Удостоверение за регистрация” на транспортните средства за превоз на хранителни продукти от животински и неживотински произход 3.Участниците да имат разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат или в случай, че разполага с валиден Сертификат EN ISO 22000:2005 или еквивалент, не е необходима НАССР система; 4.Участниците да разполагат със складово помещение, с хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, съгласно нормативните изисквания на БАБХ, отговарящи на изискванията на Наредба № 36/23.03.2006 г. и Наредба № 5/25.05.2006 г. Да притежават удостоверения за регистрация на помещенията, в които се съхраняват хранителните продукти; 5.Участникът следва да притежава актуално удостоверение за регистрация по чл. 12 от Закона за храните.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 026 - 040006 от 06.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.10.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, ст. 1, след заплащането и в касата на ул. "Париж" №3, ет. 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и от 14.00 ч. до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00 ч. до 12.00 ч. Може да се заплати и по банков път, по сметка в лева : IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, Дирекция “Финанси”.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.11.2013 г.  Час: 10:00
Място

ул. "Париж"№3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на офертите ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес: www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

18 месеца

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.10.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Комплекс за детско хранене район "Витоша"
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за детско хранене /КДХ/ - район "Витоша"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Комплекс за детско хранене район "Люлин"
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на Комплекс за детско хранене /КДХ/ - район "Люлин"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция комплекс за детско хранене с банка за майчина кърма - район "Илинден"
1) Кратко описание

Доставка на хранителни продукти за нуждите на комплекс за детско хранене с банка за майчина кърма - район "Илинден"

2) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

3) Количество или обем

По предварителна заявка

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 24