Версия за печат

00087-2013-0137

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: СО-РД-09-03-188 от 26.09.2013 г. 

чл. 3, ал. 1 от ЗОП

Б) за промяна


І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги


Б) ЗА ПРОМЯНА

Информацията е за целите на

извършване на промяна/техническа редакция


ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

II.1) Обект на поръчката
Услуги
II.2) Наименование на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Изпълнение на задължителни мерки за информация и публичност в рамките на Проект №DIR-592113-1-9„Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съгласно раздел IV от Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013г.“

II.3) Кратко описание на поръчката

„Изпълнение на задължителни мерки за информация и публичност в рамките на Проект №DIR-592113-1-9„Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съгласно раздел IV от Насоки за информация и публичност на проекти, финансирани по ОП „Околна среда 2007 – 2013г.“ Конкретните задачи, които Изпълнителят следва да осъществи за популяризиране на получената финансова подкрепа по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013г.”, при изпълнението на проекта за „Изграждане на интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, включват: 1) Изработване и разпространение на рекламно-информационни материали; 2) Изработване на информационни табели на български и английски език. 3) Организиране на публични събития. 4) Организиране на официална церемония. 5) Изработване и разпространение на информационен филм за проекта.

II.4) Общ терминологичен речник (CPV)

79952000, 79800000, 92111220

Описание:

Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни и други, свързани с печата услуги
Услуги, свързани с производство на рекламни видеофилми и филми на цифров диск (DVD)

ІI.5) Вид на процедурата

Открита процедура


ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Процедурата е открита с решение
номер: СО-РД-09-03 -180 от 10.09.2013 г. 
III.3) Справка за обявления, подадени по електронен път

Упълномощен потребител на РОП / чрез услугата "Електронен подател"

Година и номер на документа:
2013-559654
III.4) Документ, за който се отнася тази публикация
III.4.1)
Номер на обявлението в ОВ: 2013/S 179 - 309223 от 14.09.2013 г. 
III.4.2)
Уникален номер на поръчката в Регистъра на обществените поръчки: 87-2013-137
III.4.3) Вид на документа в Регистъра на обществените поръчки

решение и обявление за поръчка

III.4.4) Номер на документа (ID на документа) в Регистъра на обществените поръчки

559654

III.5) Дата на изпращане на оригиналното обявление

12.09.2013 г. 


ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

Чл. 27а, ал. 3 от ЗОП

V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ

V.1) Причина за корекциите/допълненията:

И двете

V.2) Коригирани/допълнени оригинално обявление и/или документация за участие:

И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)

V.5) Текст за коригиране в оригиналното обявление:
Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле ІІІ.1.2), т. 4.

Вместо:

Окончателно плащане- след приключване изпълнението на всички възложени задачи по договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Възложителя си запазва правото да не възложи посочените в техническите спесификации задачи в пълен обем.

Да се чете:

Окончателно плащане- след приключване изпълнението на всички възложени задачи по договора и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Окончателното плащане се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от одобрението от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактурата за окончателното плащане; Възложителя си запазва правото да не възложи посочените в техническите спесификации задачи в пълен обем.

Номер и наименование на полето, съдържанието на което трябва да се промени:

В поле ІІІ.2.1)

Вместо:

•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език.

Да се чете:

•Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в превод на български език.

V.6) Дати, които трябва да бъдат коригирани в оригиналното обявление:
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

Срок за получаване на офертите/заявленията за участие

Вместо:
03/10/2013 17:00
Да се чете:
21/10/2013 17:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.3.Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи

Вместо:
23/09/2013 16:00
Да се чете:
11/10/2013 16:00
Място на датите, които трябва да бъдат променени:

ІV.3.8.Условия за отваряне на офертите

Вместо:
08/10/2013 11:00
Да се чете:
24/10/2013 11:00
V.9) Друга допълнителна информация:

1.В настоящото решение, срока се удължава с 14 дни (съгласно чл.27а, ал.3 от ЗОП), като към тези дни се добявят още 4 дни за да бъде спазен чл. 64, ал. 2 и ал. 3 ЗОП, т.е. първоначално обявения срок за получаване на офертите е не по-кратък от 24 дни. 2.Уточнено с отговори на въпроси, съгласно чл.29 от ЗОП: 1) Залата за пресконференцията се осигурява от Възложителя, след съгласуване на датите за провеждането на публичните събития, съгласно посоченото в Задача 3 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание. 2)Участника има задължение да предложи цена за еднократно разпространение на готовия финален информационен филм с дължина до 25 минути (съгласно посоченото в задача 4 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание). Участника следва да предложи и да предвиди в ценовата си оферта и в техническото предложение еднократно разпространение в една национална медия (телевизия) в гледано време - прайм тайм (prime time). Същото следва да бъде описано/предложено в т.2.5 от образец 6А. Възложителя ще предостави възможнист за публикуване на филма на електронната страница на Столична община – на интернет сайта на проекта. 3)Съгласно посоченото в задача 4 от раздел ІІІ, т.3.1 на техническото задание, изпълнителя трябва да изработи информационен филм – до 25 минути, който да е съставен от отделни продукти (филми) за съответните етапи на проекта. Дължината на отделните продукти на филма трябва да е съобразена с изискването – заедно при сглобяването в окончателния филм, да не надвишава 25 минути с предвидената заставка. Предвид броя на обектите, дължината на всеки от отделните продукти(филми) следва да бъде около 5 минути. Участника следва да представи в техническото си предложение своето решение за това, при подготовката на изисканата концепция за изработка на филма. Обектите за които ще се изработват отделните филми са посочени на стр.2, раздел ІІ, т.2.1. от Техническото задание: •строителство на депо за неопасни отпадъци – приключило строителство; • строителство на завод за механично-биологично третиране на отпадъци на площадка на Садината – предстои; •строителство на инсталации за разделно събирани зелени и био-отпадъци на площадка Хан Богров- приключило строителство- предстояща експлоатация; •пилотен проект за разделно събиране на отпадъци от опаковки в два административни района на София- в процес на изпълнение; •подобряване на съществуващата инсталация за сепариране на битови отпадъци на площадка Суходол, строителство на съпътстваща инфраструктура и др. проектни дейности - изпълнено. Разпространението на отделните части (продукти/филми) на филма за всеки от обектите е ангажимент на Възложителя.


VI: ОБЖАЛВАНЕ

VI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120 от ЗОП

VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

26.09.2013 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община