Версия за печат

00226-2013-0034

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413974

Община Плевен, пл. Възраждане 2, За: инж.Павлина Тодорова, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Община Плевен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.

Електронен достъп до информация: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Община Плевен, Център за административно обслужване, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Плевен, Център за административно обслужване, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Място/места за контакт: Людмила Иванова

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ДОСТАВКА НА МОБИЛНО ЕКСПЛОТАЦИОННО ОБОРУДВАНЕ, ВЪВ ВРЪЗКА С ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА РЕГИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ-ГР.ПЛЕВЕН“ по проект на Община Плевен: “Регионален център за управление на отпадъци-гр.Плевен”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Плевен.
Код NUTS: BG314
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Участника определен за изпълнител трябва да е в състояние да достави до посочена от Община Плевен база следното мобилно оборудване: 1.Челен товарач-2 броя. 2.Колесен челен мини товарач-1 брой. 3.Виличен повдигач /мотокар/-2 броя. 4.Компактор-1 брой. 5.Багер-товарач-1 брой. 6.Самосвал-1 брой. 7.Контейнеровоз- 1 брой. Техническите параметри на които следва да отговаря мобилното оборудване са подробно описани в Техническите спецификации по процедурата.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

43300000, 43000000, 43200000, 43250000, 34100000, 34134000

Описание:

Строителни машини и оборудване
Минни машини, оборудване за разработване на кариери и строително оборудване
Машини за извършване на изкопно-насипни работи и части за тях
Товарачни машини с челно товарене
Моторни превозни средства
Камиони с платформи и самосвали

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Участника определен за изпълнител трябва да е в състояние да достави до посочена от Община Плевен база следното мобилно оборудване: 1.Челен товарач-2 броя. 2.Колесен челен мини товарач-1 брой. 3.Виличен повдигач /мотокар/-2 броя. 4.Компактор-1 брой. 5.Багер-товарач-1 брой. 6.Самосвал-1 брой. 7.Контейнеровоз- 1 брой. Техническите параметри на които следва да отговаря мобилното оборудване са подробно описани в Техническите спецификации по процедурата.

Стойност, без да се включва ДДС
1611645 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

8

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лв. по образеца – Приложение № 14. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца Приложение № 15. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на доставката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. 3.Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на община Плевен): Банка: “Инвестбанк” АД клон Плевен IBAN: BG38 IORT 73803338000001 BIC: IORTBGSF -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранциите за участие в процедурата са съгласно разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1.30% (тридесет процента) авансово плащане от сумата на договора по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на сключване на настоящия договор и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. 2.70% (седемдесет процента) окончателно плащане от сумата по Договора по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) работни дни след датата на подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на резултатите от изпълнението на предмета на договора от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП: -Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; -Обявен в несъстоятелност; -В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; - Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; -Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 (пет) години; -Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Участниците следва да представят заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: -заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012); -заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012);В случай, че горепосочените документи са публикувани в Търговския регистър, участника може да посочи ЕИК. 2.информация за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на обществената поръчка (доставка на мобилно оборудване) за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълнена съгласно образеца - Приложение № 8.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: -общ оборот сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лв. без ДДС. -оборот от доставки сходни с предмета на обществената поръчка (доставка на мобилно оборудване/строителна техника), сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) не по-малко от 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лв. без ДДС.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участниците следва да представят: -списък (съгласно образеца – Приложение № 9) на основните договори за доставка на мобилно оборудване, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата. Списъкът съдържа предмет, възложител, стойност без ДДС, дата на сключване и период на изпълнение по договора, в качеството на главен изпълнител; участник в обединение; подизпълнител. За всяка доставка по горната точка участникът трябва да представи – референции (препоръки) за добро изпълнение на доставките; -доказателства за осигуряването на минимум една сервизна база на територията на Република България, която да поддържа гаранционно и следгаранционно доставеното мобилно оборудване- документи за собственост, наем или други. -Сертификат ISO 9001:2008, еквивалентен или еквивалентни мерки. -Сертификат ISO 14001:2005, еквивалентен или еквивалентни мерки.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: -през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнил поне един договор за доставка на мобилно оборудване/строителна техника. -Участника следва да има възможност да осигури минимум една сервизна база на територията на Република България, която да поддържа гаранционно и следгаранционно доставеното мобилно оборудване. -Участника следва да притежава система за управление на качеството ISO 9001:2008, с обхват на дейности свързани с търговска дейност на мобилно оборудване, еквивалентен или еквивалентни мерки. -Участника следва да притежава система за управление на околната среда ISO 14001:2005 с обхват на дейности свързани с търговска дейност на мобилно оборудване, еквивалентен или еквивалентни мерки.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за извършване на доставката. ; тежест: 60
Показател: Предлаган гаранционен срок на извършената доставка.; тежест: 20
Показател: Предлаган срок за изпълнение на доставката.; тежест: 20
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 044 - 070339 от 02.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.10.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се закупи в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Плевен, на адрес гр. Плевен 5800, пл. „Възраждане” № 4, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 часа до деня посочен в Обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, e mail, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси.Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Центъра за Административно обслужване на граждани, на адрес гр. Плевен 5800, пл. „Възраждане” № 4 или по банков път на следната сметка:Банка: „Инвестбанк”АД; IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00; BIC: IORTBGSF; Код за вид плащане: 44 70 00; При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
31.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.11.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателната зала на Община Плевен

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящият процедура се финансира по проект BG161PO005/10/2.10/07/22 “Изграждане на регионални системи за управление на отпадъците в региони: Борово (Бяла, област Русе), Варна, Велико Търново, Габрово, Костенец (Самоков), Добрич, Левски (Никопол), Луковит, Панагюрище, Плевен, Разлог и Ямбол”, чиято цел е изграждането на необходимата инфраструктура за екологосъобразното обезвреждане на цялото количество битови отпадъци, генерирани на територията на 13 региона и е насочена към постигане на съответствие с изискванията на Директива 1999/31/ЕО и националното законодателство. Реализацията на приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) и в частност се подпомага финансово от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР).

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Плевен.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Плевен, пл. Възраждане 2, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414

Интернет адрес/и:

URL: www.pleven.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ