00226-2013-0034
Технически редакции | ||
24.09.2013 14:58 ч. : | 24/09/2013 14:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.09.2013 14:58 ч. : | 24/09/2013 14:18 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Плевен: Покупка
Доставки
Община Плевен, пл. Възраждане 2, За: инж.Павлина Тодорова, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 881296
Място/места за контакт: Община ПлевенИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.pleven.bg.
Адрес на профила на купувача: www.pleven.bg.
Електронен достъп до информация: www.pleven.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
Община Плевен, Център за административно обслужване, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Людмила ИвановаАдреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Община Плевен, Център за административно обслужване, пл. Възраждане №4, За: Людмила Иванова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Място/места за контакт: Людмила ИвановаРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
„ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА ДОСТАВКА НА МОБИЛНО ЕКСПЛОТАЦИОННО ОБОРУДВАНЕ, ВЪВ ВРЪЗКА С ФУНКЦИОНИРАНЕТО НА РЕГИОНАЛЕН ЦЕНТЪР ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ОТПАДЪЦИ-ГР.ПЛЕВЕН“ по проект на Община Плевен: “Регионален център за управление на отпадъци-гр.Плевен”, финансиран по Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, Приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Участника определен за изпълнител трябва да е в състояние да достави до посочена от Община Плевен база следното мобилно оборудване: 1.Челен товарач-2 броя. 2.Колесен челен мини товарач-1 брой. 3.Виличен повдигач /мотокар/-2 броя. 4.Компактор-1 брой. 5.Багер-товарач-1 брой. 6.Самосвал-1 брой. 7.Контейнеровоз- 1 брой. Техническите параметри на които следва да отговаря мобилното оборудване са подробно описани в Техническите спецификации по процедурата.
43300000, 43000000, 43200000, 43250000, 34100000, 34134000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Участника определен за изпълнител трябва да е в състояние да достави до посочена от Община Плевен база следното мобилно оборудване: 1.Челен товарач-2 броя. 2.Колесен челен мини товарач-1 брой. 3.Виличен повдигач /мотокар/-2 броя. 4.Компактор-1 брой. 5.Багер-товарач-1 брой. 6.Самосвал-1 брой. 7.Контейнеровоз- 1 брой. Техническите параметри на които следва да отговаря мобилното оборудване са подробно описани в Техническите спецификации по процедурата.
НЕ
НЕ
8
1.Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 16 000 (шестнадесет хиляди) лв. по образеца – Приложение № 14. Когато участникът е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него, в съответствие с договора за обединение. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата цена по договора за обществената поръчка без ДДС по образеца Приложение № 15. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на доставката. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора. 3.Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на община Плевен): Банка: “Инвестбанк” АД клон Плевен IBAN: BG38 IORT 73803338000001 BIC: IORTBGSF -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират сами формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение на договора за обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранциите за участие в процедурата са съгласно разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.
1.30% (тридесет процента) авансово плащане от сумата на договора по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на сключване на настоящия договор и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. 2.70% (седемдесет процента) окончателно плащане от сумата по Договора по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) работни дни след датата на подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на резултатите от изпълнението на предмета на договора от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Няма изискване.
НЕ
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който е налице, което и да е от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП: -Осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; -Обявен в несъстоятелност; -В производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; - В открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; - Виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от Възложителя с влязло в сила съдебно решение; - Има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; -Има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните 5 (пет) години; -Осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.
1.Участниците следва да представят заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен: -заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012); -заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011 и 2012);В случай, че горепосочените документи са публикувани в Търговския регистър, участника може да посочи ЕИК. 2.информация за общия оборот и оборота от доставки сходни с предмета на обществената поръчка (доставка на мобилно оборудване) за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – попълнена съгласно образеца - Приложение № 8.
1.Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: -общ оборот сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лв. без ДДС. -оборот от доставки сходни с предмета на обществената поръчка (доставка на мобилно оборудване/строителна техника), сумарно за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012) не по-малко от 1 500 000,00 (един милион и петстотин хиляди) лв. без ДДС.
1.Участниците следва да представят: -списък (съгласно образеца – Приложение № 9) на основните договори за доставка на мобилно оборудване, изпълнени през последните 3 (три) години, считано до датата на представяне на офертата. Списъкът съдържа предмет, възложител, стойност без ДДС, дата на сключване и период на изпълнение по договора, в качеството на главен изпълнител; участник в обединение; подизпълнител. За всяка доставка по горната точка участникът трябва да представи – референции (препоръки) за добро изпълнение на доставките; -доказателства за осигуряването на минимум една сервизна база на територията на Република България, която да поддържа гаранционно и следгаранционно доставеното мобилно оборудване- документи за собственост, наем или други. -Сертификат ISO 9001:2008, еквивалентен или еквивалентни мерки. -Сертификат ISO 14001:2005, еквивалентен или еквивалентни мерки.
1.Участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за технически възможности и квалификация: -през последните 3 години, считано до датата на представяне на офертата, да е изпълнил поне един договор за доставка на мобилно оборудване/строителна техника. -Участника следва да има възможност да осигури минимум една сервизна база на територията на Република България, която да поддържа гаранционно и следгаранционно доставеното мобилно оборудване. -Участника следва да притежава система за управление на качеството ISO 9001:2008, с обхват на дейности свързани с търговска дейност на мобилно оборудване, еквивалентен или еквивалентни мерки. -Участника следва да притежава система за управление на околната среда ISO 14001:2005 с обхват на дейности свързани с търговска дейност на мобилно оборудване, еквивалентен или еквивалентни мерки.
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се закупи в Центъра за Административно обслужване на граждани на община Плевен, на адрес гр. Плевен 5800, пл. „Възраждане” № 4, всеки работен ден от 8.30 до 16.00 часа до деня посочен в Обявлението. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, e mail, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси.Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Центъра за Административно обслужване на граждани, на адрес гр. Плевен 5800, пл. „Възраждане” № 4 или по банков път на следната сметка:Банка: „Инвестбанк”АД; IBAN: BG73 IORT 7380 8438 1000 00; BIC: IORTBGSF; Код за вид плащане: 44 70 00; При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението.
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
Заседателната зала на Община Плевен
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
ДА
Настоящият процедура се финансира по проект BG161PO005/10/2.10/07/22 “Изграждане на регионални системи за управление на отпадъците в региони: Борово (Бяла, област Русе), Варна, Велико Търново, Габрово, Костенец (Самоков), Добрич, Левски (Никопол), Луковит, Панагюрище, Плевен, Разлог и Ямбол”, чиято цел е изграждането на необходимата инфраструктура за екологосъобразното обезвреждане на цялото количество битови отпадъци, генерирани на територията на 13 региона и е насочена към постигане на съответствие с изискванията на Директива 1999/31/ЕО и националното законодателство. Реализацията на приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци” на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.” (ОПОС) и в частност се подпомага финансово от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР).
Документацията за участие може да бъде намерена на посочения в Обявлението интернет сайт на Община Плевен.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Община Плевен, пл. Възраждане 2, Р.България 5800, Плевен, Тел.: 064 881336, E-mail: ir@pleven.bg, Факс: 064 822414
Интернет адрес/и:
URL: www.pleven.bg.
24.09.2013 г.