Версия за печат

00109-2013-0015

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Пл. "Георги Измирлиев" № 1, За: Костадин Георгиев – Директор на дирекция “Устойчиво развитие и евроинтеграция”, Крум Алуминов - ст.експерт "Юрист", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590966, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция "Устойчиво развитие и евроитеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност в рамките на проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Услугата, предмет на възлагане в настоящата поръчка, е част от дейностите, предвидени за изпълнение по проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград , който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма «Регионално развитие» 2007-2013 г. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е Избор на изпълнител за изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност в рамките на проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград Мерките включват: публикации и пресконференции; изработване на информационни материали; доставка и монтаж на информационни билбордове и табели за изпълнение на проекта.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79340000, 79952000, 22000000, 22120000

Описание:

Рекламни и маркетингови услуги
Услуги, свързани с организирането на събития
Печатни материали и свързани с тях продукти
Публикации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дейност 1. Публикации и пресконференции Начална пресконференция - 1 бр. Пресконференция по време на изпълнението - 1 бр. Заключителна пресконференция - 1 бр. Специализирани публикации -Публикации в местна и национална медия - 10 бр. Дейност 2. Изработване на информационни материали Листовки - 4000 бр. Стикери - 600 бр. Дейност 3. Доставка и монтаж на информационни билбордове и табели по време на изпълнение на проекта Табели - 10 бр. Билборд - 10 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
38300 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

20


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: при Банка: Общинска банка АД,гр. Благоевград, IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301,ВIС SOMBBGSF. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Гаранцията за участие е в размер на - 380 /триста и осемдесет/ лева; Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение.Задържането и освобождаването на гаранцията за изпълнение е съгласно чл.63, ал.1 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България, по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Плащането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва в 10-дневен срок от представяне на фактура за осъществените разходи. Аванс до 20% върху стойността на договорната цена с ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разплаща до 10-дневен срок от подписването на договора. Междинно плащане до 60% върху стойността на договорната цена с ДДС съгласно изпълнениет дейности в 10 дневен срок от представяне на фактура.Окончателно плащане до 20% върху стойността на договорната цена с ДДС след подписване на приемо - предавателен протокол за изпълнение на всички дейности по договорав 10 дневен срок от представяне на фактура и подписване на приемо - предавателен протокол .

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. 2. Всеки участник може да представи само една оферта; 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители; 6. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите; 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП 8. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а предл. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП Наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а предл. 1 и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП води до отстраняване на кандидат или участник в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка- декларация, съдържаща оборот от предоставянето на услуги, които са предмет на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали за изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност), за последните три години ( 2010, 2011 и 2012 г.) , в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Образец №5 .
Минимални изисквания: 1. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са предмета на поръчката (изработване на информационни и/или рекламни материали за изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност), общо за предходните три ( 2010, 2011 и 2012 г.) години в размер на не по-малко от 114 900 (сто и четиринадесет хиляди и деветстотин) лева. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите, с които се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представят само от участникат в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата, на предтсавяне на офертите, за услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали за изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност). Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, получателя, предмета на договора, неговата стойност, дата на сключване и изпълнение, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. 2. Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Декларацията следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнение на поръчката лица, изготвени по образец, Документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверения, сертификати, трудови /служебни /осигурителни книжки, договори, референции от работодатели/възложители и други подходящи документи); Декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има изпълнени през последните три години, считано от датата, на представяне на офертите най-малко два договора за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали за изпълнение на мерки за визуализация и осигуряване на информация и публичност) 2. Участникът трябва да осигури следните експерти за изпълнение на поръчката: 3.1.Ръководител на екипа: • образователна степен – магистър, или бакалавър, със специалност: икономика, право, публична администрация, журналистика или еквивалентна; • минимум три годишен стаж в сферата на организирането на събития; 2. Експерт предпечатна подготовка: • образователна степен - минимум бакалавър по специалност: полиграфия, графичен дизайн, приложни изкуства или еквивалентна; • професионален опит - минимум 2 години опит в областта на предпечатната подготовка; Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документи, доказващи, съответствие с поставените минимални изисквания се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Срок за изпълнение ; тежест: 60%
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.10.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в стая 422 на Община Благоевград – адрес гр. Благоевград 2700 , пл. „Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:30 часа и от 13:30 до 17:30 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Документацията за участие се закупува срещу представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена. Цената на документацията е 12 (дванадесет) лева с ДДС, плащането може да бъде извършено по бюджетна сметка на Община Благоевград: при Общинска банка АД, клон Благоевград. IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301, ВIС SOMBBGSF. или в брой на касите в сградата на Община Благоевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
21.10.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.10.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала 210 в сградата на община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”;Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”;Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от Закона за обществени поръчки

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ