Версия за печат

00277-2013-0021

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

''Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: Десислава Пъкова, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033067, E-mail: d_pakova@toplo.bg, Факс: 02 9582214

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорни зарядни устройства на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah и акумулаторна батерия в НМПС, 220V/200Ah в ТЕЦ „София”, с две обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорни зарядни устройства на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah и акумулаторна батерия в НМПС, 220V/200Ah в ТЕЦ „София”, с две обособени позиции” Обособена позиция № 1: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah” в ТЕЦ „София” Обособена позиция № 2: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на акумулаторна батерия, 220V/200Ah” в НМПС, ТЕЦ „София”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31158100

Описание:

Зареждащи устройства за акумулаторни батерии

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обособена позиция № 1: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah” в ТЕЦ „София” Обособена позиция № 2: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на акумулаторна батерия, 220V/200Ah” в НМПС, ТЕЦ „София”

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи гаранция за участие, както следва: • За обособена позиция № 1 – в размер на 1 000 /хиляда/ лв. • За обособена позиция № 2 – в размер на 800 /осемстотин/ лв. или общо за двете обособени позиции 1 800 /хиляда и осемстотин/ лева. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Централно управление, ет. 1, стая 105; - платена в Банка: „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София” ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранциите за участие в откритата процедура се задържат, усвояват и освобождават по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора 1.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. 2.Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в банка „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София „ ЕАД:банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 4 към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора. Възложителят може да изисква от участника, определен за изпълнител, и други гаранции за изпълнението на договора, когато това е предвидено в нормативен акт. Банковите разходи по откриването на гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение на договора са за сметка на участника, съответно на определения изпълнител. Участникът/Изпълнителят трябва да предвиди и заплати необходимите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация за участие. Възложителят освобождава гаранциите за участие и за изпълнение на договора без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената на доставената стока в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след доставка на стоката на работната площадка на Възложителя срещу окончателен приемо-предавателен протокол, фактура и документите по т. 2.2 от договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в документацията за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана от участника. Участникът представя толкова образци, за колкото позиции представя предложение;Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника;Информационен лист на участника, подписан и подпечатан;Заверено копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ, а когато участник е ФЛ – нотариално заверено копие от документ за самоличност. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ за регистрация или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице. От представените документи следва да е видна информацията по отношение на лицата, които представляват дружеството (вкл. за прокуристите) и начина на представителство.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие;Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към документацията.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец от настоящата документация. Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него, по образец;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 4, 8, 9, 10, 11, 12, се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация, с дата до определения в Обявлението за обществената поръчка краен срок;Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Нотариално заверено пълномощно на лица, подписали офертата,ако нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние.Плик 2: „Предложение за изпълнение на поръчката”.Представят се толкова пликове, за колкото обособени позиции участникът прави предложение, с обозначение на обособената позиции; Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката”;20. Срок за изпълнение на поръчката и гаранционен срок, които следва да бъдат посочени в образец „Предложение за изпълнение на поръчката”;Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническите спецификации за изпълнение.Други документи.Проект на договор - подписан и подпечатан от участника.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.Представят се толкова пликове, за колкото обособени позиции участникът прави предложение, с обозначение на обособената позиция.Предлагана цена по образец.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1.1. Да имат реализиран оборот от договори за доставки на стоки, сходни с предмета на обществената поръчка общо за последните 3 /три/ финансови години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от следните стойности: Обособена позиция № 1 – 200 000 лв. Обособена позиция № 2 – 160 000 лв. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следните документи: Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 /три/ финансови години /2010, 2011 и 2012г./ с посочване на сходния оборот за всяка обоособена позиция, за която участникът прави предложение.

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 1. Участниците да са изпълнили най-малко 3 /три/ договора за доставки на стоки, сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 /три/ години /2010, 2011 и 2012г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Участникът да има внедрена система за осигуряване на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, от акредитирана институция. 3. Участникът да има внедрена система за управление на околната среда сертифицирана по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, от акредитирана институция. 4. Участникът да има внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана по международен стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, от акредитирана институция. 5. Производителят/ите да има/т внедрена система за осигуряване на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент, от акредитирана институция. 6. Производителят/ите да има/т внедрена система за управление на околната среда сертифицирана по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент, от акредитирана институция. 7. Производителят/ите да има/т внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана по международен стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент, от акредитирана институция. За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1.Декларация, съдържаща списък на основните договори, изпълнени от участника през последните 3 /три/ години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно Приложение № 5; 2. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 3. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 4. Заверено копие на сертификат за здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана по международен стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция. 5. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на производителя/ите, издаден/и от акредитирана институция; 6. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент на производителя/ите, издаден/и от акредитирана институция; 7. Заверено копие на сертификат за здравословни и безопасни условия на труд, сертифицирана по международен стандарт BS OHSAS 18001:2007 или еквивалент на производителя/ите, издаден/и от акредитирана институция, издаден от акредитирана институция.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: Предлагана обща цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 80
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07.10.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

1. Цената на документацията за участие е в размер на 30 (тридесет) лева без ДДС и може да бъде заплатена, както следва: 1.1. по банков път по сметката на „Топлофикация София” ЕАД – „Корпоративна ТБ” АД, IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF за превод в лева. 1.2. или парична сума в лева, платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, ул.„ Ястребец” № 23Б, ет.1, ст. 105. 2. Документацията за участие се получава в сградата на „Топлофикация София” ЕАД - ул. „Ястребец” № 23Б, стая 210, всеки работен ден от 8:30 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
15.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.10.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Ястребец" 23 Б, ст. 412

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 1: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah” в ТЕЦ „София”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 1: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на станционна акумулаторна батерия №1, 220V/800Ah” в ТЕЦ „София”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31158100

Описание:

Зареждащи устройства за акумулаторни батерии

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
100000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Обособена позиция № 2: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на акумулаторна батерия, 220V/200Ah” в НМПС, ТЕЦ „София”
1) Кратко описание

Обособена позиция № 2: „Доставка, подмяна и въвеждане в експлоатация на тиристорно зарядно устройство на акумулаторна батерия, 220V/200Ah” в НМПС, ТЕЦ „София”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31158100

Описание:

Зареждащи устройства за акумулаторни батерии

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
80000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение