Версия за печат

00087-2013-0136

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Московска"№33, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. " Париж " №3, стая №106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Електронен достъп до информация: http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №106

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул."Париж" №3, За: Блага Живкова, България 1000, София, Тел.: 02 9377545, E-mail: bjivkova@sofia.bg, Факс: 02 9377312

Място/места за контакт: "Обществени поръчки и концесии" ул."Париж" №3, стая №1

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул.Московска 33, фронт-офис, За: Отдел "Деловодство, архив и управление на документалните потоци" - Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377592; 02 9377448; 02 9377203, Факс: 02 9811028

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения на служителите в Столична община и СОС, Заведенията за социални услуги и ОП "Туристическо обслужване"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, Столична община
Код NUTS: BG412
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на настоящата обществена поръчка е обработка на информацията: 1.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” и „Изплащане на суми по извънтрудови правоотношения” на Столична община и СОС; 2.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „ПАМДТ”; 3.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО -Дирекция „Социални дейности”; 4.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на Заведенията за социални услуги: Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево, Дом за възрастни с умствена изостаналост - с. Подгумер, СУПЦ „Княз Борис I", Преходно жилище - ул. „Баба Вида" 1, Център за временно настаняване „Св. Димитър", Център за временно настаняване на сираци „Св. София", Център за временно настаняване на бездомни хора, Дневен център за възрастни хора с ментални увреждания „Св.Марина", Дневен център за хора с увреждания - седмична грижа, СОДЦ за социална интеграция на инвалиди, Военноинвалиден дом - гр. Банкя, ЦСРИ на лица с проблеми от аутистичния спектър, Дневен център за хора с психични разстройства, Дом за деца - кв. „Драгалевци", Дом за деца „Св. Иван Рилски", Център за обществена подкрепа „Бъдеще”, Център за обществена подкрепа - ул. „Сава Филаретов"23, Дневен център за деца с увреждания - ул. „Сава Филаретов" 23, Защитено жилище за лица с умствени затруднения, ЦСРИ на лица със зрителни увреждания и Дом за слепи лица; 5.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - Направление "Архитектура и градоустройство"; 6.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на СО - отдел „Транспортно обслужване” към Дирекция "Транспорт"; 7.„Отчитане на труда и работната заплата на служителите” на ОП "Туристическо обслужване". включваща: редовна месечна обработка на информацията за труда и работната заплата на служителите в съответствие с трудовото законодателство; допълнителни обработки; преизчисляване на работна заплата за минал период; обработка на хонорари и изготвяне на справка по чл.73 от ЗДДФЛ; поддържане на архив и изготвяне на справки, съгласно Заданието за обработка на информацията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72310000

Описание:

Услуги по обработка на данни

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Подробно видовете обработки и техните параметри са посочени в Заданието за обработка на информацията, приложено към Документацията за участие.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участниците представят гаранция за участие в откритата процедура в размер на 1 900 (хиляда и деветстотин) лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; - или банкова гаранция за срока на валидност на офертата /оригинал/. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 2. Гаранцията за изпълнение се определя в размер на 3 % от прогнозната стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ валидна за срока на договора или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Когато, избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят – Столична община (чрез Главния архитект, Директорът на съответната Дирекция, ОП и Заведение за социални услуги), заплаща от бюджета си, в рамките на разчетените средства, стойността на извършените услуги по цени, съгласно офертата, въз основа на протокол за приетите услуги. Стойността на всички консумативи, които са необходими за извършване на услугите, са включени в цените на услугите. За действително извършени и подлежащи на разплащане се считат само услуги, които са отразени в двустранно подписания протокол. Заплащането се извършва в срок от 30 /тридесет/ дни, след представяне на протокол за приетите услуги и фактура от Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице преди сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

При изпълнение на поръчката трябва да се предприемат необходимите технически и организационни мерки, за защита на данните от случайно или незаконно унищожаване, или от случайна загуба, от неправомерен достъп, изменение или разпространение, както и от други незаконни форми на обработване. Използваният за обработка на информацията приложен софтуер трябва своевременно да се актуализира в съответствие с промените в законодателството, свързани с предмета на поръчката. При изпълнение на поръчката трябва да се създаде организация, гарантираща спазването на законоустановените срокове за представянето на необходимите данни в НАП и НОИ и позволяваща бърза реакция при искане на извънредни справки.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. От участие в откритата процедура се отстранява участник, за който е налице което и да е от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, т.2 и т.3 и ал. 5 от ЗОП. От участие се отстранява и участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал. 2, т.1, т.2а, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП. При подаване на офертата участникът удостоверява липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП с декларации (по образци, приложени в Документацията за участие) Изискванията по чл.47, ал. 1, т.1 букви от „а” до „д”, ал. 2, т.5 и ал.5, т.1 от ЗОП се прилагат за лицата, съгласно чл.47, ал.4 от ЗОП. За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, т.2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо лице или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено е налице някое от посочените обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки. Когато участникът е обединение или предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, посочените изисквания на чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП, се прилагат за всички членове на обединението, съответно и за подизпълнителите. 2. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. В случай, че участникът в процедурата е обединение, документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. В случай, че участникът в процедурата ползва подизпълнители документите посочени в точки ІІІ.2.2 и ІІІ.2.3 се представят от всеки от подизпълнителите, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 3.Участниците в процедурата трябва да представят: 3.1. Заверено от участника копие на документа за регистрация (за юридически лица, които не подлежат на регистрация по ЗТР) или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие, издадено не повече от 3 месеца преди датата на отваряне на офертите. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 3.2.При участници обединения - документ (договор) за учредяване на обединението съответстващ на изискванията, посочени в т.VІ.3)Допълнителна информация на настоящото обявление. 4. Участниците трябва да са регистрирани като администратори на лични данни, съгласно Закона за защита на личните данни – доказва се с представяне на копие от валидно удостоверение за регистрация на участника като администратор на лични данни или разпечатка от Електронния регистър на Администратори на лични данни, удостоверяваща това обстоятелство.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника: 1. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012г.), оформени съгласно Закона за счетоводството или националното законодателство; 2. Информация за общия оборот и за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години (2010, 2011 и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Информацията се посочва по години (по образец). Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи по т.1 и т.2 той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за икономическо и финансово състояние: 1. За последните 3 години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си, да са реализирали общо оборот от услугите, които са предмет на поръчката минимум 200 000 лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за техническите възможности и квалификация на участника: 1. Списък на договорите за услуги, за обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата (по трудови и/или служебни правоотношения) и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения, изпълнени през последните три години, считано до крайната дата за подаване на офертите, включително стойностите, датите и получателите (с посочен брой на лицата, чиито данни са обработвани) - по образец, придружен от препоръки за добро изпълнение с изходящ номер (дата) и подпис; За договорите за услуги, с които участникът изпълнява минималните изисквания по т.1, задължително се представят препоръки с изходящ номер (дата) и подпис; 2. Списък на персонала за изпълнение на поръчката с посочена информация за квалификацията и годините опит в областта на предмета на поръчката (по образец). За лицата, които не са в трудовоправни отношения с участника, се представят доказателства, че ще са на разположение за изпълнение на поръчката. 3. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на лицата, които отговарят за извършването на услугата; 4. Декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на участника за последните три години (по образец); 5. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участника за изпълнение на обществената поръчка (по образец); В случай, че оборудването не е собственост на участника, в офертата се представят и доказателства, че същото ще бъде на разположение при изпълнение на поръчката. Когато оборудването е на лизинг или наето се прилагат заверени копия от договори за лизинг/наем; 6. Доказателства, че участникът разполага със собствен или законно придобит софтуер, осигуряващ изпълнението на поръчката. Описание функционалностите на софтуера. Комисията ще приеме, че участникът ще има на разположение ресурсите на трето лице, ако представи договори или други документи, от които по безусловен начин може да бъде установено, че са с обвързваща сила за срока на изпълнение на настоящата поръчка.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. За последните 3 години, считано до крайната дата за получаване на оферти, да са изпълнили най-малко 2 (два) договора за обработка на информацията за отчитане на труда и работната заплата (по трудови и/или служебни правоотношения) и изплащане на суми по извънтрудови правоотношения, като задължително представят препоръки за тях и посочат за всеки договор брой на лицата, чиито данни са обработвани. 2.През последните 3 години, считано до крайната дата за получаване на оферти, да са извършвали обработка на информация за отчитане на труда и работната заплата (по трудови и/или служебни правоотношения), изплащане на суми по извънтрудови правоотношения в обем съпоставим с настоящата обществена поръчка – т. е. на най-малко 1700 лица. Ще се приеме, че участникът изпълнява изискването в случай, че договорите, по които е извършвана обработка на информацията за най-малко 1700 лица са изпълнявани по едно и също време. 3.Участниците трябва да разполагат с техническо оборудване и да осигурят персонал за изпълнение на поръчката. Да имат възможност за бърза реакция, при искане на нерегламентирани справки. • персонал – минимум 6 лица с най – малко 5 (пет) години опит в областта на предмета на поръчката; • техническо оборудване: компютри – минимум 7 броя; принтери – минимум 3 броя; факс апарат – минимум 1 брой. 4.Участниците в процедурата трябва да са програмно обезпечени - да разполагат със собствен или законно придобит софтуер, осигуряващ изпълнението на поръчката. Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси. Тези условия се прилагат и когато участник в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 70
Показател: Предложение за изпълнение на поръчката; тежест: 15
Показател: Срок за обработка на информацията ; тежест: 15
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 048 - 078088 от 08.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.09.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовката на офертата се получава всеки работен ден на ул."Париж" № 3 ст.№1, след издаване на фактура на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №204 и заплащането й в касата на ул."Париж" №3, ет.2, ст. №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на обнародване на обявлението в електронен вид ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg - Ппрофил на купувача http://www.sofia.bg/pressecentre/press.asp?open=12

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
07.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.10.2013 г.  Час: 10:00
Място

Столична община, ул. "Париж" №3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, могат да присъстват при действията на комисията по чл.68, ал.4 и ал.5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти. Датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти ще бъдат обявени на интернет страницата на Столична община www.sofia.bg (Ппрофил на купувача) най-късно в деня предхождащ този на отваряне на ценовите оферти.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

юни 2015 г.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. В случай, че Участникът е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа (договора), с който е създадено, подписан от лицата в обединението, като задължително се определя участието на всеки член в обединението в изпълнение на дейностите от предмета на обществената поръчка. Договорът трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: (а) всички членове на обединението са отговорни, солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; (б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят и посочат в договора или в отделен документ (пълномощно), подписан от лицата в обединението, представляващият обединението. В договора за създаване на обединението трябва да се определи и наименованието на обединението. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Документът (договорът) с който се доказва създаването на обединението трябва да бъде с нотариална заверка на подписите. Когато в договора за обединение не е определено лице, което да представлява обединението пред трети лица, в офертата задължително се представя документ (пълномощно), подписан от лицата в обединението, в който се посочва представляващият. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, копие на същото се прилага в офертата. 2. При подписване на договора участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи: - документите по чл. 47, ал. 10, съответно чл. 48, ал. 2 от ЗОП; - документ за внесена гаранция за изпълнение на договора; - заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение в съответствие с изискването по чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП, когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. Ако обединението се състои от чуждестранни лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата в която са установени (чл.49 от Правилника за прилагане на ЗОП). 3.Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от Закон за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

1. Всяко решение на Възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП. 2. Решенията на Възложителите се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. 3. На обжалване подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпа или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по чл.120, ал. 1 от ЗОП. 4. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1). изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 2). получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 5. Срокът за обжалване на решението по т.4. 1). тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1). жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2). документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3). документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 6. Жалбата по т.3. се подава в 10-дневен срок от уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено – от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. 7. Жалба може да се подава от a. всяко заинтересовано лице - в случаите по т.4, 1), т.5. и т.6. b. всеки заинтересован участник - в случаите по т.4, 2) и т.6. 8. В срока по т.4,1) жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна могат да подават и професионални сдружения и организации в съответния бранш за защита на интересите на своите членове. 9. В случаите по т.4,1), когато датите на публикуване на обявленията в Регистъра на обществените поръчки и в „Официален вестник" на Европейския съюз са различни, срокът за обжалване тече от по-късната дата. 10. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.09.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ