Версия за печат

01351-2013-0056

BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ
Директива 2004/17/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин - 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: инж.Любомир Стойнов; инж. Ивайло Пандурски и Валентина Калчева, България 1336, София, Тел.: 003592 9396397;003592 9396299; 003592 9396482, E-mail: Lyubomir.Stoynov@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Място/места за контакт: отдел "Инвестиционна подготовка"

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.

Електронен достъп до информация: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradzijska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 175203478

"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.

I.2) Основна дейност

Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия

I.3) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

"Проектиране и прокарване на експлоатационен сондаж Е-72 на подземно газово хранилище Чирен с проектиране и строителство на шлейф, индивидуален сепарационен възел и телеметрия на сондажа", Идентификационен номер 130-100

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Република България, област Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на поръчката е инженерингово изпълнение с въвеждане в експлоатация (издаване на Разрешение за ползване на строеж “Експлоатационен сондаж Е-72” , в т.ч.: 1. Инвестиционно проектиране за обект “Експлоатационен сондаж Е-72” : - подобект “Временно строителство – временна приобектова база, водоснабдяване и електроснабдяване”; - подобект “Сондаж Е-72”; - подобект “Шлейф на сондаж Е-72” (участък с дължина около 1 415 м от сондажа до оградата на ЦП на ПГХ Чирен ); - подобект “Индивидуална сепарация и измерване на газа от сондаж Е-72”; - подобект “Телеметрия на сондаж Е-72”. 2. Съгласуване на работните проекти и получаване на разрешение за строеж; 3.Наемане на земя за временното строителство и за изграждането на обекта; 4. Доставка на необходимите материали и оборудване (без тези, задължение за доставка на Възложителя – тръби Ф133 мм за шлейфа, ПКТ - ф 4 ”, сепарационен и измервателен възел, в обхват съгласно Приложение №.1 към Техническа спецификация); 5. Организация на изпълнението на сондажните и строително - монтажни работи (СМР) за обекта; 6. Изграждане и ликвидация на временни подобекти (строежи), осигуряващи електроснабдяване и водоснабдяване за времето на прокарването и усвояването на сондажа. 7. Прокарване на сондажа и строително - монтажни работи; 8. Единични (в т.ч. текущи сондажно-геофизични изследвания), комплексни, предпускови и пускови изпитания за изграждане на обекта и операции по свързването му към съществуващите съоръжения и инсталации на действащото Подземно газово хранилище (ПГХ) Чирен; 9. Упражняване на авторски надзор по време на строителството; 10. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи; 11. Кадастрално заснемане (с получаване на удостоверение по чл. 52 от ЗКИР) и съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на обекта.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45255000 (IA02) , 71320000 (KA08)

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на съоръжения за нефто- и газодобивната промишленост (Проектиране и поставяне )
Инженерни услуги по проектиране и конструиране (За съхранение на природен газ )

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно приложените документи и работи, описани в документацията.

Стойност, без да се включва ДДС
9351732 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие: Участниците представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума в размер на 3300 лева. Чуждестранните участници могат да представят гаранцията в Евро/Щатски долар с равностоен размер, изчислен по официалния курс ”Евро за Лев”, респективно ”Щатски долар за Лев”, определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Срокът на валидност на гаранцията за участие трябва да е 180 (сто и осемдесет календарни дни), считано от крайната дата за подаване на оферти. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, следва при подписване на договора за обществена поръчка да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него, под формата на депозит или банкова гаранция, в размер на 3% от стойността на поръчката. Условията във връзка с откриването и освобождаването на гаранцията са определени в проекта на договор, приложен към документацията за участие в процедурата. Банковите гаранции трябва да бъдат издадени или потвърдени с ангажимент от търговска банка или клон на чуждестранна банка, регистрирана в Р. България и получила лиценз от БНБ да осъществява дейност в Р. България.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начинът на плащане е посочен в проекта на договор от документацията.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

не

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Всеки участник в процедурата следва да представи оферта, изготвена съобразно изискванията на ЗОП и настоящото обявление.Офертата трябва да съдържа: Оферта (образец О1); Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал Приложение №1 към Образец О1); Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице; Заверено копие на Договор за създаване на обединение, съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), в случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в регистър БУЛСТАТ или посочване на БУЛСТАТ номер; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и др. документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител; Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация по чл.47, ал.2, т. 1 и т. 3 от ЗОП ; Декларация за приемане на условията в проекта на договор (оригинал); Документ за гаранция за участие в процедурата; Документ за закупена документация за участие; Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива с прилагане на необходимите документи за тях съгласно "Указания за подготовка на оферта" от документацията за участие. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, посочени в раздели ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3. от настоящето обявление. Техническо предложение за изпълнение на поръчката с приложения (Образец О2); Предлагана цена за изпълнение на поръчката с приложения (Образец О3). Други документи съгласно Указанията за подготовка на офертата от Документацията за участие. Документите, за които има приложени образци в документацията за участие, са задължителни за използване от Участниците, с изключение на банковите гаранции.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства по чл. 50 от ЗОП за икономическото и финансовото състояние на участника: 1. Валидна застраховка (заверено копие) за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за проектиране и строителство на строежи “Първа категория”, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 2. Годишния финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” (заверени копия) за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Информация за общия оборот и за оборота от сондажни работи и от строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение), за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (декларация по образец О10). Минималните изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1.Участникът в процедурата (или поне един от участниците в обединението) или деклариран/и подизпълнител/и трябва да има оборот общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) от изпълнение на сондажни работи и строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение) в размер на не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева, без ДДС или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на оферти. Удостоверяването на изискуемия минимален оборот от изпълнени сондажни работи и строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение) се извършва чрез представените заверени копия на части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” към Годишните финансови отчети и Информация за общия оборот и за оборота от услуги (Образец О10).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства по чл. 51 от ЗОП за техническите възможности и/или квалификация: 1. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на дейностите, както следва: 1.1. Копие от валиден документ, удостоверяващ вписването на участника или на член от обединението (в случай че участникът е обединение) в ЦПРС за строежи от: «Първа група», “Първа категория”, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.1.1. от ПРВВЦПРС, заедно с копие на талон за актуална регистрация в ЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице се прилагат разпоредбите описани в т.21.1.1. на Част "Указания за подготовка на офертата" от Документацията. 1.2. Копие от удостоверение от председателя на ДАМТН или оправомощени от него длъжностни лица от ГД "ИДТН" за вписване в регистъра на лицата, извършващи дейност по поддържане, ремонтиране и преустройване на газови съоръжения с повишена опасност (преносни газопроводи), съгласно чл. 36, ал. 1 от ЗТИП. Удостоверението трябва да е издадено на името на участника, член от обединението (в случай че участникът е обединение) или на негов подизпълнител, който ще изпълнява СМР за технологичната част на подобекти “Шлейф на сондаж Е-72” и „Индивидуална сепарация и измерване на газа от сондаж “Е-72”; 1.3. Декларация (оригинал), свободен текст, че в случай на определянето му за изпълнител участникът ще осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания (извършване на технологичен, безразрушителен и разрушителен контрол на монтажно-заваръчни съединения; контрол на електрохимичната защита; ел. измервания и изпитания и всички други необходими измервания, съгласно изискванията на нормативната база, обезпечаващи въвеждането на обекта в експлоатация и неговото безаварийно функциониране); 1.4.К-е от документ, удостоверяващ правоспособност за извършване на дейности по кадастъра, съгласно ЗКИР, издадено от А-ята по кадастър за лицата (физическо лице–собствено или наето, участник-юридическо лице или обединение или деклариран подизпълнител, които изпълняват кадастралното заснемане; 1.5. Заверено копие на Сертификат за внедрена система за управление на качество (ISO) или еквивалентен (на участника или член от обединението) с обхват строителство; 2. Списък на технически лица, отговорни за изпълнение на поръчката, вкл. тези, отговарящи за контрола на качеството (Списък по Образец О12) с приложени документи (заверени копия), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съгласно посоченото в от т. 21.2.1. до т.21.2.7. на Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие; 3. Списък (Образец 013), съдържащ информация за уменията, ефективността и опита на Участниците, с приложени към него заверени копия от документи, удостоверяващи опит в проектирането на аналогични обекти (за които има издадено разрешение за строеж или обектите са въведени в експлоатация) и опит в изграждането на аналогични обекти (които са въведени в експлоатация). Приложените заверени копия на документи следва да са съгл.т.21.3. от Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие; 4. Декларация, в оригинал, съгл. т.21.4. от Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие, относно доставяното оборудване; 5. Декларация, в оригинал, съгл. т.21.5. Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие, относно тех.оборудване с което разполага участника; 6. Декларация, оригинал Образец О14, че ще бъде спазен чл. 7 ал. 9 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране; 7. Декларация, оригинал Образец О16, за запознаване със строителната площадка. Минимални изисквания за технически възможности на участниците са посочени в т.VІ.3 "Допълнителна информация" на настоящето обявление.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Закон за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

130-100

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Периодично индикативно обявление

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 045 - 072796 от 05.03.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14.10.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е с ДДС. Чрез свободен банков превод в полза на "Булгартрансгаз" ЕАД в банка “УниКредит Булбанк” АД – гр. София, Банков код: UNCRBGSF, Сметка в лева - IBAN: BG52 UNCR 7630 1078 4357 01, сметка в евро - IBAN: BG88 UNCR 7630 1476 0610 42. В нареждането да бъде записано "Документация за участие в поръчка № 130-100". Документацията се получава всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 13:30 до 17:00 часа. Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следният интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg, раздел "Процедури и търгове/Обществени поръчки".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти и на заявления за участие
24.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.10.2013 г.  Час: 11:00
Място

Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД, гр. София, бул. "Панчо Владигеров" 66

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите за участие имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят посочените в документи в "Указания за провеждане на процедура" от документацията за участие.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Критерии за подбор на участниците, включват І. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, съгласно посоченото в т.ІІІ.2.2. и миним. изисквания за технически възможности, както следва: 1. Участникът в процедурата (или поне един от участниците в обединението) или деклариран/и подизпълнител/и трябва да притежават опит в: -прокарването на поне 1 (един) газов сондаж, който е оборудван и въведен в експлоатация; -проектиране и изпълнение на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания, използвайки технология на сондиране при която не се влошават филтрационните параметри на колектора. (Удостоверяването се извършва чрез представения оригинал на Списък, съдържащ информация за уменията, ефективността, опита и надеждността на Участниците (Образец О13) и приложените към него документи) 2.Участниците трябва да разполагат с екип от специалисти с опит, квалификация и познания на всички приложими нормативни актове от националното законодателство в областта на изработването на Инвестиционни проекти и изграждането на газови сондажи, в това число: -Специалисти (Проектанти) с пълна проектантска правоспособност по части „Геодезическа”; „Технологична”; „Автоматизация и КИП”; „Електрическа”; „Отопление, вентилация, климатизация, хладилна техника, Топло - и Газоснабдяване”; „Далекосъобщителна техника”; „Архитектурна” и „Конструктивна”, „Водоснабдяване и канализация”, „Инженерно-геоложки проучвания”; лице/а с пълна проектантска правоспособност по част „План за безопасност и здраве” или преминало курс за разработка на „План за безопасност и здраве”; лице/а с пълна проектантска правоспособност по част „Пожарна безопасност” или преминало курс за разработка на част „Пожарна безопасност”; -Проектанта/тите по част „Технологична” трябва да имат опит в инвестиционното проектиране на газови сондажи както и опит в проектирането на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания, с използване на такава технология на сондиране, при която не се влошават филтрационните параметри на колектора; -Ръководен инженерно-технически персонал (предложен в Списък Образец О12 - технически ръководител/и на обекта, специалист/и за контрол на качеството и водещ/и специалист/и по”Сондаж Е-72-прокарване на сондажа”) с опит в прокарването на най-малко три газови сондажа през последните 10 години, оборудвани и въведени в експлоатация; опит в изпълнение на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания; опит с използване на такава технология на сондиране, при която не се влошават филтрационните параметри на колектора; -Специалисти с опит в изпълнение на сондажно-геофизични измервания и хидрогазодинамични изпитания. (Удостоверяването се извършва чрез представения оригинал на Списък на технически лица, отговорни за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството (Образец О12) и приложените към него документи). Възложителят ще организира оглед на строителната площадката, за всички заинтересовани лица, на дата, съгласно т.23.1 от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията. Посочената в т.ІІ.3 крайна дата за изпълнение на поръчката е до подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр.15). Сроковете за изпълнение на останалите дейности са съгласно документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ