01351-2013-0056
Технически редакции | ||
09.09.2013 09:16 ч. : | 05/09/2013 16:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
09.09.2013 09:16 ч. : | 05/09/2013 16:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Извършване, независимо с какви средства, на строителство, отговарящо на изискванията, указани от възложителите
Строителство
"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин - 2", бул. "Панчо Владигеров" № 66, За: инж.Любомир Стойнов; инж. Ивайло Пандурски и Валентина Калчева, България 1336, София, Тел.: 003592 9396397;003592 9396299; 003592 9396482, E-mail: Lyubomir.Stoynov@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063
Място/места за контакт: отдел "Инвестиционна подготовка"Интернет адрес/и:
Адрес на профила на купувача: www.bulgartransgaz.bg.
Електронен достъп до информация: www.bulgartransgaz.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:
"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradzijska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
"Булгартрансгаз" ЕАД, ж.к. "Люлин 2", бул. "Панчо Владигеров" 66, За: Весела Тафраджийска, България 1336, София, Тел.: 003592 9396358, E-mail: Vesela.Tafradziyska@bulgartransgaz.bg, Факс: 003592 9250063
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg.
Производство, пренос и разпределение на газ и топлинна енергия
НЕ
"Проектиране и прокарване на експлоатационен сондаж Е-72 на подземно газово хранилище Чирен с проектиране и строителство на шлейф, индивидуален сепарационен възел и телеметрия на сондажа", Идентификационен номер 130-100
Обектът на поръчката е инженерингово изпълнение с въвеждане в експлоатация (издаване на Разрешение за ползване на строеж “Експлоатационен сондаж Е-72” , в т.ч.: 1. Инвестиционно проектиране за обект “Експлоатационен сондаж Е-72” : - подобект “Временно строителство – временна приобектова база, водоснабдяване и електроснабдяване”; - подобект “Сондаж Е-72”; - подобект “Шлейф на сондаж Е-72” (участък с дължина около 1 415 м от сондажа до оградата на ЦП на ПГХ Чирен ); - подобект “Индивидуална сепарация и измерване на газа от сондаж Е-72”; - подобект “Телеметрия на сондаж Е-72”. 2. Съгласуване на работните проекти и получаване на разрешение за строеж; 3.Наемане на земя за временното строителство и за изграждането на обекта; 4. Доставка на необходимите материали и оборудване (без тези, задължение за доставка на Възложителя – тръби Ф133 мм за шлейфа, ПКТ - ф 4 ”, сепарационен и измервателен възел, в обхват съгласно Приложение №.1 към Техническа спецификация); 5. Организация на изпълнението на сондажните и строително - монтажни работи (СМР) за обекта; 6. Изграждане и ликвидация на временни подобекти (строежи), осигуряващи електроснабдяване и водоснабдяване за времето на прокарването и усвояването на сондажа. 7. Прокарване на сондажа и строително - монтажни работи; 8. Единични (в т.ч. текущи сондажно-геофизични изследвания), комплексни, предпускови и пускови изпитания за изграждане на обекта и операции по свързването му към съществуващите съоръжения и инсталации на действащото Подземно газово хранилище (ПГХ) Чирен; 9. Упражняване на авторски надзор по време на строителството; 10. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи; 11. Кадастрално заснемане (с получаване на удостоверение по чл. 52 от ЗКИР) и съгласувателни действия по приемане и въвеждане в експлоатация на обекта.
45255000 (IA02) , 71320000 (KA08)
Описание:
НЕ
НЕ
съгласно приложените документи и работи, описани в документацията.
НЕ
НЕ
12
1. Гаранцията за участие: Участниците представят гаранция за участие под формата на банкова гаранция или депозит на парична сума в размер на 3300 лева. Чуждестранните участници могат да представят гаранцията в Евро/Щатски долар с равностоен размер, изчислен по официалния курс ”Евро за Лев”, респективно ”Щатски долар за Лев”, определен от Българската народна банка за деня на откриване на гаранцията. Срокът на валидност на гаранцията за участие трябва да е 180 (сто и осемдесет календарни дни), считано от крайната дата за подаване на оферти. 2. Гаранция за изпълнение - участникът, определен за изпълнител, следва при подписване на договора за обществена поръчка да представи документ за внесена гаранция за изпълнение на задълженията си по него, под формата на депозит или банкова гаранция, в размер на 3% от стойността на поръчката. Условията във връзка с откриването и освобождаването на гаранцията са определени в проекта на договор, приложен към документацията за участие в процедурата. Банковите гаранции трябва да бъдат издадени или потвърдени с ангажимент от търговска банка или клон на чуждестранна банка, регистрирана в Р. България и получила лиценз от БНБ да осъществява дейност в Р. България.
Начинът на плащане е посочен в проекта на договор от документацията.
не
Всеки участник в процедурата следва да представи оферта, изготвена съобразно изискванията на ЗОП и настоящото обявление.Офертата трябва да съдържа: Оферта (образец О1); Списък на документите, съдържащи се в офертата (оригинал Приложение №1 към Образец О1); Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранни юридически лица представят съответен еквивалентен документ или идентификационен номер, издаден от компетентния съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и документ за самоличност на физическо лице; Заверено копие на Договор за създаване на обединение, съгласно Закона за задълженията и договорите (ЗЗД), в случай че участникът е обединение, което не е юридическо лице, в който задължително се посочва представляващият и документ за регистрация в регистър БУЛСТАТ или посочване на БУЛСТАТ номер; Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (както и др. документи от нея) не са подписани от представляващия/те участника, съгласно актуалното му състояние, а от изрично упълномощен негов представител; Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП; Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП; Декларация по чл.47, ал.2, т. 1 и т. 3 от ЗОП ; Декларация за приемане на условията в проекта на договор (оригинал); Документ за гаранция за участие в процедурата; Документ за закупена документация за участие; Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако се предвиждат такива с прилагане на необходимите документи за тях съгласно "Указания за подготовка на оферта" от документацията за участие. Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП; Документи по чл.50 и чл.51 от ЗОП, посочени в раздели ІІІ.2.2. и ІІІ.2.3. от настоящето обявление. Техническо предложение за изпълнение на поръчката с приложения (Образец О2); Предлагана цена за изпълнение на поръчката с приложения (Образец О3). Други документи съгласно Указанията за подготовка на офертата от Документацията за участие. Документите, за които има приложени образци в документацията за участие, са задължителни за използване от Участниците, с изключение на банковите гаранции.
Доказателства по чл. 50 от ЗОП за икономическото и финансовото състояние на участника: 1. Валидна застраховка (заверено копие) за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за проектиране и строителство на строежи “Първа категория”, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 2. Годишния финансов отчет – части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” (заверени копия) за последните 3 (три) счетоводно приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Информация за общия оборот и за оборота от сондажни работи и от строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение), за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си (декларация по образец О10). Минималните изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1.Участникът в процедурата (или поне един от участниците в обединението) или деклариран/и подизпълнител/и трябва да има оборот общо за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) от изпълнение на сондажни работи и строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение) в размер на не по-малко от 4 000 000 (четири милиона) лева, без ДДС или тяхната равностойност в посочената от участника валута по официалния фиксинг на БНБ към крайната дата за получаване на оферти. Удостоверяването на изискуемия минимален оборот от изпълнени сондажни работи и строителство (в т.ч. инженерингово изпълнение) се извършва чрез представените заверени копия на части „Баланс” и „Отчет за приходите и разходите” към Годишните финансови отчети и Информация за общия оборот и за оборота от услуги (Образец О10).
Доказателства по чл. 51 от ЗОП за техническите възможности и/или квалификация: 1. Документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на участника, на ръководните му служители и на лицата, които отговарят за изпълнението на дейностите, както следва: 1.1. Копие от валиден документ, удостоверяващ вписването на участника или на член от обединението (в случай че участникът е обединение) в ЦПРС за строежи от: «Първа група», “Първа категория”, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.1.1. от ПРВВЦПРС, заедно с копие на талон за актуална регистрация в ЦПРС. В случай, че участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице се прилагат разпоредбите описани в т.21.1.1. на Част "Указания за подготовка на офертата" от Документацията. 1.2. Копие от удостоверение от председателя на ДАМТН или оправомощени от него длъжностни лица от ГД "ИДТН" за вписване в регистъра на лицата, извършващи дейност по поддържане, ремонтиране и преустройване на газови съоръжения с повишена опасност (преносни газопроводи), съгласно чл. 36, ал. 1 от ЗТИП. Удостоверението трябва да е издадено на името на участника, член от обединението (в случай че участникът е обединение) или на негов подизпълнител, който ще изпълнява СМР за технологичната част на подобекти “Шлейф на сондаж Е-72” и „Индивидуална сепарация и измерване на газа от сондаж “Е-72”; 1.3. Декларация (оригинал), свободен текст, че в случай на определянето му за изпълнител участникът ще осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания (извършване на технологичен, безразрушителен и разрушителен контрол на монтажно-заваръчни съединения; контрол на електрохимичната защита; ел. измервания и изпитания и всички други необходими измервания, съгласно изискванията на нормативната база, обезпечаващи въвеждането на обекта в експлоатация и неговото безаварийно функциониране); 1.4.К-е от документ, удостоверяващ правоспособност за извършване на дейности по кадастъра, съгласно ЗКИР, издадено от А-ята по кадастър за лицата (физическо лице–собствено или наето, участник-юридическо лице или обединение или деклариран подизпълнител, които изпълняват кадастралното заснемане; 1.5. Заверено копие на Сертификат за внедрена система за управление на качество (ISO) или еквивалентен (на участника или член от обединението) с обхват строителство; 2. Списък на технически лица, отговорни за изпълнение на поръчката, вкл. тези, отговарящи за контрола на качеството (Списък по Образец О12) с приложени документи (заверени копия), удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители и на лицата, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, съгласно посоченото в от т. 21.2.1. до т.21.2.7. на Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие; 3. Списък (Образец 013), съдържащ информация за уменията, ефективността и опита на Участниците, с приложени към него заверени копия от документи, удостоверяващи опит в проектирането на аналогични обекти (за които има издадено разрешение за строеж или обектите са въведени в експлоатация) и опит в изграждането на аналогични обекти (които са въведени в експлоатация). Приложените заверени копия на документи следва да са съгл.т.21.3. от Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие; 4. Декларация, в оригинал, съгл. т.21.4. от Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие, относно доставяното оборудване; 5. Декларация, в оригинал, съгл. т.21.5. Част II от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията за участие, относно тех.оборудване с което разполага участника; 6. Декларация, оригинал Образец О14, че ще бъде спазен чл. 7 ал. 9 от Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране; 7. Декларация, оригинал Образец О16, за запознаване със строителната площадка. Минимални изисквания за технически възможности на участниците са посочени в т.VІ.3 "Допълнителна информация" на настоящето обявление.
ДА
Закон за камарата на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране.
ДА
Открита
НЕ
130-100
ДА
Периодично индикативно обявление
ДА
Цената на документацията е с ДДС. Чрез свободен банков превод в полза на "Булгартрансгаз" ЕАД в банка “УниКредит Булбанк” АД – гр. София, Банков код: UNCRBGSF, Сметка в лева - IBAN: BG52 UNCR 7630 1078 4357 01, сметка в евро - IBAN: BG88 UNCR 7630 1476 0610 42. В нареждането да бъде записано "Документация за участие в поръчка № 130-100". Документацията се получава всеки работен ден от 8:30 до 12:00 часа и от 13:30 до 17:00 часа. Заинтересованите лица имат пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следният интернет адрес: www.bulgartransgaz.bg, раздел "Процедури и търгове/Обществени поръчки".
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
180
Централно управление на "Булгартрансгаз" ЕАД, гр. София, бул. "Панчо Владигеров" 66
При отваряне на офертите за участие имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представителите на горепосочените лица, желаещи да присъстват при отварянето на офертите, е необходимо да представят посочените в документи в "Указания за провеждане на процедура" от документацията за участие.
НЕ
НЕ
Критерии за подбор на участниците, включват І. Минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, съгласно посоченото в т.ІІІ.2.2. и миним. изисквания за технически възможности, както следва: 1. Участникът в процедурата (или поне един от участниците в обединението) или деклариран/и подизпълнител/и трябва да притежават опит в: -прокарването на поне 1 (един) газов сондаж, който е оборудван и въведен в експлоатация; -проектиране и изпълнение на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания, използвайки технология на сондиране при която не се влошават филтрационните параметри на колектора. (Удостоверяването се извършва чрез представения оригинал на Списък, съдържащ информация за уменията, ефективността, опита и надеждността на Участниците (Образец О13) и приложените към него документи) 2.Участниците трябва да разполагат с екип от специалисти с опит, квалификация и познания на всички приложими нормативни актове от националното законодателство в областта на изработването на Инвестиционни проекти и изграждането на газови сондажи, в това число: -Специалисти (Проектанти) с пълна проектантска правоспособност по части „Геодезическа”; „Технологична”; „Автоматизация и КИП”; „Електрическа”; „Отопление, вентилация, климатизация, хладилна техника, Топло - и Газоснабдяване”; „Далекосъобщителна техника”; „Архитектурна” и „Конструктивна”, „Водоснабдяване и канализация”, „Инженерно-геоложки проучвания”; лице/а с пълна проектантска правоспособност по част „План за безопасност и здраве” или преминало курс за разработка на „План за безопасност и здраве”; лице/а с пълна проектантска правоспособност по част „Пожарна безопасност” или преминало курс за разработка на част „Пожарна безопасност”; -Проектанта/тите по част „Технологична” трябва да имат опит в инвестиционното проектиране на газови сондажи както и опит в проектирането на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания, с използване на такава технология на сондиране, при която не се влошават филтрационните параметри на колектора; -Ръководен инженерно-технически персонал (предложен в Списък Образец О12 - технически ръководител/и на обекта, специалист/и за контрол на качеството и водещ/и специалист/и по”Сондаж Е-72-прокарване на сондажа”) с опит в прокарването на най-малко три газови сондажа през последните 10 години, оборудвани и въведени в експлоатация; опит в изпълнение на сондажни работи в условия на аномално ниски пластови налягания; опит с използване на такава технология на сондиране, при която не се влошават филтрационните параметри на колектора; -Специалисти с опит в изпълнение на сондажно-геофизични измервания и хидрогазодинамични изпитания. (Удостоверяването се извършва чрез представения оригинал на Списък на технически лица, отговорни за изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството (Образец О12) и приложените към него документи). Възложителят ще организира оглед на строителната площадката, за всички заинтересовани лица, на дата, съгласно т.23.1 от "Указания за подготовка на офертата" от Документацията. Посочената в т.ІІ.3 крайна дата за изпълнение на поръчката е до подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр.15). Сроковете за изпълнение на останалите дейности са съгласно документацията за участие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
05.09.2013 г.