Версия за печат

00435-2013-0078

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Софийска вода" АД, Район Младост, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, За: Радостина Христова, България 1766, София, Тел.: 02 8122459, E-mail: rhristova@sofiyskavoda.bg, Факс: 02 8122588

Място/места за контакт: Отдел "Снабдяване"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofiyskavoda.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на бътерфлай кранове и обратни клапи тип „Бътерфлай”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: София
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на бътерфлай кранове и обратни клапи тип „Бътерфлай”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

На доставчика не са гарантирани количества и продължителност на дейностите.

Прогнозна стойност без ДДС
600000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер на гаранцията за участие: Обособена позиция 1– 4 000 лв.; Обособена позиция 2 –2 000 лв.; Срок на гаранцията за участие – минимум 150 календарни дни считано от датата, определена за краен срок за получаването на офертите. Размер на гаранцията за изпълнение – 3 % от прогнозната стойност на договора. Условията й са упоменати в договора. Вид на гаранциите: - Парични, внесени в каса в Център за обслужване на клиенти на „Софийска вода” АД с адрес: град София 1766, район Младост, ж. к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А, в случай, че размерът на гаранцията е до 15 000 лв.; - Парични, преведени по банков път с платежно нареждане по сметка на "Софийска вода" АД: Общинска банка, клон Денкоглу, IBAN: BG07SOMB91301010307902, BIC: SOMBBGSF, като в основанието се посочват видът на гаранцията (участие/изпълнение) и номерът на процедурата; - Оригинална неотменима и безусловна банкова гаранция. В случай, че Участникът участва за повече от една обособена позиция, следва да представи отделна банкова гаранция за всяка една обособена позиция. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят превежда на Доставчика дължимите суми по договора до 45 (четиридесет и пет) дни от датата на коректно съставена фактура на Доставчика, представена в отдел “Финансово-счетоводен” на Възложителя. Условията и начина на плащане са описани подробно в конкурсната документация.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изисквания към Участника, неизпълнението на всяко от които води до отстраняването му: Участниците да са български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, отговарящи на изискванията на чл.46 от ЗОП и за които не са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3, 5, ал.5 и чл.48 от ЗОП. Участникът трябва да има опит в изпълнението на договори за доставка на стоките, предмет на съответните обособени позиции от обществената поръчка, за които участва, за предходните три години, считано до крайният срок за подаване на оферти. Участникът следва да представи: Декларация за приемане на условията в проекта на договор (по образец от документацията); Юридически сведения за Участника (по образец от документацията); Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият. С документа трябва да се доказва създаването на обединението, като са посочени правата и задълженията и отговорностите на участниците в обединението и следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за задълженията си по време на изпълнение на договора. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1 (а, б, в, г, д), ал. 2, т.2, т.5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществени поръчки /по образец/; Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2, т.3, ал. 2, т.1, т. 2а и т.3 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществени поръчки /по образец/; Декларация от Участника за автономност на офертата (по образец от документацията); Оригинал на банкова гаранция или оригинал/копие от документа за внесена по банков път гаранция за участие; Декларация (по образец от документацията), че участникът няма да ползва подизпълнители или списък на евентуалните подизпълнители, както и видът на работите, които ще извършват и делът на тяхното участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

не

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изисквания към Участника, неизпълнението на всяко от които води до отстраняването му: За стоките, с които участва в процедурата за обществена поръчка, участникът трябва да разполага с валиден сертификат(и) за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Участникът трябва да притежава здравна оценка за приложимост на продуктите, съгласно изискванията на Наредба №9 (за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели), за влияние на материалите при контакт върху качеството на питейната вода, издадена от Министерство на здравеопазването или друг български акредитиран орган към Министерство на здравеопазването. Производителят на стоките, с които участникът участва в процедурата, трябва да притежава за тях сертификат ISO 9001 или еквивалент за производство на същите стоки. Производителят на бътерфлай крановете и обратните клапи тип „Бътерфлай“, с които участника участва в процедурата, трябва да притежават валиден сертификат от GSK (Асоциация по качеството за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги) или еквивалент за покритието на произведените стоки. Участникът трябва да представи: 22.10. Копие(я) от валиден сертификат(и) ISO 9001 или еквивалентен документ на производителя(ите) на Стоките, с които участника участва в процедурата за обществена поръчка, в съответствие с изискванията на възложителя, посочени в документацията за участие. Декларация, съдържаща списък на изпълнени от участника подобни доставки за съответната обособена позиция, за предходните три години считано до крайния срок за подаване на офертите. Списъкът трябва да съдържа предмет на доставката, дата на изпълнение, стойност на доставeните през предходните три години стоки и възложител. Оригинал или заверено от участника копие на референция(ии) за изпълнени доставки от списъка от горната точка. От същата (същите) трябва да е видно, че участникът изпълнява и/или е изпълнил цитираната(те) доставки в съответствие с изискванията на възложителя. Копие(я) от валиден сертификат(и) за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Представените от Участника сертификат(и) за съответствие трябва да са за Стоките, с които Участникът участва в процедурата. Декларация за експлоатационните показатели, съгласно Регламент (ЕС) № 305/2011, на стоките, за които има хармонизирани технически спецификации, която декларация е издадена от производителя на стоките. В случай, че липсват хармонизирани технически спецификации, следва да се представи Декларация за съответствие (съгласно приложен образец в настоящата документация за участие), издадена въз основа на валиден сертификат за съответствие на строителния продукт, издаден от оторизирано лице по Наредба за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти (НСИСОССП). Представените от Участника декларации за съответствие трябва да са за Стоките, с които Участникът участва в процедурата. Копие от здравна оценка за приложимост на продуктите, съгласно изискванията на Наредба №9 (за качеството на водата, предназначена за питейно-битови цели), за влияние на материалите при контакт върху качеството на питейната вода, издадена от Министерство на здравеопазването или друг български акредитиран орган към Министерство на здравеопазването. Копие от валиден сертификат от GSK (Асоциация по качеството за защита при тежък режим на работа при прахово покрити кранове и фитинги) или еквивалент за покритието на произведените бътерфлай кранове и обратни клапи тип „Бътерфлай“. .

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

ТТ001184

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.09.2013 г.  Час: 23:59
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
04.10.2013 г.  Час: 09:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

150

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04.10.2013 г.  Час: 10:30
Място

Главен офис на "Софийска вода" АД, град София 1766, ж.к. Младост ІV, ул. "Бизнес парк" №1, сграда 2А.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел имат право да присъстват при отваряне на офертите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се получава само от профила на купувача от сайта на Възложителя - www.sofiyskavoda.bg след регистрация на Участника и последващо изтегляне на целия архивен файл, който съдържа комплект документация, ценови таблици и други съпътстващи документи в електронен вид. Регистрацията на сайта на Възложителя и изтеглянето на пълния електронен комплект документация е задължително условие за подаване на оферта в настоящата процедура. Пълният електронен вариант на документацията за участие включва всички документи и информация по чл.28, ал.1 и чл.29, ал.3 от ЗОП, публикувани към момента на изтеглянето.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Срок за подаване на жалби: съгласно чл. 120, ал. 5 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бътерфлай кранове, обратни клапи тип „Бътерфлай“ и бътерфлай кранове с електрическо задвижване
1) Кратко описание

Доставка на бътерфлай кранове, обратни клапи тип „Бътерфлай“ и бътерфлай кранове с електрическо задвижване. Пълната номенклатура е описана в конкурсната документация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

3) Количество или обем

На доставчика не са гарантирани количества и продължителност на дейностите

Прогнозна стойност, без ДДС
400000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на бътерфлай кранове с пневматично задвижване
1) Кратко описание

Доставка на бътерфлай кранове с пневматично задвижване. Пълната номенклатура е описана в конкурсната документация.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42131000, 39715300

Описание:

Кранове и клапани
Водопроводно оборудване

3) Количество или обем

На доставчика не са гарантирани количества или продължителност на дейностите.

Прогнозна стойност, без ДДС
200000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение