Версия за печат

00079-2013-0010

BG-Царево: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000057097

Община Царево, ул. Хан Аспарух №36, За: Жана Иванова Янгьозова, Република България 8260, Царево, Тел.: 0590 55048, E-mail: tzarevo@dir.bg, Факс: 0590 52003

Място/места за контакт: Община Царево

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.tsarevo.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.tzarevo.net/index.php/2010-09-17-07-59-53.html.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Избор на Консултант по изпълнението на Инженеринг /Работно проектиране и строително-монтажни работи/ за разширение и реконструкция на водопроводната и канализационна мрежа на град Ахтопол, както и изграждане и оборудване на ПСОВ, съгласно договорните условия на FIDIC (Жълта книга) по проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12 (12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Царево, град Ахтопол
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В изпълнение предмета на договора, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ осъществява строителен надзор спрямо дейностите, изпълнявани по Договори за инженеринг – проектиране и строителство на за разширение и реконструкция на водопроводната и канализационна мрежа на град Ахтопол и изграждане и оборудване на ПСОВ, съгласно изискванията на договорните условия на FIDIC Жълта книга, по проект “Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол” по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71521000

Описание:

Строителен надзор по време на строителството

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предметът на поръчката включва: 1.Осъществяване функциите на Инженер при извършването строителството на обекти, включени в проект “Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол”, съгласно изискванията на Договорни условия за Технологично оборудване и Проектиране-Строителство. Общи условия. Международна федерация на инженерите-консултанти (FIDIC), Първо издание, 1999г. Второ издание на български език: Българска асоциация на архитектите и инженерите-консултанти (БААИК), 2008г.(FIDIC Жълта книга), до изтичане на периода за съобщаване на дефекти, издаване на Сертификат за изпълнение и Сертификат за Окончателно плащане; 2.Извършване на оценка на съответствието по смисъла на ЗУТ за инвестиционните проекти – фаза “Работен” за разширение и реконструкция на водопроводната и канализационна мрежа на град Ахтопол, и изграждане и оборудване на ПСОВ. 3. Упражняване на строителен надзор по смисъла на чл. 168 от ЗУТ при извършване на строителство на обекти, включени в проект “Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол”; 4. Контрол и одобрение на кадастрално заснемане на изпълнените обекти по чл.52 от Закона за кадастъра и имотния регистър. 5. Изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5 / 28.12.2006 г. за всички строежи (обекти), включени в проект “Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол”.

Стойност, без да се включва ДДС
557500 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

33

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие (банкова гаранция с условията на Образец № 14) - банкова или парична гаранция в размер на 5 000 (пет хиляди) лв. - оригинал. В случай на участник – обединение възложителят ще приеме за редовна и гаранция, внесена от името на един от членовете на обединението. Гаранцията се представя в една от следните форми :депозит на парична сума по сметка на Възложителя (Банка ДСК, клон Царево, IBAN: BG65STSA93003391581610, BIC: STSABGSF); банкова гаранция в полза на Възложителя с условията на Образец № 14. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато Участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова, тя следва да е с валидност мин. 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато Участникът избере да внесе гаранцията за участие под формата на парична сума, същото следва да се извърши по банков път, по сметката на Община Царево При представяне на гаранцията за участие, в платежното нареждане или съответно в банковата гаранция изрично се посочва наименованието на поръчката. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция в изискуемия размер. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя, че е със срок на минимум валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, и че е изрично за настоящата обществена поръчка. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие се извършва по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. При подписване на договора за обществена поръчка Участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) % от стойността на договора без вкл. ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Първо плащане в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора. Изпълнителят представя на Възложителя документите в срок до 20 (двадесет) работни дни от датата на сключване на договора. Плащането е платимо до 10 (десет) работни дни от датата на одобряването на документите от Възложителя. Междинни тримесечни плащания - извършват се в общ размер до 80 (осемдесет) на сто от стойността на договора. Междинните плащания се заявяват от Изпълнителя след изтичане на всеки тримесечен отчетен период. Изпълнителят представя на Възложителя документите в срок до 10 (десет) работни дни от края на отчетния период. Междинните плащания са платими в срок до 10 (десет) работни дни от подписване на приемо-предавателния протокол от Възложителя за приемане цялостното изпълнение за отчетния период; Стойността на междинните плащания се определя спрямо постигнатото процентно изпълнение на договора за Инженеринг /Работно проектиране и строително - монтажни работи/ за разширение и реконструкция на водоснабдителната и канализационна мрежа в град Ахтопол, както и изграждане и оборудване на ПСОВ Ахтопол, по проект “ Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол ”. От първото междинно плащане се приспада авансовото плащане. Окончателно (балансово) плащане – 20 (двадесет) на сто от стойността на договора. Изпълнителят представя на Възложителя документите в срок до 3 (три) работни дни, считано от датата на издаване на Разрешението за ползване на строителния обект. Окончателното плащане е платимо в срок до 10 (десет) работни дни от представяне и приемане от Възложителя на всички горепосочени оправдателни документи. Възложителят не заплаща суми за непълно и/или некачествено извършени от Изпълнителя работи преди отстраняване на всички недостатъци, установени с двустранен писмен протокол.Отстраняването на недостатъците е за сметка на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл.25 (3), т.2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, преди подписване на договора за възлагане на изпълнението, трябва да се представи удостоверение за регистрация от Регистър БУЛСТАТ и заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Възложителят отстранява от процедурата участник, при наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви от "а" до "д", т. 2 и т.3; ал. 2, т. 1, т. 2 (лишен от правото да упражнява определена професия (осъществяване на строителен надзор) или дейност (строителен надзор) съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението), т.3 и т.4, т. 5; ал.5, т.1 и т. 2. За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи, организирани по следния начин: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“:1) Списък на документите, съдържащ се в Офертата, подписан от Участника (съгласно чл. 56 (1), т. 14 от ЗОП);2) Оферта (Образец № 1) – представя се от представляващия Участника;3) Нотариално заверено пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ Участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;4) Документи за правосубектност на Участника (съгласно чл. 56 (1), т. 1 от ЗОП):5) Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47 (1) т. 1,букви от "а" до "д",ал. 2, т. 2 и т.5 от ЗОП, попълнена по образец, Образец № 2 или Образец 3 (оригинал);6) Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, попълнена по Образец № 4 (оригинал);7)Декларация по чл. 47 ал. 5, т. 1 от ЗОП, попълнена по Образец № 5 (оригинал);8)Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката (Образец № 6) – представя се от представляващия Участника;9)Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП, подробно описани в т.III.2.2 от настоящото обявление;10)Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, подробно описани в т.III.2.3 от настоящото обявление;11)Декларация за ползване/не ползване на подизпълнител/и по чл. 56 (1), т. 8 от ЗОП (Образец № 12)-предоставя се информация относно обхвата и обема а работите, които подизпълнителят/ите ще извършва/т;12) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител (оригинал) - представляващия и управляващ подизпълнителя попълва и подписва декларация по образеца приложен към настоящата документация (Образец № 13);13) Документ за гаранция за участие (банкова гаранция с условията на Образец № 14) – банкова или парична гаранция-оригинал;14) Споразумение/Договор за обединение с нотариална заверка на подписите (ако Участникът е обединение) – в оригинал или в нотариално заверено копие. В случай, че обединението не е създадено за участие в настоящата обществена поръчка – следва да бъде представен анекс към първоначално сключения договор, със съдържание, посочено в буква „А. Условия за участие в процедурата”, т.2 от Указанията за участие в настоящата обществена поръчка;15) Документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително е посочен представляващият, когато участникът е обединение и лицето не е посочено в споразумението за създаване на обединение;16) Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец № 16) – оригинал. В случай на обединение, декларацията се представя от всеки един от участниците в обединението;17)Документ за закупена документация за участие (когато е приложимо) ПЛИК № 2 „ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА“-Техническо предложение и приложения към него (Образец № 17), съдържащо техническата оферта на Участника за изпълнение на поръчката (съгласно чл. 56 (1),т. 7 и 9 и чл. 57 (2),т. 2 ЗОП) при съблюдаване на изискванията на техническата спецификация, изискванията към офертата и условия за изпълнение на поръчката, и включва предлаган подход за изпълнение на предмета на поръчката съдържащ въведение и встъпителен анализ, стратегия на участника. ПЛИК № 3 „ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА“ Ценова оферта - представя се в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис “Предлагана цена”. Пликът съдържа попълнен образец на ценова оферта (Образец № 18) на хартиен и електронен носител с електронен файл.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП: 1)Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричния поток за периода 2010г., 2011г. и 2012г. като съставни части на годишния финансов отчет – за юридическите лица, а за физически лица - официален документ, удостоверяващ дохода му за посочения период (заверена годишна данъчна декларация /заверено копие от ТДД/ или друг еквивалентен документ) в зависимост от датата, на която е учреден участника или е започнал дейност, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. 2)Справка - декларация за общия оборот на Участника и оборота от дейност от упражняване на строителен надзор, подобен на предмета на настоящата поръчка за предходните 3 (три) години (Образец № 7). В случай, че Участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи информация за общия оборот и за оборота от упражняването на строителен надзор за последните три счетоводно приключени години, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя информация от датата на учредяване, респективно от започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и за оборот от упражняване на строителен надзор от датата на учредяването си, респективно от започването на дейността.Забележка:Изискването за представяне на годишни финансови отчети не важи за участници, представили ЕИК и за които данните са достъпни в Търговския регистър към Агенция по вписванията. В този случай, участникът посочва това обстоятелство с отметка в Списъка на документите, че документа „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”. В случай, че участникът е чуждестранно лице, същия представя еквивалентен документ на исканите от Възложителя, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ съгласно чл. 50 (2) от ЗОП. Когато Участникът е обединение, което не юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях съобразно вида и дела на тяхното участие. 3)Заверено копие на застрахователна полица за сключена задължителна „Застраховка за професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ или еквивалентен документ; В случай, че срока на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума, когато участникът не е юридическо лице представят декларация в свободна форма, че ще удължат срока й. Когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението, като всеки участник в обединението, който ще изпълнява дейности, свързани с упражняването на строителен надзор, трябва да представи застраховка "Професионална отговорност" по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за консултант на строежи от посочената категория. В случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани с упражняването на строителен надзор. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)Участникът да има оборот от договори за строителен надзор с подобен предмет на настоящата поръчка общо за предходните 3 (три) финансово приключени години (2010г., 2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди лева) лева без ДДС. Под „подобен предмет“ на настоящата поръчка да се разбира упражняване на строителен надзор и Инженер по FIDIC – Жълта книга на инфраструктурни проекти. В случай, че Участникът е учреден или е започнал дейност през последните три години и не може да представи информация за общия оборот и за оборота от упражняването на строителен надзор за последните три счетоводно приключени години, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя информация от датата на учредяване, респективно от започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и за оборот от упражняване на строителен надзор от датата на учредяването си, респективно от започването на дейността. Когато участникът е обединение/консорциум, което не е юридическо лице изискването се отнася общо за обединението. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие, съгласно чл. 56 (2) от ЗОП. 2)Участниците трябва да имат застраховка за професионална отговорност по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с общ лимит на отговорността, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършваш строителен надзор за строежи втора категория съгласно чл.137, ал.1, т.2, б. „б“ от ЗУТ.Застрахователната полица по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ трябва да бъде в сила в срока на валидност на офертата. В случай, че срокът на застраховката изтича в периода на валидност на офертата, участникът, респективно всеки подизпълнител или всеки един от членовете в обединението/консорциума трябва да декларират, че ще удължат срока й. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато документа е на чужд език, се представя и в превод. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да отговаря на предмета на поръчката.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП: 1)Списък на договорите за консултантски услуги по смисъла на чл. 166 от ЗУТ изпълнени през последните три години, считано до крайния срок за подаване на офертите, включително стойностите, датите и възложители; номер и дата на акта за предаване на строежа/ите или за въвеждането му/им в експлоатация и/или на други документи, издадени от лица, различни от Участника, доказващи изпълнението на договорите (Образец № 8), придружен от препоръки за добро изпълнение на договорите (референции), изброени в списъка. Препоръките към посочени договори от списъка трябва да описват стойността, датата и мястото на изпълнение, възложител, адрес и телефон за контакт, както и информация дали договорите са изпълнени качествено и в срок, професионално в съответствие с нормативните изисквания. 2)Заверено копие на валиден документ, удостоверяващ правото на Участника да извършва дейност по упражняване на строителен надзор, съгласно чл. 166 от ЗУТ, издаден по реда на чл. 166 (2) от ЗУТ или издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 166 (7) от ЗУТ; 3)списък на експертите, които ще бъдат ангажирани за изпълнение на предмета на поръчката (Образец № 9), който съдържа: - професионална автобиография на ключов експерт (Образец №10). Автобиографията се попълва за всеки ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Тъй като автобиографията сама по себе си няма доказателствена стойност, към автобиографиите се прилагат документи (заверени „вярно с оригинала” копия), удостоверяващи по категоричен и недвусмислен начин наличието на поставените минимални нива по отношение на изискването към експертите, свързани с образованието, квалификацията и опита на експертите. Приложими документи са: копия на дипломи за завършено образование, сертификати, удостоверения и/или свидетелства за правоспособност, издадени от съответните учебни заведения или от лицензирани юридически лица за професионално обучение или за професионална квалификация, трудови книжки, служебни книжки, референции, препоръки, декларации за изпълнени договори и/или др. еквивалентни документи, удостоверяващи посочените обстоятелства Представените автобиографии следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти, като подписът следва да е идентичен на подписа, положен от експерта върху Декларация за разположение на ключов експерт (Образец № 10). - декларация за разположение на ключов експерт (Образец №11). Декларацията се представя за всеки един ключов експерт, ангажиран в изпълнението на настоящата обществена поръчка, съгласно изисканите ключови експерти от Възложителя. Представените декларации следва да бъдат подписани собственоръчно от ключовите експерти. 4)Заверени от Участника копие на валидни сертификати ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителния надзор или копие на еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки на ЕС, както и съгласно чл. 53, ал. 4 ЗОП, възложителят ще приеме и други доказателства за внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството. Когато Участникът е обединение, което не е юридическо лице, документите се прилагат само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор. Когато Участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се прилагат за всеки от тях съобразно вида и дела на тяхното участие – чл. 56 (2) от ЗОП. Възложителят ще отстранява от участие в откритата процедура всеки участник, който не отговаря на минималните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1)Участникът да е упражнявал стр. надзор по смисъла на чл. 166 от ЗУТ на не по-малко от 3 /три/ обекта от подобен характер през последните 3 /три/ години, считано до кр. срок за подаване на оферти, като поне на един от тях е изпълнявал и функциите на Инженер по смисъла на FIDIC–Жълта книга; „подобен характер” с предмета на поръчката-ако Участникът е извършвал стр. надзор при инженеринг–проектиране и стр-во на ВиК мрежи и пречиствателни съоръжения за отпадни води или други инфрастр. обекти във водния сектор. 2)Действащ Лиценз за упражняване на стр. надзор по смисъла на чл. 166 (2) ЗУТ или док., удост. правото да извършва такава дейност,изд. от компетентен орган на държава членка на ЕС или на друга държава–страна по Спораз. за Евр. икон. пространство /по смисъла на чл.166 (7) от ЗУТ/; 3)Eкип от следните ключови експерти: А)Дългосрочни ключови експерти: Резидент Инженер(Унив. степен магистър–строителен инж., спец. ВиК или друга хидро специалност–ХТС, ХМС, ХЕС или архитект;Общ проф. опит–мин. 10г., от които мин. 5г. опит в екип на строителен надзор и/или авторски надзор и/или инвест. контрол във водния сектор; Участие като Ръководител екип или Гл. Инж. или Зам. Гл. Инж. в екип за строителен надзор/инженер по FIDIC на поне 1 успешно завършен и въведен в експлоатация обект, сходен с предмета на поръчката, изпълняван по договорните условия на FIDIC Червена или Жълта книга); Зам. Резидент Инженер(Унив. степен магистър – строителен инж., спец. ВиК или друга хидро спец. – ХТС, ХМС, ХЕС; Мин. 5 г. проф. опит по специалността, от които мин. 3 г. опит в надзорен екип при изпълнение на нови и/или реконструкция на инфрастр. обекти във водния сектор по договорните условия на FIDIC (Червена или Жълта книга);Инженер по качеството и съответствието на материалите (Унив. степен магистър – строителен инженер или инженер – химик; мин. 3 г. опит в строителен надзор на подобна длъжност (контрол на качеството и приемане на строителните работи);Инженер по количествата (Унив. степен магистър-строителна инж. спец.; мин. 5 г. проф. опит по спец.; Участие като част от екипа на Инженера на поне един договор за строителство или инженеринг,изпълняван по Общите условия на FIDIC(Червена или Жълта книга) в областта на ВиК и/или пречистване на отпадни води); Б)Краткосрочни ключови експерти: Инженер Геодезист(Унив. степен магистър, инж. спец.- геодезия или екв.; мин. 5 г. проф. стаж по спец.; участие в надзорен екип на подобна длъжност при изпълнение на инфрастр. обекти); Експерт „Пътно строителство”(Унив. степен магистър;инж.спец.–„Транспортно строителство” или екв. на тази спец.;мин. 5 г. проф. стаж по спец.; мин. 3 г. опит в изпълнението на СМР/строителен надзор в пътното строителство); Експерт Геолог (Унив. степен магистър; спец.–„Хидрогеология и инж. геология” или „Инж. геология” или екв. на тези спец.; мин. 5 г. проф. стаж по спец., мин.3г. опит в проучване и изготвяне на геоложки и инженерногеоложки доклади);Експерт по Част „Конструктивна”(Унив. степен магистър; спец.-“Строителство на сгради и съоръжения”,специализация „Конструкции“ или еквивалент на тази спец.;мин. 5 г. професионален стаж по спец.,мин. 3 г. опит в изпълнението на СМР/строителен надзор на строителни конструкции);Експерт по Част „Електро и КИПиА”(Унив. степен магистър; спец.“Електроинженер“или екв. на тази спец.; мин. 5 г. проф. стаж по спец., мин. 3 г. опит в изпълнението на СМР/строителен надзор по част електро);Експерт „Пречиствателна станция”(Унив.степен магистър; специ.-“ВиК инженер“ или екв. на тази спец.;мин. 5 г. проф. стаж по спец., мин. 3 г. опит в стр. надзор и да е изпълнявал същата позиция в надзорен екип на поне един завършен строеж-пречиствателна станция). 4)Валидни серт. ISO 9001:2008 - за с-ма за у-ние на качеството с обхват,отговарящ на предмета на поръчката (оценка за съответствието на инвест. проекти и и упражняване на строителен надзор) или екв. на тях или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за у-ние на качеството.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение – ТО: Тп = Срок ТП+Срок ОД+ОР+СУ, където: Срок ТП е оценка на компонент „Срок за съставяне на технически паспорт”; Срок ОД е оценка на компонент „Срок за изработване на окончателен доклад”; ОР е точковата оценка на компонент „Оценка на риска”; СУ точковата оценка на компонент „Стратегия на участника”.; тежест: 70
Показател: Ценово предложение - ЦО; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
27.09.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата може да бъде заплатена на касата на Община Царево или внесена по банков път на следната сметка: Банка ДСК, клон Царево,IBAN: BG57STSA93008491581600, BIC: STSABGSF,Код: 447000. В случай, че бъде заплатена по банков път, Възложителят следва да бъде уведомен своевременно за това на следния факс: 0590/52003. В последния ден на срока за закупуване на документацията за участие същата трябва да бъде закупена най-късно до 15:00.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
04.10.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 07.10.2013 г.  Час: 14:00
Място

община Царево, ул. "Хан Аспарух" № 36 в заседателната зала в сградата на общината

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се отнася за дейност, планирана в рамките на проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол” по Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, финансиран Кохезионния фонд на Европейския съюз, както и правителството на Република България чрез Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”, по Приоритетна ос 1, Процедура с реф. №: BG161PO005/11/1.12/02/25 .

VI.3) Допълнителна информация

Максималният срок за изпълнение на договора е 33 месеца, включващи - 21 месеца за: Работен проект строителство и монтаж и обучение на персонала. Работното проектиране следва да бъде завършено в рамките на 6 месеца, считано от стартиране изпълнението на договора. В периода от 33 месеца се включват и 12 месеца период за установяване и отстраняване на дефекти, наблюдение на пречиствателнате процеси и подпомагане на експлоатационния персонал при експлоатацията на пречиствателната станция по смисъла на ФИДИК– Жълта книга (12 месеца съгласно договора за строителство по ФИДИК – Жълта книга ); Срокът за изпълнение приключва с издаване на „Сертификат за изпълнение” за Договори за инженеринг – проектиране и строителство на за разширение и реконструкция на водопроводната и канализационна мрежа на град Ахтопол и изграждане и оборудване на ПСОВ по проект “Интегриран проект за водния цикъл на град Ахтопол”, съгласно Договорните условия на „FIDIC - Жълта книга”, подклауза 11.9. Инвестиционните проекти – фаза „Работна” трябва да изготвят в обем и обхват съгласно глава 12, част ВиК на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и „Изискванията към подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 1 на ОПОС” от 30.06.2010г. и приложенията към тях. Проектите трябва да се разработят на базата на одобрения вариант на идейния проект. Изготвените проекти подлежат на съгласуване с всички заинтересовани екплоатационни дружества - ВиК, Електроразпределение, Газоразпределение, Слаботокови разпределителни мрежи и др. Възложителят ще организира 2 посещения на място за извършване на оглед за участниците, закупили документация за настоящата обществена поръчка. Огледите ще се извършат в присъствието на представител на Възложителя, като се съставя и предава на Участника протокол за извършен оглед. Прилагането на съставения протокол за извършен оглед към офертата на участниците не е задължителен. Посещението на място не е задължително и не води до отстраняване на участник в горецитираната процедура. Същите ще се състоят на 01.10.2013 и 02.10.2013 от 10:00 като за сборен пункт ще служи стая №6, първи етаж в сградата на Община Царево, град Царево, ул. "Хан Аспарух" № 36. При огледа на място Участникът се представлява от лицата, посочени в удостоверението за актуално състояние, или посочени и вписани в Търговския регистър към Агенция по вписванията, или от лица, специално упълномощени за участие в процедурата, което се доказва с пълномощно. Рисковете и щетите от/на персонала на Участника при огледа на обекта са за негова сметка и на негова отговорност. По време на посещенията няма да бъде отговаряно на въпроси на участниците.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на чл.120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.09.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ