Версия за печат

00022-2013-0014

BG-Асеновград: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000471059

Община Асеновград, пл. "Акад. Николай Хайтов" 9, За: инж. Георги Ангелов, България 4230, Асеновград, Тел.: 0331 20283, E-mail: obstina@assenovgrad.com, Факс: 0331 41057

Място/места за контакт: Община Асеновград, пл. "Акад.Николай Хайтов" 9

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.assenovgrad.com.

Адрес на профила на купувача: www.assenovgrad.com.

Електронен достъп до информация: www.assenovgrad.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Изпълнение на рехабилитация и изграждане на линейна инфраструктура, част от “Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител на СМР по работен проект на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“ и Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за дейностите по проектиране,строителство и авторски надзор(инженеринг) на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Асеновград
Код NUTS: BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

”Изпълнение на рехабилитация и изграждане на линейна инфраструктура, част от “Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Избор на изпълнител на СМР по работен проект на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“ и Обособена позиция 2: „Избор на изпълнител за дейностите по проектиране,строителство и авторски надзор(инженеринг) на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“ Изпълнението на поръчка предвижда: Обособена позиция 1: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 100; 200; 500 и 600 съгласно одобрен работен проект. Обособена позиция 2: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 300, 400, 550, 700, 800, 900 и участъци от лотове 500 и 600, почистване на тръбите и видео проучване за останалата част от канализационната мрежа, съгласно одобрено прединвестиционно проучване. ВАЖНО! *Участникът следва да изпълни за Обособена позиция 2 работно проектиране при съобразяване с наличното прединвестиционно проучване, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения /.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45330000, 45332000, 45332200, 45332300, 71220000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва изпълнението на следните дейности по позиции: Обособена позиция 1: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 100; 200; 500 и 600 съгласно одобрен работен проект. Дължините на отделните лотове са както следва: лот 100 – 148,04м; лот 200 – 1548,24м; лот 500 – 3458,03м; лот 600 – 1703,29м; ЛОТ 100 включва изграждането на нов външен колектор, отвеждащ водите от източната част на града, преливник 6-нов с отливен канал и пресичане на река „Асеница” с дюкер. ЛОТ 200 включва изграждането на нов колектор по западния бряг на река „Асеница” по продължение на ул. „Индустриална” в участъка от кръстовището с ул. „Възрожденци” до площадката на новопроектирана ГПСОВ – Асеновград, два нови преливника 5 и 7 и съответните им отливни канали. ЛОТ 500 обхваща реконструкцията на съществуващ колектор на източната част на града по цялата дължина на река „Асеница”. Към настоящата разработка е включена частта от централната административна зона на града до северният край на регулационата граница. Новият колектор е включен към външния колектор от Лот100. Разглежданият участък обхваща и два нови преливника – 2 и 3 със съответните им отливни канали. В обхвата влизат и реконструкциите на второстепенни клонoве. ЛОТ 600 обхваща реконструкцията на съществуващ колектор на западната част на града по цялата дължина на река „Асеница”. Към настоящата разработка е включена частта от кръстовището на ул. „Индустриална” с бул. „Васил Левски” до началото на колектор лот 200 при северният край на индустриална зона. Разглежданият участък обхваща и един нов преливник – 4 със съответния му отливен канал. В обхвата влизат и реконструкциите на 5 на брой второстепенни клона. Съгласно одобрения работен проект се предвижда рехабилитация на водоснабдителната мрежа, попадаща в едно трасе с канализационните лотове 500 и 600. Обособена позиция 2: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 300, 400, 550, 700, 800, 900 и участъци от лотове 500 и 600, почистване на тръбите и видео проучване за останалата част от канализационната мрежа, съгласно одобрено прединвестиционно проучване. Предвижда се да се изпълнение на строителни работи съгласно изготвен от Изпълнителя работен проект по част ВиК. Водопроводната мрежа следва да се проектира и изпълни по участъците, попадащи в едно трасе с канализационните лотове. Канализационната мрежа е по лотове с дължини: лот 300 – 2693,37м; лот 400 – 1853,95м; лот 550 – 1112,49м; лот 700 – 1663,85м; лот 800 – 2242,80; лот 900 – 1439,77м; лот 500 – 1722,15; лот 600 – 1051,56. ВАЖНО! *Участникът следва да изпълни за Обособена позиция 2 работно проектиране при съобразяване с наличното прединвестиционно проучване, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения /.

II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

20

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен като част от офертата си да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е в размер по обособени позиции, както следва : 1.1.За участие по Обособена позиция 1 – 300 000.00 лева (триста хиляди лева) 1.2. За участие по Обособена позиция 2 – 250 000.00 лева (двеста и петдесет хиляди лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: Банка: Общинска банка IBAN сметка BG09SOMB91303340001001 BIC: SOMВBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от този на офертата и условия, предвиждащи възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал в Плик №1 като част от офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 1 % от стойността на договора и е със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора, като подлежи на внасяне при подписване на конкретен договор за възлагане. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Асеновград: Общинска банка IBAN сметка BG09SOMB91303340001001 BIC: SOMВBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност, надвишаващ с 30 дни срока на изпълнение на договора, и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се осигури по ОП "Околна среда 2007-2013г.", Приоритетна ос:1, проц.реф.№: BG161PO005/10/1.11/02/16. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена наст.поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избр.изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена наст.поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на догов.цени или догов.количества или отпадане на дейности. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ извършва плащанията по банков път, по посочена банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, на части, по следния начин: 4.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер до 20 % от общата стойност на договора с ДДС, в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на договора и след представяне от страна на Изпълнителя на Запис на заповед на предявяване в полза на Възложителя, за сума, равна на стойността на авансовото плащане. Аванс.плащане се приспада пропорц.от межд-те плащания до погас.на пълния размер. След получаване на аванс.плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен да издаде фактура. След оконч.приспадане на аванса, Възложителят връща Записа на заповед. СЛ.ТЕКСТ 4.2. ВАЖИ ЗА ОБ.ПОЗИЦИЯ №1 4.2.МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 95 % от ст-та на договора с ДДС, след пропорц.приспадане на аванс.плащане, се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на конст.протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгл.указанията на ОПОС за искане на средства, док.колич.и кач.изпълнение на дад.вид дейност за реално изпълнени СМР, уст.със съотв.документи съгл.Наредба №3/31.007.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съотв.к-во, реално извършена от него работа. СЛ.ТЕКСТ 4.2. ВАЖИ ЗА ОБ.ПОЗИЦИЯ №2 4.2.МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ до достигане на 95 % от ст-та на договора с ДДС, след пропорц.приспадане на аванс.плащане, се извършват в срок до 30 /тридесет/ дни от подписване на конст.протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгл.указанията на ОПОС за искане на средства, док.колич.и кач.изп-е на дад.вид дейност. Усл-е за изв.на межд.плащания са и док-те, пос.по-долу. МЕЖД.ПЛАЩАНИЯ се извършват за: 4.2.1. изв.проектантски работи в размер, съгласно ценовата оферта на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след влизане в сила на Разр.за строеж по см.на ЗУТ, изд.въз основа на изг., одобрен и съгласуван инв.проект. 4.2.2. реално изпълнени СМР, уст.със съотв.документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС към инв.проект единична цена за вс.позиция. 4.2.3. осъществен авторски надзор върху реално изпълнени СМР, установени със съответните документи съгласно Наредба №3/31.07.2003г. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съотв.количество, реално извършена от него работа съобразно напредъка на стр-то. 4.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ се извършва при подписан Конст.акт за устан.годността за приемане на строежа–Пр.№15 към чл.7,ал.3,т.15 от Наредба №3/31.007.2003г. в срок до 30 /тридесет/ дни след подписване на конст.протокол за одобряване на предадена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ фактура, както и документи съгл.указанията на ОПОС за искане на средства, док.кол.и кач.изпълнение на дад.вид дейност. Размерът на оконч.плащане се изчислява като от общо одобрените от Възложителя суми по договора се приспаднат изв.плащания. 4.4. Сборът от ст-те на изв.плащания не може да надхвърля общата ст-ст на договора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за регистрация като юридическо лице. При участие в процедурата на участникът, който е обединение, нерегистрирано като самостоятелно юридическо лице, то участниците в обединението сключват споразумение с нотариална заверка на подписите, което трябва да съдържа клаузи, гарантиращи, че всички членове на обединението са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; че представляващия обединението е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че членовете на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; че всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към него следва да съдържа калузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и настоящата документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на 47 ал.1,т.1, б. „а“-б.„д“, т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а(предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.47 ал.1,т.1, б.“а“- б.“д“, т.2 и т.3; ал.2, т.1, т. 2а(предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП. Лице, което ще изпълнява СМР, трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от ІVгр.,2кат/я или еквив.документ за вписване на чуждестранните лица в съответен регистър на държавата, в която са установени или да представят декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националния си закон. Лица, които са установени в друга държава членка на ЕС представят еквив.документ, издаден от държавата, в която са установени. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението, съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителните дейности. Участниците представят: Плик 1, съдържащ: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; Общо предложение за участие; Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 ал.4 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; Чужд.юр.лица прилагат док.за регистрация в офиц.превод или екв.документ на удост.за актуално състояние от съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени в превод; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физ.лице; Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгл. т.ІІІ.2.2.; Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгл. т.ІІІ.2.3.; Декларации за липса на обстоятелствата по 47 ал.1, т.1, б.“а“-б.“д“, т.2 и т.3; ал.2, т.1, т. 2а(предл. първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и ал.5 от ЗОП; Декларация по чл. 56, ал.1, т. 11 ЗОП съгл. разд.VІ.3 от обявл.; Декларация по чл. 56, ал. 1, т.12 ЗОП; Декларация за ползване на подизпълнител/и, с посочване наименованието на подизпълнителя, вида работа, която ще извършва и дела на участието му; Декларация – съгласие за участие на подизпълнител; Документ за гаранция за участие в процедурата съгласно обявлението за обществена поръчка и условията на документация; Документ, удост. рег.на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; При обединение - копие от документа се представя /при наличие/ от всеки член на обединението поотделно; Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в наст.процедура, ако е разл.от това по акт.рег.; Споразумение за създаване на обединение за участие в обществената поръчка - съгласно изискванията на указанията (когато участникът е обединение, което не е юридическо лице) – оригинал или нотариално заверен препис; Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и 9 от ЗОП; Плик №3 - Ценово предложение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка – декларация за реализираните обороти от участника за последните 3 (три) години, по чл.50, ал.1, т.3 от ЗОП по образец 2. Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне от участника на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. В случай, че към момента на подаване на офертата участникът няма изготвени горецитираните съставни части на годишните финансови отчети за 2012 г., то същият представя справка за приходите от дейности, сходни с предмета на поръчката, подписана от представляващия участника и главния счетоводител. 3. Представя се копие от валидна застрахователна полица/и/, придружено от декларация от участника в свободен текст, че за целия срок на изпълнение на договора ше осигури валидна застрахователна полица, отговаряща на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка 4. Представя се банково удостоверение, потвърждаващо наличието на собствени разполагаеми средства или достъп до кредитна линия, издадено не по-късно от един месец преди крайния срок за подаване на офертите. В случай, че участникът посредством удостоверение докаже достъп до кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в удостоверението следва да се съдържа изрично посочване, че се издава за участие в настоящата процедура.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При подаване на оферта за всички обособени позиции, то изискванията по-долу се прилагат кумулативно: 1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот в размер на не по – малко от, както следва: По обособена позиция 1: оборот от реализация на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 30 000 000,00 лв /тридесет милиона лева/ без ДДС. По обособена позиция 2: оборот от проектиране на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 750 000,00 лева без ДДС (седемстотин и петдесет хиляди лева без ДДС) и оборот от строително-монтажни работи на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 25 000 000,00 лв /двадесет и пет милиона лева/ без ДДС; Под „сходни” с предмета на поръчката следва да се разбира изпълнението на договор/и, включващ поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. За изпълнението на която и да е от обособените позиции, участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност на лицето (лицата), отговарящa на групата и категорията на предмета на настоящата поръчка, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и проектирането и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за изпълнение на дейности по строителство и проектиране - за строежи втора категория съгласно чл.137, ал.1, т.2 ЗУТ - за строителство с мин.лимит 400 000 лв, а при участие по Обос.позиция №2 и за проектиране с мин.лимит 200 000 лв.За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строителството и/или проектирането. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в една от следните форми – собствени финансови средства или достъп до кредитна/и/ линия/и/ в размер не по-малко от, както следва: По обособена позиция 1: 3 000 000,00 лв (три милиона лева); По обособена позиция 2: 3 000 000,00 лв (три милиона лева); Достъпът до ресурсите трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Декларация по образец, Автобиография по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (официални документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удостоверения за вписване в професионалните регистри, сертификати, трудови или осигурителни книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. 2. копие от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008 и ISO 14001:2004 или еквивалентни, както и представяне на други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 3. Списък-декларация на договори, съдържащ описание на основните изпълнени договори, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си (По обособена позиция 1: през последните пет години - договори за строителство и/или инженеринг на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м.; а По обособена позиция 2: през последните три години - договори за проектиране на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м. и през последните пет години - договори за строителство и/или инженеринг на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м.), придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е професионално и в съответствие с нормативните изисквания, адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. Към списъкът се прилагат и копия на разрешения за ползване и/или удостоверения за въвеждане в експлоатация и/или други документи, които доказват успешното изпълнение на договорите. 4. Декларация по образец и и копия на документи, от които произтича правото на участника да ползва оборудването. Кандидат или участник може да използва ресурсите на други физически или юридически лица при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

При подаване на оферта за всички обособени позиции, то изискванията по-долу се прилагат кумулативно: 1.Да разполага минимум със следните експерти:По всяка една от обос.поз.1 и 2: 1.Технически ръководител – стр.инженер „магистър”,стаж по спец.мин. 5 год;2.Спец.– контрол на качеството – стр.инженер „магистър”, притежаващ Удост. за преминато обучение за контрол в/у качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно,стаж по спец.мин.5год.;3.Спец.по здравословни и безопасни условия на труд - инженер „магистър”, притежаващ удостоверение за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безоп/ст или еквив.,стаж по спец.мин.5год.;4.Спец. по опазване на окол. среда – висше образование в направление "екология", стаж по спец.мин. 5год.;5. Рък/л на екипа, инженер ВиК, ХМС, ХТС или ПГС или еквив.; с мин. 5год. общ проф.опит, от които мин.5год. в областта на ВиК системи и/или ПСОВ; 2.Лице, което ще изпълнява СМР, следва да има въведена система за управление на качеството и опазване на околната среда с обхват строително-монтажни работи, съгласно съответните системи: 2.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалентно; 2.2. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентно; 3.Считано от датата, определена като краен срок за подаване на оферти по настоящата процедура, участникът да е изпълнил успешно договори за обекти, както следва: По обособена позиция 1: през посл. 5год.- договори за строителство и/или инженеринг на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м.; По обособена позиция 2: през посл.три години - договори за проектиране на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м. и през посл.пет години- договори за строителство и/или инженеринг на водопроводна и/или канализационна мрежа не по-малко от 10 000 л.м. 4.По всяка от обос.поз. 1 и съответно обос.поз.2 да разполага мин. техн.оборудване:багер-3;самосвал-6;миничелен товарач-2;бетоновоз-1;бетонпомпа-1;автокран-1;валяк-2;машина за рязане на асфалт-1;асфалтополагаща машина-1;виброплоча-2;водни помпи-2;водоноска-1.В сл. обединение, което не е регистр. като самост. юрид. лице, както и ког. се ползва подизпълнител, изискв. по т.1,т.3 и т.4 трябва да бъдат изпълнени общо от обединението,а при участие на подизпълнители се прилага съобразно вида и дела на участието им;а на изискв. по т.2 трябва да отговаря всеки един от членовете на обединението,както и всеки от подизпълнителите, които ще изпълняват дейности свързани със строит/то.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Техническо предложение; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.10.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията на хартиен носител е 10 лв. без ДДС или 12 лв. с ДДС. А.Закупуване от сградата на Община Асеновград: Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка на хартиен носител могат да направят това на адрес: Република България, Област Пловдив, Община Асеновград, град Асеновград, пл. „Акад. Николай Хайтов“ № 9, след заплащането й в касата на Възложителя, намираща се на същия адрес. Б. Закупуване на документация за участие по банков път: Извършва се, както следва: Заплащането на документацията за участие се извършва по банков път по сметка в лева: Банка: „Общинска банка”АД, ФЦ-Асеновград IBAN сметка BG93SOMB91308427777044, Код за плащане: 447000 BIC: SOMВBGSF. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена на хартиен носител в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Асеновград-www.assenovgrad.com, Раздел "Обяви, търгове, конкурси".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.10.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.10.2013 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Община Асеновград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт.В случаите, когато на заседанията присъстват упълномощени представители, същите следва да представят пълномощно с нот. заверка на подписа.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Финансирането на “Проект за рехабилитация на водоснабдителната и канализационната мрежа с изграждане на ПСОВ за гр. Асеновград, България” ще бъде по Оперативна програма "Околна среда 2007-2013г.", който се изпълнява по Приоритетна ос: 1 на Оперативна програма „Околна среда 2007-2013” (ОПОС) по процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Допълнителна информация

Участниците могат да получат необходимата информация за : -задълженията, свързани с данъци и осигуровки - от Национална агенция по приходите на ел.адрес www.nap.bg ; -опазване на околната среда - от Министерство на околната среда и водите и неговите структури на ел.адрес www.moew.government.bg ; -закрила на заетостта и условията на труд - от Министерство на труда и социалната политика на ел.адрес www.mlsp.government.bg, които са в сила в РБългария, където трябва да се извърши строителството или да се предоставят услугите, и които са приложими към строителството или към предоставяните услуги. Пълен достъп до документацията е предоставен и на официалната интернет страница на Община Асеновград-www.assenovgrad.com Датата, часа и мястото за отваряне и оповестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.assenovgrad.com . Показател „ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ” – П2 Максимален брой точки по показателя - 100 точки. Относителна тежест на показателя в комплексната оценка 60%. Изчислява се по формулата: П3 = А + Б, Където: А.ТЕХНОЛОГИЧНА ПОСЛЕДОВАТЕЛНОСТ НА СТРОИТЕЛНИТЕ ПРОЦЕСИ-60т. и Б.УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА-40т. ОБЩО: 100т. Възложителят си запазва правото, ако възникне необходимост от повторение на строителство и при осигурено финансиране, при което да е налице необходимост повторното строителство да се извърши от същия изпълнител, да възложи повторното строителство чрез процедура на договаряне без обявление по чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП, като новата поръчка ще съответства на настоящия проект и ще включва според нуждите на възложителя дейности, сходни с настоящия проект. ВАЖНО!!! В случай, че поради каквато и да е причина финансирането по проекта не бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, Възложителят си запазва правото да прекрати процедурата на основание чл.39 ал.1 т.5 от ЗОП. В случай, че процедурата е проведена и Възложителя е сключил договор с избрания изпълнител, то тогава изпълнението ще започне само след осигуряване на финансирането и след изрично уведомление за стартиране на дейностите по проекта, като Възложителят си запазва правото при узнаване на факта, че финансирането на проекта няма да бъде осигурено или е осигурено в по-малък размер или различен обхват от условията при които е обявена настоящата поръчка, да прекрати договора с избрания изпълнител без да дължи неустойки и/или обезщетения за пропуснати ползи или да изиска сключване на анекс към договора поради намаляване на договорените цени или договорени количества или отпадане на дейности.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Избор на изпълнител на СМР по работен проект на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“
1) Кратко описание

По обособена позиция №1: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 100; 200; 500 и 600 съгласно одобрен работен проект.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45330000, 45332000, 45332200, 45332300

Описание:

Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации

3) Количество или обем

По обособена позиция №1: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 100; 200; 500 и 600 съгласно одобрен работен проект. Дължините на отделните лотове са както следва: лот 100 – 1641,48м; лот 200 – 1675,11м; лот 500 – 4762,12м; лот 600 – 2484,59м; ЛОТ 100 включва изграждането на нов външен колектор, отвеждащ водите от източната част на града, преливник 6-нов с отливен канал и пресичане на река „Асеница” с дюкер. ЛОТ 200 включва изграждането на нов колектор по западния бряг на река „Асеница” по продължение на ул. „Индустриална” в участъка от кръстовището с ул. „Възрожденци” до площадката на новопроектирана ГПСОВ – Асеновград, два нови преливника 5 и 7 и съответните им отливни канали. ЛОТ 500 обхваща реконструкцията на съществуващ колектор на източната част на града по цялата дължина на река „Асеница”. Към настоящата разработка е включена частта от централната административна зона на града до северният край на регулационата граница. Новият колектор е включен към външния колектор от Лот100. Разглежданият участък обхваща и два нови преливника – 2 и 3 със съответните им отливни канали. В обхвата влизат и реконструкциите на второстепенни клонoве. ЛОТ 600 обхваща реконструкцията на съществуващ колектор на западната част на града по цялата дължина на река „Асеница”. Към настоящата разработка е включена частта от кръстовището на ул. „Индустриална” с бул. „Васил Левски” до началото на колектор лот 200 при северният край на индустриална зона. Разглежданият участък обхваща и един нов преливник – 4 със съответния му отливен канал. В обхвата влизат и реконструкциите на 5 на брой второстепенни клона. Съгласно одобрения работен проект се предвижда рехабилитация на водоснабдителната мрежа, попадаща в едно трасе с канализационните лотове 500 и 600.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Избор на изпълнител за дейностите по проектиране,строителство и авторски надзор (инженеринг) на водоснабдителната и канализационната системи – гр. Асеновград“
1) Кратко описание

По обособена позиция №2: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 300, 400, 550, 700, 800 и 900, почистване на тръбите и видео проучване за останалата част от канализационната мрежа, съгласно одобрено прединвестиционно проучване. ВАЖНО! *Участникът следва да изпълни за Обособена позиция 2 работно проектиране при съобразяване с наличното прединвестиционно проучване, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения /.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45332000, 45332200, 45332300, 71220000, 71240000

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации
Строителни и монтажни работи на канализационни инсталации
Архитектурно проектиране
Архитектурни и инженерни услуги по изготвяне на планове и чертежи

3) Количество или обем

По обособена позиция №2: Рехабилитация на водоснабдителни тръби и смесената канализационна мрежа, с отдавна изтекъл експлоатационен живот по лотове 300, 400, 550, 700, 800 и 900 почистване на тръбите и видео проучване за останалата част от канализационната мрежа, съгласно одобрено прединвестиционно проучване. Предвижда се да се изпълнение на строителни работи съгласно изготвен от Изпълнителя работен проект по част ВиК. Водопроводната мрежа следва да се проектира и изпълни по участъците, попадащи в едно трасе с канализационните лотове. Канализационната мрежа е по лотове с дължини: лот 300 – 2693,37м; лот 400 – 1853,95м; лот 550 – 1112,49м; лот 700 – 1663,85м; лот 800 – 2242,80; лот 900 – 1439,77. ВАЖНО! *Участникът следва да изпълни за Обособена позиция 2 работно проектиране при съобразяване с наличното прединвестиционно проучване, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения /.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 20