Версия за печат

01123-2013-0005

BG-София: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Проучване и добив на нефт и газ АД, ул. Стефан Караджа № 2, За: Мария Владимирова, Румен Церянов, Република България 1080, София, Тел.: 064 880445, E-mail: office@pdng-bg.com, Факс: 064 880449

Място/места за контакт: гр. Долни Дъбник, ул. Димчо Дебелянов № 12

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ogep-bg.com/.

Адрес на профила на купувача: http://ogep-bg.com/bg/about.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Проучване и добив на нефт и газ АД, ул. Димчо Дебелянов № 23, За: Мария Владимирова, Румен Церянов, Република България 5870, Долни Дъбник, Тел.: 064 880445, E-mail: office@pdng-bg.com, Факс: 064 880449

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Проучване и добив на нефт и газ АД, бул. Ситняково № 23, За: Татяна Вътева, Сашка Грънчарова, Република България 1505, София, Тел.: 02 9461600, Факс: 02 9461600

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Проучване и добив на нефт и газ АД, бул. Ситняково № 23, За: Татяна Вътева, Сашка Грънчарова, Република България 1505, София, Тел.: 02 9461600, Факс: 02 9461600

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Проучване и добив на природен газ или нефт

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Газозарядна станция за природен газ от газово находище Българево

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Каварна, община Каварна, област Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Проучване и добив на нефт и газ” АД предвижда интензифициране на добива на природен газ от находище „Българево” чрез развитие на дейността компресиране на природния газ в стоманени бутилки (контейнери) и безтръбното транспортиране на газа (със специализиран автотранспорт) до по-отдалечени консуматори. Предмет на настоящата поръчка е изграждане на Газозарядна станция за природен газ от газово находище Българево, включващо: 1. Изграждане на Станция за компресиране на природен газ, в това число: площадка за монтиране на модулната пълначна станция състояща се от 1+1 броя модула, поради изграждане на два етапа/метален контейнер, с един механичен бутален компресор, бутилкова акумулираща група (хранилище), входяща газова линия, въздушен охладител с вентилатори за въздух и помпи за вода, предназначени за охлаждане на компресорния агрегат; площадка под колонка за пълнене на мобилни платформи (тир-ремаркета); площадка за монтиране на служебно-обслужваща сграда (фургонен тип) със сервизни и санитарни помещения; газорегулаторен и измервателен пункт (ГРИП); пътна настилка на територията на площадката; площадкова газова инсталация; ограда на пълначна станция (ПС) за компресиран природен газ; електрозахранване, заземителна и мълниезащитни инсталации на площадката; водоснабдяване на площадката, противопожарно водоснабдяване и канализация. 2. Изграждане на Пътна връзка на път III-296 „Генерал Тошево – Каварна” при km 40+288 ляво, за свързване на Станцията за компресиране на природен газ с републиканската пътна мрежа. 3. Доставка на необходимите материали и оборудване. Доставените от Изпълнителя материали и оборудване трябва да са с параметри отговарящи на техническата спецификация и на действащите в страната нормативни актове и стандарти, приложими към възлаганата поръчка. Те трябва да са нови, придружени със сертификати за качество и произход, както и с декларация за съответствие, съгласно изискванията на съответните наредби за съществените изисквания към Закона за техническите изисквания към продуктите. 4. Извършване на необходимите изпитвания и изследвания; 5. Съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи, участие при съгласуване с контролните органи за разрешаване въвеждането на изпълнения строеж в експлоатация; 6. Обезпечаване на гаранционна отговорност и отстраняване на проявени дефекти през гаранционния период на строежа 7. Други дейности, необходими за изпълнение на поръчката.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45232000, 45233000, 45233120

Описание:

Строителни и монтажни работи
Спомагателни съоръжения към преносните и разпределителните тръбопроводи
Строителни работи по изпълнение на основа на пътна настилка и настилка на пътища
Строителни и монтажни работи на пътища

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката включва всички дейности по изграждане на Станцията за компресиране на природен газ от газово находище Българево и изграждане на пътна връзка между площадката на станцията за компресиране на природен газ и републиканската пътна мрежа; доставка на всички необходими материали и оборудване за изпълнение на предмета на поръчката; извършване на необходимите изпитвания и изследвания; съставяне на строителни книжа, изготвяне на изпълнителна документация, екзекутивни чертежи, участие при съгласуване с контролните органи за разрешаване въвеждането на изпълнения строежите в експлоатация, съгласно пълното описание на предмета на поръчката и Техническата спецификация от документацията за участие. Не са предмет на настоящата обществена поръчка доставката и монтaжът на: автоматичен дозатор (газоколонка за зареждане на трейлъри), компресорен модул (компресор за компресиране на природен газ) и бутилкови групи, както и служебно-обслужваща сграда- контейнерен тип, които ще бъдат задължение на Възложителя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: Участниците представят гаранция за участие в размер на 3 000 (три хиляди) лева. Гаранция за изпълнение: При подписване на договора, определеният изпълнител представя гаранцията за изпълнение на договор в размер на 3% (три процента) от стойността на договора. Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение се предоставя под формата на безусловна и неотменяема банкова гаранция или депозит по следните банкови сметки на "Проучване и добив на нефт и газ" АД: "Централна кооперативна банка" АД - клон Плевен. BIC: CECBBGSF; в лева - IBAN: BG86CECB97901042785301 в ЕВРО- IBAN: BG95CECB97901442785300. Участниците в процедурата и определеният изпълнител избират формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора. Банковата гаранция за участие и банковата гаранция за изпълнение се представят по образци от документацията за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да бъде не по-кратък от срока на валидност на oфертата на участника. Срокът на валидност на банковата гаранцията за изпълнение е 12 (два) месеца след крайния срок за подписване на Протокол за установяване на годността за приемане на строежа (Акт обр. 15), съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие се усвоява или освобождава от възложителя съгласно разпоредбите на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно проекта на договор от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със собствени средства на Проучване и добив на нефт и газ АД. Плащането се извършва по банков път по банкова сметка на изпълнителя. Начина на плащане: Авансово плащане – 30 (тридесет на сто) % от цената за изпълнение на предмета на договора, определена съгласно количествено-стойностната сметка на изпълнителя без стойността на непредвидените СМР - в срок до 7 (седем) работни дни след подписване на договора и представяне на следните документи: - банкова гаранция за стойността на дължимия аванс, със срок на валидност не по-малко от 60 (шестдесет) календарни дни от датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Акт обр.15); - оригинална фактура за дължимата стойност. Окончателно плащане – стойността на действително извършените работи, установени с окончателния протокол за извършени работи, намалена със сумата на авансовото плащане – в срок до 10 (десет) работни дни от датата на подписване на Протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Протокол обр. 16), съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и получаване на Разрешение за ползване на строежа и представяне на оригинална фактура. В случай, че в срок до 60 (шестдесет) календарни дни от датата на подписване, без забележки, на Протокола за установяване на годността за приемане на строежа (Акт обр. 15), съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството не е подписан Протокол обр. 16 по причини извън изпълнителя и/или изпълнението на задълженията му по договора, окончателното плащане се извършва до 10 (десет) работни дни от изтичане на този шестдесет дневен срок.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците и определеният изпълнител следва да отговарят на следните минимални изисквания за техн. възможности и квалификация за изпълнение на поръчката:1.Да е вписан в ЦПРС в РБългария за строежи от „Първа група”, „Първа категория”, съгласно ПРВВЦПРС или еквивалентен или в регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката; 2.Да е вписан в ЦПРС в РБългария за строежи от „II група”, „III категория” съгласно ПРВВЦПРС или еквивалентен или в регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката; 3.Да е изпълнил минимум два договора през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, за строителство и/или изграждане на станции и/или инсталации и/или уредби за компресиране на газ и минимум един договор за строителство на пътна инфраструктура; 4.Да разполага с екип от специалисти инженерно-технически персонал за осигуряване на техническо ръководство при изпълнение на строителството и услугите по предмета на поръчката, вкл. за осигуряване на контрола на качеството–ръководни служители със следните квалификация и опит:4.1.Ръководител на обекта и Технически ръководител с висше техническо образование с минимум пет години професионален опит на позиция с ръководни функции в изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата поръчка. Техническият ръководител следва да бъде техническо правоспособно лице съгласно чл.163а от ЗУТ. 4.2.Персонал за изпълнение на неразглобяеми метални съединения (заваряване, спояване, залепване), Правоспособни заварчици–минимум две лица с минимум три години професионален опит на тази позиция; 4.3.Специалист Пътно строителство-строителен инженер със степен магистър със специалност „Транспортно строителство”, профил „Пътно строителство”, 4.4.Отговорник по качеството с минимум три години трудов стаж на тази позиция в област, приложима към предмета на поръчката - изграждане/строеж на станции/инсталации/уредби за компресиране на газ; 4.5.Технически персонал за изпълнение предмета на поръчката, включително за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд; 5.Да разполага със съответното техническо оборудване, според вида дейности от Тех. спецификация, обезпечаващо изпълнението на тези дейности, съобразно изискванията на възложителя; 6.Да достави и използва оборудване и материали, които да отговарят на съществените изисквания към продуктите; 7.Да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват изграждане и/или строителство на газови инсталации/уредби/станции, или еквивалент; 8.Да има внедрена система за управление на качеството ISO9001:2008 с обхват на действие пътно строителство, или еквивалент; 9.Да има внедрена система за управление на околната среда ISO14001:2004 с обхват на действие изграждане и/или строителство на газови инсталации/уредби/станции, или еквивалент; 10.Да има внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд при работа BS OHSAS18001:2007, или еквивалент; 11.Да притежава валидно удостоверение/сертификат по чл.36,ал.1 от ЗТИП за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност–пълначни станции/съоръжения/инсталации за газ (компресиран, сгъстен) и др. подобни; 12.Да осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания (извършване на технологичен, безразрушителен и разрушителен контрол на монтажно-заваръчни съединения, както и всички други необходими измервания, съгласно изискванията на нормативната база, обезпечаващи въвеждането на обекта в експлоатация и неговото безаварийно функциониране); 13.Да спазва изискванията по чл.7, ал.9 от ЗКАИИП; 14.Да се е запознал с условията на място на строителната площадка и спецификата на обекта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всеки участник в процедурата следва да представи Оферта за участие, изготвена съгласно изискванията на ЗОП и документацията за участие и която задължително следва да съдържа: I. ПЛИК № 1 "ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР", съдържащ: 1. Оферта - изготвена по образец от документацията за участие (оригинал по образец от документацията - Приложение № 1); 2. Списък на документите, съдържащи се в офертата, изготвен по образец от документацията за участие (оригинал по образец от документацията - Приложение № 2); 3. Копие от документ за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, който се представя и в официален превод; 4. При участник обединение - документ (договор /споразумение), за създаване на обединението, подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се включва представляващия обединението и разпределение на дейностите между членовете при изпълнение на обществената поръчка, с което разпределение участникът трябва да съобрази представянето на документите по чл. 56 и чл. 25, ал. 8 от ЗОП; 5. Пълномощно за подписване на офертата и представляване на участника в процедурата, в случай на упълномощаване (оригинал); 6. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 5, т. 1 от ЗОП (оригинал по образец от документацията - Приложение № 3); 7. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3, ал. 2, т.1 и т. 2a и ал. 5, т. 2 от ЗОП (оригинал по образец от документацията - Приложение № 4); 8. Документ за закупена документация за участие (копие); 9. Доказателства по чл. 50 от ЗОП за икономическото и финансовото състояние на участника - по раздел III.2.2. от обявлението: 10. Доказателства по чл. 51 от ЗОП техническите възможности и квалификация на участника - по раздел III.2.3. от обявлението; 12. Декларация/ии за съгласие за участие като подизпълнител, ако е приложимо (оригинал по образец от документацията - Приложение № 6). Прилагат се необходимите документи по чл. 56, ал. 1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП за всеки от тях, като изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие (оригинал); 13. Декларация за оглед на място и запознаване със спецификата на обекта (оригинал по образец от документацията - Приложение № 13); 14. Декларация по чл.56 ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на условията в проекта на договора (оригинал по образец от документацията - Приложение № 5); 15. Декларация, че е спазено изискването на чл. 56, ал.1, т.11 от ЗОП (оригинал по образец от документацията - Приложение № 14). 16. Декларация по чл. 7, ал. 9 от Закон за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране(оригинал по образец от документацията - Приложение № 12) II. Техническо предложение на участника (оригинал, в отделен запечатан плик с надпис ПЛИК № 2 "Предложение за изпълнение на поръчката"), изготвено по образец от документацията - Приложение № 15 и съгласно изискванията на документацията за участие. III. Предлагана цена за изпълнение на поръчката (оригинал, в отделен запечатан плик с надпис ПЛИК № 3 "Предлагана цена"), изготвено по образец от документацията - Приложение № 16 и съгласно изискванията на документацията за участие. Участник, за когото е налице, някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1 и 2а и ал. 5 от ЗОП или не е представил някой от документите или не отговаря на изискванията посочени в настоящия раздел III.2.1. или раздел III.2.2. или раздел III.2.3. или раздел III.1.4. от настоящото обявление за обществена поръчка се отстранява от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минимални изисквания - до участие в процедурата се допускат участници, които отговарят на следните изисквания: • Участниците трябва да имат оборот от строителство общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си не по-малко от 1 000 000 (един милион) лева, без ДДС. • Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя” съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи „Първа категория” или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като срокът на валидност следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата и със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. • Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя” съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи „Трета категория” по ЗУТ или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като срокът на валидност следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата и със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Изискуеми документи - за доказване на икономическото и финансовото състояние участникът следва да представи: 1. Декларация за реализиран оборот от строителство за 2010, 2011 и 2012 година, в зависимост от датата, на която участникът/подизпълнителят е учреден или е започнал дейността си (оригинал по образец от документацията - Приложение № 8); 2. Заверено от Участника копие на годишните финансови отчети за последните 2 (две) приключили финансови години (2011 и 2012 г.), заверени от регистриран одитор, когато това е приложимо, със следното съдържание: Счетоводен баланс; Отчет за приходите и разходите (Отчет за доходите). 3. Копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност на строителя”, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи „Първа категория” от ЗУТ, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата и със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. 4. Копие от валидна полица за застраховка „Професионална отговорност на строителя”, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) за строежи „Трета категория” от ЗУТ, със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата и със застрахователен лимит съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности

За доказване на техническите възможност и квалификация на участника следва да представи следните доказателства по чл. 51 от ЗОП: 1. Заверено копие от валидно удостоверение от Централния професионален регистър на строителя в Р. България (ЦПРС) за строежи „I-ва група”, „I-ва категория” съгласно ПРВВЦПРС или еквивалентен (с приложен Талон за актуална регистрация в ЦПРС) или в регистър на държава - членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, което има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, предмет на поръчката; 2. Заверено копие от валидно удостоверение от ЦПРС за строежи „II-ра група”, „III-та категория” съгласно ПРВВЦПРС или еквивалентен (с приложен Талон за актуална регистрация в ЦПРС) или в регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИП, което има силата на вписване в ЦПРС на строителя за обхвата на дейностите, предмет на поръчката; 3. Списък на договорите за изпълнение на аналогични обекти, въведени в експлоатация, изпълнени през последните пет години, считано до датата на подаване на офертата (оригинал по Образец–Прил.№9), включително информация за възложителите, стойностите и датите, придружен от препоръки за добро изпълнение (заверени копия); 4.Списък на екипа от специалисти за изпълнение на предмета на поръчката (оригинал по Образец-Прил.№10), вкл. с посочване на Ръководителя на обекта, Техническия ръководител, Персоналът за изпълнение на неразглобяеми метални съединения (заваряване, спояване, залепване), Специалист пътно строителство и Отговорник по качеството, технически персонал за изпълнение на поръчката, с приложени документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит, документи за правоспособност на специалистите от екипа, съгласно изискванията по т. 5 от раздел IV „Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците” от документация за участие; 5. Декларация (оригинал, подготвя се от участника), че участникът разполага със съответното техническо оборудване, според вида дейности, описани в Техн. спецификация, обезпечаващо изпълнението на тези дейности, съобразно изискванията на възложителя, както и кратко описание на техническото оборудване; 6. Декларация (оригинал, подготвя се от участника), че в случай, че бъде определен за изпълнител на договора участникът ще предостави всички необходими декларации и/или сертификати за съответствие, съгласно изискванията на българското законодателство и законодателството на ЕС; 7.Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие изграждане и/или строителство на газови инсталации/уредби/станции, или еквивалент; 8.Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 с обхват на действие пътно строителство, или еквивалент; 9. Заверено копие от валиден сертификат на внедрена система за управление на околната среда ISO 14001:2004 с обхват на действие изграждане и/или строителство на газови инсталации/уредби/станции, или еквивалент; 10. Заверено копие от сертификат за внедрена система за управление на ЗБУТ при работа BS OHSAS 18001:2007, или еквивалент; 11. Копие от удостоверение/сертификат по чл.36,ал.1 от ЗТИП за извършване на дейности по поддържане, ремонтиране и преустройване на съоръжения с повишена опасност–пълначни станции/съоръжения/инсталации за газ (компресиран, сгъстен) и др. подобни; 12.Декларация за обстоятелствата, че Участникът ще осигури изпълнението от акредитирани органи на всички контролни и приемни измервания (оригинал по Образец- Прил.№11); 13.Декларация за спазване на изискванията по чл. 7, ал. 9 от ЗКАИИП (оригинал по Образец-Прил.№12); 14. Декларация за оглед на обекта (оригинал по Образец- Прил.№13); Минималните изисквания за технически възможности и квалификация на участниците са посочени в т. III.1.4 “Други особени условия” на настоящото обявление.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена; тежест: 65
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 35
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
23.09.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
18 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацоята е 18 лева с включено ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.10.2013 г.  Час: 14:00
Място

София, бул. Ситняково № 23, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят ще организира оглед на мястото на строителната площадка за всички заинтересовани лица, закупили документация за участие на 24.09.2013 г. от 11:00 часа на адрес: гр. Каварна, бул. Добротица. При промяна на часа и/или датата за оглед Възложителят ще уведоми лицата, закупили документация за участие. Настоящото обявление е изпратено до регистъра на Агенцията по обществени поръчки чрез упълномощен потребител, идентифициран чрез електронен подпис по реда на Закона за електронния документ и електронния подпис. Възложителят предоставя пълен достъп до документацията на интернет адрес: http://ogep-bg.com/bg/about

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

по реда на чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ