Версия за печат

00087-2013-0133

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Евгения Захариева, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: ezaharieva@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция " Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Лилия Ангелова, България 1000, София, Тел.: 02 9041365, E-mail: l.angelova@sofia.bg

Място/места за контакт: ул.Париж №1

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377506

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка на нова механизация и оборудване за нуждите на депо – Садината, район Кремиковци”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, Столична община
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка на нова механизация и оборудване за нуждите на депо – Садината, район Кремиковци” Настоящата обществена поръчка включва доставка на нова неупотребявана техника: • Булдозер –1 бр.; • Компактор – 1 бр.; • Колесен (челен) товарач – 1 бр.; • Колесен багер-товарач – 1 бр.; • Авто-цистерна с надстройка – 1 бр. , съгласно технически спецификации; Доставената техника трябва да е с високо качество и да съответства на съвременните изисквания и стандарти за работна ефективност и опазване на околната среда. Техниката, ще се използва за обезпечаване на експлоатационни нужди, и дейности по почистване и поддържане (лятно и зимно) на вътрешно-площадковата инфраструктура на изграденото депо за неопасни отпадъци – Садината.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

43210000, 43250000, 34133100, 34223340

Описание:

Машини за извършване на изкопно-насипни работи
Товарачни машини с челно товарене
Камиони цистерни
Ремаркета цистерни

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

ДА

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Настоящата обществена поръчка включва доставка на нова неупотребявана техника: • Булдозер –1 бр.; • Компактор – 1 бр.; • Колесен (челен) товарач – 1 бр.; • Колесен багер-товарач – 1 бр.; • Авто-цистерна с надстройка – 1 бр.

Стойност, без да се включва ДДС
2000000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

4

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие в размер на 20000 лева (двадесет хиляди лева). Гаранцията за участие е в размер до 1% от ориентировъчната стойност на поръчката, представена в една от следните форми: гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Възложителя, със срок на валидност минимум 180 дни считано от крайния срок за подаване на офертата и да е изрично посочено, че е за настоящата обществена поръчка. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане с платежно нареждане, в което е изрично посочена процедурата, за която се представя гаранцията. Сумата следва да бъде внесена по банков път на името на Столична община, дирекция "Финанси", по една от следните сметки на Столична Община: Сметка в лв.(BGN); IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301;BIC Code: SOMBBGSF; Наименование на банката: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6.; Сметка в Евро (EURO): IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302; BIC Code: SOMBBGSF; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2.Гаранцията за аванс ще бъде в размер на исканото от изпълнителя авансово плащане до 20% от стойността на цената за изпълнение на договора. Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Гаранцията за аванс може да бъде внесена по банкова сметка, или да бъде представена под формата на банкова гаранция. Участникът в процедурата сам избира формата на съответната гаранция за аванс и я представя заедно с искането за съответния аванс преди да бъде преведен аванса по сметката на изпълнителя, с който е сключен договора. Размер на авансовото плащане: до 20% от стойността на договора в зависимост от посоченото в ценовото предложение на участника Гаранцията за аванс се освобождава след извършване доставка в размер на изплатения аванс. Избраният изпълнител следва да поддържа валидна гаранцията за аванс до окончателното възстановяване на авансовото плащане от страна на Изпълнителя. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция следва да бъде указан номера на Договора, за който е предназначена гаранцията. 3.Гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора, представена в една от горепосочените форми. Участникът избира сам формата на гаранцията.Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. При представяне на гаранцията във вид на платежното нареждане - паричната сума се внася по сметка на Столична община IBAN BG 72 SOMB 9130 33 33008301, или сметка в евро: IBAN: BG 80 SOMB 9130 36 33008302 към Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, на името на Столична община, дирекция "Финанси"; Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя. Възложителят ще освободи Гаранцията за аванс и гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи за издаването на гаранциите се поемат от Изпълнителя. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранциите да не бъде по-малък от размера, който е определен в указанията за участие. Разходите за евентуалното усвояване на гаранциите се поема от Възложителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща аванс в размер на …%(до 20%) - …………………. (…………… ………………………..) от стойността на доставката по договора, до 30 /тридесет дни/ от подписване на договора и представянето на фактура с искане за авансово плащане, придружена с гаранция за аванс. Гаранцията за авансово плащане се възстановява на Изпълнителя след извършена доставка в размер на изплатения аванс. /3/ Междинни плащания за всяка от стоките, предмет на настоящия договор, в срок до 30 (тридесет) работни дни от подписване на приемо-предавателни протоколи за съответната изпълнена доставка, с подписването на приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и определения представител на Възложителя и одобряването на представената от Изпълнителя оригинална фактура; /4/. Окончателното разплащане се извършва до 30 /тридесет дни/ след приемането на последната от стоките, предмет на договора, с подписването на приемателно-предавателен протокол между Изпълнителя и определения представител на Възложителя и одобряването на представената от Изпълнителя оригинална фактура //. Плащанията се осъществяват по банков път по следната Банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участника е обединение от физически и/или юридически лица, което не е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, Участникът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ, след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на Договора за възлагане на настоящата обществена поръчка;

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

В случай, че участникът не е производител на предлаганата техника, същия представя документ /копие, заверено -вярно с оригинала/, изходящ от производителя , че участникът е оторизиран да извършва доставки на произвежданите от него техника и оборудване.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български и чуждестранни физически и/или юридически лица, включително и техни обединения. В случай, че Участникът участва като обединение, изброените изисквания в раздел III. т. 2.2 и 2.3 ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло, а не за всеки член на обединението поотделно, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на В случай, че Участникът е обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице преди датата на подаване на офертата за настоящата обществена поръчка, членовете на обединението сключват споразумение за обединение, което трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че:(а) всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка;(б) всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка. В споразумението за обединение или в друг документ подписан от участниците в обединението, те трябва да определят представляващият обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката.(чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП). В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника и да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на поръчката, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай че обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, копие на същото се прилага в офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и т.6 на чл. 56 от ЗОП; се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3.Участниците в процедурата трябва да представят: •Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (за лица регистрирани в България), а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност.•документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за Ю.Л., което не е регистрирано в България); •Когато не е представен ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците, прилагат удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени (извлечение от търговски или друг аналогичен документ, издаден от съд, регистър на дружества, търговска камара или друга институция, надлежно упълномощена по законите на юрисдикцията, които съдържат изрично и ясно разкриване на самоличността на законния/те представител/и на участника, като документът бъде представен в официален превод на български език. Датата на издаване на удостоверението за актуално състояние трябва да е до 4 месеца преди крайния срок за подаване на оферти. Всеки подизпълнител трябва да представи документите по ал.1, т.1, т.4, т.5 и т.6 от чл.56 на ЗОП, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

За доказване на съответствие с финансовите изисквания, участникът следва да приложи към офертата си копие от годишните отчети за приходите и разходите и балансите за последните 3 приключили финансови години /2010, 2011 и 2012 г./ или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника - за чуждестранни участници. Чуждестранните лица са длъжни да представят изискуемите документи, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която е установено съответното лице. За чуждестранни физически или юридически лица, документите трябва да бъдат преведени на български език. Забележка: Представянето на отчети за приходите и разходите и балансите не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците трябва да са реализирали оборот сумарно за последните три приключили финансови години, не по-малко от 3 000 000 лева (три милиона лева) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Доказване на изпълнението на изискването по т.1 от изисквано минимално ниво, се извършва със списък на основните договори за подобни поръчки, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите на сключване, получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.2. Доказване на изпълнението на изискването по т.2 от изискано минимално ниво, се извършва с документ, удостоверяващ, че участникът разполага със собствен или нает терен за складиране на оборудването за срока на изпълнение на обществената поръчка, предложен от участника. 3.Доказване на изпълнението на изискването по т.3 от изисквано минимално ниво се извършва с документ - декларация, подписана от лицето(лицата) представляващо(и) участника, че същият разполага с оторизирана сервизна база, съдържаща списък на сервизите с посочване на точния им адрес, придружена с документ, в който е посочено основанието за ползване (собственост, наем, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника, напр. възможностите на трети лица), местонахождение, телефонен номер и лице за контакт. 3.1. Документ /копие, заверено за вярност с оригинала/ от производителя, с който той удостоверява оторизирането на сервизите, посочени от участника в декларацията предходната точка.4. Участникът представя фотографски снимки на стоките, (предлаганите модели на техниката), които ще се доставят. 5.Участникът може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условие че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси, при условията на чл.51а от Закона за обществените поръчки. 6. В случай, че участникът не е производител, същият представя документ /копие, заверено за вярност с оригинала/, изходящ от производителя на предлаганата техника, че участникът е оторизиран да извършва доставки на произвежданата от него техника. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители изброените по-горе изисквания се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 7. За доказване съответствие с изискването по т.4 от изисквано минимално ниво, участниците представят списък с техническите лицата отговорни за изпълнението на поръчката. Към списъка се прилагат документи удостоверяващи образованието и квалификацията на лицата, отговорни за обучението на персонала на Възложителя - копие от диплома и биография.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Всеки участник трябва да има най-малко три сключени договора за доставка нова тежкотоварна техника изпълнени през последните три години, включително до датата на подаване на офертите. 2. Всеки участник трябва да разполага със собствен или нает терен/складова база за съхранение на механизацията и оборудването до транспортирането им и предаването им на Възложителя. 3. Всеки участник трябва да има на разположение оторизирана от производителя на предлаганото оборудване, сервизна база за осигуряване на гаранционна и следгаранционна поддръжка и сервиз на оборудването. 4. Всеки участник трябва да разполагат с минимум двама служители, които да обучават оператори за съответната машина, както и да извършват периодично съдействие и консултации за съответната техника за периода на гаранционния срок. Минимално ниво на придобито образование на лицата отговорни за обучението на персонала на Възложителя – средно техническо образование и преминат курс на обучение за работа със съответната машина.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 022 - 033868 от 31.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес: ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.09.2013 г.  Час: 11:00
Място

ул.Москоска №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма Околна среда 2007-2013г." Проект №DIR-592113-1-9 - “Интегрирана система от съоръжения за третиране на битовите отпадъци на Столична община”, съфинансиран от оперативна програма „Околна среда 2007-2013.”, съгласно Договор № DIR-592113-C001/27.07.2011

VI.3) Допълнителна информация

Отстраняване на участниците в процедурата Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, който: • не е представил някой от необходимите документи, посочени по чл. 56 от ЗОП и изисквани в настоящите указания; • не може да участва в процедурата, поради наличие на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.1 от б."а" до б."е",т. 2 и т. 3, и ал.5, т.1 и т.2 и посочените обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т.5 от ЗОП; • е представил оферта, която е непълна и не отговаря на предварително обявените условия от Възложителя; • е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; • за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47,т.1 от б."а" до б."е",т. 2 и т. 3, и ал.5, т.1 и т.2, и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, т. 3 и т.5 в 7-дневен срок от настъпването им.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5,т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ