Версия за печат

00087-2013-0132

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: t.kirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт офис, За: фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: фронт офис

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ НА СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ПО ПРОЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА СОЦИАЛНИ ИНСТИТУЦИИ, ПРЕДЛАГАЩИ УСЛУГИ ЗА ДЕЦА В РИСК НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА” за обект: Изграждане на „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Столична община
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител на Строително-монтажни работи по проект „Изграждане на социална инфраструктура в подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск на територията на Столична община” за обект "Изграждане на „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45211000, 45454000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на жилищни сгради
Строителни работи по преустройство

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Изграждане на „Защитено жилище” - двуетажна сграда с сутерен с РЗП 478,80 кв.м., разположено в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

Прогнозна стойност без ДДС
356412.38 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

15.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на: 3 564 (три хиляди петстотин шестдесет и четири) лева.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Столична община, дирекция "Финанси": Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301; BIC: SOMBBGSF; В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката и/или уникалния номер на поръчката в регистъра на обществените поръчки към АОП . б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община. Важно! Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата;е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията за участие следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение - парична сума – внася се по сметката на Столична община посочена по-горе или банкова гаранция. Важно! Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима;е в полза на Възложителя;е със срок на валидност – 30 календарни дни след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта/обектите;има възможност за нейното усвояване на части. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка: а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие:- на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; - класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Стойностите по договора се плащат в лева по банков път. Начинът на плащане e: 1. Авансово плащане – 20 % /двадесет процента/ от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след: - издаване на Протокол за откриване на строителната площадка на обекта/обектите от лицето, упражняващо строителен надзор на обекта. - представяне на оригинална фактура. 2. Междинни плащания – в размер на до 40 % (четиридесет процента) от цената по договора в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на следните документи: - подписани от строителен надзор и инвеститорски контрол на обекта актове и протоколи по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; - сертификати и декларации за съответствие на вложените материали, одобрени с протокол от строителния надзор; - протокол за извършените СМР; - оригинална фактура. Сертификатите и декларациите за съответствие на вложените материали, които не са в оригинал се заверяват с „Вярно с оригинала” от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и се подписват и подпечатват от строителния надзор. Стойността на аванса и междинните плащания не може да надвишава 60 % от цената по договора. 3. Окончателно плащане – остатъка от цената в срок до 30 (тридесет) дни след: - съставен Протокол/Сертификат/ за приемане на действително извършените СМР, подписан от Изпълнител, строителен надзор и инвеститорски контрол на обекта, придружен от измервателни протоколи, доказващи количествата на действително извършените СМР - издадено Удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта/обектите. - представяне на оригинална фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация;Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение. Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи : I-ва (първа) гр., V-та (пета) кат., съгласно чл.5, ал.6, т.1.5.1. от ПРВВЦПРС, във връзка с чл.137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за всички участници в обединението съобразно тяхното разпределение при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискването се прилага и за подизпълнителите, в съответствие с дейностите, които ще извършват. Участникът представя копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя съгласно Закона за камарата на строителите за обекти: I-ва (първа) група, V-та (пета) категория, съгласно чл.5, ал.6, т.1.5.1. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл.137, ал.1, т.5, буква „а” от ЗУТ За участници чуждестранни лица се представя еквивалентен документ за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени или декларация/удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния им закон.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към ГФО на нефинансовите предприятия), когато публикуването й се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или еквивалент, съгласно националните счетоводни стандарти в съответното законодателство по регистрация на участника и Справка за оборота от строителство, сходен с предмета на настоящата поръчка (попълва се образец № 8 от Документацията за участие) за всяка от последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си 2. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането и строителството" по смисъла на чл. 171, ал.1 от ЗУТ за обекти : V-та (пета) категория 3. Издадено не по-рано от 2 месеца преди обявената в раздел IV.3.4. дата удостоверение (референция) от кредитна институция, доказващо разполагаемост на необходмите финансови ресурси за изпълнение на поръчката, респ. издаден в този срок документ за налични средства по сметка/и в банка, придружен с поставената в плик №1 на офертата декларация в свободен текст, че съответната необходма част от средствата по сметката ще се използват за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Минимален оборот или доход от строителство, сходен с предмета на настоящата поръчка общо за предходните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от индикативния бюджет - 356 412,38 лв. Под „оборот или доход от строителство, сходен с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира изграждане на нови жилищни или за обществено ползване сгради. Забележки: При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителя в зависимост от вида на работите, които ще извършва. 2. Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането и строителството" по смисъла на чл. 171, ал.1 от ЗУТ. Професионалната дейност от застрахователната полица трябва да покрива категорията строеж на обекта (минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство): V-та (пета) категория Придружава се с поставена в плик №1 на офертата декларация в свободен текст, че при изтичане валидността на застраховката преди сключване на договора, такава ще бъде представена на основание чл.42, ал.1, т.4 от ЗОП. Забележки: В случай на участник - обединение, изискването по настоящата точка се отнася за всички членове на обединението, подлежащи на задължително застраховане. При наличие на подизпълнител, който ще извършва строителни дейности, изискването се отнася и за него. За участници чуждестранни лица - прилага се чл. 171а от ЗУТ. 3.Наличие на разполагаем финансов ресурс от поне 100 000 лв. или тяхната равностойност в чужда валута под формата на неангажирани за друга цел средства от кредит и/или кредитна линия и/или овърдрафт и/или друго предоставено от кредитна институция кредитно улеснение и/или собствени средства.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на договорите, сходни с предмета на настоящата поръчка, които участникът е изпълнил през последните 5 години до датата на подаване на офертата – попълва се Образец № 9.Към минимум два от посочените в списъка договори, с които Участникът доказва изискването на Възложителя, трябва да бъдат представени референции за добро изпълнение, заедно с: Удостоверение за въвеждане в експлоатация/разрешение за ползване на обекта или Протокол от приемателна комисия, Акт обр. 15 или др. еквивалентни документи. Референциите (препоръките) трябва да съдържат следната информация: стойност на договора, срок на изпълнение, предмет на договора, кратко описание на извършените дейности, име на клиента, потвърждение от клиента, дали работата на изпълнителя е била извършена качествено и в срок. Текстът в референциите трябва недвусмислено да доказва сходност на изпълнените дейности с предмета на настоящата поръчка. В случай че договорът е изпълняван от обединение и референцията е издадена на обединението - изпълнител по договора, следва да се представи копие от споразумение между членовете на обединението, от което категорично да е видно кои са конкретните дейности, изпълнявани от съответния участник/член на обединение/подизпълнител в настоящата процедура. 2. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се образец №10), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на експертите: Автобиография (Образец № 10а); Декларация за разположение на ключовите експерти (Образец № 10б); Копия от дипломи и удостоверения за правоспособност (ако има такива), актуални сертификати/удостоверения и др. - за доказване на професионалната квалификация и правоспособност; Трудови/служебни/осигурителни книжки - за доказване на общия професионален опит, от които да е видна и позицията, на която е бил назначен експертът; Копия от референции от работодатели/възложители или договори - за доказване на специфичния професионален опит на експерта. От официалните документи следва да е видно, че конкретният експерт е бил на съответната позиция. 3. Валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент с обхват предмета на поръчката (строителство) 4. Валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент с обхват предмета на поръчката (строителство) Забележка: Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквиваленти мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
Минимални изисквания: 1. През последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора, сходни с предмета на настоящата поръчка. За „сходни с предмета на настоящата поръчка” ще се считат изпълнени договори с предмет: изграждане на нови жилищни или за обществено ползване сгради, включващи дейностите груб строеж, инсталации – ВиК, ЕЛ, ОВК, външна топлоизолация, хидроизолация, мазилки, дограма, настилки, облицовки, боядисване.При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. 2. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката, както следва:Ключов експерт 1: Ръководител на обекта: - да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ /или еквивалент/; мин. 7 г. опит в областта; опит като ръководител при строителство на поне един обект от подобен мащаб.Ключов експерт 2: Технически ръководител - да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от ЗУТ /или еквивалент/; мин. 5 г. опит в областта. Ключов експерт 3: Координатор по безопасност и здраве - да притежава квалификация „строителен инженер” или „строителен техник” съгласно чл. 163а от Закона за устройство на територията /или еквивалент/; мин. 3 г.опит в областта; сертификат/удостоверение за координатор по безопасност и здраве /или еквивалент/. Ключов експерт 4: Отговорник по контрол на качеството на влаганите в строителството материали Да притежава квалификация „строителен инженер” или еквивалент; мин. 3 г. опит в областта; сертификат/удостоверение за осъществяване на контрол на качеството на влаганите в строителството материали /или еквивалент/. 3. Участникът да има въведена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат ISO 9001:2008 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура (строителство) 4. Участникът да има въведена система за опазване на околната среда и да притежава валиден сертификат ISO 14001:2004 или еквивалент, с обхват предмета на настоящата процедура (строителство) Забележки:При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискванията по т. 3 и т.4. се прилага за всички участници в обединението съобразно тяхното разпределение при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на СМР; тежест: 10
Показател: Обща стойност за изпълнение на СМР; тежест: 90

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 519004 от 18.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка:Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”/„Профил на купувача”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.09.2013 г.  Час: 14:00
Място

гр. София, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Бюджетна линия BG161РО001/1.1-12/2011

VI.3) Допълнителна информация

Когато участникът е неперсонифицирано обединение на юридически и/или физически лица се представя и акта за създаването му (договор/споразумение) в оригинал или в нотариално заверен препис (като в случаите, в които документът е съставен на чужд език се представя и в превод на български език). Като минимум договорът/споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни солидарно при изпълнението на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура; -всички членове на обединението са длъжни да останат в състава на обединението за целия период на изпълнение на Договора за възлагане на обществена поръчка, сключен в резултат на проведената процедура. Участниците в обединението трябва да определят едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. В договора/споразумението за обединение трябва да бъде ясно определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (нотариално заверено, оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника, съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декларациите по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП не могат да бъдат подписвани от пълномощник.Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.Документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.Ако участникът предвижда участие на подизпълнител, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, 4, 5, 6 и 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ