Версия за печат

00176-2013-0006

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, улица "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Василка Стоянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-yambol.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на инертни материали за нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Франко кариера на Изпълнителя
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на следните инертни материали: трошен камък - фракция 05/5; чакъл - фракция 0/40 и чакъл - фракция 30/60, необходими за обратно засипване на изкопите на авариралите водопроводни и канализационни мрежи в експлоатационните райони на дружеството, както и за възстановяване на пътната настилка над авариралите участъци от ВиК мрежата.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол. Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора.

Прогнозна стойност без ДДС
66000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът, който бъде определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от прогнозната стойност на поръчката. Представя се преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или да бъде преведена по банкова сметка на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, IBAN BG63 UNCR 7630 1018 0042 12, BIC код UNCRBGSF при “Уникредит Булбанк” клон Ямбол. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с един месец срока на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства на Възложителя. Начина на плащане - в български лева по банков път.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участниците в обществената поръчка трябва да са производители на инертни материали. Кариерата за производство на инертни материали трябва да се намира на територията на област Ямбол и да работи целогодишно.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника – по образец; 2. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод; 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – по образец; 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец ; 6. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв – по образец; 7. Административни сведения за участника – по образец; 8. Платежен документ за закупена документация за участие; 9. Изрично пълномощно на лицето, подписващо изискуемите документи. (представя се само в случай, че не са подписани от управляващия и представляващ подизпълнителя, а от изрично упълномощен негов представител); 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 11. Техническо предложение -по образец; 12. Техническо описание на стоките от предмета на поръчката, подлежащи на изпълнение – по образец; 13. Ценово предложение – по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Декларация, съдържаща информация за реализирания общ оборот и оборота на стоките, които са предмет на поръчката за последните три календарни години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Документи доказващи, че участника е производител на предлаганите инертни материали; 2. Удостоверение за съответствие на предложените инертни материали, съгласно НСИСОССП; 3. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът за изпълнение на обществената поръчка; 4. Документи доказващи, че кариерата на участника се намира на територията на област Ямбол; 5. Декларация от участника, че кариерата за производство на инертни материали ще работи целогодишно.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Ценово предложение ; тежест: 40
Показател: Разстояние в км /от кариерата на участника до експлоатационния район/; тежест: 60
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от техническия секретар срещу заплащане от 5.00лв. с включен ДДС на касата на дружеството или преведени по банков път по б.с/ка IBAN BG63UNCR76301018004212 BIC UNCR BGSF при банка "Уникредит Булбанк" клон Ямбол. Документацията може да бъде получена и чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за закупуване на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.10.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08.10.2013 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол, ул. "Д-р П. Брънеков" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

месец Август 2014г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила, съгласно чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на инертни материали за райони Ямбол и Стралджа
1) Кратко описание

Доставка на следните инертни материали: трошен камък - фракция 05/5; чакъл - фракция 0/40 и чакъл - фракция 30/60 за райони Ямбол и Стралджа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на инертни материали за райони Елхово и Болярово
1) Кратко описание

Доставка на следните инертни материали: трошен камък - фракция 05/5; чакъл - фракция 0/40 и чакъл - фракция 30/60 за райони Елхово и Болярово

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на инертни материали за район Тунджа
1) Кратко описание

Доставка на следните инертни материали: трошен камък - фракция 05/5; чакъл - фракция 0/40 и чакъл - фракция 30/60 за район Тунджа

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

14210000

Описание:

Чакъл, пясък, натрошен камък и други инертни материали

3) Количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора

Прогнозна стойност, без ДДС
22000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12