Версия за печат

00109-2013-0014

BG-Благоевград: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, Община Благоевград, Пл. "Геолги Измирлиев" № 1, За: Костадин Георгиев – Директор на дирекция “Устойчиво развитие и евроинтеграция”; Крум Алуминов - ст.експерт "Юрист", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 590966, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция "Устойчиво развитие и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Упражняване на строителен надзор на строително–монтажни работи по проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград” Обособена позиция №1: „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи” и Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 12
Място на изпълнение: град Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Упражняване на строителен надзор на строително–монтажни работи по проект: „Зелена и достъпна градска среда в община Благоевград” Обособена позиция №1: „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи” и Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда” Строителен надзор ще бъде упражняван на следните строителни обекти по Обособена позиция 1: 1.Обекти по рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи Рехабилитация на ул. "Атон", Рехабилитация на ул. "Преслав" и нова велоалея, Рехабилитация на бул. "Пейо Яворов" и нова велоалея, Изграждане на велоалея от ул. "Броди" до ул. "Пейо Яворов", Рехабилитация на ул. "Славянска" в участъка от ул. "Иван Михайлов" до ул. "Дойран", Рехабилитация на ул. "Панайот Волов", Рехабилитация на ул. "Гемеджиите", Рехабилитация на ул. "Солунските атентатори". 2.Обекти по обособена позиция 2: Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216, Изграждане на парк в ж.к. "Еленово - 1" - II етап.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строителен надзор ще бъде упражняван на следните строителни обекти : 1.Обособена позиция 1: Рехабилитация на ул. "Атон", Рехабилитация на ул. "Преслав" и нова велоалея, Рехабилитация на бул. "Пейо Яворов" и нова велоалея, Изграждане на велоалея от ул. "Броди" до ул. "Пейо Яворов", Рехабилитация на ул. "Славянска" в участъка от ул. "Иван Михайлов" до ул. "Дойран", Рехабилитация на ул. "Панайот Волов", Рехабилитация на ул. "Гемеджиите", Рехабилитация на ул. "Солунските атентатори". 2.Обособена позиция 2: Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216, Изграждане на парк в ж.к. "Еленово - 1" - II етап. • Упражняване на строителен надзор в съответствие с чл.166, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията чрез екип от правоспособни квалифицирани лица; • Извършване на контрол върху количеството и качеството на извършваните СМР на обекта, включително на влаганите материали в строителството; • Контрол върху спазването на линейния график на етапите на изпълнение на СМР за всяка обособена позиция и при неговото забавяне или нарушаване своевременно уведомяване на възложителя; • Точно отчитане на количествата и видовете на изпълнените СМР на обекта; • Предварителен и текущ контрол върху съответствието на извършваните СМР на съответния обект и договорените за изпълнение СМР, което включва задължителни посещения на обекта по време на строителството на отговорните членове от екипа; • Отчитане, проверяване и подписване чрез екипа от правоспособни квалифицирани лица от надзорния състав на изпълнителя актовете за изпълнени СМР, с които се документират количеството, обемът и стойността на извършените видове СМР на обекта по договорени цени, съгласно сключения договор за строителство; • Осигуряване на присъствие на строежа на лицата, отговорни за контрола върху изпълнението на строителството, както и специалистите от съответните специалности в зависимост от изпълняваните СМР; • Изготвяне на регулярни доклади за информиране на възложителя за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски и взетите мерки и необходимостта от разпореждания от страна на възложителя; • Изготвяне на технически паспорти на строежите при реда, сроковете и условията на чл.176 а и чл.176 б от ЗУТ и съгласно Наредба № 5 от 28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите; • Съставяне и внасяне на окончателни доклади с приложени съгласувателни писма, разрешения, становища на специализираните държавни контролни органи и документи в съответствие с нормативната уредба за издаване на разрешение за ползване на строежите или издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежите ; • Консултантът осигурява целия необходим квалифициран персонал за ефективно и обхватно изпълнение на задълженията; • Консултантът сам осигурява необходимото за извършване на своите услуги оборудване; Консултантът е длъжен да осигури транспортирането на своя екип;

Прогнозна стойност без ДДС
73200 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя или б) банкова гаранция в полза на Възложителя.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: при Банка: Общинска банка АД,гр. Благоевград, IBAN: IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301,ВIС SOMBBGSF. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Благоевград или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Обособена позиция №1: „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи” гаранция за участие в размер на 522,00 (петстотин двадесет и два) лева. Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“ гаранция за участие в размер на 209,00 (двеста и девет) лева. Когато участникът участва за двете обособени позиции, за всяка обособена позиция се представя отделна гаранция за участие. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три процента) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. За всяка от двете обособени позиции ще се подпише отделен договор за изпълнение на услугата. Участниците представят отделни гаранции за изпълнение за всеки от договорите.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и от държавния бюджет на Република България, по договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”. Плащането от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се извършва след представяне на фактура за авансово и окончателно плащане. Предвидения аванс е до 20% върху стойността на договорната цена без ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ разплаща до 10-дневен срок от подписването на договора.Окончателното плащане е в размер на 80 % и се извършва в 10 дневен срок след издаване на разрешение за ползване на всички обекти по съответната обособена позиция. Авансът по договора се приспада от окончателното плащане. Оферирането на цена над обявеният разполагаем финансов ресурс, ще доведе до отстраняване на участника от участие по съответната обособена позиция;

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. 2. Всеки участник може да представи само една оферта; 3. Не се допуска представянето на варианти; 4. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. 5. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка е длъжен да заяви в офертата си дали при изпълнението на поръчката ще използва и подизпълнители; 6. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор, който следва да бъде с нотариална заверка на подписите; 7.Участникът трябва да притежава валиден лиценз, издаден при условията на чл.166, ал.2 във връзка с ал.1, т.1 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, Когато участникът е обединение, документът се представя от всички участниците в обединението; 8. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ; Застраховката да е валидна към датата на подаване на офертата, както задължително в плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че ако същата изтече по време на процедурата, участникът ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора – на основание чл. 42ал. 1, т. 4 от ЗОП. 9.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „а” до „д”, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 2 от ЗОП 10. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 2а и 3 и ал. 5, т. 2 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка - Декларация за реализирания оборот от услуги сходни с предмета на настоящата поръчка за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец 5. 2. Заверено от участника копие на полица за валидна застраховка “Професионална отговорност” по чл. 171 от ЗУТ. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участника.
Минимални изисквания: 1.За обособена позиция 1: Участниците трябва да имат минимален документално доказан оборот от услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, в размер не по-малко от 100 000 /сто хиляди / лева без ДДС общо за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: Под „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира осъществяване на строителен надзор. 2.За обособена позиция 2: Участниците трябва да имат минимален документално доказан оборот от услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, в размер не по-малко от 40 000 /четиридесет хиляди / лева без ДДС общо за последните 3 /три/ финансово приключили години (2010, 2011, 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. Забележка: Под „сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира осъществяване на строителен надзор. Когато участникът участва по повече от една обособена позиция, изискването за оборот от упражняване на строителен надзор се прилага кумулативно. 3. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. Застраховката да е валидна към датата на подаване на офертата, като задължително в плик № 1 се прилага декларация в свободен текст, че ако същата изтече по време на процедурата, участникът ще представи валидна нова или продължена застраховка преди сключване на договора – на основание чл. 42, ал. 1, т. 4 от ЗОП. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като документите, с които се доказва съответстивето с поставените минимални изисквания се представят само от участникат в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи, доказващи съответствието с поставените критерии за подбор се представят за всички подизпълнители.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие на валиден лиценз/ вал.удостоверение, издаден при условията на чл.166, ал.2 във връзка с ал.1, т.1 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на конс. за оценяване на съответствието на инвест. проекти и/или упр. на ст. надзор, заедно със заверено копие на основния списък, приложен към лиценза на участника. В случай, че участникът е чуждестранно лице се прилага чл. 166, ал. 7 от ЗУТ във връзка с чл. 7, ал. 2, 9 и 10 от Наредба № РД-02-20-25 от 3 декември 2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на стр. надзор. 2. Списък – Декларация на договорите за услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени за период от 3 години до датата за подаване на оферти или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си - Образец 6. 3.Декларация, съдържаща списък на лицата, наети на трудов или граждански договор, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката – Образец 7; За доказване на образованието и професионалната квалификация в съответната област на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на дейностите, участникът трябва да приложи само за минимално изискуемите лица следните документи: - Заверено копие от диплома за завършено образование; - Заверени копия от документи, удостоверяващи придобит професионалне опит на подобна позиция (копие от трудова/осигурителна книжка, списък на трудови и/или граждански договори, референции от работодател и/или възложител, длъжностни характеристики, служебни бележки и други документи, доказващи наличие на професионален опит, съобразно изискванията); - Заверени копия от релевантни дипломи/лицензи/удостоверения за Отговорник по контрола на качеството и Координатор по безопасност и здраве, както и референции и/или удостоверения от работодател и/или възложител, доказващи опита на подобна позиция. - Професионална автобиография на експерт– съгласно приложение Образец 8;
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да разполага с валиден лиценз/вал. удост., издаден при условията на чл.166,ал.2 във връзка с ал.1, т.1 от ЗУТ и Наредба № РД-02-20-25 от 3 дек. 2012 г. за усл. и реда за издаване на удост. за вписване в регистъра на конс. за оценяване на съответствието на инвест. проекти и/или упр. на ст. надзор. В случай, че участникът е чуждестр. лице се прилага чл. 166, ал. 7 от ЗУТ във връзка с чл. 7, ал. 2, 9 и 10 от Наредба № РД-02-20-25 от 3 дек. 2012 г. 2.Участ. трябва да имат успешно изпълнени за период от 3 г. до датата за подаване на оферти, не по-малко от три дог. сходни с предмета на настоящата поръчка, ведно с приложени към тях преп./реф. за добро изпълнение с посочени год., стойност и местонахождение на строежите, както и дали упраж. стр. надзор е изпълнен проф. и в съответствие с норм. изисквания. 3. Участ. следва да разполага мин. със следните тех. лица (собствени или наети) на трудов или граждански дог., притежаващи съответната проф. квалиф.и включени в списъка към издадения лиценз/удостоверение по чл.166, ал.2 от ЗУТ: 3.1. За ОП 1 - двама експ. - пътен инж., образ. степен магистър, спец. „Пътно стр.” или екв. Проф. опит по спец. мин. 5 г.; - един експ. Електроинженер, образ. степен магистър, спец.„Електроснабд. и електрообзавеж.” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. инж. „ВиК”, образ. степен магистър, спец. „ВиК” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. инженер, образ. степен магистър, спец. „Геодезия” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експерт Отг-к по контр. на кач. с познания и техн. компетентност в областта на контр. в/у кач. на изпълнение на стр.; - един експ. Коорд. по безопасност и здраве: отг. на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изискв. за здравословни и безопасни условия на труд при изп. на СМР. 3.2. За ОП 2 - един експ. със спец. „Ландшафтна арх.” или екв., образ. степен магистър. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. стр. инж. Конструктор, образ. степен магистър, спец. ПГС. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. Електроинженер, образ. степен магистър, спец.„Електроснабд. и електрообзавеж.” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. инж. „ВиК”, образ. степен магистър, спец. „ВиК” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експ. инженер, образ. степен магистър, спец. „Геодезия” или екв. Проф. опит по спец. - мин. 5 г.; - един експерт Отг-к по контр. на кач. с познания и техн. компетентност в областта на контр. в/у кач. на изпълнение на стр.; - един експ. Коорд. по безопасност и здраве: отг. на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба №2 за мин. изискв. за здравословни и безопасни условия на труд при изп. на СМР. При уч. на обед., което не е юрид. лице, изискв. за тех. възможности и/или квалиф. се прилагат към обедин. участник, а не към всяко от лицата, вкл. в него, с изключение на съответна регистр., представяне на сертиф. или др. условие, необх. за изпълнение на поръчката, съгласно изискв. на норм. или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в дог. за създаване на обед., съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП, като док., доказващи, съответствие с поставените мин. изискв. се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критерия за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за тех. възможности и/или квалиф. се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а документи се представят за всички подизпълнители. Предложените от участника експерти следва да са вписани в основния списък към лиценза, който е неразделна част от удост. по чл. 166, ал. 2 или ал. 7 от ЗУТ. Участникът не може да предложи едни и същи лица за експерти по двете ОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Брой междинни доклади за напредъка на СМР на месец, предложени от участника; тежест: 15%
Показател: Срок за изготвяне на комплексен доклад за строежа, след подписване на акт образец 15; тежест: 25%
Показател: Срок за внасяне на документите за назначаване на ДПК; тежест: 25%
Показател: Предложената цена за изпълнение; тежест: 35%

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.09.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в Община Благоевград – адрес гр. Благоевград 2700 , пл. „Георги Измирлиев” №1, всеки работен ден от 08:30 до 12:30 часа и от 13:30 до 17:30 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Документацията за участие се закупува срещу представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена. Цената на документацията е 15 (петнадесет) лева с ДДС, като плащането може да бъде извършено на касите на община Благоевград или по банков път по бюджетна сметка на Община Благоевград: при Банка: : Общинска банка АД, Благоевград. IBAN: BG44SOMB 9130 84 01 50 00 44, код на вид плащане 447000 ВIС SOMBBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала 210 на община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Приоритетна ос 1: „Устойчиво и интегрирано градско развитие”;Oперация 1.4: „Подобряване на физическата среда и превенция на риска”;Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно член 120 от Закона за обществени поръчки

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи”
1) Кратко описание

Обособена позиция №1: „Изпълнение на строителен надзор за обект: „Рехабилитация на улици и изграждане на велоалеи” Рехабилитация на ул. "Атон", Рехабилитация на ул. "Преслав" и нова велоалея, Рехабилитация на бул. "Пейо Яворов" и нова велоалея, Изграждане на велоалея от ул. "Броди" до ул. "Пейо Яворов", Рехабилитация на ул. "Славянска" в участъка от ул. "Иван Михайлов" до ул. "Дойран", Рехабилитация на ул. "Панайот Волов", Рехабилитация на ул. "Гемеджиите", Рехабилитация на ул. "Солунските атентатори". Строителният надзор ще бъде изпълняван съгласно изискванията на възложителя, определени в сключения договор между Община Благоевград и фирмите изпълнители по обособените позиции и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Изпълнителят трябва да осигури надежден контрол с оглед качествено изпълнение на планираните строителни дейности съгласно заложените качествени и количествени параметри. Строителният надзор ще съблюдава за законосъобразност, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителство, изпълнение на СМР съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2, спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, въвеждане в експлоатация и др. Вложените материали за изпълнение на СМР трябва да отговарят на действащите стандартизационни норми. Изпълнението на СМР трябва да съответства на всички нормативни документи, регламентиращи съответния вид дейност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Обхваща следните строителни обекти: Рехабилитация на ул. "Атон", Рехабилитация на ул. "Преслав" и нова велоалея, Рехабилитация на бул. "Пейо Яворов" и нова велоалея, Изграждане на велоалея от ул. "Броди" до ул. "Пейо Яворов", Рехабилитация на ул. "Славянска" в участъка от ул. "Иван Михайлов" до ул. "Дойран", Рехабилитация на ул. "Панайот Волов", Рехабилитация на ул. "Гемеджиите", Рехабилитация на ул. "Солунските атентатори".

Прогнозна стойност, без ДДС
52235 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14
5) Допълнителна информация

Финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“
1) Кратко описание

Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“ Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216, Изграждане на парк в ж.к. "Еленово - 1" - II етап. Строителният надзор ще бъде изпълняван съгласно изискванията на възложителя, определени в сключения договор между Община Благоевград и фирмите изпълнители по обособените позиции и Наредбата за условията и реда за издаване на лицензи на консултанти за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор. Изпълнителят трябва да осигури надежден контрол с оглед качествено изпълнение на планираните строителни дейности съгласно заложените качествени и количествени параметри. Строителният надзор ще съблюдава за законосъобразност, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителство, изпълнение на СМР съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията по чл. 169, ал. 1 и 2, спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд, въвеждане в експлоатация и др. Вложените материали за изпълнение на СМР трябва да отговарят на действащите стандартизационни норми. Изпълнението на СМР трябва да съответства на всички нормативни документи, регламентиращи съответния вид дейност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

3) Количество или обем

Обособена позиция №2: „Изпълнение на строителен надзор за обект:” Изграждане на паркове“ обхваща следните строителни обекти: Изграждане на парк между ул. "Даме Груев" и река Бистрица в кв. 216, Изграждане на парк в ж.к. "Еленово - 1" - II етап.

Прогнозна стойност, без ДДС
20965 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14
5) Допълнителна информация

Финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.4-09/2012/012, схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-09/2012 „Зелена и достъпна градска среда”