Версия за печат

00997-2013-0004

BG-гр. Шабла: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Шабла, ул. "Равно поле" № 35, За: Весела Добрева и инж.Марияна Бобева, България 9680, гр. Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 4204

Място/места за контакт: Община Шабла

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.shabla.info.

Адрес на профила на купувача: http://www.shabla.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Шабла, ул. Равно поле 35, За: Весела Добрева и инж. Марияна Бобева, Република България 9680, Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 4204

Място/места за контакт: Община Шабла

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.shabla.info.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешни водопроводни мрежи в изпълнение на проект: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Ваклино, с. Дуранкулак, с. Езерец и с. Крапец, Община Шабла”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Ваклино, с. Дуранкулак, с. Езерец и с. Крапец, Община Шабла
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешни водопроводни мрежи в изпълнение на проект: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Ваклино, с. Дуранкулак, с. Езерец и с. Крапец, Община Шабла” по Договор № 08/321/01362 от 27.11.2012г. по мярка „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г.". Строително-монтажните работи (СМР) ще се извършат съгласно одобрени технически проекти до въвеждането на вътрешната водопроводна мрежа в съответствие с нормативно установените стандарти.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45300000, 45330000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Строително-монтажни работи за реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Ваклино, с. Дуранкулак, с. Езерец и с. Крапец, Община Шабла, съгласно Техническата спецификация и Количествена сметка, представляващи неразделна част от документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка. Предвижда се подмяна на съществуващата силно амортизирана и извън установените нормативни разпоредби водопроводна мрежа и привеждането й в съответствие с нормативно изискуемите стандарти. За различните населени места в общината се предвиждат мероприятия по рехабилитация, реконструкция и доизграждане на водопроводната инфраструктура. Вътрешна водопроводна мрежа на с.Ваклино – 5151м Вътрешна водопроводна мрежа на с.Дуранкулак – общо 3709м Вътрешна водопроводна мрежа на с.Езерец – 6658м Вътрешна водопроводна мрежа на с.Крапец – 11 055м

Прогнозна стойност без ДДС
4908630.35 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

16


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът следва да представи с офертата и документ за внесена гаранция за участие в откритата процедура. Гаранцията за участие в откритата процедура – 49 000 (четирдесет и девет хиляди) лева; Гаранцията за участие може да се представи под формата на банкова гаранция, парична сума, внесена в касата на Община Шабла или по банков път: IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00, BIC: IORTBGSF, Банка ТБ ”ИНВЕСТБАНК” АД, клон ГР. ШАБЛА. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на банкова гаранция или парична сума, внесена в касата на Община Шабла или по банков път: IBAN: BG 92 IORT 8088 3301 5000 00, BIC: IORTBGSF, Банка ТБ ”ИНВЕСТБАНК” АД, клон ГР. ШАБЛА. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора.Когато избере гаранцията за изпълнение на договора да бъде банкова гаранция, тогава тя трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция, в полза на Община Шабла и със срок на валидност най-малко 180 /сто и осемдесет/ дни след подписване на окончателния протокол, установяващ изпълнението на договора. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на заявления или оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: 1. отстранените участници в срок 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител; 2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници - в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички участници или участници се освобождават в срок 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Възложителят освобождава гаранциите по ал. 1 без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.При подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за изпълнение на задълженията си по него, възлизаща на 3 /три/ на сто от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя под формата на парична сума, внесена по набирателната сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или под формата на неотменяема банкова гаранция, съгласно документацията за участие. При качествено, точно и в съответствие с клаузите на настоящия договор изпълнение гаранцията се освобождава в пълен размер в срок до 10 (десет) календарни дни след издаване на разрешение за ползване на обекта. В случай на некачествено, непълно или лошо изпълнение, ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ може да усвои гаранцията до максималния й размер. Гаранцията за изпълнение се задържа от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ако в процеса на изпълнение на договора е възникнал спор между страните относно неизпълнение на задълженията на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и въпросът е отнесен за решаване пред компетентния орган – до решаването на спора. Обслужването на банковата гаранция за изпълнение, таксите и други плащания по нея, банковите преводи, комисионните, както и поддържането на банковата гаранция за изпълнение на целия период на действие на договора, са за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява по Договор №08/321/01362 от 27.11.2012г. за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР. Финансирането на обекта до неговото завършване е съгласно размера на допустимите разходи по проекта. Плащанията се извършват по банков път на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за изпълнените видове работи, в срокове, уговорени в договора, срещу представени: Протокол за действително извършените разходи за изпълнени видове работи, подписан от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и от извършващия строителен надзор на обекта; Оригинална фактура, на стойност равна на стойността на приетите работи. Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя са при следната схема на плащанията:Авансoво плащане в размер до 20% от договорната цена – в срок до 30 (тридесет) календарни дни от одобряване на проведената процедура за възлагане на обществена поръчка и подписване на анекс към договора за финансиране от страна на ДФ "Земеделие" - Разплащателна агенция, влизане на договора с изпълнителя в сила, постъпване на финансови средства и подписване на Протокол за откриване на строителна площадка /Акт образец № 2а/. Авансовото плащане се извършва след настъпването на посочените обстоятелства и представяне на: фактура за авансово плащане, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя;оригинална, безусловна и неотменима гаранция от страна на Изпълнителя за пълния размер на авансовото плащане, със срок на валидност до датата на подписване на Приемо-предавателен протокол за приемане на всички видове работи.Сумата на аванса ще се приспада пропорционално от всяко едно от следващите плащания до окончателното разплащане. Междинно/междинни плащания в размер до 30% от договорната цена – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, след подписване на Протокол/Акт за установяване на извършени натурални видове СМР и сметка обр.22. Междинно плащане се извършва след настъпването на посочените обстоятелства и представяне на:фактура за междинно плащане по действителни количества СМР, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя;Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 50 % от стойността на Договора.Окончателното плащане е в размер на разликата между стойността на действително извършените и приети от Възложителя СМР и получените суми от аванс и междинни плащания. От него се приспадат: 1. Непризнати суми от ДФ "Земеделие", след оторизация на плащанията; 2.Всички неустойки, обезщетения и други дължими от Изпълнителя суми, за стойността с която надвишават гаранцията за добро изпълнение. Заплащането се извършва след приключване на всички дейности, подписване на Акт образец № 15, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003 г., издаване на Разрешение за ползване, окончателна проверка на изпълнените дейности от ДФ "Земеделие" и получаване на безлихвен заем от държавния бюджет за финансиране на разходите за окончателно плащане по проекта. Окончателното плащане се извършва след настъпването на посочените обстоятелства в срок до 30 (тридесет) календарни дни, и представяне на: фактура за окончателно плащане, издадена от Изпълнителя съгласно Закона за счетоводството и изискванията на Възложителя, и съответстваща на дължимата сума след оторизация на плащанията.Сборът от стойностите на авансовото, междинните и окончателното плащания не може да надхвърля общата стойност на договора.Извършването на окончателно плащане по настоящия договор е допустимо след одобряване на направените разходи по проекта от Управляващия орган – ДФ „Земеделие” и в рамките (до размера) на одобрените от ДФ „Земеделие” разходи. За направените от Изпълнителя, но неодобрени от ДФ „Земеделие” разходи Община Шабла не носи отговорност и не дължи плащане, независимо от подписаните протоколи, обр. 19 за приемане на действително извършени СМР на обекта.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с които е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В случай, че определеният изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица (консорциум/гражданско дружество по ЗЗД) преди сключване на договора е необходимо да представи заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1,2 и 5 от ЗОП, и Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. Изискванията се прилагат и за подизпълнителите. Списък на документите;Оферта за участие; Административни сведения;Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;Документ за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран;Документ за закупена документация за участие;Документ за внесена гаранция за участие – оригинал на вносната бележка или на банковата гаранция;Декларации за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП;Декларация за липсата на обстоятелствата по чл.93,ал.1,чл.94 и чл.96,б.“а” от Регламент (ЕО, Евратом)№ 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменени с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС;Декларация за приемане на етичните клаузи на обществена поръчка;Оригинал или нотариално заверено копие на договора за създаване на обединение за участие в обществената поръчка.Декларация за участие на подизпълнители;Декларация от подизпълнител, че е съгласен да участва в процедурата като такъв.Нотариално заверено пълномощно на лицето, което представлява участника; Декларация, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд;Декларация за запознаване с условията на строителната площадка;Двустранен протокол за посещение и оглед на строителната площадка;Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Техническа оферта;Ценова оферта.Офертата се подава в запечатан, непрозрачен плик, съдържащ три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика в един оригинал и две копия, както следва: плик № 1 с надпис „Документи за подбор", в който се поставят документите за подбор; плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставя Техническата оферта; плик № 3 с надпис „Предлагана цена", който съдържа Ценовата оферта.Всеки плик №1, №2 и №3, следва да съдържа един оригинал и две копия на съответните документи, съ-държащи се в съответния плик, както и по един електронен/оптичен носител, с информация, представена съгласно изискванията на настоящата документация, като сканирано копие в .pdf формат. Оригиналите и копията на документите трябва да бъдат ясно обозначени с надписи „оригинал” или „копие”. Количествено-стойностните сметки в плик № 3 освен като сканирано копие трябва да се представят и във вид на електронни таблици (.xls формат) на електронния носител.Комисията предлага за отстраняване от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, при спазване изискванията на чл. 68, ал. 8-11 от ЗОП, в т.ч., но не само: който не отговаря на критериите за подбор или на друго условие за участие в процедурата, съгласно настоящата документация или не е доказал съответствието си с тези изисквания; който не е закупил документацията за участие и/или не е представил гаранция за участие в процедурата; за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и/или 5 от ЗОП и чл. 93, ал. 1 чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС; за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. за когото е налице някое друго обстоятелство, изрично посочено на друго място в документацията за участие като основание за отстраняване. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копия от годишен баланс за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012) и Копия от Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Копия от годишния баланс и от отчета за приходите и разходите не се представят, ако участникът е посочил ЕИК и е публикувал в Търговския регистър на Агенцията по вписванията годишните финансови отчети, части от които са счетоводния баланс и отчета за приходите и разходите, за последните 3 (три) финансови години (2010, 2011, 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 2. Информация за общия оборот и оборота от строителство за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Удостоверение от банка за наличие на финансов ресурс или достъп до кредитни линии за участника в размер на не по-малко от 2 454 315.00 лв. 4. Валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, придружена с Декларация за подновяване на същата, в случай че изтече преди крайния срок за изпълнение на поръчката (Образец № 16). Чуждестранните участници представят еквивалентен документ съгласно законодателството на страната, където са установени.
Минимални изисквания: 1. Общ оборот не по-малко от 14 000 000,00 (четиринадесет милиона) лева и оборот от сходна дейност не по-малко 4 908 630,35 (четири милиона деветстотин и осем хиляди шестстотин и тридесет лева и 0,35) лева общо за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, като под сходна дейност се разбира изграждане и/или реконструкция на водопроводна/канализационна мрежа. 2. Участникът да разполага с ликвиден свободен оборотен капитал за финансиране на работите в размер на не по-малко от2 454 315,00 лв. под формата на оборотни средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия от банка. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по т. 1. – 2. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. Изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат за подизпълнителите в съответствие с дела на тяхното участие (в процентно изражение от съответното изискване към участника). 3. Участникът да има сключена застраховка за „Професионална отговорност в строителството” по чл. 171 и сл. от Закона за устройство на територията за извършване на строителни дейности, сключена по реда и при условията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ., бр.17 от 2004 г.) и да не допуска прекъсване в нейното действие. При констатирана невалидност на застраховката по време на изпълнение на договора възложителят има право да прекрати едностранно договора при неотстраняване на нарушението. Професионалната дейност от застрахователните полици да отговаря на предмета на поръчката.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Нотариално заверени копия от валидни сертификат за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентен и сертификат за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен; Сертификатите по т.1 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. 2. Списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години (Образец №22), придружен от препоръки за добро изпълнение на поне трите договора по т. 2. Препоръките да посочват стойността, датата и мястото на строителст-вото, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Препоръките да съдържат данни за издателя, подпис и печат. В случаите, когато договорът не е бил изпълнен самостоятелно от участника, в препоръката се посочва и процентът, изпълнен от него. 3. Списък на лицата, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, вкл. на лицата, притежаващи необходимата техническа правоспособност (инженерно-технически екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд. Доказателства за квалификация на инженерно-техническия състав на участника: 1. Автобиографии на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на ка-чеството – подписани собственоръчно по приложения образец; 2. Копие от дипломи за завършена степен на образование и придобита квалификация, сертификати, свидетелства и удостоверения за професионална квалификация на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството. 3. Копие от трудова/осигурителна книжка на ръководителя на строежа, координатора по ЗБУТ и специалиста по контрол на качеството. Всяко лице, чиито копия от дипломи, трудова/осигурителна книжка или други доку-менти, съдържащи лични данни, са приложени към офертата подписва декларация за съгласие за предоставяне на лични данни (Образец №10б), както и декларация за разположение за изпълнение на поръчката (Образец № 11); 4. Копие от удостоверение от Централен професионален регистър на строителя за вписване на строител за изпълнение на строежи от III категория или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния закон на участника.
Минимални изисквания: 1. Участникът да има внедрени: ISO 9001 "Системи за управление на качеството" или еквивалент, ISO 14001 „Системи за управление на околната среда” или еквивалент. 2. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата определена като крайна за получаване на офертите поне три договорa за изграждане и/или ре-конструкция на водопроводна/канализационна мрежа с обем на строителството аналогичен с възлагания. 3. Участникът да разполага с необходимия брой лица за изпълнение на поръчката – не по-малко от 20 /двадесет/, вкл. такива притежаващи необходимата техническа правоспособност (инженерно-технически екип) и ангажирани в изпълнението на поръчката, вкл. отговорници по контрола на качеството и здравословни и безопасни условия на труд. 3.1. В инженерно – техническия състав на участника за изпълнение на настоящата про-цедура да са включени следните специалисти: - „Ръководител на строежа” да е лице, което отговаря на условията по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ и да има минимум 10 (десет) години професионален опит като строителен инженер и да има трудов или граждански договор с участника; - „Координатор по ЗБУТ” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 2 /две/ години професионален опит като координатор по ЗБУТ и да има трудов или граждански договор с участника; - „Специалист по контрола на качеството” на обекта да е лице, притежаващо съответния сертификат и минимум 3 /три/ години професионален опит като специалист по контрола на качество и да има трудов или граждански договор с участника, както и придобита образователно-квалификационна степен „магистър“ в областта на инженерните науки; 3.2. Извън случаите по ал. 2 на чл. 163а от ЗУТ техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на Закона за устройство на територията. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор по т. 1. – 5. се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. Изискванията за технически възможности се прилагат за подизпълнителите в съответствие с вида на работите, които ще се извършват от подизпълнителя. 4.Участникът да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи трета категория съгласно Закона за камарата на строителите или в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или в Конфедерация Швейцария с обхват на дейностите, съответстващи на изпълнение на строежи от изискваната категория.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение – П1 - тегловен коефициент - 10% ; тежест: 10
Показател: Техническо предложение – П2 (подпоказатели “технологична последователност на строителните процеси”- А, “управление на риска”- Б и “мерки за намаляване на затрудненията за местното население във връзка с осъществяваните строително-монтажни работи”- В) -тегловен коефициент - 40%; тежест: 40
Показател: Ценово предложение – П3 - тегловен коефициент - 50% ; тежест: 50

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.10.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 36 BGN
Условия и начин на плащане

В брой, в касата на Община Шабла при получаване на документацията или по банков път, на следната банкова сметка: IBAN: BG 24 IORT 80888401500100, код за плащане 4470 00 BIC: IORT BGSF , БАНКА: ТБ ”ИНВЕСТБАНК” АД, клон гр. Шабла.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.10.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.10.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Шабла, град Шабла, ул. Равно поле № 35

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, наблюдател и/или упълномощен представител на ДФ "Земеделие".



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с проект: „Реконструкция на вътрешна водопроводна мрежа на с. Ваклино, с. Дуранкулак, с. Езерец и с. Крапец, Община Шабла” по Договор № 08/321/01362 от 27.11.2012г. по мярка „Основни услуги на населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г."

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Шабла, ул. "Равно поле" № 35, България 9680, Шабла, Тел.: 05743 5037, E-mail: stz@ob-shabla.org, Факс: 05743 4204

Интернет адрес/и:

URL: http://www.shabla.info.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ