Версия за печат

00176-2013-0005

BG-Ямбол: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ЕООД, улица "Д-р Петър Брънеков" № 20, За: Василка Стоянова, Република България 8600, Ямбол, Тел.: 046 661932, E-mail: vik_yambol@abv.bg, Факс: 046 661938

Място/места за контакт: Василка Стоянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-yambol.com.

Адрес на профила на купувача: www.vik-yambol.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на полиетиленови тръби с висока плътност за питейно водоснабдяване, двуслойни гофрирани полиетиленови тръби за канализация фасонни части, клемни фитинги и водовземни скоби

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Централен склад на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол
Код NUTS: BG343
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на поръчката включва доставка на: тръби PE-HD PE 100 за водоснабдяване, двуслойни гофрирани полиетиленови тръби за канализация, фасонни части от PE-HD PE 100 за челно заваряване, фасонни части от PE-HD PE 100 за електрофузионна заварка, клемни фитинги от РР (бързи връзки) и водовземни скоби. Доставката на посочените изделия е за нуждите на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, с цел извършване на аварийно – възстановителни работи и рехабилитация на водопроводните мрежи.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44164310, 44163240

Описание:

Тръби и принадлежности
Свръзки за тръбопроводни системи

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора и ще зависят от дейността и натовареността на дружеството.

Прогнозна стойност без ДДС
190000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът, който бъде определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от прогнозната стойност на поръчката. Представя се преди сключването на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция или да бъде преведена по банкова сметка на “ВиК” ЕООД гр. Ямбол, IBAN BG63 UNCR 7630 1018 0042 12, BIC код UNCRBGSF при “Уникредит Булбанк” клон Ямбол. В случай, че гаранцията се представи като банкова гаранция, то срокът на действието й следва да надвишава с един месец срока на действие на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането е със средства на Възложителя. Начина на плащане - в български лева по банков път.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Заявление за участие /Оферта/ с подпис и печат на участника – по образец; 2. Копие от документ за регистрация на участника или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице - копие от документ за самоличност. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ на удостоверението за актуално състояние, издаден от съдебен или административен орган на държавата, в която са установени в официален превод; 3. При участници обединения – документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Декларация за отсъствието на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП – по образец; 5. Декларация за приемане на условията в проекта на договора – по образец ; 6. Декларация по чл.55, ал.5 от ЗОП за съгласие от подизпълнителя, в случай че се предвижда такъв – по образец; 7. Административни сведения за участника – по образец; 8. Платежен документ за закупена документация за участие; 9. Изрично пълномощно на лицето, подписващо изискуемите документи. (представя се само в случай, че не са подписани от управляващия и представляващ подизпълнителя, а от изрично упълномощен негов представител); 10. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 11. Техническо предложение -по образец; 12. Ценово предложение – по образец
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Декларация, съдържаща информация за реализирания общ оборот и оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за предходната календарна година /2012 г./ - по образец.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Документ доказващ, че участникът е производител или упълномощен от производителя представител на стоките, предмет на обществената поръчката, за които ще участва; 2. Валиден сертификат за съответствие на строителния продукт, в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяването на съответствието на строителните продукти, въвеждаща Директива 89/106/ЕЕС за строителните продукти - за изделията предназначени за питейно водоснабдяване; 3. Декларация за съответствие на строителен продукт - за изделията предназначени за изграждане на канализационни системи; 4. Експертна здравна оценка за изделията предназначени за питейно водоснабдяване – становище за приложимост на продукта съгласно Наредба 9/16.03.2001г. за качеството на водата, предназначена за питейно битови цели; 5. Валиден сертификат(и) за наличие и прилагане на Система за контрол на качеството по ISO 9001: 2000/2008/ или еквивалент на производителя /производителите/ на стоките, предмет на обществената поръчка, за които ще участват.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от техническия секретар срещу заплащане от 5.00лв. с включен ДДС на касата на дружеството или преведени по банков път по б.с/ка IBAN BG63UNCR76301018004212 BIC UNCR BGSF при банка "Уникредит Булбанк" клон Ямбол. Документацията може да бъде получена и чрез куриер за сметка на заинтересовано лице, след получаване на писмено искане с посочени данни за издаване на фактура, телефон и адрес за кореспонденция и приложено копие на платежен документ за преведена сума за закупуване на документацията за участие.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.09.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.09.2013 г.  Час: 14:00
Място

Централно управление на "ВиК" ЕООД гр. Ямбол, ул. "Д-р П. Брънеков" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Юли 2014г.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят прилага предвидените в ЗОП опростени правила, съгласно чл. 14, ал. 3, т.2 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на тръби PE-HD PE 100 за водоснабдяване и двуслойни гофрирани полиетиленови тръби за канализация
1) Кратко описание

Доставка на тръби PE-HD PE 100 за водоснабдяване и двуслойни гофрирани полиетиленови тръби за канализация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44164310

Описание:

Тръби и принадлежности

3) Количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора и ще зависят от дейността и натовареността на дружеството

Прогнозна стойност, без ДДС
170000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на фасонни части PE-HD PE 100 за челно заваряване и за електрофузионна заварка, клемни фитинги от РР (бързи връзки) и водовземни скоби
1) Кратко описание

Доставка на фасонни части от PE-HD PE 100 за челно заваряване, фасонни части от PE-HD PE 100 за електрофузионна заварка, клемни фитинги от РР (бързи връзки) и водовземни скоби.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44163240

Описание:

Свръзки за тръбопроводни системи

3) Количество или обем

Количествата се определят съобразно текущите заявки на Възложителя, регулярно през срока на действие на договора и ще зависят от дейността и натовареността на дружеството

Прогнозна стойност, без ДДС
20000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12