Версия за печат

00589-2013-0020

BG-Перник: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000386751

Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" 1А, За: инж. Росен Йорданов, България 2300, Перник, Тел.: 076 684298, E-mail: obshtina@pernik.bg, Факс: 076 684308

Място/места за контакт: Община Перник, пл."Св.Иван Рилски" 1А

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.pernik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pernik.bg.

Електронен достъп до информация: www.pernik.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

”Избор на изпълнител за Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник” с две обособени позиции: Обособена позиция 1: Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в гр.Перник в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник” Обособена позиция 2: Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в кварталите Рудничар и Бела вода на гр.Перник в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Перник
Код NUTS: BG414
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

”Избор на изпълнител за Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник” Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа, Реконструкция и рехабилитация на главни канализационни колектори – 3,900 км; Изграждане на нови главни канализационни колектори – 9,110 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 19,723 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 27,587 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 10,850 км (1550 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 12,789 км (1827 броя); Ревизионни и събирателни шахти, Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/, Дъждопреливници. Дюкери. Преминавания с мост – канал. Преминаване под деретата. Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Зауствания в р.Струма и деретата. Преминаване под ж.п. линии - пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция. Подколекторен дренаж . Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа. Реконструкция на главни водопроводи– 6,545 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 48,542 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 19,831 км (2833бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71220000, 71320000, 71322000, 45231300, 45232150, 45232151, 45232130, 45232400, 45232410, 45232411, 45232440

Описание:

Архитектурно проектиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране
Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на разпределителни водопроводи
Строителни и монтажни работи по реконструкция на главни водопроводи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализация за дъждовни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализации за битови и промишлени отпадъчни води
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни тръбопроводи

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа Реконструкция и рехабилитация на главни канализационни колектори – 3,900 км; Изграждане на нови главни канализационни колектори – 9,110 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 19,723 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 27,587км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 10,850 км (1550 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 12,789 км (1827 броя); Ревизионни и събирателни шахти В началото на всеки участък, при събиране на два или повече канали, при промяна на диаметрите, при вертикални и хоризонтални чупки и при дълги участъци в права линия в зав.от диаметъра на тръбите. Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/ Предв.се бетонови оттоци за събиране на дъжд.води, течащи по уличните платна. Дъждопреливници Тридесет и осем е броят на преливниците на гр.Перник при І-ви вариант. Дюкер За да се включи в дов.колектор, главен колектор І на кв.Бела вода трябва да премине през р. Струма. Това може да се осъществи с дюкер, който ще се изпълни от две стоманени тръби с диаметър 200мм. дюкер на индустриалния колектор при пресичане на р.Струма - за реконструкция. дюкер, намиращ се на главен колектор I – стар след включване на водите от кв.Драгановец - за реконструкция. дюкер, намиращ се на довеждащия колектор преди пречиствателната станция - за реконструкция. Нов дюкер от кв. Бела вода. Мост канал За да се включи в довеждащия колектор, пр.24 при кв.Бела вода пресича р.Струма. Това преминаване може да се осъществи над високото водно ниво на реката с мост канал. С мост канал ще премине над р.Струма и напорният тръбопровод от помпената станция в същия квартал до дов.колектор, за да се включи в него. Предвидени са още две преминавания с мост – канал - в кв.Могиличе и в кв. Ралица към кв. Рено. Преминаване под деретата Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Всичките преминавания се осъществяват гравитачно. Зауствания в р.Струма и деретата На вс.отливни канали ще се направят заустващи съоръжения на местата на включванията им в р.Струма или в някое от деретата. Същото се отнася и за дъждовните канали. Преминаване под ж.п. линии При строителството се налага да се пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция Такава се налага в най-западната зона на кв. Бела вода за повдигане на битовите отпадъчни води на по-ниско разп.квартали към дов.колектор на гр. Перник. Подколекторен дренаж Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа Реконструкция на главни водопроводи– 6,545 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 48,542 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 19,831 км (2833бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

Стойност, без да се включва ДДС
58839739.56 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

ДА

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

15

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1. Гаранция за участие Гаранцията за участие в процедурата е по обособени позиции в размер на както следва: - за обособена позиция 1 в размер на 370 000.00 лева (триста и седемдесет хиляди лева). - за обособена позиция 2 в размер на 200 000.00 лева (двеста хиляди лева). Гаранцията за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Перник: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIG: CECBBGSF при ЦКБ АД-клон Перник,пл."Кракра " №1 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност не по-малък от валидността на офертата и условия, които да предвиждат възможността за задържането и по реда на чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2. Гаранция за изпълнение на договора Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на договора и е със срок на валидност 30 дни след датата на въвеждане в експлоатация на обекта. Гаранцията за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на Община Перник: IBAN BG 36 CECB 9790 3360 8793 00; BIG: CECBBGSF при ЦКБ АД-клон Перник,пл."Кракра " №1 или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията проекто-договор. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Банковата гаранция за изпълнение или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва на части, както следва: - В 20 (двадесет) дневен срок от подписване и стартиране на договора ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ авансово до ...[лв.], представляващи до 20 % (на сто) от Цената за изпълнение на Договора. Върху авансовото плащане не се начислява лихва. - Авансовото плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми, равняващи се на 20 на сто от междинните плащания към ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, до размера на полученото Авансово плащане. - Авансът се изплаща само след представяне на запис на заповед на предявяване, покриващ пълния размер на аванса, и фактура на стойност, равна на стойността на исканото авансово плащане и начислен ДДС. - Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително-монтажни работи, като общия размер на междинните плащания е до 60 % (шестдесет на сто) от стойността на договора. - Междинните плащания се извършват въз основа на: 1. Количествено-стойностна сметка, представена от Изпълнителя, заедно с работния проект, приета от Възложителя. На ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено -стойностна сметка единична цена за всяка позиция с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; 2. Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на двустранен Констативен протокол между Изпълнител, Консултант и Възложител; 3. Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. - Разплащането ще се извършва по банков път, чрез банков превод по банкова сметка на Изпълнителя, в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на Междинния сертификат; - Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% (осемдесет на сто) от стойността на Договора; - КОНСУЛТАНТЪТ, проверява и удостоверява междинната, съответно окончателната сума, която трябва да бъде платена на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, след което представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение междинния сертификат, съответно Сертификатът за окончателно завършване на работите. - От сумите по Междиннити сертификати ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ приспада пропорционална сума до окончателното разплащане за погасяване на авансовото плащане. - Окончателното плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от датата на одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на Сертификата за съществено завършване и издаване на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ;

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документ с нотариална заверка на подписите, с който е създадено обединението, съдържащо минимум клаузи, които гарантират, че : всички членове на обединението/консорциума са отговорни, заедно и поотделно за изпълнението на договора; представляващия обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; членовете на обединението/консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора, включително по отношение на плащанията; всички членове са длъжни да останат в него за целия период на изпълнение на договора, както и споразумението или анекс към споразумението за създаване следва да съдържа клаузи, от които да е видно какво е разпределението на дейностите на отделните съдружници, с ясно и конкретно посочване на дейностите, които всеки от тях ще изпълнява в рамките на договора за обществената поръчка. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на процедурата. Не се допускат промени в състава на обединението/консорциума след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Към момента на обявяване на поръчката Възложителят няма осигурено финансиране. Финансирането на дейностите, които са предмет на настоящата обществена поръчка не е осигурено, тъй като към момента на обявяване на поръчката проекта е одобрен за финансиране от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, но няма сключен договор за безвъзмездна финансова помощ. Договор за изпълнение на предмета на настоящата поръчка с избрания изпълнител ще бъде сключен единствено и само при осигурено финансиране от Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г. и сключен договор за безвъзмездна финансова помощ на община Перник.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на общ.поръчка могат да участват като участници бълг. или чужд.физ. или юр.лица, вкл.техни обединения, които отговарят на условията, посочени в ЗОП и наст.документация. По отношение на участник трябва да не е налице някое от условията на чл.47 ал.1,т.1, б. "а"- "д", т.2 и т.3, ал.2 т.1, т.2а предл.първо, т.3, т.4 и т.5 и ал.5 т.1 и т.2 от ЗОП, като констатирането наличието на което и да е от тях ще доведе до отстраняване на участника. Лицето, което ще участва пряко в изпълнението на строителството, трябва да трябва да е вписано в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи четвърта група втора категория, предмет на наст.общ.поръчка. В случай, че участникът е чужд.лице – представя се еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на наст.общ.поръчка или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон, придружен с превод на бълг.език. Когато участникът е обединение или е предвидил участие на подизпълнители, това изискване се отнася само за този/тези член/ове на обединението съобр.разпределението в дог.за създ.на об., съответно подизпълнител, който ще поеме извършването на строителните дейности. Участниците представят: 1) Подробен списък, изброяващ документите, поставени в офертата, подписан от участника; 2) Документ за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 ал.4 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец.В случаите, при които не е представен ЕИК, съгласно чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, участниците - юр.лица или ЕТ, прилагат към своите оферти и удостоверения за актуално състояние, но с представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация; Чуждестранните юр.лица прилагат екв.документ на съдебен или адм.орган от държавата, в която са установени в офиц.превод; Копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 3) Доказателства за изпълнение на икономическите и финансовите изисквания към участника съгласно т.ІIІ.2.2. Мин.изисквания за икономическото и финансово състояние на участниците; 4) Доказателства за изпълнение на изисквания към участника техническите възможности и/или квалификация съгласно т.IІІ.2.3. Мин.изисквания за технически възможности и квалификация; 5) Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1, б. „а“- „д“, т.2 и т.3, чл.47, ал.2, т. 1, т.2а (предл.първо), т. 3, т. 4 и т. 5 и чл. 47, ал.5, т.1 и т.2 ЗОП; 6) Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП. 7) Декларация за ползване на подизпълнител/и, съд.наим.на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие; 8) Декларация – съгласие за участие на подизпълнител (когато е приложимо); 9) Документ за гаранция за участие в процедурата; 10) Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен; 11) Общо предложение за изпълнение на предмета на общ.поръчка по образец към док.за участие, без посочване на данни относими към Плик№2 и Плик№3; 12) Нотариално заверено пълномощно на лицето, което е упълномощено да представлява участника в наст.процедура, ако е различно от лицето по офиц.регистрация. 13) Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка с нотариална заверка на подписите.Ако в дог.за създ.на обед.не е опр.предст.,то уч.предст. и документ, подписан от лицата в обед.,в който зад.се пос.предст.; 14) Декларация за запознаване с мястото на изпълнението и условията на откритата процедура и с инвестиционния проект; 15) Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 16) Плик№2 - Техническо предложение и срок за изпълнение на поръчката 17) Плик№3 - Ценово предложение

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка-декларация по образец за реализираните обороти от участника по чл.50 ал.1 т.3 от ЗОП; 2. Заверени от участника копия на годишен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за последните три приключили финансови години (2010, 2011 и 2012г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оформени съгласно Закона за счетоводството и приложимите нормативни актове, или представяне от участника на ЕИК (в случаите, когато същите са надлежно публикувани в Търговския реигтър към Агенция по вписванията), като за участници чуждестранни юридически лица се представят еквивалентни документи, когато публикуването им се изисква съгласно приложимото законодателство на страната, където са установени. 3. Копие от застраховка „Професионална отговорност” съгласно чл. 171 от ЗУТ или еквивалентна за чуждестранни участници, като професионалната дейност /като обекти/ от застрахователните полици трябва да съответства на предмета на поръчката, като участникът прилага Декларация в свободен текст, че в случай, че същата изтече по време на изпълнението на поръчката, то действието й ще бъде подновено със срок не по-малък от срока на договора и 30 дни след изтичането му. 4. Документи (банкова атестация и/или банково удостоверение и/или банково извлечение от сметка и/или др.), издадени не по-рано от 30 /тридесет/ дни преди датата на представяне на офертата, които да удостоверяват наличието на собствени финансови средства и/или гарантирана неотменима кредитна линия, или друга приемлива форма на разполагаеми средства в размер, съответстващ на минималните изисквания.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. В процедурата могат да участват лица, които са реализирали общо за последните три години, (2010, 2011 и 2012 год.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, оборот от проектиране и строителство както следва: 1.1. За обособена позиция 1 - общ оборот от строителство не по-малко от 95 000 000,00 лева без ДДС (деветдесет и пет милиона лева без ДДС), оборот от дейности, от реализация на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 75 000 000,00 лева без ДДС (седемдесет и пет милиона лева без ДДС) и от проектиране при инженеринг на сходни дейности не по малко от 1 000 000,00 (един милион лева без ДДС) 1.2. За обособена позиция 2 - общ оборот от строителство не по-малко от 52 000 000,00 лева без ДДС (петдесет и два милиона лева без ДДС), оборот от дейности, от реализация на обекти, сходни с предмета на поръчката на обща стойност не по-малко от 41 000 000,00 лева без ДДС (четиридесет милиона лева без ДДС) и от проектиране при инженеринг на сходни дейности не по малко от 720 000,00 (седемстотин и двадесет хиляди лева без ДДС) В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност при проектиране и при строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на строежа от предмета на поръчката, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. При констатирана липса или невалидност на застраховката, възложителят не дължи плащания по договора и си запазва правото за неговото прекратяване, при неотстраняване на нарушението. За участник, установен/ регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл.171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за всеки един от подизпълнителите, които ще изпълняват проектантски и строителни дейности. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат достъп до собствени финансови ресурси, гарантирана неотменима кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер за съответната обособена позиция не по-малък от: 3.1. За обособена позиция 1 - не по-малък от 4 000 000 лева (четири милиона лева). 3.2. За обособена позиция 2 - не по-малък от 2 000 000 лева (два милиона лева). Достъпът до ресурсите по предходното изречение трябва да бъде безусловен, с изключение на условието участникът да бъде избран за изпълнител. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък-декларация по образец, съдържащ описание на основните изпълнени договори, в зависимост от датата, на която участникът е започнал дейността си, придружен от препоръки за добро изпълнение за по-важните обекти. В препоръките задължително се посочва наименованието на възложителя, общата стойност на договора, датата и мястото на строителството, стойността на подобния вид работи, изпълнени от участника, както и дали изпълнението е проф. и в съотв. с норм.изискв., адрес и телефон за контакт с подписалия препоръката. 2. Справка-декларация по образец относно ключовите експерти на участника, Автобиография във формат по образец и документи, удостоверяващи обстоятелствата в нея (оф.документи, удост.образованието, проф.квал. и стажа на лицата, отговарящи за изпълнението на поръчката, с приложени заверени копия на дипломи за завършено образование, удост. за вписване в проф.регистри, сертификати, трудови или осиг.книжки), както и Декларация за разположение на експерт по образец. 3. Изпълнението на минималното изискване посочено в Раздел VI.т.3 от Обявлението се доказва с копие от Сертификатите за внедрени системи ISO 9001:2008 , OHSAS 18001:2007 и ISO 14001:2004.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът да е изпълнил през последните пет години за строителство и последните три години за проектиране, считано от датата, посочена като крайна за получаване на офертите, успешно договор/и, включващи поотделно или в комбинация/и следните основни дейности: проектиране и изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на водопроводна и/или канализационна мрежа и/или ремонт и рехабилитация на пътни настилки с общ обем за обособена позиция както следва: 1.1. За обособена позиция 1 - не по-малко от 40 000 л.м. (четиридесет хиляди линейни метра). 1.2. За обособена позиция 2 - не по-малко от 20 000 л.м. (двадесет хиляди линейни метра). В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 2. Участникът трябва да разполага с квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, отговарящ на изискванията на Възложителя, както следва: 2.1.1. Ръководител на проекта - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентнa специалност, със стаж по специалността мин. 5 год. и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката 2.1.2. Технически ръководител - строителен инженер „магистър” ВиК, ХМС, ХТС, машинен инженер или стр.инженер ПГС или еквивалентнa специалност, или строителен техник със стаж по специалността мин. 5 год. да има опит като технически ръководител при процедура инженеринг – 2 проекта, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката – 2-ма души 2.1.3. Специалист – контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/ Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 3 год. 2.1.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 3 год. 2.1.5. Специалист по опазване на околна среда – еколог и/или екоикономист или еквивалентно, със стаж по специалността мин. 2 год. да има опит като специалист по опазване на околната среда при процедура инженеринг – 2 проекта, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката; 2.1.6. Ръководител на екипа проектанти - строителен инженер „магистър” ВиК или еквивалентно; с минимум 10-годишен професионален опит в проектирането на пречиствателни съоръжения и ВиК мрежи; да има опит като ръководител екип в изготвяне на инвестиционни проекти, фаза работен проект при процедура инженеринг – 2 проекта, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката; 2.1.7. Главен проектант ВиК мрежи - строителен инженер „магистър” ВиК или еквивалентно; с минимум 5-годишен професионален опит в проектирането на ВиК мрежи; да има опит като главен проектант в изготвяне на инвестиционни проекти, фаза работен проект при процедура инженеринг – 2 проекта за ВиК мрежи, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката; 2.1.8. Конструктор - строителен инженер „магистър” ПГС или еквивалентно; с минимум 5-годишен професионален опит в проектирането на конструкции на ВиК съоръжения; да има опит като конструктор-проектант в изготвяне на инвестиционни проекти, фаза работен проект при процедура инженеринг – 2 проекта, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката; Продължава в Раздел VI.3.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за реакция при отстраняване на дефекти – П1; тежест: 10
Показател: Срок за изпълнение – П2; тежест: 10
Показател: Техническо предложение –П3, вкл. технологична последователност на стр.процеси и управление на риска; тежест: 50
Показател: Ценово предложение – П4; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 040 - 063845 от 22.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
04.10.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата е с включен ДДС. За получаване на хартиен носител на настоящата документация, сумата може да бъде заплатена на касата на Община Перник срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на Община Перник IBAN: BG49CECB97908460879300,BIC: CECBBGSF; Вид плащане: 447000; „ЦКБ” АД - клон Перник. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава на хартиен носител в Община Перник, след заплащане на цената й. Заинтересованите лица имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Това може да стане в сградата на Община Перник от 9:00 часа до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа всеки работен ден. При закупуване на документацията заинтересованите лица задължително представят адрес, телефон, факс, електронна поща и лице за контакт, за верността на които носят отговорност. При поискване от заинтересовано лице документацията може да му бъде изпратена в случай, че искането му е придружено с платежен документ за стойността на същата, както и необходимите данни за издаване на фактура и адрес за изпращане. Документацията се изпраща за сметка на лицето, отправило искането. Пълен достъп до настоящата документация е предоставен на официалния уеб-сайт на Община Перник - www.pernik.bg.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
14.10.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15.10.2013 г.  Час: 10:00
Място

административната сграда на община Перник

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Допълнителна информация

Геодезист - строителен инженер „магистър” геодезия или еквивалентно; с минимум 5-годишен професионален опит в проектирането на геодезия; да има опит като геодезист-проектант в изготвяне на инвестиционни проекти, фаза работен проект при процедура инженеринг – 2 проекта, и опит в изпълнението на поне един инфраструктурен обект, сходен с предмета на поръчката; 2.1.10. Проектантски екип, състоящ се минимум от по един от следните специалисти: - архитект или еквивалентно; - строителен инженер ВиК – 4 ма, или еквивалентно; - строителен инженер конструктор - ПГС – или еквивалентно - строителен инженер пътно строителство или еквивалентно; Съгласно Закона за Камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране (ЗКАИИП) всички експерти-проектанти трябва да притежават необходимата квалификация и пълна проектантска правоспособност и да имат минимум 5 (пет) години професионален опит по специалността си. Чуждестранните лица представят еквивалентен документ, удостоверяващ правото им да извършват проектантски дейности в държавата, където са установени. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени общо от обединението, а при участие на подизпълнители изискването се прилага съобразно вида и дела на участието им. 3. Участникът следва да има въведена система за управление на качеството, здравословни и безопасни условия на труд и опазване на околната среда с обхват, съответстващ на обхвата на поръчката и съответно на ангажимента в изпълнението на поръчката, съгласно съответните системи: 4.1. ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качество или еквивалент за всички участници в обединение или консорциума 4.2. OHSAS 18001:2007 за внедрена система за управление на здравето и безопасноста при работа или еквивалент – за изпълняващия строителството 4.3. ISO 14001:2004 за внедрена система за управление на околната среда или еквивалент за всички участници в обединение или консорциума В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител, описаните сертификати се представят за всеки един от членовете на обединението/ консорциума, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, както и за подизпълнителите, пряко ангажирани със сътветната дейност. При участие на обединения, които не са юридически лица, критериите за подбор се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или др.условие, необходимо за изпълнението на поръчката, съгл.изискванията на нормативен или административен акт и съобр.разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители изискванията се прилагат по отношение Цялата документация за участие в процедурата е публикувана на официалния интернет сайт на Възложителя www.pernik.bg от датата на изпращане на настоящото обявление, с оглед предварителното запознаване на участниците преди закупуването й.Датата, часа и мястото за отваряне и повестяване на ценовите предложения се обявява на официалната интернет страница на Възложителя: www.pernik.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 ал.5 т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в гр.Перник в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник
1) Кратко описание

Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа, Реконструкция и рехабилитация на главни канализационни колектори – 3,900 км; Изграждане на нови главни канализационни колектори – 6,543 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 19,529 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 7,952 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 9,058 км (1326 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 5,264 км (658 броя); Ревизионни и събирателни шахти, Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/, Дъждопреливници. Дюкери. Преминавания с мост – канал. Преминаване под деретата. Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Зауствания в р.Струма и деретата. Преминаване под ж.п. линии - пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция. Подколекторен дренаж . Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа. Реконструкция на главни водопроводи– 2,877 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 32,754 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 12,971 км (1853 бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45300000, 45330000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа, Реконструкция и рехабилитация на главни канализационни колектори – 3,900 км; Изграждане на нови главни канализационни колектори – 6,543 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 19,529 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 7,952 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 9,058 км (1326 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 5,264 км (658 броя); Ревизионни и събирателни шахти, Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/, Дъждопреливници. Дюкери. Преминавания с мост – канал. Преминаване под деретата. Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Зауствания в р.Струма и деретата. Преминаване под ж.п. линии - пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция. Подколекторен дренаж . Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа. Реконструкция на главни водопроводи– 2,877 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 32,754 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 12,971 км (1853 бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
37955603.72 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

не




Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Инженеринг (проектиране, строително-монтажни работи и авторски надзор) на ВиК мрежата в кварталите Рудничар и Бела вода на гр.Перник в рамките на инвестиционен проект „Разширение и рехабилитация на ВиК мрежа и реконструкция на ПСОВ - гр. Перник”
1) Кратко описание

Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа, Изграждане на нови главни канализационни колектори – 2,567 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 0,194 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 19,635 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 1,792 км (224 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 7,525 км (941 броя); Ревизионни и събирателни шахти, Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/, Дъждопреливници. Дюкери. Преминавания с мост – канал. Преминаване под деретата. Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Зауствания в р.Струма и деретата. Преминаване под ж.п. линии - пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция. Подколекторен дренаж . Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа. Реконструкция на главни водопроводи– 3,668 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 15,788 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 6,160 км (880 бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45300000, 45330000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на инсталации
Строителни и монтажни работи на тръбопроводни инсталации
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

3) Количество или обем

Определеният изпълнител трябва да извърши работно проектиране. Разширение и рехабилитация на канализационна мрежа, Изграждане на нови главни канализационни колектори – 2,567 км; Реконструкция и рехабилитация на второстепенна канализационна мрежа – 0,194 км; Изграждане на второстепенна канализационна мрежа – 19,635 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни канализационни отклонения – 1,792 км (224 броя); Изграждане на нови сградни канализационни отклонения – 7,525 км (941 броя); Ревизионни и събирателни шахти, Улични оттоци /Дъждоприемни шахти/, Дъждопреливници. Дюкери. Преминавания с мост – канал. Преминаване под деретата. Седемнадесет са на брой деретата в гр.Перник и едно дере в кв.Бела вода. Зауствания в р.Струма и деретата. Преминаване под ж.п. линии - пресичат на шест места ж.п. линии. Помпена станция. Подколекторен дренаж . Реконструкция и рехабилитация на водопроводната мрежа. Реконструкция на главни водопроводи– 3,668 км, Второстепенна водопроводна мрежа – 15,788 км; Реконструкция и рехабилитация на сградни водопроводни отклонения – 6,160 км (880 бр.); Всички улични водопроводи от етернитови, стоманени и поцинковани тръби ще се подменят с полиетиленови тръби висока плътност, тип 100, PN 1.0Мра S8/SDR17. За връзките са предвидени съответните фасонни части и арматури. Сградните отклонения ще се изпълнят от PEHD-100 S6.3/SDR13.6 PN1.25MPa с диаметър 32мм или 63мм. Предвиждат се водовземни скоби, тротоарни спирателни кранове и необходимите фасонни части. - В рамките на поръчката е предвидено осъществяването на авторски надзор. Предметът на поръчката включва и доставката на необходимите материали за реализацията на проекта. ВАЖНО! Участникът следва да изпълни работно проектиране при съобразяване с наличния идеен проект, като при изготвянето на проекта в работна фаза ще бъдат прецизирани окончателните диаметри, дължини и дълбочина на полагане на тръбните участъци, включително необходимите СКО/Сградни канализационни отклонения/ и СВО/ Сградни водопроводни отклонения / по трасето.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
20884135.84 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 15
5) Допълнителна информация относно обособените позиции

не