Версия за печат

00277-2013-0013

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Топлофикация София" ЕАД, ул. "Ястребец" 23 Б, За: Иван Илиев, Република България 1680, София, Тел.: 02 9033110, E-mail: mto@toplo.bg, Факс: 02 9582214

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.toplo.bg.

Адрес на профила на купувача: www.toplo.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Производство , пренос и разпределение на природен газ и топлинна енергия
Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и подмяна на кабели 6 kV на димни и въздушни вентилатори на парогенератори № 7 и № 8 в ТЕЦ „София”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка и подмяна на кабели 6 kV на димни и въздушни вентилатори на парогенератори № 7 и № 8 в ТЕЦ „София”

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31320000

Описание:

Кабели за разпределение на електричество

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

70


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът трябва да представи гаранция за участие в размер на 1 200 /хиляда и двеста/ лв. Гаранцията за участие в открита процедура трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за участие под формата на парична сума: - платена в касата на Централно управление, ет. 1, стая 105; - платена в Банка: „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София” ЕАД: банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за участие, издадена в полза на Възложителя по указания образец (Приложение № 4). Независимо от формата на представяне, гаранцията за участие трябва да бъде валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, е длъжен при подписването на договора да представи в оригинал гаранция за изпълнение на договора в размер на 3% (три на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора трябва да бъде представена по желание на участника в една от следните форми: 1.гаранция за изпълнение на договора под формата на парична сума, платена в касата на Централното управление на „Топлофикация София” ЕАД – ул. „Ястребец” № 23Б, ет. 1, ст. 105 или в банка „Корпоративна ТБ” АД, по следната банкова сметка на „Топлофикация - София „ ЕАД: банкова сметка в лева: IBAN: BG53KORP9220 1004 7601 01, BIC: KORPBGSF; 2.оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора, издадена в полза на възложителя по указания образец (Приложение № 4 към договора) и със срок на валидност, посочен в проекта на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа, освобождава и/или усвоява в съответствие с условията на проекто-договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Възложителят заплаща цената за изпълнение предмета на договора в срок до 30 /тридесет/ календарни дни след подписване на протокол за окончателно приемане съгласно т.1.4. от проекто - договора, срещу представянето му, фактура и документите посочените в т.2.2. от проекто - договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа информацията и документите, посочени в чл. 56 от ЗОП и в документацията за участие, а именно:Плик № 1 с надпис „Документи за подбор”:Оферта, изготвена по образец, подписана и подпечатана от участника.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан .Информационен лист на участника, подписан и подпечатан.Заверено копие от документа за регистрация или ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е юридическо лице или ЕТ; копие от документа за самоличност, когато участникът е ФЛ, а когато участник е физическо лице – нотариално заверено копие от документ за самоличност.Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице.Чуждестранните участници трябва да представят документите по т. 4 и в официален превод.Оригинал на писмена банкова гаранция за участие или заверено копие от документ, удостоверяващ паричен превод за гаранция за участие. (в случай на участник - обединение наредител може да бъде всеки един участник в обединението, но в текста на гаранцията следва изрично да е посочено, че същата се издава за участие на обединението, както и да се съдържа наименованието на обединението).Заверено копие от удостоверението за данъчна регистрация и регистрация по ДДС.Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците по чл. 50 от ЗОП, както и за техническите им възможности и/ или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени в допълнителните изисквания към тази документация.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП и чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП и чл. 47, ал. 5, т. 2, във връзка с чл. 47, ал. 8 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена по образец от документацията;Декларация за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако участникът предвижда такива, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие, изготвена по образец от документацията. Когато участникът предвижда подизпълнител, декларация за съгласие се попълва и от него, по образец;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по т. 4, 10, 11 и 12, се представят за всеки от тях, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП, а изискванията по т. 9 към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие;Оригинал или заверено копие от документ за закупена документация, с дата до определения в Обявлението за обществената поръчка краен срок за закупуване на същата.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали офертата, в случай че нямат представителни функции, съгласно съдебното удостоверение за актуално състояние. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”.Образец на „Предложение за изпълнение на поръчката”. Срок за изпълнение на поръчката, който следва да бъде посочен в образеца;Гаранционен срок, който следва да бъде посочен в образеца;Протокол за посещение на обекта.Техническо предложение за изпълнение на поръчката – изготвя се в съответствие с Техническите спецификации за изпълнение на поръчката, като участникът трябва да опише своята организация и методология за изпълнение;Други документи, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от Възложителя критерий и допълнително посочените в документацията документи и изисквания описани в раздел „Допълнителни указания за участие”.График за изпълнение на предмета на поръчката;Проект на договор - подписан и подпечатан от участника.Участникът няма право да преписва или попълва договора. Същият се представя без да съдържа цени.Плик № 3 с надпис „Предлагана цена”.Предлагана цена по образец.Количествено-стойностна сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците: 1. Участникът да има реализирани приходи от договори за доставки на стоки, сходни с предмета на обществената поръчката /полагане на кабели и монтаж на кабелни съоръжения в разпределителни уредби и кабелни стопанства СН и ВН на електропроизводствени и електроразпределителните предприятия./ за последните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) не по-малко от 240 000 /двеста и четиридесет хиляди/ лв. За доказване на икономическото и финансовото си състояние по чл. 50 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща информация за общия оборот и оборота на доставките, сходни с предмета на поръчката /полагане на кабели и монтаж на кабелни съоръжения в разпределителни уредби и кабелни стопанства СН и ВН на електропроизводствени и електроразпределителните предприятия/ за последните 3 (три) финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).

ІІІ.2.3) Технически възможности

Изисквания за технически възможности и квалификация на участниците. 1. Участникът да е изпълнил най-малко 3 (три) договора за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка /полагане на кабели и монтаж на кабелни съоръжения в разпределителни уредби и кабелни стопанства СН и ВН на електропроизводствени и електроразпределителните предприятия/ за последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) 2. Участникът и производителят на кабела да имат внедрена система за осигуряване на качеството по ISO 9001:2008 или еквивалент, издадена от акредитирана институция. 3. Участникът да има внедрена система за управление на на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалент, издадена от акредитирана институция. 4. Участникът да има внедрена система за за здравословни и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалент от акредитирана институция. 5. Участникът да разполага с поне 1 (един) проектант с пълна проектантска правоспособност по част „Електро”. За доказване на техническите си възможности и квалификация по чл. 51 от ЗОП, участниците представят следните документи: 1. Декларация, съдържаща списък на договорите за доставки, сходни с предмета на обществената поръчка /полагане на кабели и монтаж на кабелни съоръжения в разпределителни уредби и кабелни стопанства СН и ВН на електропроизводствени и електроразпределителните предприятия./, изпълнени от участника през последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), съгласно Приложение № 5; 2. Заверени копия на сертификати за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалент на участника и производителя, издадени от акредитирана институция; 3. Заверено копие на сертификат за внедрена система за управление на околната среда, сертифицирана по международен стандарт ISO 14001:2004 или еквивалент на участника, издаден от акредитирана институция; 4. Заверено копие на сертификат, издаден от акредитирана институция на името на участника за внедрена система за здравословни и безопасни условия на труд по OHSAS 18001:2007 или еквивалент, издаден от акредитирана институция. 5. Заверено копие на удостоверение за пълна проектантска правоспособност на лицето, което ще извърши проектирането, с приложен талон, валиден за 2013г., издадени от КИИП или еквивалент.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Срок за изпълнение на поръчката ; тежест: 10
Показател: Гаранционен срок ; тежест: 10
Показател: Предлагана обща цена за изпълнение на поръчката ; тежест: 80
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
27.08.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията за участие е в размер на 30 (тридесет) лева без ДДС и може да бъде заплатена, както следва: •по банков път по сметката на „Топлофикация София” ЕАД – “Корпоративна Търговска Банка”АД, IBAN: BG53KORP92201004760101, BIC: KORPBGSF за превод в лева или •парична сума в лева, платена в касата на „Топлофикация София” ЕАД, ул. „Ястребец”, № 23 б, ет. 1, ст. 105 Документацията за участие се получава в сградата на „Топлофикация София” ЕАД - ул. „Ястребец” № 23Б, стая 210, всеки работен ден от 8:30 до 16:30 часа, срещу представен документ за платената цена.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. Ястребец 23 Б, ет. 4, ст. 412

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ