Версия за печат

00398-2013-0011

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет - София - Ректорат, бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, За: инж. Симона Манолова, България 1431, София, Тел.: 02 9152169, E-mail: ks@mu-sofia.bg, Факс: 02 9152169

Място/места за контакт: бул. "Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет. 10, ст. 23

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на енергоспестяващи мерки по договор с гарантиран резултат и съпътстващи ремонтно възстановителни работи за сградите на База СОССБС при Медицински Университет – София: Студентско общежитие–Блок 11, студентско общежитие – Блок 25 и студентско общежитие – Блок 40 Б с адрес: град София, Студентски град „Христо Ботев”“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: град София, Студентски град "Христо Ботев", Блок №11, Блок №25 и Блок №40 Б.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на обществената поръчка е изпълнението на инженеринг, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, буква “в” от Закона за обществените поръчки за предпроектно проучване, проектиране и изпълнение на енергоспестяващи мероприятия с гарантиран резултат и съпътстващи ремонтно възстановителни работи за сградите на База СОССБС при Медицински Университет – София: Студентско общежитие - Блок 11, Студентско общежитие - Блок 25 и Студентско общежитие - Блок 40 Б, находящи се в град София, Студентски град "Христо Ботев". Набелязаните и изпълнени енергоспестяващите меропирятия, включително и моннтаж на нова отоплителна инсталация за повишаване на ефективността на отоплението на сградите, трябва да гарантират достигането на стойност на интегрираната енергийна характеристика на всяка една от сградите, която да съответства за последващото сертифициране на същата със сертификат за енергийна ефективност не по-нисък от Категория "А" , клас "В". Поръчката трябва да се изпълни по такъв начин, че да се гарантира постигането на най-малко 20 % икономия на енергия за всяка от трите сгради поотделно, определена спрямо фиксираните в тръжната документация - Базови годишни потребления на енергия от сградите по отделно. • Едновременно с изпълнение на дейностите за привеждане на сградите на Студентско общежитие - Блок 11, Студентско общежитие – Блок 25 и Студентско общежитие – Блок 40Б в гр. София, Студентски град „Христо Ботев“ към изискванията на Закона за енергийната ефективност, се предвижда, да се изпълнят и съпътстващи ремонтно възстановителни работи, които да гарантират експлоатационната годност на енергоспестяващите мерки и да придадат цялостен завършен облик на обектите за предоставяне на обитателите на сградите подходящя среда за живеене и работа по европейските стандарти, включващи: демонтажни, монтажни и довършителни строителни дейности, демонтаж на същуствуващите отплителни инсталации които ще се подменят с нови, включително и отоплителни тела; ремонт и подмяна на ел.инстлации, инсталации за водоснабдяване и канализация в баните, ремонт на неремонтирани санитарни помещения към стаите, както и други, описани в техническата спецификация /технико-икономическото задание/ от тръжната документация за изпълнение на поръчката. Предметът на поръчката е разделен на два етапа: Етап 1, включващ: подетап 1.1.- анализ на съществуващите доклади от обследване за енергийна ефективонст на сградите и прецизиране на пакета от енергоспестяващи мерки, които ще обезпечат постигането на изискуемия минимален енергоефективен резултат; подетп 1.2. - изготвяне на инвестиционен проект / фаза ТП и фаза РП/ за изпълнение на енергоспестяващите мерки и съпътстващите ремонтно възстановителни работи в сградите; подетап 1.3.: реализиране на енергоефективните мероприятия и съпътсващите ремонто възстановителни работи на сградите / изпълнение на СМР/. Етап 2 - ежегодно отчитане на достигнатата годишна икономия на енергия за всяка сграда по отделно, отчитане на изпълнението на гарантирания резултат и изплащане от възложителя на цената на инвестицията за изпълнение на поръчката съгласно условията на договора.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71300000

Описание:

Инженерни услуги в строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно предвидените видове дейности описани в техническата спецификация /технико-икономическото задание/ за изпълнение на поръчката, представляваща неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
5250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

71


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за избор на изпълнител: 20 000 лева. Гаранция за добро изпълнение на договора 3% от цената на договора без ДДС. Участниците сами избират формата на гаранцията: паричен депозит по сметката на възложителя или банкова гаранция. В случай на депозит, паричната сума се внася в лева по банковата сметка на Ректората на МУ - София - IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ .

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Избраният изпълнител трбва да осигури необходимата инвестиция за реализиране на енергоспестяващите мерки и съпътстващите ремонтно въстановителни работи на сградите. Изплащането от възложителя на направената инвестиция за изпълнение на енергоефективните мероприятия ще бъде за период от 5 години, след приемане на изпълнението на строителните и монтажните работи и въвеждането в експлоатация на всяка една от сградите. Изплащането на инвестицията за изпълнение на енергоспестяващи мерки е обвързано с конкретно постигантия енергоспестяващ резултат за всяка една година от периода на изплащане. Отрицателната стойност на разликата между паричната равностойност на гарантираната годишна икономия на енергия и паричната равностойност на достигнатата годишна икономия на енергия за всяка една сграда по отделно, през която и да е година от срока на изплащане на инвестицията ще бъде за сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът е обединение /сдружение/ от физически и юридически лица Възложителя не изисква учредяване на юридическо лице, за да се участва в процедурата, но в случаи, че подобно обединение /сдружение/ бъде избрано за изпълнител на обществената поръчка договорът за изпълнение ще бъде сключен след като участника се регистрира като юридическо лице, съгласно изискванията на Търговския закон.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Списък на документите, които трябва да съдържа офертата: Плик 1 на офертата - Документи за подбор: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2. Точен адрес, лице и телефон за контакти, банкови реквизити – Информационен лист (Образец № 17 от Приложение № 5). 3. Оригинал или заверено копие от документ за внесена гаранция за участие, или банкова гаранция. 4. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. При участие на чуждестранно юридическо или физическо лице документите трябва да са издадени от компетентен държавен орган на страната, в която е установен и да бъдат придружени от официален превод на български език. 5. Пълномощно на лицата упълномощени да представляват участника в насотящата процедура и да подписват предложението, в случай че нямат представителни функции /оригинал/. 6. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 1, ал. 2, т. 2 и т. 5 и ал. 5, т. 1 от Закона за обществените поръчки (Образец № 1 от Приложение № 5). 7. Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 и ал. 5, т. 2 от Закона за обществените поръчки (Образец № 2 от Приложение № 5). 8. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от Закона за обществените поръчки (Образец № 4 от Приложение № 5). 9. Декларация за инспекция на обекта (Образец № 5 от Приложение № 5). 10. Декларация за съгласие за участие от Подизпълнител (Образец № 6 от Приложение № 5). 11. Декларация за участие на Подизпълнител, включително процентно (Образец № 7 от Приложение № 5). 12. Пълномощно за упълномощаване на водещ партньор в обединение (Образец № 8 от Приложение № 5). 13. Декларация за възможностите на участниците в обединение/сдружение/ за изпълнение на поръчката (Образец № 9 от Приложение № 5). 14. Заверено копие от документ удостоверяващ, че участникът е вписван в Централния професионален регистър на строителя при Камара на Строителите в България или в подобен регистър на държвата, в която е установен (за участници, които не са установени в Република България), за изпълнение на сторежи от съответната група и категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, които отговарят на предмета на настоящата обществена поръчка. - Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците: - Доказателства за технически възможности и квалификации на участниците: Плик 2 на офертата: Техническо предложение за изпълнение на поръчката с приложенията към него:“График за изпълнение на Етап 1”, “Програма за осигуряване на качеството”, “Опис на енергоефективните мероприятия за сградите и обосновка на очаквания енергоефективен резултат” и “Методика за отчитане на гарантирания резултат”. . Плик 3 на офертата: Финансово предложение за изпълнение на поръчката с приложенията към него:“Структура на инвестиционните разходи за енергоефективните мероприятия" за всяка една сграда отделно,“Структура на инвестиционните разходи за съпътстващите ремонтно възстановителни работи " за всяка една сграда отделно и “Погасителен план-график за цената на договора за енергоефективните мероприятия" за всяка една сграда отделно.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 /три/ години, с изключение на участниците, упражняващи свободна професия. 2. Декларация (по образец от документацията за участие) за общия оборот от дейноста на участника за последните 3 /три/ години /2012, 2011 и 2010/. 3. Декларация (по образец от документацията за участие) за общия оборот от инженерингови и строителни дейности, подобни на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години (2012, 2011 и 2010), придружена с копие от документи доказващи вида и стойността на изпълнените дейности (копие от договори, придружени с копие от документи доказващи изпълнението на дейностите и/или копие от препоръки за добро изпълнение на съответните дейности от договора, съдържащи информация за вида и стойността на изпълнените дейности). 4. Декларация за обезпечаване на паричния поток по договора (по образец от документацията за участие). 5. Заверено копие от застрахователна полица/договор по чл. 171 от ЗУТ. 6.Декларация по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП за приемане на усвовията в проекта на договор.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има общ оборот от дейността си през последните 3 /три/ години /2010, 2011 и 2012/, на стойност не по-малка от 10000000 /десет милиона/ лева, общо за трите години. 2. Всеки участник трябва да има общ оборот от инженерингови и строителни дейности подобни на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 /три/ години (2010, 2011 и 2012) на стойност не по-малка от 5000000 /пет милиона/ лева, общо за трите години. За подобни на предмета на поръчката се считат инженерингови и строителни дейности, които са изпълнени по договори включващи едновременно следните дейности (инженеринг): изготвяне на Инвестиционни проекти / фаза ППП, фаза ТП, фаза РП/ за изпълнение на набелязаните енергоспестяващи мерки и съпътсващи ремонтно възстановителни работи, изпълнение на необходимите строителни и монтажни работи (СМР) за реализиране на енергоспестяващите мерки и други съпътстващи ремонтно възставонителни работи. 3. Всеки участник трябва да притежава ликвидни активи, неипотекирано недвижимо имущество и да разполага със собствен и привлечен капитал достатъчни да обезпечат паричния поток по договора. 4. Всеки участник трябва да има сключен застрахователен договор, съгласно чл. 171 от ЗУТ, покриващ професионалните рискове свързани с изпълнението на дейности по проектиране и строителство.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за изпълнени от участника договори с гарантиран резултат (ЕСКО договори) през последните 5 години (по образец от документацията за участие), придружени с препоръки за добро изпълнение издадени от съответните възложители. 2. Декларация (по образец от документацията за участие) за оборудването, машините и техническите съоръжения, с които участника разполага за изпълнение на поръчката. 3. Декларация (по образец от документацията за участие) за квалифицирания персонал на участника, който ще вземе участие в изпълнението на проектантските и строително-монтажните работи. Към декларацията се прилагат копия от документите описани в образеца на декларацията. Последните са доказателство за изпълнението на изискванията към членовете на екипа, съгласно т. 3.2.5 от настоящите указания. 4. Декларация (по образец от документацията за участие) за средния годишен брой на работниците и служителите на участника за последните 3 години /2012, 2011 и 2010/. 5. Заверено копие от Удостоверение за работа по съоръжения с повишена опасност – издадено от ДАМТН или друг еквивалентен документ на основание чл. 36, ал. 6 от Закона за техническите изисквания към продуктите. 6. Заверено копие от валиден сертификат, или друг еквивалентен документ, издаден на участника от акредитиран сертифициращ орган, доказващ наличието на внедрена система за управление на качеството, съгласно изискванията на ISO 9001:2008 или еквивалентно. 7. Заверено копие от валиден сертификат, или друг еквивалентен документ, издаден на участника от акредитиран сертифициращ орган, доказващ наличието на внедрена система за управление по отношение на околната среда, съгласно изискванията на БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалентно. 8. Заверено копие от валиден сертификат, или друг еквивалентен документ, издаден на участника от акредитиран сертифициращ орган, доказващ наличието на внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, отговаряща на международната спецификация OHSAS 18001:2007 или еквивалентно.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството и да притежава валиден сертификат за ISO 9001:2008 или еквивалент, издаден от независим, акредитиран сертифициращ орган. 2. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление по отношение на опазване на околната среда, съгласно БДС EN ISO 14001:2004 или еквивалент, издаден от независим, акредитиран сертифициращ орган. 3. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на здравето и безопасността при работа, отговаряща на международната спецификация OHSAS 18001:2007 и да притежава валиден сертификат издаден от независим, акредитиран сертифициращ орган. 4. Всеки участник трябва да има опит в изпълнението на договори с гарантиран резултат (ЕСКО договори) през последните 5 (пет) години. Минималното изискване е, участника да има завършени през този период, като единствен или главен изпълнител, минимум 3 договора с гарантиран резултат. 5. Всеки участник трябва да разполага с необходимия квалифициран персонал, за изпълнение на проектантските и строително-монтажните работи от поръчката. Минималното изискване за квалифициран персонал, който да е отговорен за изпълнението на поръчката, е както следва: - Ръководител проект с висше техническо образование-магистър и минимален трудов стаж в сферата на строителството 10 години. - Проектанти с пълна проектантска правоспособност, които ще изготвят Инвестиционния проект/ фаза ТП и фаза РП/ за изпълнение на набелязаните енергоспестяващи мерки на обекта. Всеки участник определя самостоятелно състава на предложения проектантски екип, на базата на своето техническо предложение. - Технически ръководители по съответните строителни части, с висше или средно техническо образование и минимален трудов стаж в сферата на строителството 3 години. Всеки участник определя самостоятелно състава на екипа от технически ръководители, на базата на своето техническо предложение и необходимите за изпълнение дейности за реконструкция и преустройство на сградата. - Квалифициран специалист, който да отговаря за приложението на стандартите на ISO 9001. - Квалифициран специалист, който да отговаря за приложението на стандартите на БДС EN ISO 14001. - Квалифициран специалист, който да отговаря за здравословните и безопасни условия на труд по време на изпълнение на поръчката и приложението на стандартите на OHSAS 18001. 6. Всеки участник трябва за последните 3 (три) години /2012, 2011 и 2010/ да е разполагал със среден годишен брой на работниците и служителите, не по-малко от 200 човека. 7. Всеки участник трябва да притежава собствена или наета техника и оборудване, които ще бъдат използвани и ще обезпечат изпълнението на строителните и монтажните работи. Всеки участник определя самостоятелно техниката и оборудването, които ще използва, на базата на своето техническо предложение. 8. Всеки участник трябва да отговаря на изискванията за работа по съоръжения с повишена опасност.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Оценка на техническото предложение; тежест: 40
Показател: Оценка на финансовото предложение; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.09.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София,бул."Акад.Ив.Гешов"№15,ет.10,ст.28а всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-15.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София - IBAN- BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01, код BNBGBGSD – БНБ – София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София, бул.”Акд. Ив. Гешов” №15, сградата на НЦООЗ, ет.10, ст. 23 срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред.Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел:9152 169.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.09.2013 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп до документацията за участие на сайта на Медицински университет - София на интернет адрес : http://mu-sofia.bg/ , профил на купувача - http://opt.mu-sofia.bg/:

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

13.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ