Версия за печат

00015-2013-0040

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, бул. Ситняково No 48 ет.9, За: Валентина Манева, България 1505, София, Тел.: 02 8102323, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 02 8102345

Място/места за контакт: Отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663712

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

КонтурГлобал Марица Изток 3 АД, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, За: Валентина Манева, България 6294, с. Медникарово, Тел.: 042 663712, E-mail: MaritsaProcurement@contourglobal.com, Факс: 042 663610

Място/места за контакт: отдел ОП и Снабдяване

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на мобилна измервателна система за откриване и локализиране на дефекти - източници на акустични емисии в силови трансформатори

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, община Гълъбово, област Стара Загора
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на мобилна измервателна система за откриване и локализиране на дефекти в силови трансформатори, които са източници на акустични емисии: частични разряди, искрене, високи прегрявания на метални части с разлагане на маслото, влошени контакти или връзки, проблеми по притягането на магнитопровода и др.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31640000

Описание:

Машини и апарати със специфична функция

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

доставка на 1 брой мобилна измервателна система за откриване и локализиране на дефекти в силови трансформатори

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 800 лева под формата на банкова гаранция със срок на валидност 15/12/2013 или паричен депозит по банкова сметка в SG Експрес банк АД, клон София, IBAN № BG35 TTBB 9400 1521 0392 96, BIC: TTBB BG22;

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането се извършва след доставка в 30-дневен срок след представяне на данъчна фактура за съответната сума и двустранно подписан приемно- предавателен протокол, по банков път с платежно нареждане.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника - юридическо лице. Удостоверение за актуална съдебна регистрация за юридически лица и едноличните търговци със седалище в Република България и съответен еквивалентен документ в заверен превод за чуждестранни юридически лица. 2. Декларация за отсъствие на обстоятелства по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП. При наличие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, участниците се отстраняват от участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1. Счетоводен баланс, Отчет за приходите и разходите, Отчет за паричните потоци, Отчет за собствения капитал за последните три години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която кандидатът е установен – /да се представи копие заверено с „Вярно с оригинала”./; 2. Информация за общия оборот за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Кратко представяне на фирмата; 2. Каталожна и техническа информация за предлаганото решение. 3. Декларация, съдържаща информация за изпълнени доставките по предмета на процедурата през последните три години. 4. Декларация за произхода на системата, която участникът предлага да; 5. Декларация, че Участникът ще достави нова и неупотребявана система, произведена най-рано до 5 месеца преди датата на доставка; 6. Декларация, че Участникът разполага със специалисти и сервизна база за гаранционно обслужване и следгаранционен сервиз на системата; 7. Списък на всички стандарти, на които отговаря системата; 8. Референции (препоръки) от клиенти и други възложители само за изпълнени доставки по предмета на процедурата. 9. Нотариално заверено копие на оторизационно писмо за кандидата за продажба на продукти, издадени от производителите на предлаганите продукти.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

ДА


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

117-1671-13

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
09.09.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
19.09.2013 г.  Час: 10:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административна сграда, ТЕЦ КонтурГлобал Марица Изток 3, с. Медникарово, 6294, област Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участиници или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно условията на чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ