00087-2013-0117

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Поставяне на фитнес уреди и изграждане на стрийт фитнес площадки по обособени позиции: • Обособена позиция №1- 10 бр. Комбинирани площадки; • Обособена позиция №2- 2 бр. Стрийт фитнес площадки; • Обособена позиция №3- 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди;

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поставяне и изграждане на стрийт фитнес съоръжения в районите на Столична община – общо 14 площадки, по обособени позиции. За обособена позиция №1, 10бр. Комбинирани площадки: Единична бройка за 1 площадка – 7 уреда / стрийт фитнес- площадка /1 уред/ и площадка с 6 бр. мултифункционални уреди/ Общо за 10 площадки - 70 уреда /10 стрийт фитнес уреда и 60 бр. мултифункционални уреда/ За обособена позиция №2, 2 бр. Стрийт фитнес площадки: Единична бройка за 1 площадка –стрийт фитнес- площадка /1 уред/ Общо за 2 площадки - 2 стрийт фитнес уреда Стрийт фитнес уред /Комбиниран мултифункционален тренажор /, укрепващ мускулите на ръцете, гърба, раменете, коремната област, общо 2 бр. За обособена позиция №3, 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди; Единична бройка за 1 площадка –6 бр. мултифункционални уреди Общо за 2 площадки - 12 бр. мултифункционални уреда

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210, 51121000

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки
Услуги по инсталиране на фитнес оборудване

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обособена позиция №1, 10бр. Комбинирани площадки- 330 833.33 лв. без ДДС Единична бройка за 1 площадка – 7 уреда / стрийт фитнес- площадка /1 уред/ и площадка с 6 бр. мултифункционални уреди/ Общо за 10 площадки - 70 уреда /10 стрийт фитнес уреда и 60 бр. мултифункционални уреда/ За обособена позиция №2, 2 бр. Стрийт фитнес площадки: 33 333.33 лв. без ДДС Единична бройка за 1 площадка –стрийт фитнес- площадка /1 уред/ Общо за 2 площадки - 2 стрийт фитнес уреда Стрийт фитнес уред /Комбиниран мултифункционален тренажор /, укрепващ мускулите на ръцете, гърба, раменете, коремната област, общо 2 бр. За обособена позиция №3, 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди;30 000лв. без ДДС Единична бройка за 1 площадка –6 бр. мултифункционални уреди Общо за 2 площадки - 12 бр. мултифункционални уреда

Прогнозна стойност без ДДС
394166.66 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата И е в размер на: • За Обособена позиция №1- 10 бр. Комбинирани площадки 3308 лв. • За Обособена позиция №2- 2 бр. Стрийт фитнес площадки 333 лв. • За Обособена позиция №3- 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди 300 лв. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер до 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до издаване на удостоверение за въвеждане на обекта в експлоатация. Гаранциите се представят в една от следните форми: - депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF - банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка. Разходите по откриването и поддържането на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранциите за участие на процедурата в случаите по чл. 61 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие в процедурата в съответствие с чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ превежда на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ аванс /до 20%/ от стойността на договорените видове работи в срок до 30 (тридесет) дни от подписването на протокол за откриване на строителна площадка. Разплащането се извършва по единични фирмени цени, съгласно предложението, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и проверен и съгласуван с ИНВЕСТИТОРСКИ КОНТРОЛ и СТРОИТЕЛЕН НАДЗОР, сметка 22 и фактура. Допускат се междинни плащания като пропорционално се приспада преведения аванс. Окончателното разплащане се извършва 30 (тридесет) дневен срок след издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация, като се приспада преведения аванс.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В откритата процедура за възлагане на обществената поръчка може да участва като подаде оферта всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или обединение от такива лица , закупило документацията, наричано по-нататък „заинтересовано лице”. От датата на подаване на офертата заинтересованото лице придобива статут на участник в процедурата . Всеки участник в процедурата трябва да представи: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод . Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод, еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документа задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са солидарно отговорни за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощят) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В документа те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т. 4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6; 3. декларация по ал. 1, т. 11 от чл. 56 от ЗОП се представя само от участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 4, 5, 6 и 11 на чл.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверено от Участника копие на отчет за приходите и разходите и баланси за последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., включително попълнено приложение №8; 2. Копие от валидна застраховка „Професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи от пета категория.
Минимални изисквания: 1. да има реализиран оборот от договори за изпълнение на изграждане, и/или строителство и/или монтаж на спортни съоръжения и/или спортни обекти за последните три приключили финансови години /2010, 2011, 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си, минимум: • За обособена позиция №1- 10 бр. Комбинирани площадки- 100 000 лв. • Обособена позиция №2- 2 бр. Стрийт фитнес площадки- 20 000лв. • Обособена позиция №3- 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди- 15 000лв. 2. Всеки участник трябва да притежава валидна застраховка „професионална отговорност” като лице, изпълняващо строителна дейност за строежи Пета категория съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. списък на договорите за изграждане на фитнес център на открито с мулти функционални тренажори и съоръжения за стрийт фитнес, изпълнени през последните 5 години, включително до датата за подаване на оферти за участие- минимум един договор, придружен от препоръка за добро изпълнение, в която се посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. копие на сертификати, удостоверяващи съответствие с изискванията за произход и качество на европейските страндарти на оферираните изделия/съоръжения. 3. заверено от Участника Копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, а за лица извън ЕС- декларация за съответствие с критериите за регистрация в Централен професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от пета категория (за повече информация: http://register.ksb.bg/). 4. Копие на валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството и околната среда: • ЕN ISO 9001:2008г., или еквивалентен, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; • EN ISO 14001:2004 или еквивалентен, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката;
Минимални изисквания: 1. да има опит в изграждане на фитнес център на открито с мулти функционални тренажори и съоръжения за стрийт фитнес или еквивалент, минимум 1 /една/ изцяло изградена специализирана спортна площадка на открито през последните 5 /пет/ години, включително до датата, на която изтича срокът за подаване на оферти. 2. да притежава сертификати, удостоверяващи съответствие с изискванията за произход и качество на европейските страндарти на оферираните изделия/съоръжения. 3. да са вписани в Централния професионален регистър на строителите в България за строежи III- V група, пета категория. За лица извън ЕС се представя декларация за съответствие с критериите за регистрация в Централен професионален, за изпълнението на строежи от категорията на обекта. 4. да са внедрили следните системи за управление на качеството: • ЕN ISO 9001:2008г., или еквивалентна, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката; • EN ISO 14001:2004 или еквивалентна, като обхватът на сертификата трябва да съответства на предмета на поръчката;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническа оценка; тежест: 60
Показател: Предлагана цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания необходими за подготовката на предложенията се получава всеки работен ден на ул."Париж" №3 ст.№1, след издаване на фактура на ул. "Париж" 3 ет. 2, ст.204 и заплащането й в касата на ул."Париж" № 3. ет. 2 ст. 201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00 ч. до 12.00 ч. и 14.00 ч. до 16.00 ч., а последния ден от месеца от 10.00 ч. до 12.00. ч.При поискване от заинтересовано лице, придружено от платежен документа за стойността на документацията, Възложителят ще я изпрати по куриер за сметка на лицето, отправило искането. Цената на документацията се превежда по банкова сметка на Столична община: IBAN BG81 SOMB 9130 31 33008301 BIC SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" 6. От датата на публикуване в електрония регистър на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата в профила на купувача на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
05.09.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09.09.2013 г.  Час: 11:00
Място

гр. София, ул. "Московска" №33

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 10бр. Комбинирани площадки:
1) Кратко описание

Единична бройка за 1 площадка – 7 уреда / стрийт фитнес- площадка /1 уред/ и площадка с 6 бр. мултифункционални уреди/ Общо за 10 площадки - 70 уреда /10 стрийт фитнес уреда и 60 бр. мултифункционални уреда/

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210, 51121000

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки
Услуги по инсталиране на фитнес оборудване

3) Количество или обем

Съгласно КСС

Прогнозна стойност, без ДДС
330833.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2 бр. Стрийт фитнес площадки
1) Кратко описание

Единична бройка за 1 площадка –стрийт фитнес- площадка /1 уред/ Общо за 2 площадки - 2 стрийт фитнес уреда Стрийт фитнес уред /Комбиниран мултифункционален тренажор /, укрепващ мускулите на ръцете, гърба, раменете, коремната област, общо 2 бр.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210, 51121000

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки
Услуги по инсталиране на фитнес оборудване

3) Количество или обем

Съгласно КСС

Прогнозна стойност, без ДДС
33333.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 2 бр. Площадки с по 6 бр. Мултифункционални фитнес уреди;
1) Кратко описание

Единична бройка за 1 площадка –6 бр. мултифункционални уреди Общо за 2 площадки - 12 бр. мултифункционални уреда

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45236210, 51121000

Описание:

Строителни работи на терени на детски площадки
Услуги по инсталиране на фитнес оборудване

3) Количество или обем

Съгласно КСС

Прогнозна стойност, без ДДС
30000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение