Версия за печат

00655-2013-0002

BG-Троян: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"В и К Стенето" ЕООД - гр.Троян, ул."Христо Ботев" № 213, За: инж.Тонимир Стойчев Гечев, Република България 5600, Троян, Тел.: 0640 64297, E-mail: info@viktroyan.com, Факс: 0670 60245

Място/места за контакт: "В и К Стенето" ЕООД - гр.Троян

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.viktroyan.com.

Адрес на профила на купувача: www.viktroyan.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на електрическа енергия и координатор на балансираща група средно напрежение за нуждите на „В и К Стенето“ ЕООД, гр.Троян“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Обект на територията на действие на "В и К Стенето" ЕООД - гр.Троян - Пречиствателна станция за отпадъчни води, гр.Троян, м.Троянско поле
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за:

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката е за избор на доставчик за период от 12 (дванадесет) месеца на нетна активна електрическа енергия и координатор на балансираща група за средно напрежение за обект на "В и К Стенето" ЕООД - гр.Троян - Пречиствателна станция за отпадъчни води, находяща се в гр.Троян, м.Троянско поле, ИТН 110000032942. Всеки участник следва да е лицензиран като търговец на електрическа енергия съгласно чл.39 във връзка с чл.69 и чл.69а от Закона за енергетиката и координатор на балансираща група. Участникът трябва да осигури на възложителя услуга по прогнозиране на потреблението и отговорно за балансиране. Цената трябва да включва активна електрическа енергия, разходи за балансиране и разходи на участника за осигуряване на посочените услуги. Възложителят няма да заплаща такса за участие в балансираща група.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09310000

Описание:

Електрическа енергия

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозно количество за срока на договора - 1 000 MWh

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 800 (осемстотин) лева. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 60 (шестдесет) дни считано от крайния срок за подаване на оферти. 2. Участникът, избран за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора в размер на 3 (три) процента от стойността на поръчката, като срокът на действието й следва да надвишава срока на договора с 30 (тридесет) дни. 3. Гаранциите се представят в една от следните форми: 3.1. Депозит на парична сума по банковата сметка на дружеството: „Общинска банка” АД BIC SOMBBGSF IBAN BG72SOMB91301010304501 3.2. Банкова гаранция в полза на възложителя - оригинал, безусловна и неотменяема, по образци, част от документацията. 4. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са съгласно чл.63 от ЗОП и проекта за договор, част от документацията.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Заплащането на дължимите суми се извършва по банков път, в български лева, съгласно предложения срок на отложено плащане, не по-кратък от 30 (тридесет) дни, по сметка, посочена от Изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията на ЗОП, актовете по прилагането му, както и на условията и изискванията в документацията за участие. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.Не може да участва в процедурата чуждестранно юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал. 2 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от процедурата, когато е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг участник, и представи самостоятелна оферта. Когато участникът е представил оферта, която е непълна или не отговаря на предварително обявените условия на възложителя, ще бъде отстранен от процедурата. Когато бъде установено, че участникът е представил невярна информация за доказване на заявените от него данни и съответствието им с обявените от възложителя критерии за подбор, ще бъде отстранен от процедурата. Всеки участник при подаване на офертата декларира липсата на посочените обстоятелства. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП се подават и за тях. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, декларациите по чл.47 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. При участник юридическо лице, е достатъчно подаване на декларации от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват. В документацията са предвидени образци на посочените декларации и Възложителят предоставя пълен достъп до нея по електронен път на интернет адрес www.viktroyan.com

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да отговарят на всички изисквания на Възложителя въведени, с одобрената документация. Участниците да са лицензирани за „търговия с електрическа енергия“, включващо дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове. За доказване на съответствието с изискванията на Възложителя, участниците следва да представят следните документи: Плик № 1 1.Оферта за изпълнение на поръчката (Приложение №1) - оригинал 2.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника 3.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата. (Приложение №2)-оригинал 4.Споразумение за създаване на обединение /ако е приложимо/ - оригинал или заверено копие. 5.Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ, както и копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За доказване на регистрация в професионални и търговски регистри за чуждестранни участници /кандидати/ е необходимо да се представят документи издадени от държавата, в която съответния участник /кандидат/ е установен или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националното му законодателство - заверено копие. 6.Справка „Административни сведения за участника”(Приложение №3) - оригинал. 7.Декларация по чл.47, ал.1, т.1 и ал.2, т.2, 2а, 4 и 5 от ЗОП (Приложение №4) - оригинал. 8.Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и 3 и ал.2, т.1, 2a, 3 и 4 и ал.5 т.2 от ЗОП (Приложение №5) - оригинал. 9.Декларация по чл.47, ал.5, т.1 от ЗОП (Приложение №6) - оригинал. 10.Декларация от участник по чл.56, ал.1, т.12 от ЗОП (Приложение №7) - оригинал. 11. Декларация за участие на подизпълнител (Приложение №8) - оригинал. 12. Декларация от подизпълнител за запознаване с условията на процедурата (Приложение №9)/ако е приложимо, за всеки от подизпълнителите/ - оригинал. 13.Документ за внесена гаранция за участие, в зависимост от формата, /парична сума или банкова гаранция/ - оригинал на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие (Приложение №10). Плик № 2 1.Техническо предложение (Приложение №14) - оригинал. Плик № 3 1.Ценово предложение (Приложение №15) - оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

Минималния годишен оборот на участника отговарящ на предмета на поръчката за последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата на която е регистриран участникът, трябва да е 500 000 лева, без ДДС. Минималния срок на предложението за отложено плащане да е не по-малко от 30 (тридесет) дни. Участникът да е регистиран по ЗДДС и да няма задължения към държавата. Документи - доказателства за икономическите и финансови възможности - плик № 1: 1.Декларация за общия оборот и за оборота от извършени дейности по предмет, подобен на предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (2012г., 2011г., 2010г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (Приложение №11) - оригинал. 2. Заверено копие от баланса и отчета за приходите и разходите на участника за предходнате три финансово приключени години (2010г., 2011г., 2012г.) /ако е приложимо/. 3.Копие от регистрацията по ЗДДС (с нотариална заверка). 4.Удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК (оригинал).

ІІІ.2.3) Технически възможности

Минимални изисквания: - Участниците да са лицензирани за „търговия с електрическа енергия“, включващо дейността „координатор на балансираща група” в съответствие със ЗЕ и другите относими нормативни актове; - Участниците да докажат, че разполагат с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line; - Участниците да имат възможност за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове и с необходимото качество; - посочване на минимум три договора, отговарящи на предмета на поръчката, придружени с референции за добро изпълнение. Забележка: При участие на обединение доказателствата за техническите възможности се представят за участниците /съдружниците/, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП. При участие на подизпълнители доказателствата за техническите възможности се представят и за тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Изискуемите документи се поставят в Плик № 1 и са следните: 1.Декларация-списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2012г., 2011г., 2010 г.) - оригинал по приложения образец към настоящата документация (Приложение №12) с приложени препоръки. 2.Валидни лицензи издадени от ДКЕВР за „Търговия с електрическа енергия“ съгласно Закона за енергетиката, както и за „Координатор на балансираща група” - заверени копия; 3.Документ, удостоверяващ, че участникът разполага с изградена система за мониторинг на измервателна точка, достъпна за Възложителя – on line – оригинал или заверено копие; 4.Списък-декларация за броя на членовете в балансиращата група с консумация равна или близка до консумацията на електроенергия на Възложителя - свободен текст, оригинал; 5.Декларация за потвърждаване възможностите за доставки на цялото количество електроенергия в необходимите срокове- свободен текст, оригинал; 6.Общи принципи (методика) за разпределяне на небалансите в рамките на балансиращата група – оригинал или заверено копие.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
13.09.2013 г.  Час: 15:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
23.09.2013 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.09.2013 г.  Час: 09:00
Място

Кабинета на Управителя, в сградата на "В и К Стенето" ЕООД - гр.Троян, ул."Христо Ботев" № 213

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно чл.68, ал.3 от ЗОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ