Версия за печат

00087-2013-0114

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. Московска №33, За: Таня Кирилова, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: tkirilova@sofia.bg, Факс: 02 9377467

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии", ул. "Париж" №3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Електронен достъп до информация: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, 1 етаж, фронт–офис, За: Фронт офис, България 1000, София, Тел.: 02 9377203

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ПРОЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА СОЦИАЛНИ ИНСТИТУЦИИ, ПРЕДЛАГАЩИ УСЛУГИ ЗА ДЕЦА В РИСК НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА” по обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина)” и обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина)”, кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445”, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип - сграда 1” и обект ”Център за настаняване от семеен тип - сграда 2”, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42” и обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43”, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София Обособена позиция 5: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София Обособена позиция 6: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София Обособена позиция 7: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” Обособена позиция 8: Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище-2 бр. в м.„кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София Обособена позиция 9: Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Столична община
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

В настоящата обществена поръчка са включени девет обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина)” и обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина)”, кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София Обособена позиция 2: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445”, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София Обособена позиция 3: Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип - сграда 1” и обект ”Център за настаняване от семеен тип - сграда 2”, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София Обособена позиция 4: Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42” и обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43”, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София Обособена позиция 5: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София Обособена позиция 6: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София Обособена позиция 7: Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница” Обособена позиция 8: Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище-2 бр. в м.„кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София Обособена позиция 9: Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30230000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване
Медицинско оборудване

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
Само за една обособена позиция
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
617813.83 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

31.01.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всяка оферта трябва да бъде представена заедно с гаранция за участие в размер на: Обособена позиция № 1: 836 (осемстотин тридесет и шест) лева; Обособена позиция № 2: 814 (осемстотин и четиринадесет) лева; Обособена позиция № 3: 824 (осемстотин двадесет и четири) лева; Обособена позиция № 4: 815 (осемстотин и петнадесет) лева; Обособена позиция № 5: 810 (осемстотин и десет) лева; Обособена позиция № 6: 828 (осемстотин двадесет и осем) лева; Обособена позиция № 7: 396 (триста деветдесет и шест) лева; Обособена позиция № 8: 597 (петстотин деветдесет и седем) лева; Обособена позиция № 9: 254 (двеста петдесет и четири) лева. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение, както следва: а) Парична сума – внася се по следната сметка на Столична община, дирекция "Финанси":Банка: Общинска банка, клон Врабча, ул. ''Врабча'' № 6; IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301; BIC: SOMBBGSF. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано наименованието на поръчката. б) Банкова гаранция - неотменима банкова гаранция в полза на Столична община. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че: е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – не по-малко от 30 календарни дни след изтичане срока на валидност на офертата; е за настоящата обществена поръчка. Гаранцията следва да бъде на български език или в превод, в случай, че е издадена от чуждестранна банка.Документът, удостоверяващ платената гаранция в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път, следва да завери съответния документ със своя подпис и печат. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора, като сам избира формата на гаранцията - парична сума или банкова гаранция. Когато участникът избере банкова гаранция, в нея трябва изрично да е записано че:е безусловна и неотменима; е в полза на Възложителя; е със срок на валидност – 30 календарни дни след изтичане срока на договора; има възможност за нейното усвояване на части. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размера на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата документация. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие, когато участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка:а) оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; б) обжалва решението на възложителя за определяне на изпълнител - до решаване на спора; в) е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. В случаите по т. а) и в), когато участникът е представил банкова гаранция, възложителят има право да пристъпи към упражняване на правата по нея. Възложителят освобождава гаранциите за участие:- на отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител.- класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител. - при прекратяване на процедурата за възлагане на обществена поръчка гаранциите на всички кандидати илиучастници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. авансово плащане - в размер на 20% от стойността на договора в срок до 1 месец след подписване на договора и представяне на фактура за авансово плащане; 2. окончателно плащане в размер на 80% от стойността на договора в срок до 1 месец след приключване на дейностите, подписване на протокол за приемане на доставката от страна на Възложителя и представяне на фактура за окончателно плащане.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Обстоятелства, наличието на които води до отстраняване на участниците: Наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1,т.1, б.а) - д), т.2 и т.3, ал.2, т.1, т. 2а (без поръчки по чл.3, ал.2 от ЗОП), т.3 и т.5 и ал.5,т.1 и т.2 от ЗОП. Непредставяне на документи по чл. 56 от ЗОП, след прилагане на реда по чл.68, ал.8 и 9 от ЗОП. Участник се отстранява от процедурата и когато не отговаря на минималните изисквания и изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и Документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват като участници български или чуждестранни физически или юридически лица, включително и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Заверено от участника копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод. Когато не е представен ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, участниците – юридически лица или еднолични търговци, прилагат към офертата и удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. В случай че участникът – неперсонифицирано обединение е регистрирано в регистър БУЛСТАТ, в офертата се представя копие от удостоверението за регистрация;Когато определеният изпълнител е неперсонифицирно обединение на физическии/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва, след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Справка (попълва се образец № 8 от Документацията за участие) за оборота/дохода от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка за всяка от последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Минимален оборот или доход от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка общо за предходните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.) или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер равен или по-голям от както следва: Обособена позиция № 1: 125 000 (сто двадесет и пет хиляди) лева Обособена позиция № 2: 122 000 (сто двадесет и две хиляди) лева Обособена позиция № 3: 123 000 (сто двадесет и три хиляди) лева Обособена позиция № 4: 122 000 (сто двадесет и две хиляди) лева Обособена позиция № 5: 121 000 (сто двадесет и един хиляди) лева Обособена позиция № 6: 124 000 (сто двадесет и четири хиляди) лева Обособена позиция № 7: 60 000 (шестдесет хиляди) лева Обособена позиция № 8: 90 000 (деветдесет хиляди) лева Обособена позиция № 9: 38 000 (тридесет и осем хиляди) лева Под „оборот или доход от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира услуги за доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за жилищни и /или административни сгради и хотели. Забележки: При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. При наличие на подизпълнител, изискването се прилага съответно според процентното участие на подизпълнителя, като стойността на оборота за трите години се умножава по процента на участие на подизпълнителя.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на договорите, сходни с предмета на настоящата поръчка, които участникът е изпълнил през последните 3 години до датата на подаване на офертата – попълва се Образец № 9 от Документацията за участие. Към минимум два от посочените в списъка договори, с които Участникът доказва изискването на Възложителя, трябва да бъдат представени референции за добро изпълнение. 2. Списък на екипа за изпълнение на поръчката (попълва се образец №10), придружен със следните документи за доказване на професионалната квалификация и опит на лицата: Автобиография (Образец № 10а); Декларация за ангажираност на техническите лица (Образец № 10б); Копия от дипломи и удостоверения (ако има такива) - за доказване на професионалната квалификация; Копия на трудови/служебни/осигурителни книжки или копия на референции от работодатели/възложители - за доказване на специфичния професионален опит на лицето.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. През последните 3 (три) години до датата на подаване на офертата участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора, включващи дейности по доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане за жилищни и/или административни сгради и хотели. Забележки: При подаване на оферта от обединение, което не е юридическо лице, изискването по настоящата точка се отнася за обединението като цяло. 2. Участникът да разполага с екип за изпълнение на поръчката включващ технически лица - минимум 2 (двама), които ще отговарят за изпълнение на поръчката, в това число за контрола на качеството. Изисквания към лицата: 1) да притежават средно техническо или висше инженерно техническо образование; 2) да имат минимум 3 години професионален опит в извършването на монтаж на оборудване и обзавеждане.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 015 - 020979 от 22.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в настоящата обществена поръчка може да се получи в сградата на Столична община на ул."Париж"№3, стая №1, след издаването на фактура на ул. "Париж"№3 ет.2, стая 204, и заплащането й в касата на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201. Касата е с приемно време от понеделник до петък от 10.00ч. до 12.00ч. и от 14.00ч. до 16.00ч., а последния петък от месеца от 10.00ч. до 12.00ч. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят. Документацията за участие се предоставя след представяне на платежен документ. При закупуване на документацията лицата предоставят административни данни - наименование на фирмата, телефон, факс, електронна поща, необходими за изпращане на отговори в случай на постъпили въпроси. Цената на документацията за участие може да се внесе на касата на Столична община на ул. Париж №3, етаж 2, стая №201 или по банков път на следната сметка: Банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6; IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301; BIC: SOMBBGSF При поискване от заинтересовано лице възложителят е длъжен да изпрати документацията за негова сметка, на посочен от него адрес, след заплащането й. При участие на обединение, е достатъчно представянето на документ за закупуване на документацията на името на поне един от участниците в обединението. Достъп до документацията за участие в електронен формат, може да бъде намерен на интернет страницата на Столична община - www.sofia.bg – раздел „Обществени поръчки”, като желаещите да подадат оферта участници, задължително следва да закупят същата в указания в обявлението срок.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.08.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.08.2013 г.  Час: 14:00
Място

Столична община, ул."Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

ПРОЕКТ: „ИЗГРАЖДАНЕ НА СОЦИАЛНА ИНФРАСТРУКТУРА В ПОДКРЕПА ЗА ДЕИНСТИТУЦИОНАЛИЗАЦИЯ НА СОЦИАЛНИ ИНСТИТУЦИИ, ПРЕДЛАГАЩИ УСЛУГИ ЗА ДЕЦА В РИСК НА ТЕРИТОРИЯТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА” Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г., съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския фонд за регионално развитие. Бюджетна линия BG161РО001/1.1-12/2011

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.07.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (източна половина)” и обект „Център за настаняване от семеен тип, ПИ №217, (западна половина)”, кв. 23, м. „Факултета”, район „Красна поляна”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване за 2 Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
83603.48 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна сграда в УПИ ХІV-444” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна сграда в УПИ ХV-445”, кв. 95, бул. „Сливница”, район „Люлин”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване на 2 Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
81458.64 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип - сграда 1” и обект ”Център за настаняване от семеен тип - сграда 2”, УПИ І-за ЖС, кв. 18б, м. „Суха река- запад”, район „Подуяне”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване на 2. Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
82464.64 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект” Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXI 42” и обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ XXXII 43”, кв. 221, м „Овча купел”, район „Овча купел”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване на 2 Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
81503.48 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XVIII-„ОБНС” и обект „Център за настаняване от семеен тип - двуетажна жилищна сграда в УПИ XX -„ОБНС”, кв. 34, м. „Бенковски”, район „Сердика”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване на 2 Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
81067.48 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ I – „ЗА ЖС”, кв. 47а, м. „Бул. Станке Димитров” и обект „Център за настаняване от семеен тип – двуетажна жилищна сграда в УПИ II, кв. 130, м. „Надежда – I ЧАСТ”, район „Надежда”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно обзавеждане и оборудване на 2 Центъра за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
82803.48 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Център за настаняване от семеен тип в УПИ IV – СГО, кв. 24, м. „Бул. Сливница”, район „Връбница”
1) Кратко описание

Доставка на цялостно оборудване и обзавеждане на Център за настаняване от семеен тип

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
39688.74 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище-2 бр. в м.„кв. Горна баня”, кв.10, УПИ X, ул. „Христо Стефчов” № 2, район „Овча купел”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на цялостно оборудване и обзавеждане на 2 защитени жилища разположени в една сграда

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
59728 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г. 



Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция Доставка на оборудване за обект „Защитено жилище” в УПИ Х-140, кв.85, м. „ж.к. Дружба 1 част”, район „Искър”, гр. София
1) Кратко описание

Доставка на оборудване и обзавеждане на Защитено жилище

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000, 30200000, 33100000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване

3) Количество или обем

Цялостно обзавеждане и оборудване на 13 бр. Центрове за настаняване от семеен тип и 3 бр. Защитени жилища, в т.ч.: • Доставка и монтаж на специализирано оборудване и обзавеждане – ортопедични легла, медицински кушетки, подемници, носилки и др.) • Доставка и монтаж на стандартно обзавеждане и оборудване – за спални (легла, нощни шкафчета, гардероби, етажерки, бюра и др.), за дневна, кухня, трапезария (мебели за кухня и трапезария, електроуреди, мебели за дневна), техника -телефон, компютърна конфигурация, телевизор и др. Пълният обхват и изчерпателното изброяване на дейностите, дължими от Изпълнителя, са посочени в Техническите спецификации към Документацията за участие в настоящата обществена поръчка.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
25495.89 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 31.01.2014 г.