02538-2013-0115
Технически редакции | ||
24.07.2013 17:37 ч. : | 24/07/2013 17:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
24.07.2013 17:37 ч. : | 24/07/2013 17:35 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Тополовград: 27 - Други услуги
Услуги
Прокуратура на Република България Районна прокуратура гр.Тополовград, ул."Иван Вазов"№2, За: Пепа Ичева Тодорова, България 6560, Тополовград, Тел.: 0470 53317, E-mail: rp_topolovgrad@ymb.prb.bg, Факс: 0470 52374
Място/места за контакт: Пепа Ичева ТодороваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://prb.bg/opyambol/bg/.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет предоставяне на услуги по обслужване от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура гр.Тополовград
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя ,съгласно изискванията на чл.25 и 25а от "Закона за здравословни и безопасни условия на труд" Наредба №3 от 2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина ,Наредба №5 от 11.05.1999г. за реда , начина и переодичността на извършване на оценка на риска,Наредба №4 от 03.11.1998г.за обучението на представителите на комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Общата численост на персонала към момента на обявяване на обществената поръчка е 8/осем/ човека
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в 1% от прогнозната стойност на поръчката,както следва 0,96/деветдесет шест стотинки/ Когато участникът е обединение което не е юридическо лице ,всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гапранция,съответно вносител на сумата по гаранцията.Гаранцията може да бъде предоставена в една в една от следните форми: а)парична сума ,платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура Тополовград: Банка ДСК-ЕАД, банков код BIC:STSABGSF,Банкова сметка IBAN:BG71STSA93003300456210.Като основание за внасяне на сумата в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата ,за която се внася гаранцията ,б)безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал ,издадена в полза на Възложителя съгласно образец (Приложение 3.1)предоставен към настоящата документация и валидна най малко 30(тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образеца е примерен и в случай ,че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя.Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл.61,и чл.62 от Закона за обществените поръчки.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 %(три процента)от стойността на договора без ДДС.Гаранцията може да бъде предоставена в една от следните форми:а)парична сума платима по следната банкова сметка на Районна прокуратура Тополовград :Банка ДСК ЕАД Тополовград,банков кодBIC:STSABGSF,Банкова сметка IBAN:BG71STSA93003300456210.В платежния документ като основание за внасяне на сумата ,да се посочи номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката.б)Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор,издадена в полза на Възложителя ,съгласно образец (приложение 3) представен към настоящата документация и валидна най малко 30(тридесет)дни след прекратяване на договора.Гаранцията за изпълнение на договора се задържа и освобождава от възложитела в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие.Стойността се определя като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответния отчетен период и получения резултат се умножи по три.В случай ,че услугите не са предоставени през цялото тримесечие ,се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставени. В този случай сумата се изчислява като общо дължимата сума за съответния тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и получения резултат се умножи по дните през които са били предоставени услугите .Начин на плащане :по банков път,с платежно нареждане в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Плащането се извършва в срок от 10/десет/ работни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.
ДА
Посочената от възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката след изрично писменно уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане/назначаване/ на служители.
В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки ,който е регистриран като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването ,съгласно чл.25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл.8 от Наредба №3 от 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина .За доказване на изискването участниците да представят заверено копие от документа за регистрация .Да отговаря на изискванията на Възложителя ,посочени в документацията за участие и за когото не са налице някои от обстоятелствената по чл.47 ал.1 ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки.
Информация за общия оборот и оборот и за оборот от услуги ,които са предмет на поръчката -Приложение №2.1 Изисквано /и минимално ниво/и ниво/ а:Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите ,които са предмет на поръчката в която участва -общо за последните 3/три години/-(2010г.,2011г.,2012г.)- 2,5(две цяло и половина )пъти от прогнозната стойност.
Информация и формалности ,които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на договорите с приключено изпълнение през последните три години - Приложение 2.2.Списък на лицата ,които ще отговарят за извършването на услуги заедно със заверено копие от документи ,удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация. Изисквано /и минимално/и ниво/а:1.Участниците следва да са изпълнили през последните три години-2010г.,2011г. и 2012г. минимум три договора с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение.За доказване на това обстоятелство ,участниците следва да представят списък по образец,утвърден от възложителя с изпълнените от тях минимум три договора ,с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка през последните три години-2010г.,2011г.,и 2012г.,придружени от препоръки за добро изпълнение. 2.Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата ,притежаващи необходимото образование и професионална квалификация ,съгласно минималния състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба №3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
Български
120
Тополовград ул.Иван Вазов №2 Съдебна палата стая 1
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители ,както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http&//www.cpc.bg.
24.07.2013 г.