Версия за печат

00500-2013-0006

BG-Габрово: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 107061359

Дирекция "Национален парк Централен Балкан", ул. Бодра смяна № 3, За: Генчо Илиев, Ирена Цонева, Република България 5300, Габрово, Тел.: 066 801277, E-mail: project@centralbalkan.bg, Факс: 066 801277

Място/места за контакт: Централен офис в град Габрово, ул."Бодра смяна" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.centralbalkan.bg.

Адрес на профила на купувача: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Електронен достъп до информация: http://visitcentralbalkan.net/bg/pages/read/t:%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/c:%D1%83%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/s:%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8/p:%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%BA%D0%B8-1.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Околна среда

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ТЕХНИЧЕСКИ ПРОЕКТ ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ПРИРОДНИ МЕСТООБИТАНИЯ И ПРОТИВОЕРОЗИОННО УКРЕПВАНЕ В НП ЦЕНТРАЛЕН БАЛКАН“

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 16 (16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Място на изпълнение на поръчката: територията на НП Централен Балкан - по обекти, съгласно технически и пилотен проект Приложение №1, Приложение №2 и Приложение № 3.
Код NUTS: BG315, BG322, BG421
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Поръчката включва изпълнението на Технически и Пилотен проект за възстановяване на природни местообитания и противоерозионно укрепване в НП с основна цел възстановяване на природни местообитания в НП Централен Балкан чрез прилагането на комплексни възстановителни , поддържащи и противоерозионни мероприятия и дейности, целящи едновременно възстановяване на видове, местообитания и овладяване на ерозионни процеси в безлесната зона на парка, което ще доведе до възстановяване на природозащитния и екологичния статус на увредените природни местообитания на територията на парка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90722000 (QB51)

Описание:

Възстановяване на околната среда (Относо национални паркове )

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1) Обект „Братаница - Булованя” /Участък „Бенковски”(15.7 дка), Участък „Ветровити пряслап”(19.7 дка), Участък „Суватски дол”(5,2 дка) - Землище Рибарица, Община Тетевен, Област Ловеч/. 2) Обект „Беклемето” - Участък „Корфийско дере” (40,4 дка), Участък „Мазе дере” (92,9 дка), Участък „Горалтепе”( 18.7 дка), Участък „Сувачарското” (42 дка) – Землище Христо Даново, Община Карлово, Област Пловдив. 3) Обект „Табите - Тъжа” - Участък „Табите” (36,8дка), Участък „ВЕЦ” (27,0дка ), Участък „Новоселска” (0,9 дка), Участък „Новоселска 1” (2,9 дка), Участък „Новоселска 2” (4.3 дка), Участък „Новоселско дере” (3,1дка) - Землище Априлци, Община Априлци, Област Ловеч. 4) Обект „Ботев” - Участък „Ботев” (380,1 дка от тях площна ерозия - 24,7 дка), Участък „Пирови ливади” ( 815,4 дка, ), Участък „Дълбоката река” ( 23,5 дкa ), Участък „Червенковец” (15.6 дка ) , Участък „Чиков гроб” ( 92,9 дка ), Участък „Кулата” (198,8 дка ), Участък „Параджика” ( 14.7 дка ) - Землище Калофер, Община Карлово, Област Пловдив. 5) Обект „Пилотен проект” - Участък „Амбарица 997“ – Землище Черни Осъм, Община Троян, Област Ловеч, Участък „Априлци 738“ - Землище Острец, Община Априлци, Област Ловеч, Участък „Беклемето 903“ - Землище Христо Даново, Община Карлово, Област Пловдив.

Стойност, без да се включва ДДС
900000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

30.11.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер 1% (едно на сто) от стойността на поръчката и се равнява на 9 000 (девет хиляди) лева. Гаранцията може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията да бъде банкова, тогава тя трябва да е безусловна и неотменима в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” със срок на валидност 180 дни от датата на представяне на офертата. Гаранцията за участие по банков път се внася по сметката на Дирекция „НП Централен Балкан”: IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. При представяне на гаранцията с платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, след прилагане разпоредбите на чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП, ако не представи платежно нареждане или банкова гаранция. 2. Гаранция за изпълнение. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранция за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител е длъжен да представи при подписване на Договора за възлагане на обществената поръчка, оригинален документ за банкова гаранция за изпълнение или документ за парична сума, внесена по сметка на Дирекция „НП Централен Балкан” Габрово:IBAN: BG53SOMB91303337016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея изрично трябва да бъде записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Дирекция „НП Централен Балкан” – Габрово и че е със срок на валидност съобразно срока на гаранционното обслужване след приключване изпълнението на договора. При представяне на гаранция в платежно нареждане или банкова гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Стойността на договора е за . ........................... лв. (словом: ........................... лева), която стойност включва цени на отделните видове дейности съгласно ценовото предложение на Изпълнителя по етапи. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ дължи възнаграждение на база на реално извършените и приети без забележка дейности по етапи. • Аванс в размер на 10 % (десет процента) от стойността на договора за изпълнение на дейността по проекта - до 20 дни след подписване на договора. Същият се приспада от възнаграждението за І етап; • Първи етап – възнаграждение в размера, посочен в Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за всеки отделен обект, включен за изпълнение през І етап. Заплащането става след приемане на извършената работа по предвидените дейности за първия етап , в срок от 20 работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните, придружен с разходно оправдателен документ . • Втори етап – възнаграждение в размера, посочен в Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за всеки отделен обект, включен за изпълнение през ІІ етап. Заплащането става след приемане на извършената работа по предвидените дейности за втори етап , в срок от 20 работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните, придружен с разходно оправдателен документ . • Трети етап ( Окончателно изпълнение) - възнаграждение в размера, посочен в Ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за всеки отделен обект, включен за изпълнение през ІІІ етап. Заплащането става след приемане на извършената работа по предвидените дейности за трети етап , в срок от 20 работни дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателен протокол между страните, придружен с разходно оправдателен документ .

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.1. Участник в процедура за общ. поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юрид. лице, както и техни обединения.Съгласно чл. 56. ал.3, т.1 и 2 от ЗОП, когато участник в процедурата е обединение, което не е юрид. лице документите по чл.56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физ. или юрид. лице, вклю. в обединението, а документите по чл.56, ал.1, т. 4 и 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал.2, т. 6 от ЗОП. В случай, че уч. участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юрид. лице, тогава участниците в обед. (или консорциума) сключват споразумение. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обед. / консорциума са отговорни, заедно и поотделно, по закон за изпълнението на договора; че лицето, представляващо обед./ консорциума е упълномощено да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обед./ консорциума, че изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на представляващия обед./ консорциума, и че всички членове на обед./ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Не се допускат промени в състава на обед. след подаването на офертата. Ако в споразум. не се съдържа информация относно представляващия, участникът обединение следва да представи документ, подписан от всички членове, в който е посочен представляващият.Когато не е приложено споразум. за създаването на обед./ консорциум, или в приложеното споразум. липсват клаузи, гарантиращи изпълн. на горепосочените условия или състава на обедин. се е променил след подаването на офертата – уч. ще бъде отстранен от участие в процедурата след прилагане на изискванията на чл. 68, ал. 8 и 9 ЗОП. 1.2. Участн. са длъжни да съблюдават сроковете и условията, посочени в обявлението за обществената поръчка и документацията за участие в процедурата. 1.3. Участниците се представляват от законните си представители или от лица, изрично упълномощени за участие в процедурата. 1.4. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.1.5. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. 1.6. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл.56, ал.1, т.1, 4, 5 и 6 ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Възлагането на работи на подизпълн. е допустимо само, ако участникът приеме, че отговаря за действията, бездействията и работата на посочените подизп. като за свои действия, бездействия и работа. 1.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка, участник, за който са налице обстоятелствата по чл. 47 ал. 1, т.1, б.“а“, б.“б“, б.“в“, б.“г“ и б.“д“, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.3, т.4, т.5 и ал. 5, т.1 и т.2 от ЗОП. 1.8. При подаването на офертата, обстоятелствата по т.1.7. се доказват с представянето на декларациите по образец към документацията за участие, като при подписване на договора за обществената поръчка участникът, определен за изпълнител, е длъжен да представи документи от съответните компетентни органи за удосто- веряване липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1 и чл. 47, ал.2, т. 1, 2, 3 и 5 от ЗОП с изключение на документи относно обстоятелствата, вписани в търговския регистър в съответствие с чл.47, ал. 10 и ал.11 от ЗОП.1.9. Когато участникът или негов подизпълнител е чуждестранно юридическо лице или обединение на чуждестранни физически и/или чуждестранни юридически лица, то тези чуждестранни лица трябва да отговарят на изискванията по чл. 48 от ЗОП.Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Отчет за приходите и разходите за последните 3 години (2010, 2011 и 2012г.), когато публикуването му се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен – заверен с подпис и печат на всяка страница /поотделно за участника и /за всяка фирма, участваща в консорциум/. Посоченият документ може да не се представя, когато информацията за него се съдържа в търговския регистър и участникът е посочил ЕИК. Когато участникът предвижда участие на подизпълнител се прилагат разпоредбите на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът следва да има общ оборот от дейността си за последните три финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, не по-малко от 1 000 000 (един милион) лв.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на изпълнените от участника минимум 2 (два) договора за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата назад, с предмет: изпълнението на планове, програми, технически проекти или др. за: а/ изпълнението на биологична рекултивация на нарушени терени или ландшафти; или б/ противоерозионни залесявания, засаждания; или в/ изпълнение на възстановителни дейности на природни местообитания; или г/ изграждането на противоерозионни съоръжения (едро размерни или дребно размерни); или д/ изпълнение на укрепителни или стабилизационни мероприятия за борба с ерозията и свлачищата. - включително възложителите, стойностите, датите, придружени с препоръки за добро изпълнение/референции от възложители, посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които възложителят може да получи допълнителна информация. 2. Списък на ключовите експерти, включени в екипа на участника, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката 3. Декларация за съгласие от експертите 4. Автобиография – за всеки един от ключовите експерти, участникът следва да представи професионални автобиографии (прилагат се автобиографиите на експертите на български език) и следните документи, доказващи уменията, квалификацията и професионалния опит на предложените ключови експерти: •копие на диплома/и/ за завършено образование и/или сертификати, удостоверения и други еквивалентни документи за допълнителна квалификация или специализация; •референции от възложители, в изпълнението на чиито поръчки е участвал съответният ключов експерт. Минимално изискуемо съдържание на референцията: кратко описание на изпълнената/ите/ задачи, периода в който са изпълнени, качество на изпълнението, лице за контакти. •опис, показващ с кои представени документи се доказва всяко от горепосочените изисквания за 1) квалификация и 2) професионален опит за съответния експерт.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да има опит в областта на изпълнението на планове, програми, технически проекти или др. за: а/ изпълнението на биологична рекултивация на нарушени терени или ландшафти; или б/ противоерозионни залесявания, засаждания; или в/ изпълнение на възстановителни дейности на природни местообитания; или г/ изграждането на противоерозионни съоръжения (едро размерни или дребно размерни); или д/ изпълнение на укрепителни или стабилизационни мероприятия за борба с ерозията и свлачищата. 2.Участникът трябва да е участвал в изпълнението или самостоятелно да е изпълнил минимум 2 (два) договора за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата – назад, в някоя от гореописаните области на дейност. 3. Участникът следва да осигури минимум участието в екипа на четири ключови експерта: • Ключов експерт „Възстановяване” - 1 бр. експерт. • Ключов експерт „Флора“ - 1 бр. експерт. • Ключови експерти „Инженерни съоръжения“ - 2 бр. експерти 3.1. Ключов експерт „Възстановяване” - той е отговорен за организацията и дейностите в участъците в съответния обект, за качественото и в срок изпълнение на лесокултурните мероприятия по възстановяването на природните местообитанията, съобразно заложените технически спецификации в Техническия проект за възстановяване на природни местообитания/Приложение №2/. Експерта осъществява общ контрол върху възстановяването на планинските безлесни и пасищни природни местообитания в рамките на предмета на поръчката. Извършва текущ мониторинг и следи за недопусканeто на промяна на хидрологичния режим и едафичната /почвената/ среда в района на пасищата където се възстановяват местообитанията. Контролира и наблюдава качеството и вида на използваните местни тревни вегетативни и семенни възстановителни материали. Той организира, координира и управлява работата по възстановяването на природните местообитанията в съответните участъци към обектите, съгласно и спазвайки точно техническите изисквания и нормативи на Техническия и Пилотния проект. Отговаря пряко за последващата поддръжка и гаранционно обслужване на изградените обекти. •Квалификация - Магистърска степен в профес. направление, съгласно ПМС № 125/24.06.2002г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионалните направления : Горско стопанство или Растениевъдство или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване. •Да притежава минимум 5 /пет/ години професионален опит в областта на: изпълнението на планове, програми, технически проекти или др. за: а/ изпълнението на биологична рекултивация на нарушени терени или б/ събиране или добив на семена и производство на фиданки от дървесни, храстови и тревни видове или в/ създаване на горски култури/ залесяване, засаждане/ или г/ изпълнение на възстановителни дейности на природни местообитания или д/ управление и стопанисване на тревни, ливадни и пасищни местообитания или в областта на полевъдството. 3.2. Ключов експерт „Флора” – той е отговорен за точното спазване на техническите спецификации на видово и таксономично ниво при въвеждането на флористичните видове с цел възстановяване на конкретните целеви природни местообитания.... ...Продълъжение в VІ.3 Допълнителна информация

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

83-ЦБ-6 /05.07.2013

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път по сметка на възложителя:IBAN: BG62SOMB91303137016101, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, Клон Габрово

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
19.08.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 20.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

В централния офис на Дирекция "Национален парк Централен Балкан" - гр. Габрово, ул. „Бодра смяна” № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект "Централен Балкан - парк за всички" по Оперативна програма "Околна среда 2007 - 2013 г."

VI.3) Допълнителна информация

1. Продължение от т. ІІІ.2.3. Технически възможности - Изисквано/ни минимално/ни ниво/а.... Експерта следи за коректното повторно възстановяване на характерните/диагностични/ видове за съответното местообитание, както и за възстановяването на консервационно значимите такива, в местата и в количествата предвидени в техническата спецификация. • Квалификация - Магистърска степен в някое от следните профес.направления, съгласно ПМС № 125/24.06.2002г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и профес. направления: Биологически науки, Горско стопанство или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване. • Да притежава минимум 3 /три/ години професионален опит в областта на: опазване/ поддържане на биологичното разнообразие, инвентаризация, картиране на видове в защитени територии или защитени зони, проучване, съхраняване, инвентаризация и изследване на флористични видове; 3.3. Ключови експерти „Инженерни съоръжения“ – те са отговорни за организацията и дейностите в участъците в съответния обект, за качественото и в срок изпълнение на инженерно – техническите мероприятия по изграждането и ситуирането на дребноразмерните съоръжения, съобразно заложените технически спецификации в Техническия проект за възстановяване на природни местообитания /Приложение №2 /.Те организират, координират и управляват работата по изграждането на инженерните съоръжения в съответните обекти и участъците към тях. Отговарят пряко за последващата поддръжка и гаранционно обслужване на изградените обекти. • Квалификация - Магистърска степен в професионално направление, съгласно ПМС № 125/24.06.2002г. за Утвърждаване класификатор на областите на висше образование и профес. направления : Горско стопанство или Растениевъдство или Архитектура, строителство и геодезия или придобили образователно - квалификационната си степен по специалност, еквивалентна на посочените в съответствие с условията на взаимното признаване; • Да притежава минимум 3 /три/ години професионален опит в областта на: изпълнението на планове/програми, технически проекти или др. за: а/ изграждането на противоерозионни съоръжения (едро размерни или дребно размерни) или б/ изпълнение на рекултивационни или възстановителни дейности на нарушени терени или ландшафти или в/ изпълнение на укрепителни или стабилизационни мероприятия за борба с ерозията и свлачищата. 2. От датата на публикуване на настоящото обявление в електронен вид възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на сайта на Дирекцията www.centralbalkan.bg – (Администрация / Управление / Обяви, конкурси, поръчки / Обществени поръчки). 3. За настоящата поръчка има публикувано предварително обявление в РОП с Уникален идентификационен номер на документа:524877 от 21.02.2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в сроковете по чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ