Версия за печат

00954-2013-0008

BG-Златарица: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - Директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, E-mail: ob_zlatarica@mail.bg, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.zlataritsa.net.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, по обособени позиции, за нуждите на детските градини, основните училища, Центъра за настаняване от семеен тип, домашния социален патронаж и дома за стари хора, финансирани от бюджета на Община Златарица.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: До кухненските блокове на детските градини, основните училища, ЦНСТ, ДСП и ДСХ.
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Доставка на хранителни продукти в натурален и консервиран вид, по обособени позиции, за срок от 24 месеца, за нуждите на детските градини, основните училища, Центъра за настаняване от семеен тип, домашния социален патронаж и дома за стари хора, финансирани от бюджета на Община Златарица.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествата на всички продукти са определени в 16 обособени позиции, посочени в техническата спецификация, част от документацията. Количествата посочени в обособените позиции са ориентировъчни.

Прогнозна стойност без ДДС
184510.84 BGN
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 184510.84 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Общият размер на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП е в размер на 1660,60 /хиляда шестстотин и шестдесет лева и шестдесет стотинки/ лева без ДДС. Гаранцията за участие в откритата процедура е разпределена по обособени позиции, като размерът им е посочен в документацията за участие и в Приложение Б от настоящото обявление. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: a) Банкова гаранция за участие, в която изрично е посочен нейният предмет и за кои обособени позиции се отнася. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да е не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. б) Документ (оригинал или заверено от участника копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка и за кои обособени позиции се отнася, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, респ. да я усвои в случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 3 % (три на сто) от стойността на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: а) Банкова гаранция за изпълнение, в която изрично е посочен предмета на обществената поръчка и за кои обособени позиции се отнася. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение е крайния срок на договора. б) Документ (оригинал или заверено от изпълнителя копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка и за кои обособени позиции се отнася, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) календарни дни след приключване на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след определения срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от бюджета на Община Златарица. Отложено плащане в срок до 30 (тридесет) дни от датата на издаване на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ/ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в откритата процедура може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, както и други подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за подготовка на офертата. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, при който има наличие на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. Доставките да бъдат придружени със сертификати за качество. Доставките се извършват с транспорт на Изпълнителя. Заявките се изпълняват три пъти седмично, след предварителна писмена заявка от страна на упълномощено лице на Възложителя.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 „Документи за подбор”: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП, изготвена в съответствие с Образец № 1 към документацията. 3. Административни сведения за участника, изготвен съгласно Образец № 2 към документацията. 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, тези документи се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Когато участникът предвижда използването на подизпълнители, тези документи се представят от всеки подизпълнител. 5. При участници обединения – споразумение, подписано от всички членове на обединението, като задължително се посочва лицето, което има право да извършва действия от името и за сметка на обединението. Представя се нотариално заверено копие на споразумението. 6. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, ако е приложимо. 7. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин). Когато участникът e обединение, достатъчно е само един от участниците в него да представи такъв документ. 8. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 3 от документацията за поръчката. 9. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 4 от документацията за поръчката. 10. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП, изготвена/и по Образец № 5 от документацията за поръчката. 11. Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за подизпълнителите, които ще участват в поръчката, делът на тяхното участие и дейността, която ще извършват, в случаите когато участникът предвижда участието на подизпълнители, изготвена по образец от документацията за поръчката – по Образец № 6 към документацията. 12. Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката, изготвена по образец от настоящата документация – по Образец № 7 към документацията /ако е приложимо/. 13. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно ІІІ.2.2 от настоящото обявление. 14. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участника, съгласно ІІІ.2.3 от настоящото обявление. 15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - по Образец № 10 към документацията. 16. Документ за закупена документация за участие – заверено копие. 17. Изрично нотариално заверено пълномощно (оригинал или нотариално заварено копие) относно лицето/лицата, подписали офертата, в случай, че същият не е подписан от законния представител на участника. ІІ. Плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” - Образци №№ 8.1 – 8.16 за всяка конкретна обособена позиция към документацията за обществената поръчка. ІІІ. Плик № 3 с надпис „Предлагана цена” - Образци №№ 9.1. – 9.16. за всяка конкретна обособена позиция към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са предмет на поръчката, за последните 3 (три) години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – Образец № 11.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва има сумарен минимален оборот за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка в размер не по-малък от прогнозната стойност за съответната обособена позиция, за която участва. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък на основните договори за доставка, сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружени с препоръки (референции) за добро изпълнение – Образец № 12. 2. Декларация със списък на транспортните средства за превоз на храни, с които разполага участникът /собствени или наети/ за изпълнение на поръчката, както и удостоверения за регистрация от Агенция по безопасност на храните и Свидетелства за регистрация на МПС /плюс договор за наем за наетите/. 3. Декларация със списък на обектите за производство и/или търговия, с които участникът разполага /собствени или наети/, както и удостоверения за регистрация по чл.12 от Закона за храните. 4. Сертификати, обхващащи предмета на поръчката, а именно: 4.1. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката или еквивалент. 4.2. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните съгласно стандарт ISO 22000:2005 с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката или еквивалент. 4.3. Декларация Образец № 13, че е внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба №5/2006 год. за хигиената на храните. ИЛИ В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат по ISO 22000:2005 за безопасност на храните с област на приложение обхващаща предмета на поръчката или еквивалент, не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че участникът има разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнен минимум един договор за доставка, аналогичен с предмета на обособената позиция, за която участва за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.). Това изискване се доказва с препоръки (референции) за добро изпълнение, включващи информация за предмета, кратко описание на извършените дейности, тяхната стойност, срока на изпълнение и възложителя. 2. Да разполага с минимум 1/един/ специализиран автомобил за превоз на храни с вписани всички храни от позицията за която участва. 3. Да разполага с минимум 1/един/ обект / склад или магазин за хранителни стоки с удостоверение за регистрация с вписани всички групи храни от позицията за която участва. 4. Участниците да представят сертификати, обхващащи предмета на поръчката, а именно: 4.1. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на качеството съгласно стандарт ISO 9001:2008 с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката или еквивалент. 4.2. Сертификат за внедрена и сертифицирана система за управление на безопасността на храните съгласно стандарт ISO 22000:2005 с област на приложение, обхващаща предмета на поръчката или еквивалент. 4.3. Декларация, че е внедрена НАССР система за управление безопасността на храните, съгласно чл.70, ал.1 от Наредба № 5 / 2006 г. за хигиената на храните. ИЛИ В случай, че участникът е сертифициран и представи сертификат по ISO 22000:2005 за безопасност на храните с област на приложение обхващаща предмета на поръчката или еквивалент, не е необходимо да има декларация удостоверяваща, че участникът има разработена и внедрена НАССР система за управление безопасността на храните. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случай, че участникът е обединение, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 48 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането и получаването на документацията за участие в откритата процедура се извършва в Информационния център на Община Златарица срещу платена сума в размер на 48,00 /четиридесет и осем/ лева без включен ДДС. Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки". Документацията може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация по сметка: IBAN: BG81CECB9790 8459 473000, BIC: CECBBGSF, КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, Ц К Б - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.08.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.08.2013 г.  Час: 10:30
Място

Заседателна зала на Община Златарица, етаж три, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП , могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващото обявление ще бъде публикувано през месец юли 2015 година.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

Следващото обявление ще бъде публикувано през месец юли 2015 година.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, подменю "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1. Доставка на хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хлебни и тестени изделия. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15811000, 15850000

Описание:

Хлебни изделия
Тестени изделия

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
27073.82 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 27073.82, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 243,66 лева без ДДС.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2. Доставка на мелничарски продукти.
1) Кратко описание

Доставка на мелничарски продукти. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15610000

Описание:

Мелничарски продукти

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
2097.84 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 2097.84, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 18,88 лева без ДДС.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3. Доставка на захар, сладкарски изделия и ядки.
1) Кратко описание

Доставка на захар, сладкарски изделия и ядки. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15831000, 15812100, 15332300

Описание:

Захар
Сладкарски изделия
Ядки, преработени

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
5384.2 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 5384.2, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 48,46 лева без ДДС.


Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция 4. Доставка на зърнени култури и картофи.
1) Кратко описание

Доставка на зърнени култури и картофи. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03210000

Описание:

Зърнени култури и картофи

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
5509.16 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 5509.16, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 49,58 лева без ДДС.


Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция 5. Доставка на месо и месни продукти.
1) Кратко описание

Доставка на месо и месни продукти. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
38605.68 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 38605.68, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 347,45 лева без ДДС.


Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция 6. Доставка на риба, преработена и консервирана.
1) Кратко описание

Доставка на риба, преработена и консервирана. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15200000

Описание:

Риба и други водни животни, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
8225.67 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 8225.67, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 74,03 лева без ДДС.


Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция 7. Доставка на продукти от птици.
1) Кратко описание

Доставка на продукти от птици. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03142500

Описание:

Птичи яйца

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
4271.4 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 4271.4, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 38,44 лева без ДДС.


Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция 8. Доставка на растителни масла.
1) Кратко описание

Доставка на растителни масла. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15411100, 15431100

Описание:

Растителни масла, течни
Маргарин

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
6168.12 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 6168.12, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 55,51 лева без ДДС.


Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция 9. Доставка на зеленчуци преработени или консервирани.
1) Кратко описание

Доставка на зеленчуци преработени или консервирани. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15331400

Описание:

Зеленчуци в консерва и/или в кутия

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
12142.67 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 12142.67, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 109,28 лева без ДДС.


Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция 10. Доставка на млечни продукти.
1) Кратко описание

Доставка на млечни продукти. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
29927.76 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 29927.76, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 269,35 лева без ДДС.


Обособена позиция № 11 / Заглавие на обособената позиция 11. Доставка на хранителни подправки и сосове.
1) Кратко описание

Доставка на хранителни подправки и сосове. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15870000

Описание:

Хранителни подправки и сосове

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
2619.51 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 2619.51, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 23,58 лева без ДДС.


Обособена позиция № 12 / Заглавие на обособената позиция 12. Доставка на кафе, чай и свързани с тях продукти.
1) Кратко описание

Доставка на кафе, чай и свързани с тях продукти. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15860000

Описание:

Кафе, чай и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
866.7 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 866.7, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 7,80 лева без ДДС.


Обособена позиция № 13 / Заглавие на обособената позиция 13. Доставка на зеленчуци, продукти от градинарство.
1) Кратко описание

Доставка на зеленчуци, продукти от градинарство. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03121000, 03221000

Описание:

Продукти от градинарство
Зеленчуци

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
9453.16 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 9453.16, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 85,08 лева без ДДС.


Обособена позиция № 14 / Заглавие на обособената позиция 14. Доставка на плодове преработени.
1) Кратко описание

Доставка на плодове преработени. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15332100

Описание:

Плодове, преработени

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
5790.58 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 5790.58, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 52,12 лева без ДДС.


Обособена позиция № 15 / Заглавие на обособената позиция 15. Доставка на плодови и зеленчукови сокове.
1) Кратко описание

Доставка на плодови и зеленчукови сокове. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15320000

Описание:

Плодови и зеленчукови сокове

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
5702.4 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 5702.4, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 51,32 лева без ДДС.


Обособена позиция № 16 / Заглавие на обособената позиция 16. Доставка на плодове - овощни, цитрусови и др.
1) Кратко описание

Доставка на плодове - овощни, цитрусови и др. Участникът следва да предложи цена за всички подпозиции от обособената позиция.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03222000

Описание:

Плодове, вкл. черупкови

3) Количество или обем

Количеството е прогнозно и е посочено в техническата спецификация от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
20672.17 валута BGN
Прогнозна стойност без ДДС от: 0, Прогнозна стойност без ДДС до: 20672.17, валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 24
5) Допълнителна информация

Гаранция за участие 186,05 лева без ДДС.