Версия за печат

00761-2013-0003

BG-Сапарева баня: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сапарева баня, ул."Германея" 1, За: инж. Радка Георгиева, Република България 2650, Сапарева баня, Тел.: 0707 23378, E-mail: sap_oba@abv.bg, Факс: 0701 47918

Място/места за контакт: Общинска администрация Сапарева баня

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.saparevabanya.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на горива за служебните автомобили на община Сапарева баня”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Сапарева баня
Код NUTS: BG415
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за служебните автомобили на община Сапарева баня с цел зареждане на автомобилите с дизелово гориво, бензин А-95Н, газ пропан-бутан.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09132000, 09134200, 09122000

Описание:

Бензин
Дизелово гориво
Пропан и бутан

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Tехнически спецификации.

Прогнозна стойност без ДДС
84417 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранциите за участие се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ;б) банкова гаранция в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УНИКРЕДИТ БУЛБАНК,Банков код (BIC): UNCRBGSF,Банкова сметка (IBAN): BG78UNCR96603367430615.Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с подпис и печат.Гаранцията за участие е в размер на:За Обособена позиция 1 - 204лв. (двеста и четири лева),За Обособена позиция 2- 306лв. ( триста и шест лева);За Обособена позиция 3- 140 лв. (сто и четиридесет лева),За Обособена позиция 4- 25лв. ( двадесет и пет лева); Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1.5% (един процент и половина) от стойността на поръчката за всяка обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Общински бюджетни средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, в документа за внесена гаранция или банковата гаранция следва да е отразено, че тя се внася от цялото обединение и ползва всички участници в обединението, а не само идентификация на единия от тях.Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди спечелилият участник да представи гаранция за изпълнение. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава гаранцията за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Комисията с мотивирана обосновка предлага за отстраняване от участие в поръчката всеки участник 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ; 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: За участие в процедурата, се изисква Участникът да представи следните документи: ПЛИК № 1 „ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР“, със следното съдържание: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. 2. Оферта попълнена по образец Образец №1;3. Копие от документа съдържащ единен идентификационен код (ЕИК) съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;4. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация в съответния Търговски регистър). 5. Документ/Договор (Споразумение) за създаване на обединение. 6. Декларация по чл.47, ал. 1, т. 1 и ал.2, т.2 от ЗОП, попълнена по образец, Образец №4 (оригинал).7. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, и ал.2, т.1, т.3 и т.4 от ЗОП, попълнена по образец Образец №5 (оригинал). 8. Декларация по чл.47, ал.5 и ал. 2,т.5 от ЗОП, попълнена по образец Образец №6 (оригинал)9. Доказателства за икономическото и финансово състояние на участника, съгласно чл.50, ал.1 от ЗОП: 9.1. Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър.9.2. Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката, за последните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8;10. Доказателства за техническите възможности и квалификацията на участника, които задължително включват: 10.1. Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 2 (две) години с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Образец №9. 10.2. Оторизационно/упълномощително писмо или копие на договор от производителя, че участникът е официален представител или дистрибутор на производителя за територията на Република България за предлаганите горива,Декларации за съответствие на горивата, съгласно изискванията на чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качество на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от Наредбата- Приложение № 9 съгласно чл. 10, ал. 2 към Наредбата за изискванията за качеството на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол.11. Декларация по чл. 56, ал.1, т.7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (Образец №11).12. Декларация за съгласие за участие като подизпълнители (Образец № 7);13. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;14. Документ за закупена документация за участие – копие;15. Декларация за приемане на условията в проекта на договор (Образец №12);ПЛИК №2 - „Предложение за изпълнение на поръчката” , вкл. Техническа оферта – - Образец №2; ПЛИК № 3 -“Предлагана цена” - вкл. Ценовото предложение, попълнено по Образец №3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят : 1.Копия, подписани и подпечатани на всяка страница, от баланси и отчети за приходите и разходите, удостоверяващи финансовото състояние на участника за предходните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.). В случай, че участникът е регистриран по Закона за търговския регистър и посочените документи са оповестени в търговския регистър към датата на подаване на оферта, това обстоятелство ще се проверява по служебен път съгласно чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър. 2. Подписана и подпечатана от участника информация за общия оборот и оборота от доставки, сходни с предмета на поръчката, за последните две счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно Образец №8; Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението. Когато участник предвижда участие на подизпълнители, изискуемите документи относно икономическо и финансово състояние се представят за всеки един от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка се представят задължително в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.
Минимални изисквания: Участникът трябва да отговоря на следните минимални изисквания за всяка една позиция,както следва: За обособена позиция 1: 1. Общ оборот от дейността, общо за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер минимум - 38 342.16 лв. / тридесет и осем хиляди триста четиридесет и два лева и шестнадесет стотинки/ без ДДС. 2. Оборот от предмет, сходен с предмета на поръчката, за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) – минимално изискване на Възложителя е оборот сходен с предмета на поръчката в размер на 25 561.44 лв. (двадесет и пет хиляди петстотин шестдесет и един лев и четиридесет и четири стотинки) без ДДС за всяка счетоводно прлиключена година; За обособена позиция 2: 1. Общ оборот от дейността общо за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер на 57 334 лв. / петдесет и седем хиляди триста тридесет и четири лева/безДДС. 2. Оборот от предмет, сходен с предмета на поръчката, за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер на 38 222.66лв. (тридесет и осем хиляди двеста двадесет и два лева и шестдесет и шест стотинки) без ДДС за всяка счетоводно приключена година; За обособена позиция 3: 1. Общ оборот от дейността, общо за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер на 26 181.57 лв. /двадесет и шест хиляди сто осемдесет и един лева и петдесет и седем стотинки / без ДДС; 2. Оборот от предмет, сходен с предмета на поръчката, за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер на 17 454.38лв. (седемнадесет хиляди четиристотин петдесет и четири лева и тридесет и осем стотинки) без ДДС за всяка счетоводно приключена година; За обособена позиция 4: 1. Общ оборот от дейността, общо за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) в размер минимум - 4 771 лв. / четири хиляди седемстотин седемдесет и един лева /без ДДС. 2. Оборот от предмет, сходен с предмета на поръчката, за предходните 2 (две) счетоводно приключени години (2011г. и 2012г.) – минимално изискване на Възложителя е оборот сходен с предмета на поръчката в размер на 3 180.61лв. (три хиляди сто и осемдесет лева и шестдесет и една стотинки) без ДДС за всяка счетоводно прлиключена година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник следва да представи за обособената позицията,за която участва : 1. Справка – Декларация, съдържаща основните договори за услуги с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени от участника през последните 2 (две) години с посочен предмет на договора, стойност, срокове на изпълнение, датите (на сключване и изпълнение) и Възложителите, попълнен, подписан и подпечатан съгласно Образец №9. Към приложения списък, участникът задължително представя референции/препоръки за добро изпълнение на посочените договори. 2.Участникът следва да е изпълнил най-малко един договор с предмет, сходен с предмета на настоящата обособена позиция. 3.Декларация -свободен текст, че бензиностанциите на участника трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива и,че същите имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието. 4. Оторизационно/упълномощително писмо или копие на договор от производителя, че участникът е официален представител или дистрибутор на производителя за територията на Република България за предлаганите горива. 5.Декларации за съответствие на горивата, съгласно изискванията на чл.10, ал.2 и чл.12, ал.2 и ал.4 от Наредбата за изискванията за качество на течните горива, условията, реда и начина за техния контрол, удостоверяващи че предлаганите от него горива съответстват на изискванията за качество по чл.6 и на определенията по § 1, т.1 и 3 от Наредбата. Когато участник е обединение, което не е юридическо лице, документите се представят от всяко едно от лицата, участващи в състава на обединението. *** Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документите, които са на чужд език се представят и в превод. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко едно физическо или юридическо лице, включено в обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат, съобразно вида и дела на тяхното участие в обществената поръчка.
Минимални изисквания: Бензиностанциите на участниците трябва да са включени към система за безналично картово разплащане чрез електронни карти и регистриране на заредените горива. -Бензиностанциите да имат работно време 7 дни в седмицата и 24 часа в денонощието.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена на предложението /за позиция 1, 2 и 3/; тежест: 50
Показател: Стойност на отстъпката за един литър гориво в лева /за позиция 1, 2 и 3/; тежест: 50
Показател: Цена на предложението /за позиция 4/; тежест: 20
Показател: Стойност на отстъпката за един литър гориво в лева/за позиция 4/; тежест: 60
Показател: Срок на доставка след подадена заявка /за позиция 4/ ; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

00761-2013-0003

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
24.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
31.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 01.08.2013 г.  Час: 14:00
Място

Заседателната зала в сградата на Община Сапарева баня, град Сапарева баня, ул. "Германея" 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отваряне на офертите имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение). Възложителят ще обяви датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти писмено до всеки участник и чрез обявяване на посочения в настоящата документация Интернет адрес на Община Сапарева баня: www.saparevabanyа.bg., четири дни преди деня на отваряне на ценовите оферти.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Информация относно крайния срок: Решенията на възложителя в процедура за възлагане на обществена поръчка подлежат на обжалване по реда на част четвърта, глава 11 от ЗОП. Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията, като жалба може да се подава в 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл. 120, ал. 4 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на безоловен бензин А-95
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за служебните автомобили на община Сапарева баня с цел зареждане на автомобилите с бензин А-95Н .

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09132100

Описание:

Безоловен бензин

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
25561 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на дизелово гориво
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за служебните автомобили на община Сапарева баня с цел зареждане на автомобилите с дизелово гориво.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134200

Описание:

Дизелово гориво

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
38222 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на газ пропан –бутан
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за служебните автомобили на община Сапарева баня с цел зареждане на автомобилите с газ пропан-бутан.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09122000

Описание:

Пропан и бутан

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
17454 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция ДОСТАВКА НА ГОРИВА ЗА ДЕЙНОСТ -„БЛАГОУСТРОЯВАНЕ И ДРУГИ ДЕЙНОСТИ ПО ИКОНОМИКАТА”
1) Кратко описание

Предмет на настоящата поръчка е периодична доставка на течни горива за дейност "Благоустрояване и други дейности по икономиката" при подадена заявка.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134200, 09122000, 09132100

Описание:

Дизелово гориво
Пропан и бутан
Безоловен бензин

3) Количество или обем

Съгласно Техническа спецификация.

Прогнозна стойност, без ДДС
3180 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение