00087-2013-0100
Технически редакции | ||
28.06.2013 14:37 ч. : | 28/06/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
28.06.2013 14:37 ч. : | 28/06/2013 14:19 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офисРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на хигиенни и санитарни материали, дезинфектанти и консумативи за заведенията за социални услуги и Дирекция „Социални дейности””.
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на хигиенни и санитарни материали, дезинфектанти и консумативи за заведенията за социални услуги и Дирекция „Социални дейности””
44411000, 24455000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Съобразно нуждите на дирекция "Социални дейности" и Заведенията за социални услуги.
НЕ
24
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 3333/три хиляди триста тридесет и три/ лева. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срокът на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
Заплащането на извършените доставки ще се извършва по единични цени, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Стоките извън списъка ще се заплащат по актуални цени от каталога на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва в срок до 25 (двадесет и пет) работни дни след извършена доставка и подписване на приемателно- предавателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ- чрез заведенията за социални услуги и дирекция „Социални дейности” и представяне на фактура.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване в електронния регистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg, раздел "Профил на купувача".
Български
120
гр. София, ул. "Париж" №3
Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
18 месеца
18 месеца
НЕ
Методика за оценка на офертите: се извършва по критерия „най-ниска предложена цена” по следната методика за определяне на комплексната оценка: 1. Цена – А Оценява се общата цена за извършване на доставките формирана, на база предложените от участниците единични цени (без ДДС) за съответните видове консумативи и материали при прогнозни количества както следва: 1.Прах за пране, многофункционален- 5000 кг. 2.Белина, активен хлор 20-30 г/л- 3300л. 3.Препарат за миене на под- 3000л. 4.Препарат за домакински съдове, с омекотител – 3200л. 5.Препарат за почистване на стъкла- 950л. 6.Препарат за почистване на тоалетни- 2300л. 7.Препарат за почистване на фаянс-600л. 8.Препарат за почистване на печки- 700л. 9.Прахообразен препарат за почистване- 1300кг. 10.Унив. кърпи за почистване, микрофибърни, 32х32 см – 2400бр. 11.Кухненска гъба с абразивна подложка- 6100бр. 12.Кухненска тел- 2000бр. 13.Швамтух – попивателна кърпа, 15х15 см- 4700бр,. 14.Метли обикновенни с дръжка- 170 бр. 15.Четки с дръжка- 800бр. 16.Лопатки с дръжка- 220 бр. 17.Бърсалка памучна въже с дръжка метална- 2300бр. 18.Пл. кофа с цедка, 10 л- 250бр. 19.Чували за смет 35 л, 30 бр/р- 2500р. 20.Чували за смет 130 л, 10 бр/р- 5500р. 21.Тоалетна хартия, 2-пластова, мин. 150 перфорации- 12000бр. 22.Домак. ръкавици за многокр. употр., М/L- 3500бр. 23.Ръкавици за еднокр. употреба, латексови, х 100 – 660 кут. 24.Течен сапун, антибактериален- 900л. 25.Тоалетен сапун 100 гр.- 5000бр. 26.Шампоан за коса и тяло, 500 мл- 170бр. 27.Шампоан детски, 200 мл- 1300бр. 28.Маски лицеви- 2000бр. 29.Бонета- 1600бр. 30.Салфетки х 50 бр. , 32х32 см- 3600оп. 31.Мокри кърпи /антибакт/- 1100бр. 32.Кухненски ролки, 2-пластови, мин. 100 перфорации- 850бр. 33.Престилки за еднокр. Употреба- 500бр. 34.Дезинфектант за под с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие – 500бр. 35.Дезинфектант за съдове с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие – 4800л. 36.Дезинфектант за ръце с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие - 1400л. 37.Дезинфектант за повърхности, с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие- 1200л. 38.Дезинфектант за инструменти с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие- 150л. 39.Хлорамин-50кг 40.Хлорни таблетки-90кг. 41.Препарат за отпушване канали, гранулат- 90кг. 42.Таблетки за съдомиялна- 1400бр. 43.Препарат за съдомиялна- 500л. 44.Памперси 12-25 кг.- 53000бр. 45.Дамски превръзки- 1360бр. 46.Паста за зъби 75 мл- 300бр. 47.Гъби за баня- 500бр. Забележка: Посочените количества са прогнозни, за целите на методиката за оценка и Възложителят не е задължен да заяви консумативите и материалите в този обем. Обща цена = Сумата= ЕЦ(n) x N Където: ЕЦ(n)– предложената от участника единична цена на вида консуматив; n – номер на вида консуматив ; N – прогнозно количество за вида консуматив; к – общ брой на консумативите Най-ниската обща цена (формирана по описания начин) получава най-високата оценка – 100 точки. Максималната възможна оценка е 100 т. Участникът, чиято оферта е получила най-висока оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред. Участникът, класиран от Комисията на първо място, се определя за изпълнител на обществената поръчка. При отказване на участника, класиран на първо място, да сключи договора за изпълнение на обществената поръчка, възложителят може да прекрати процедурата или да определи за изпълнител втория класиран участник и да сключи договор с него. В случай, че оценките на две или повече оферти са равни, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
28.06.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ