Версия за печат

00087-2013-0100

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Столична община, ул. "Московска" №33, За: фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хигиенни и санитарни материали, дезинфектанти и консумативи за заведенията за социални услуги и Дирекция „Социални дейности””.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предметът на настоящата поръчка е „Доставка на хигиенни и санитарни материали, дезинфектанти и консумативи за заведенията за социални услуги и Дирекция „Социални дейности””

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44411000, 24455000

Описание:

Санитарни изделия
Дезинфектанти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съобразно нуждите на дирекция "Социални дейности" и Заведенията за социални услуги.

Прогнозна стойност без ДДС
333333.33 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 3333/три хиляди триста тридесет и три/ лева. Валидността на гаранциите за участие е до срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие е в размер на 1% от ориентировъчната стойност на поръчката. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на две на сто от стойността на договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде до изтичане срокът на договора за обществена поръчка. Гаранциите се представят в една от следните форми: 1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (Столична община): Банка: Общинска банка, клон "Врабча" IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33008301 BIC: SOMBBGSF 2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя. Участниците в процедурата и определеният Изпълнител избират свободно формата на гаранцията за участие и на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка. Ако участникът избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че Изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Заплащането на извършените доставки ще се извършва по единични цени, съгласно ценовото предложение на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Стоките извън списъка ще се заплащат по актуални цени от каталога на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Заплащането на изпълнените заявки ще се извършва в срок до 25 (двадесет и пет) работни дни след извършена доставка и подписване на приемателно- предавателен протокол между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ- чрез заведенията за социални услуги и дирекция „Социални дейности” и представяне на фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът се представя в официален превод.Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника.Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението.Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В документа за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което Участникът следва да съобрази представянето на документите по чл.56, ал.3 от ЗОП. Като минимум документът задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: 1.всички членове на обединението са отговорни солидарно за изпълнението на целия договора; 2. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката. В споразумението те трябва да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по ал.1, т.5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6;3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 5 и 6 на чл. 56 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Няма
Минимални изисквания: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. За доказване на съответствие с изискването всеки участник следва да представи списък на договорите, изпълнени през последните три години, включително до датата, обявена като краен срок за подаване на оферти. Всеки един от договорите в списъка трябва да бъде придружен от референция за добро изпълнение. 2. За доказване на съответствие всеки участник следва да представи списък-декларация с всички собствени или наети моторни превозни средства за изпълнение на поръчката, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността. В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем или лизинг, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 3. За доказване на съответствие всеки участник следва да представи копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или копие на еквивалентен сертификат, с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: Участниците в процедурата трябва да отговарят на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Всеки участник трябва да има изпълнени минимум три договора за подобни доставки, изпълнени през последните три години и придружени с референции за добро изпълнение. 2. Всеки участник следва да разполага с минимум два броя собствени или наети автомобила на разположение за целия срок на договора. 3. Всеки участник трябва да има внедрена система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна, с обхват сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 520844 от 29.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване в електронния регистър на АОП ще бъде предоставен пълен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg, раздел "Профил на купувача".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
25.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 26.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Париж" №3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Датата, часа мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, ще бъде обявена на интернет страницата на Столична община-www.sofia.bg, един ден преди тяхното отваряне.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

18 месеца

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

18 месеца

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Методика за оценка на офертите: се извършва по критерия „най-ниска предложена цена” по следната методика за определяне на комплексната оценка: 1. Цена – А Оценява се общата цена за извършване на доставките формирана, на база предложените от участниците единични цени (без ДДС) за съответните видове консумативи и материали при прогнозни количества както следва: 1.Прах за пране, многофункционален- 5000 кг. 2.Белина, активен хлор 20-30 г/л- 3300л. 3.Препарат за миене на под- 3000л. 4.Препарат за домакински съдове, с омекотител – 3200л. 5.Препарат за почистване на стъкла- 950л. 6.Препарат за почистване на тоалетни- 2300л. 7.Препарат за почистване на фаянс-600л. 8.Препарат за почистване на печки- 700л. 9.Прахообразен препарат за почистване- 1300кг. 10.Унив. кърпи за почистване, микрофибърни, 32х32 см – 2400бр. 11.Кухненска гъба с абразивна подложка- 6100бр. 12.Кухненска тел- 2000бр. 13.Швамтух – попивателна кърпа, 15х15 см- 4700бр,. 14.Метли обикновенни с дръжка- 170 бр. 15.Четки с дръжка- 800бр. 16.Лопатки с дръжка- 220 бр. 17.Бърсалка памучна въже с дръжка метална- 2300бр. 18.Пл. кофа с цедка, 10 л- 250бр. 19.Чували за смет 35 л, 30 бр/р- 2500р. 20.Чували за смет 130 л, 10 бр/р- 5500р. 21.Тоалетна хартия, 2-пластова, мин. 150 перфорации- 12000бр. 22.Домак. ръкавици за многокр. употр., М/L- 3500бр. 23.Ръкавици за еднокр. употреба, латексови, х 100 – 660 кут. 24.Течен сапун, антибактериален- 900л. 25.Тоалетен сапун 100 гр.- 5000бр. 26.Шампоан за коса и тяло, 500 мл- 170бр. 27.Шампоан детски, 200 мл- 1300бр. 28.Маски лицеви- 2000бр. 29.Бонета- 1600бр. 30.Салфетки х 50 бр. , 32х32 см- 3600оп. 31.Мокри кърпи /антибакт/- 1100бр. 32.Кухненски ролки, 2-пластови, мин. 100 перфорации- 850бр. 33.Престилки за еднокр. Употреба- 500бр. 34.Дезинфектант за под с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие – 500бр. 35.Дезинфектант за съдове с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие – 4800л. 36.Дезинфектант за ръце с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие - 1400л. 37.Дезинфектант за повърхности, с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие- 1200л. 38.Дезинфектант за инструменти с бактерицидно, туберкулоцидно, фунгицидно, вирусоцидно действие- 150л. 39.Хлорамин-50кг 40.Хлорни таблетки-90кг. 41.Препарат за отпушване канали, гранулат- 90кг. 42.Таблетки за съдомиялна- 1400бр. 43.Препарат за съдомиялна- 500л. 44.Памперси 12-25 кг.- 53000бр. 45.Дамски превръзки- 1360бр. 46.Паста за зъби 75 мл- 300бр. 47.Гъби за баня- 500бр. Забележка: Посочените количества са прогнозни, за целите на методиката за оценка и Възложителят не е задължен да заяви консумативите и материалите в този обем. Обща цена = Сумата= ЕЦ(n) x N Където: ЕЦ(n)– предложената от участника единична цена на вида консуматив; n – номер на вида консуматив ; N – прогнозно количество за вида консуматив; к – общ брой на консумативите Най-ниската обща цена (формирана по описания начин) получава най-високата оценка – 100 точки. Максималната възможна оценка е 100 т. Участникът, чиято оферта е получила най-висока оценка, се класира на първо място, а останалите следват в низходящ ред. Участникът, класиран от Комисията на първо място, се определя за изпълнител на обществената поръчка. При отказване на участника, класиран на първо място, да сключи договора за изпълнение на обществената поръчка, възложителят може да прекрати процедурата или да определи за изпълнител втория класиран участник и да сключи договор с него. В случай, че оценките на две или повече оферти са равни, Комисията провежда публично жребий за определяне на изпълнител между класираните на първо място оферти.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от публикуването на решението в Регистъра на обществените поръчки или от получаването на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата. Обжалването е по реда на Глава 11 от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ