00087-2013-0097
Технически редакции | ||
27.06.2013 16:55 ч. : | 27/06/2013 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
27.06.2013 16:55 ч. : | 27/06/2013 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти
Услуги
Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561
Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.
Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:
Столична община, 1000, За: Д-я "Обществени поръчки", Република България 1000, София, Тел.: 02 9809866
Място/места за контакт: фронт офис, ул. "Московска" №33Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Доставка на готова храна в Заведенията за социални услуги: • Дом за възрастни с деменция- кв. „Княжево”; • СУПЦ „Княз Борис I”; • Военноинвалиден дом, град Банкя; • Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина”; • Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа”; • Защитено жилище за лица с умствени затруднения; • Дневен център за хора с психични разстройства;
Обявлението обхваща обществена поръчка
Предметът на настоящата процедура е доставка на готова храна в заведенията за социални услуги по списък на необходими диети както следва: 1). Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево" 1.Стомашно-чревна /Диета I/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3. Хипертоници /Диета Х / • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт, • вечеря в т.ч.: основно и десерт 4. Обща/№ 15.1/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2) СУПЦ „Княз Борис I" 1. Обща/№15/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3) Военноинвалиден дом „Елена и Никола Иванови" - гр. Банкя 1. Стомашно-чревна /Диета I/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3. Хипертонщи /Диета Х/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 4) Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина" 1. Обща /№ 15.3/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска 5) Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа” 1. Обща /№ 15.2/ • вечеря в т.ч.: основно и десерт 6) Защитено жилище за лица с умствени затруднения 1. Обща/№15.2/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 7) Дневен център за хора с психични разтройства 1.Обща /№15.5/ • обяд – само основно ястие в пластмасова кутия с пластмасови прибори
55523000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Дом за възрастни с деменция- кв. „Княжево”, брой домуващи- 78; СУПЦ „Княз Борис I”, брой домуващи- 30; Военноинвалиден дом, град Банкя, брой домуващи- 36; Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина”, брой домуващи 53; Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа”, брой домуващи 8; Защитено жилище за лица с умствени затруднения, брой домуващи 8; Дневен център за хора с психични разстройства, брой домуващи 25;
НЕ
НЕ
24
1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4500 /четири хиляди и петстотин/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 % от ориентировъчната стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора.
Изплащането на сумите ще се извършва от бюджета на съответното заведение за социални услуги.
НЕ
В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че Участникът е обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; 3. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. Документите по ал.1, т. 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 5 и 6 и, които са на чужд език, се представят и в превод. 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по Булстат.
Няма
Няма
За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на готова храна и хранителни продукти през последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори следва да се приложат минимум 3 референции от Възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер подпис и печат. 2. Копие на валидни санитарни разрешителни за работно или складово помещение, съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /ОДБХ/ – „Удостоверение за регистрация” – на името на кандидата, и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 3. Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността, както и валидни разрешителни за превоза на името на кандидата съгласно изискване на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 4. Декларация, че участникът гарантира пълна подмяна на готовата храна и продуктите с отклонение във вкусовите качества. 5. Заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация за внедрена HACCP система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система. 6. Списък-декларация на персонала, включително и на лицата отговарящи за качеството, наети по трудов договор. Да се представят документи, удостоверяващи професионалната квалификация за минимум 1 /един/ диетолог.
Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Да имат опит в извършване на подобни доставки. Да са изпълнили не по-малко от 3 договора за доставка на готова храна за последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Участниците да разполагат с работно или складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, за което да притежава валидни санитарни разрешителни съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /ОДБХ/. 3. Да има минимум 2/два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на готова храна и хранителни продукти, удостоверени с разрешителни за превоз на името на кандидата, съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /БАБХ/. 4. Участниците да гарантират пълна подмяна на готовата храна и продуктите с отклонение във вкусовите качества. 5. Всеки участник да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат, издаден от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация. 6. Участниците трябва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, включително диетолог.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
ДА
Обявление за предварителна информация
ДА
Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg
Официален/ни език/езици на ЕС:
BG
120
гр. София, ул. "Московска" №33
Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.
ДА
18 месеца.
НЕ
1. Методика за оценка на офертите: Критерии за оценка на подадените предложения е най-ниска средно дневна цена на един човек. Средно дневната цена се получава като сбор от цената на отделните диети по броя на потребителите, разделена на общия брой потребители. Цд1 х бр. + Цд2 х бр. + ........... Цср = ----------------------------------------------- Общ брой 2. Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
27.06.2013 г.