Версия за печат

00087-2013-0097

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Станислава Цветкова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: s.tsvetkova@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. "Париж" №3, партер, стая №6, дирекция "ОПК"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Столична община, 1000, За: Д-я "Обществени поръчки", Република България 1000, София, Тел.: 02 9809866

Място/места за контакт: фронт офис, ул. "Московска" №33

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка на готова храна в Заведенията за социални услуги: • Дом за възрастни с деменция- кв. „Княжево”; • СУПЦ „Княз Борис I”; • Военноинвалиден дом, град Банкя; • Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина”; • Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа”; • Защитено жилище за лица с умствени затруднения; • Дневен център за хора с психични разстройства;

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17 (17 - Услуги на хотели и ресторанти)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София, в заведенията за социални услуги
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на настоящата процедура е доставка на готова храна в заведенията за социални услуги по списък на необходими диети както следва: 1). Дом за възрастни с деменция - кв. „Княжево" 1.Стомашно-чревна /Диета I/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3. Хипертоници /Диета Х / • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт, • вечеря в т.ч.: основно и десерт 4. Обща/№ 15.1/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2) СУПЦ „Княз Борис I" 1. Обща/№15/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3) Военноинвалиден дом „Елена и Никола Иванови" - гр. Банкя 1. Стомашно-чревна /Диета I/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 2. Диабетно болни /Диета IX/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 3. Хипертонщи /Диета Х/ • закуска • обяд в т.ч.: първо, второ, десерт • вечеря в т.ч.: основно и десерт 4) Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина" 1. Обща /№ 15.3/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска 5) Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа” 1. Обща /№ 15.2/ • вечеря в т.ч.: основно и десерт 6) Защитено жилище за лица с умствени затруднения 1. Обща/№15.2/ • закуска • обяд в т. ч.: първо, второ, десерт • следобедна закуска • вечеря в т.ч.: основно и десерт 7) Дневен център за хора с психични разтройства 1.Обща /№15.5/ • обяд – само основно ястие в пластмасова кутия с пластмасови прибори

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Дом за възрастни с деменция- кв. „Княжево”, брой домуващи- 78; СУПЦ „Княз Борис I”, брой домуващи- 30; Военноинвалиден дом, град Банкя, брой домуващи- 36; Дневен център за възрастни с ментални увреждания „Св. Марина”, брой домуващи 53; Дневен център за възрастни хора с увреждания „Седмична грижа”, брой домуващи 8; Защитено жилище за лица с умствени затруднения, брой домуващи 8; Дневен център за хора с психични разстройства, брой домуващи 25;

Стойност, без да се включва ДДС
450000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 4500 /четири хиляди и петстотин/ лв. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или - банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2. Гаранция за изпълнение на договора. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 % от ориентировъчната стойност на договора без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Изплащането на сумите ще се извършва от бюджета на съответното заведение за социални услуги.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че Участникът е обединение, изброените изисквания по раздел ІІІ.2.3. от обявлението, ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят: 1. Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2. Декларации по чл.47, ал.1 , ал.2 и ал.5 от ЗОП; 3. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. Документите по ал.1, т. 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по ал. 1, т. 1 на чл. 56 от ЗОП се представя в официален превод, а документите по ал. 1, т. 5 и 6 и, които са на чужд език, се представят и в превод. 3. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по ал.1, т. 1, 5, и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника. Не се допускат никакви промени в състава на обединението след подаването на офертата и за срока на договора. Когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по Булстат.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1. Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора за доставка на готова храна и хранителни продукти през последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори следва да се приложат минимум 3 референции от Възложителите, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер подпис и печат. 2. Копие на валидни санитарни разрешителни за работно или складово помещение, съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /ОДБХ/ – „Удостоверение за регистрация” – на името на кандидата, и документи удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай че складовите помещения с хладилната техника и хладилните помещения не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 3. Списък-декларация с всички транспортни средства, които ще бъдат на разположение за срока на договора, с приложени копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността, както и валидни разрешителни за превоза на името на кандидата съгласно изискване на БАБХ (ДВСК и РИОКОЗ). В случай, че транспортните средства не са собствени се прилага договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. 4. Декларация, че участникът гарантира пълна подмяна на готовата храна и продуктите с отклонение във вкусовите качества. 5. Заверени от участника копия от сертификата и акредитацията на сертифициращата организация за внедрена HACCP система за управление на безопасността на храните. В случай че участникът е сертифициран и представи сертификат по EN ISO 22000:2005 с област на приложение продажба и доставка на хранителни продукти не е необходимо да има сертификат, удостоверяващ, че има внедрена HACCP система. 6. Списък-декларация на персонала, включително и на лицата отговарящи за качеството, наети по трудов договор. Да се представят документи, удостоверяващи професионалната квалификация за минимум 1 /един/ диетолог.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1. Да имат опит в извършване на подобни доставки. Да са изпълнили не по-малко от 3 договора за доставка на готова храна за последните 3 години включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Участниците да разполагат с работно или складово помещение с хладилна техника и хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, за което да притежава валидни санитарни разрешителни съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /ОДБХ/. 3. Да има минимум 2/два/ броя собствен или нает транспорт за превоз на готова храна и хранителни продукти, удостоверени с разрешителни за превоз на името на кандидата, съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ /БАБХ/. 4. Участниците да гарантират пълна подмяна на готовата храна и продуктите с отклонение във вкусовите качества. 5. Всеки участник да има разработена и внедрена НАССР система за управление на безопасността на храните, което се доказва с валиден сертификат, издаден от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация. 6. Участниците трябва да разполагат с персонал за изпълнение на поръчката, включително диетолог.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 022 - 034103 от 31.01.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.07.2013 г.  Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична Община всеки работен ден на ул. "Париж" № 3, стая № 1 след заплащането й в касата на ул. "Париж" № 3, етаж 2, стая № 201. Касата е с работно време от понеделник до четвъртък от 10.00 ч до 12.00 ч и от 14.00 ч до 16.00 ч, а петък и последния ден от месеца от 10.00 ч до 12.00ч. Или по банков път по Сметка в лева: IBAN: BG 81 SOMB 9130 31 33008301 BIC код на SOMB BG SF Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6 От датата на публикуване на обявлението в електронен вид на сайта на АОП ще бъде предоставен достъп до документацията за участие в процедурата на адрес www.sofia.bg

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. София, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средства за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община на адрес www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

ДА

Прогнозни срокове за публикуването на следващи обявления:

18 месеца.

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

1. Методика за оценка на офертите: Критерии за оценка на подадените предложения е най-ниска средно дневна цена на един човек. Средно дневната цена се получава като сбор от цената на отделните диети по броя на потребителите, разделена на общия брой потребители. Цд1 х бр. + Цд2 х бр. + ........... Цср = ----------------------------------------------- Общ брой 2. Възможно е да се възложи (чрез процедура на договаряне без обявление), повторение на услугата от същия изпълнител, при условията на чл.90, ал.1, т.9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ