02538-2013-0067
Технически редакции | ||
25.06.2013 15:13 ч. : | 25/06/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
25.06.2013 15:13 ч. : | 25/06/2013 14:56 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности
Услуги
Апелативна специализирана прокуратура, ул. "Черковна" № 90, За: Доротея Монова, България 1505, София, Тел.: 02 9488270; 02 9488246; 02 9488242, E-mail: asp@prb.bg, Факс: 02 8437606
Място/места за контакт: Апелативна специализирана прокуратура, ул. „Черковна“ № 90Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/asp/bg.
Адрес на профила на купувача: http://prb.bg/asp/bg/Public_procurement.
Електронен достъп до информация: http://prb.bg/asp/bg/Public_procurement.
Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения
Друг: Надзор за законност
НЕ
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет предоставяне на услуги по обслужване от служба по трудова медицина за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура.
Обявлението обхваща обществена поръчка
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Предоставяне на услуги по обслужване от служба по трудова медицина за нуждите на Апелативна специализирана прокуратура“.
85147000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Обществената поръчка обхваща персонала на Апелативна специализирана прокуратура – 32 (тридесет и две) щатни бройки.
НЕ
НЕ
12
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% (един процент) от прогнозната стойност на поръчка без ДДС и е в размер на 3,84 лв. (три лева и осемдесет и четири стотинки); Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата: РАЙФАЙЗЕН БАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Апелативна специализирана прокуратурата : РАЙФАЙЗЕН БАНК ЕАД, Банков код BIC: RZBBBGSF, Банкова сметка IBAN: BG 69 RZBB91553320051101. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на Решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към документацията и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на договора.
Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя, като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответния отчетен период и полученият резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява, като общо дължимата сума за съответния тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и полученият резултат се умножи по дните, през които са били предоставяни услугите. Начин на плащане: Бюджетно финансиране. Плащането се извършва по банков път, с платежно нареждане, в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка на изпълнителя. Възложителят заплаща сумата по издадена фактура в срок до 10 работни дни от нейното получаване.
ДА
Посочената от Възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката, след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане или назначаване на служители.
Участниците следва да са регистринани като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл.25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл.8 от Наредба № 3 от 25.01.2008г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудава медицина. За доказване на изискването, участниците трябва да представят заверено копие от документа за регистрация като служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, издаден от министъра на здравеопазването или упълномощено от него длъжностно лице. В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2, т. 1- т. 5 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). За целта участниците попълват декларации по образци на Възложителя. Изискуемите документи по чл.56 от ЗОП са описани подробно в документацията за участие в процедурата, достапът до която е осигурен по електронен път.
Във връзка с минималното изискване на Възложителя, участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участинък е учреден или започнал дейността си в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност на поръчката, следва да се представи: Заверена справка за оборота от услугите, които са предмет на поръчката, за последните три години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, документите по тази точка се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл.25, ал.2, т.6 от ЗОП - минимални изисквания за икономичексото и финансовото състояние. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физически или юридическо лице или техни обединения, документите по тази точка, които са на чужд, се представят и в превод.
Участниците в настоящата процедура трябва да са реализирали общ оборот и оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката, общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си, в размер на 2 (два) пъти от прогнозната стойност за поръчката.
1. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - през последните 3 (три) години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) участникът да е изпълнил минимум три договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката, да се представи списък на основните договори, с предмет, сходен с предмета на поръчката, включително стойностите, дати и получателите придружени от препоръки за добро изпълнеие, съгласно образец - Приложение 2.1. към документацията за участие в процедурата. 2. Във връзка с минималното изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата (Приложение № 1 към документацията за участие в процедурата), които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите и заверено копие от документи (дипломи, удостоверения и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималния състав на службите по трудова медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудава медицина.
1. Участникът да има изпълнени през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) минимум три договора, с предмет, сходен с предмета на поръчката и с оглед на изпълението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът следва да посочи лицата, които ще отговарят за извършването на услугите, като представи за същите заверено копие от документи (дипломи, удостоверинея и др.), удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималния състав на службите по трудава медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
НЕ
ДА
Открита
НЕ
НЕ
НЕ
Всеки от официалните езици на ЕС
120
гр. София, ул. "Черковна" № 90
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридичски лица с нестопанска цел.
НЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
25.06.2013 г.