Версия за печат

00087-2013-0091

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Андрей Стаменов, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377530, E-mail: astamenov@sofia.bg, Факс: 02 9377561

Място/места за контакт: ул. Париж №3, Партер, Стая №6

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sofia.bg/op-so.asp.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Красимира Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9041349, E-mail: k_dimitrova@sofia.bg, Факс: 02 9521413

Място/места за контакт: ул. ''Дамян Груев'' № 8А, ст.2

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" №33, За: Фронт офис, Република България 1000, София, Тел.: 02 9377505, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: Фронт офис

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Доставка - чрез покупка, на нови и неупотребявани автомобили за нуждите на Дирекция „Транспорт“ и Дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия” към Столична община”. Обособена позиция № 1 - Доставка на 10 (десет) броя товарни автомобили - тип „Хечбек” с нормална проходимост, 4+1 врати, 3+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“ и доставка на 2 (два) броя високопроходими автомобили 4х4, товарен - тип „SUV”, 4+1 врати, 4+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“, Обособена позиция № 2 - Доставка на 1 (един) брой лекотоварен бордови автомобил с двойна кабина, с 4 врати, минимум 5+1 места, вид гориво - дизел, предназначен за нуждите на Дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на 13/тринадесет/ броя нови, неупотребявани, автомобили за нуждите на Столична община както следва: 10 (десет) броя товарни автомобили - тип „Хечбек” с нормална проходимост, 2 (два) броя високопроходими автомобили 4х4, товарен - тип „SUV” и 1 (един) брой лекотоварен бордови автомобил с двойна кабина по предварително зададени технически параметри.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на 13/тринадесет/ броя автомобили разделени в две обособени позиции: Обособена позиция № 1 - Доставка на 10 (десет) броя товарни автомобили - тип „Хечбек” с нормална проходимост, 4+1 врати, 3+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“ и доставка на 2 (два) броя високопроходими автомобили 4х4, товарен - тип „SUV”, 4+1 врати, 4+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“, Обособена позиция № 2 - Доставка на 1 (един) брой лекотоварен бордови автомобил с двойна кабина, с 4 врати, минимум 5+1 места, вид гориво - дизел, предназначен за нуждите на Дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия“.

Стойност, без да се включва ДДС
262460 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на: 1.За обособена позиция №1 – в размер на 2 208/две хиляди двеста и осем/ лева. 2.За обособена позиция №2 – в размер на 416/четиристотин и шестнадесет/ лева. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Столична Община или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора без по съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; Банков код (BIC): SOMBBGSF Банкова сметка (IBAN): BG 72 SOMB 9130 3333 0083 01 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 45 (четиридесет и пет) дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането на цената се извършва по банков път, както следва: 1.За обособена позиция № 1 - окончателно плащане, представляващо сума съгласно предложението на изпълнителя без ДДС, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на доставка на автомобилите след представяне на оригинална фактура, оформена и издадена съгласно и при спазване на нормите на действащото българско законодателство. 2.За обособена позиция № 2 - окончателно плащане, представляващо сума съгласно предложението на изпълнителя без ДДС, в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на доставка на автомобила след представяне на оригинална фактура, оформена и издадена съгласно и при спазване на нормите на действащото българско законодателство.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, регламентирани от Закона за обществени поръчки и обявените от Възложителя изисквания в настоящата документация и обявлението за обществената поръчка. Всеки участник може да представи само една оферта. Едно и също физическо или юридическо лице участник в процедурата може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласието си и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелно оферта. Участниците в процедурата трябва да представят: Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице документът за регистрация се представя в официален превод. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или нотариално заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени.Същите следва да представят и документ, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника, в случай, че тази информация не се съдържа в удостоверението за актуално състояние. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ за създаване на обединение/консорциум. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие, както и да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1.Всички членове на обединението/ консорциума са солидарно отговорни за изпълнението на договора; 2.Участниците в обединението трябва да определят (упълномощат) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица; 3.Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; 4.В документа трябва да се определи и наименованито на участника (обединение/консорциум); 5.Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; 6.Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 7.Разпределение на дейностите от предмета на поръчката между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението, както и дела на всеки от участниците. 8.Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: Документите по ал.1, т.1 и 6 на чл. 56 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; Документите по ал.1, т.4 и 5 на чл. 56 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56 ал.1, т. 1, 5 и 6 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Представените от подизпълнителя доказателства не могат да се използват за доказване на съответствие на участника с изискванията посочени от Възложителя. Продължава в раздел VI.3) Допълнителна информация.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.Заверено от участника копие на следните съставни части от Годишния му финансов отчет за последните три години - счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2010 г., 2011г. и 2012г. Забележка: Изискването не се отнася за участници- физически лица, които не са регистрирани търговци. Представянето на отчети за приходите и разходите и баланси не се изисква, когато същите са публикувани в Търговския регистър на Агенцията по вписванията. 2.Информация за оборота по предмета на доставката за последните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейността си

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Да имат реализиран оборот от извършени доставки на автомобили за последните три години както следва: 1.1.За Обособена позиция №1 – минимум 530 000/петстотин и тридесет хиляди/ лева от реализирани доставки на автомобили за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012). 1.2.За Обособена позиция №1 – минимум 100 000/сто хиляди/ лева от реализирани доставки на автомобили за последните 3/три/ години (2010, 2011 и 2012).

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Списък на договори с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка, изпълнени от участника през последните 3 години (2010г., 2011г. и 2012г.), с посочване на стойност, срокове на изпълнение и възложители по всеки договор, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2.Кратко описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности. Към описанието се прилага и списък с посочено местонахождение на фирмените и оторизираните сервизни бази.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Да имат минимум два изпълнени договора за последните 3/три/ години, включително до датата за подаване на оферти, за извършени доставки на автомобили за всяка една позиция за която участват. 2.Участникът трябва да разполага със сервизни центрове на територията на град София и страната;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22.07.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа до 10 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Желаещите да закупят документация за участие в обществената поръчка могат да направят това всеки работен ден на адрес Столична община, ул. "Париж" №3, стая №1 след издаване на фактура на ул. "Париж" №3, ет.4, стая №405 и заплащането й в касата на ул. "Париж" №3, етаж 2 , стая № 201. Касата е с приемно време от понеделник до четвъртък от 10:00ч. до 12:00ч. и 14:00ч. до 16:00ч., а в петък, последният ден от месеца и в предпразничен ден от 10.00 ч до 12.00 ч. Закупуване на документация за участие по банков път се извършва по сметка в лева както следва - IBAN: BG81 SOMB 9130 3133 0083 01, BIC код на SOMBBGSF, Име на банка: Общинска банка, клон "Врабча", ул."Врабча"№6, вид плащане 447000. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителен преглед на документацията се извършва в Столична община на адрес - гр. София - 1000, ул. „Париж” №3, стая №1 всеки работен ден от 09:00 до 17:30 часа. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Столична Община (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.sofia.bg/.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
01.08.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Всеки от официалните езици на ЕС

 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02.08.2013 г.  Час: 13:00
Място

В сградата на Столична община - гр. София - 1000, ул. "Московска" №33

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел. Представител на участник се допуска след представяне на документ за самоличност и съответно изрично пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на документите за регистрация). Присъстващите представители се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие. Датата, мястото и часа на отваряне на ценовите оферти ще бъдат обявени на сайта на Столична община - www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т.1, 2, 2а, 3 и 5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който е налице някое от следните обстоятелства: 1. не е представен някой от необходимите документи по чл. 56 от Закона за обществените поръчки; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, посочени в настоящия раздел; 3. който е представил оферта, която не отговарят на предварително обявените условия на Възложителя. 4. който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл. 57, ал. 2 от Закона за обществените поръчки; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 10 (десет) броя товарни автомобили - тип „Хечбек” с нормална проходимост, 4+1 врати, 3+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“ и Доставка на 2 (два) броя високопроходими автомобили 4х4, товарен - тип „SUV”, 4+1 врати, 4+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“.
1) Кратко описание

Доставка на 10 (десет) броя товарни автомобили - тип „Хечбек” с нормална проходимост, 4+1 врати, 3+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“ и Доставка на 2 (два) броя високопроходими автомобили 4х4, товарен - тип „SUV”, 4+1 врати, 4+1 места, бензин с газова уредба, предназначени за нуждите на Дирекция „Транспорт“.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

12/дванадесет/ автомобила.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
220800 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на 1 (един) брой лекотоварен бордови автомобил с двойна кабина, с 4 врати, минимум 5+1 места, вид гориво - дизел, предназначен за нуждите на Дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия”.
1) Кратко описание

Доставка на 1 (един) брой лекотоварен бордови автомобил с двойна кабина, с 4 врати, минимум 5+1 места, вид гориво - дизел, предназначен за нуждите на Дирекция „Обществен ред, УОМП и защита при бедствия”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

34110000

Описание:

Леки автомобили

3) Количество или обем

1 автомобил

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
41660 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в дни 30