00564-2013-0006
Технически редакции | ||
20.06.2013 12:01 ч. : | 20/06/2013 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
20.06.2013 12:01 ч. : | 20/06/2013 11:50 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Панагюрище: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Панагюрище, пл. "20-ти Април" № 13, За: Юлияна Дандова - ръководител проект, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obshtina@abv.bg, Факс: 0357 63068
Място/места за контакт: Община ПанагюрищеИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.
Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Доставка на обзавеждане и оборудване за изграждане на "Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с увреждания, гр. Панагюрище", финансиран от Оперативна програма регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011/052 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”
Възлагане на обществена поръчка
Предмета на настоящата процедура е:„Доставка на обзавеждане и оборудване за изграждане на "Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с увреждания, гр. Панагюрище", финансиран от Оперативна програма регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011/052 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”
44400000, 44410000
Описание:
НЕ
НЕ
„Доставка на обзавеждане и оборудване за изграждане на "Център за настаняване от семеен тип (ЦНСТ) за деца с увреждания, гр. Панагюрище", финансиран от Оперативна програма регионално развитие, Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011/052 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск” 1 2 3 4 5 Оборудване 1 Печка електрическа готварска с 4 гьоза и фурна клас А1 бр 1 2 Мивка за вграждане с две корита алпака бр 1 3 Миална машина за вграждане клас А1 бр 1 4 Микровълнова фурна 20 л бр 1 5 Тостер за хляб бр 1 6 Тостер за сандвичи бр 1 7 Кана електрическа 1,7 л бр 1 8 Сокоизстисквачка бр 1 9 Кафемашина бр 1 10 Хладилник домашен 300л,клас А бр 1 11 Аспиратор кухненски 900 м3/ч бр 1 12 Въздуховод гъвкав ф 100 мм м 1 13 Пералня автоматична 10 кг сухо пране,клас А бр 2 14 Сушилня автоматична 6 кг сухо пране,клас А бр 2 Подвижно обзавеждане 1 ТV шкаф 260/42/50 бр 1 2 Бар стол 40/40/81 бр 4 3 Бюро 120/60/72 бр 1 4 Бюро 150/50/72 бр 6 5 Бюро 200/144/75 бр 1 6 Гардероб 120/60/210 бр 13 7 Гардероб 275/45/210 бр 1 8 Градинска маса ф 140 бр 3 9 Градински стол пластмасов бр 18 10 Диван 180/90/80 бр 2 11 Етажерка 60/40/210 бр 7 12 Килим 300/210 бр 3 13 Клавиатура бр 1 14 Компютър 2DUO CPU; T 7500;2,20GHz;2,19 GHz;1,96 GB of RAM бр 1 15 Кушетка 60/190/54 бр 3 16 Кухненски плот 57/50/90 бр 1 17 Кухненски шкафове долен и горен ред бр 3 18 Легло 100/200 бр 14 19 Ортопедични матраци 100/200 бр 14 20 Маса за хранене 80/130 бр 3 21 Столове за хранене дървени бр 14 22 Столове за хранене за деца дървени бр 3 23 Масичка 120/60 бр 2 24 Мек стол 52/52/66 бр 7 25 Миксер бр 1 26 Мишка бр 1 27 Монитор бр 1 28 Музикална уредба бр 1 29 Настолна лампа бр 1 30 Нощно шкафче 40/30 бр 14 31 Огледало 40/30 бр 3 32 Подвижна ръкохватка 140/30 бр 6 33 Принтер лазерен бр 1 34 Ръкохватка коридор дълж.100 см бр 1 35 Ръкохватка коридор дълж.120 см бр 1 36 Ръкохватка коридор дълж.200 см бр 1 37 Ръкохватка коридор дълж.210 см бр 2 38 Ръкохватка коридор дълж.230 см бр 1 39 Ръкохватка коридор дълж.270 см бр 1 40 Ръкохватка коридор дълж.300 см бр 1 41 Ръкохватка коридор дълж.330 см бр 1 42 Ръкохватка коридор дълж.420 см бр 1 43 Ръкохватка коридор дълж.450 см бр 1 44 Стелаж метален 190/60/200 , 15 кг - рафт бр 1 45 Стелаж метален 210/60/200,15 кг - рафт бр 2 46 Стелаж метален 280/60/200,15 кг-рафт бр 1 47 Стелаж метален 346/60/200,15 кг - рафт бр 1 48 Стол работен бр 14 49 Табуретка 40/40 бр 11 50 Телевизор LED - 42 " бр 1 51 Телефон стационарен бр 1 52 Поставка за тоалетна хартия бр 3 53 Шкаф 80/40/210 бр 3 54 Подвижно повдигателно устройство бр 1 55 Активен мобилен подемник до 300 кг бр 1 56 Надуваем басейн/за дет.площадка/ диаметър 2 м бр 1 57 Въртележка/за дет.площадка/ бр 1 58 Люлка/за дет.площадка/ тип" Везна" бр 1 59 Подвижен параван бр 1
НЕ
6
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранциите могат да бъдат под формата на парични гаранции или банкови гаранции в размер: - гаранция за участие - 300 лв. /триста лева/ - гаранция за изпълнение -3 % от стойността на договора без ДДС - гаранция за авансово плащане-30% от стойността на договора за изпълнение; Банкова сметка на Община Панагюрище (за безкасово плащане на гаранциите)IBAN:BG75 RZBB 9155 3320 0570 07 BIC: RZBBBGSF Банка: „Райфайзенбанк България“ ЕАД. Банковите гаранции за участие, респ. за изпълнение на договора, следва да бъдат на български език или в превод по смисъла на ДР на ЗОП, §1, т.16а, в случай, че че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие, респ. гаранциите за изпълнение, под формата на парична сума следва да бъдат на български език (платежно нареждане) или в превод на български език. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за участие са съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Продължителността на гаранцията за изпълнение е до срока на договора, съгласно птредложението на изпълнителя. Гаранцията за изпълнение се освобождава до 30 дни след одобрението на окончателния доклад представен от Изпълнителя от страна на Възложителя за извършените от Изпълнителя доставки без забележки. Гаранцията за авансово плащане се представя към момента на искане на аванса и се освобождава до до 10 работни дни от подписване на протокола за приемане на работата на изпълнителя .
Проектът се финансира от програма по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск” от Оперативна програма "Регионално развитие" (2007-2013). Разплащането ще се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, както следва: 1. Авансово плащане в размер на 30% (тридесет процента) авансово плащане от сумата по чл. 2, ал. 1 по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 15 (петнадесет) работни дни, считано от датата на сключване на настоящия договор и след представяне от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на гаранция за изплатения аванс под формата на банкова гаранция или запис на заповед. а). Възложителят пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане (в зависимост от вида, в който е представена), в случай че договорът е бил прекратен по каквато и да е причина и изпълнителят не е извършил никаква работа по договора или извършената и приета работа е на стойност по-малка от стойността на изплатения аванс. В последния случай усвояването/реализирането на представената гаранция за авансово плащане е до размера на неусвоения аванс. В случай че избраният изпълнител доброволно е изплатил обратно на Възложителя дължимата сума по авансовото плащане при негово поискване, мотивирано от гореописаните условия, Възложителят не пристъпва към усвояване/реализиране на гаранцията за авансово плащане, а оригиналът на същата се връща на Изпълнителя в срок до 10 работни дни след постъпване на дължимата сума по сметката на Възложителя. б). Оригиналът на банкова гаранция за авансово плащане/запис на заповед се връща на изпълнителя след като той е извършил работа, равностойна на аванса и срещу подписан двустранен протокол за приемане на работата на изпълнителя и съответно издадена фактура за стойността на извършената работа в срок до 10 работни дни от подписване на протокола. б). 70% (седемдесет процента) окончателно плащане от сумата по чл. 2, ал. 1 по съответната сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 30 (тридесет) работни дни след датата на подписване на приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на резултатите от изпълнението на предмета на договора от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представена оригинална фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Начин на плащане на документацията за участие Сумата за закупуване на документацията за участие следва да бъде внесена в брой, в касата на Община Панагюрище, при получаване на документацията или по банков път – когато лицето е поискало документацията да му бъде изпратена от възложителя. В случай на закупуване на документацията по банков път, се извършва превод по следната банкова сметка: IBAN:BG79 RZBB 9155 3120 0570 00 BIC: RZBBBGSF Банка: „Райфайзенбанк България“ ЕАД
Български
180
град Панагюрище в заседателната зала в сградата на община Панагюрище
На отварянето на офертите могат да присъстват учстниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Обекта на обществената поръчка се финансира от Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Срковете и условията за подаване на жалби са съгласно чл.120 от ЗОП.
20.06.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ