Версия за печат

00109-2013-0008

BG-Благоевград: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Благоевград, площад "Георги Измирлиев" №1, За: Светлана Иванова, Главен експерт "УРЕ", Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 867743, E-mail: svetlana.ivanova@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Дирекция "Устойчиво развитие и евроинтеграция"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.blgmun.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изпълнение на услуга с предмет: Обособена позиция 1: ''Kомплексна консултантска услуга за Изработване на туристически пакети в т.ч. изготвяне на стратегия за развитие, анализ на перспективните пазари, създаване на методология за избор и класификация на обектите и разработване на брандинг стратегия'' Обособена позиция 2: ''Публичност на проекта и маркетинг и реклама на създадените туристически продукти'' Обособена позиция 3: ''Осъществяване на дейности за публичност на проекта''

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е изпълнение на услуги по съответните обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: ''Kомплексна консултантска услуга за Изработване на туристически пакети в т.ч. изготвяне на стратегия за развитие, анализ на перспективните пазари, създаване на методология за избор и класификация на обектите и разработване на брандинг стратегия'' включва разработване на туристически продукти и пакети, стратегия за развитие на интегриран туристически продукт за дестинация Благоевград – Симитли - Кочериново, изготвяне на анализ на перспективните пазари за регионалните туристически продукти, както и създаване на методология за избор и класификация на обектите, които да бъдат включени в интегрирания туристически продукт. В допълнение, ще бъде разработена и брандинг стратегия за регионалния туристически продукт. Обособена позиция 2: ''Публичност на проекта и маркетинг и реклама на създадените туристически продукти'' включва създаване и разпространяване на информация относно разработения интегриран туристически продукт за дестинация Благоевград – Симитли - Кочериново чрез използването на ефективни съвременни средства и техники за достигане до туристическите пазари. Обособена позиция 3: ''Осъществяване на дейности за публичност на проекта'' включва комплекс от мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект съгласно изискванията на Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013” за осъществяване на мерки за информация и публичност.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22140000, 22150000, 22200000, 22462000, 72314000, 72316000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Диплянки
Брошури
Вестници, специализирани, периодични и илюстровани списания
Рекламни печатни материали
Услуги по събиране и сортиране на данни
Услуги по анализ на данни

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на услугата е описано в документацията за участие, която може да бъде разгледана на интернет страницата на възложителя www.blgmun.com

Прогнозна стойност без ДДС
291923 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1% от посочената прогнозна стойност за всяка обособена позиция в лева без ДДС . За обособена позиция 1: Стойност: 240,00 лв. За обособена позиция 2: Стойност: 2 642,00 лв. За обособена позиция 3: Стойност 37,00 лв. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайната дата за представяне на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Благоевград:IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301, ВIС SOMBBGSF, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата и обособената позиция, за която се представя гаранцията.За всяка обособена позиция се представя самостоятелна гаранция. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Условия и размер на гаранцията за изпълнение на договора и условия и начин на плащането й: Гаранцията за изпълнение на договорите е в размер на 3% (три процента) от цената на договора за всяко от обособените позиции. Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора и обособената позиция, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Благоевград и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира от Община Благоевград, за реализацията на проект: “Долината на Струма”, финансиран с Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г., регистрационен номер BG161РО001/3.2-03/2012/009, Схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II”. Предвижда се авансово плащане в размер до 20 %. Конкретният процент аванс ще бъде определен на база предложението, направено от участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Междинни плащания за изпълнение в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на отчетната документация. Авансовото и междинните плащания не могат да надхвърлят 80 % от общо договорената сума включително и получения аванс. Окончателно плащане на договорената сума, при изпълнение на всички предвидени дейности в срок до 60 (шестдесет) дни след представяне на отчетната документация . Разплащането при изпълнението на обществената поръчка се осъществява до размера на осигурените средства.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват всички български и/или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). Няма изискване за създаване на юридическо лице, ако участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Професионална автобиография на експерт–Образец №1; 2.Административни сведения - попълва се Образец №2; 3.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката –Образец №3; 4.Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката –Образец №4; 5.Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б "а", "б", "в", "г", "д" и ал. 5, т. 1 ЗОП - Образец № 5. 6.Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и ал. 5, т. 2 ЗОП - Образец № 5а. 7.Декларация за участието на подизпълнители - Образец № 6; 8.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №7; 9.Декларация, за лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката - Образец № 8; 10.Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец №9; 11.Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 10; 12.Информация за общия оборот и за оборота от дейности, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години – Образец №11 13.Справка - Списък с основните договори за услуга, сходни с предмета на настоящата поръчка –Образец №12 14.Предложение за изпълнение на поръчката - Образец № 13 15.Ценова оферта - Образец № 14 16.КСС за съответната обособена позиция - Образец № 14а 17.Проект на договор - Образец № 15 18.Декларация за ангажираност на експертите- Образец № 16
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето от Участника на декларация, съдържаща информация за оборота от предоставянето на услуги, които са предмет на обособената позиция. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. В случай, че участникът предвижда наемане на подизпълнител, изискуемият оборот за всеки отделен подизпълнител се определя съобразно вида и дела на неговото участие. Ако участникът участва за две или повече обособени позиции, минималният реализиран общ оборот се изчислява сумарно, като сбор от минималните изискуеми обороти за всяка от позициите.
Минимални изисквания: Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са сходни с предмета на обособена позиция № 1 (услуги за изработване на пазарни анализи и стратегии в сферата на туризма, разработване на туристически продукти и пакети и брандинг стратегии), общо за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в размер на не по-малко от 60 000 лв. без ДДС Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са сходни с предмета на обособена позиция № 2 (изработване на информационни и/или рекламни материали, създаване на документални филми и/или създаване на игрални филми и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост, рекламни кампании), общо за предходните 3 години (2010, 2011 и 2012 г, в размер на не по-малко от 500 000 лв. без ДДС. Участниците трябва да са реализирали оборот от предоставянето на услуги, които са сходни с предмета на обособена позиция № 3 (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организиране и провеждане на медийни събития ), общо за предходните три години (2010, 2011 и 2012 г.), в размер на не по-малко от 9 000 лв. без ДДС.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За обособена позиция № 1:Това обстоятелство се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори през последните три години, считано от датата на подаване на офертата на участника, за услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на пазарни анализи и стратегии в сферата на туризма, разработване на туристически продукти и пакети и брандинг стратегии). Всеки договор, посочен в декларацията, трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение. За обособена позиция № 2: Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на декларация за създадени не по-малко от два филма, съдържаща списък на изпълнените договори за създадени документални филми и/или игрални филми, и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост. Всеки описан в декларацията договор трябва да бъде придружен от DVD с филм или части от филм, рекламен клип, паспорт на създадения филм от участника в процедурата. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на декларация за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании извън и/или в страната - медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство, разработване на творчески концепции и продукти, съдържаща списък на изпълнените договори и референции към тях. За обособена позиция № 3: Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на декларация за услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организиране и провеждане на медийни събитиясъдържаща списък на изпълнените договори и референции към тях. За доказване на професионалния опит, квалификацията и уменията на ключовите експерти по съответните обособени позиции, кандидатът представя автобиография по образец, предоставен от Възложителя. Към автобиографията се прилагат: копие от диплома за завършено висше образование с образователна степен магистър/бакалавър; документи за допълнителна професионална квалификация (ако разполага); копия от сертификати, трудови и/или служебни книжки, граждански и/или трудови договори, референции, доказващи посочените в автобиографията обстоятелства; граждански и/или трудов договор и/или декларация свободен текст, че експерта е на разположение на участника по време на изпълнение на услугата;
Минимални изисквания: ОП № 1 Изпълнени през последните 3г., считано от датата на подаване на офертата на участника най-малко 2 дог. за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката. ОП№ 2: Да има създадени не по-малко от 2 филма (документални филми и/или игрални филми, и/или изработка на рекламни клипове, с туристическа и/или бизнес насоченост) през последните 3г., считано от датата на подаване на офертата на участника. Изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата на участника, най-малко 1 дог. за планирането и реализирането на медийни рекламни кампании извън и/или в страната - медийно планиране, купуване на рекламно време и пространство, разработване на творчески концепции и продукти. Об. позиция № 3:Изпълнени през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата на участника най-малко 2 дог.за предоставяне на услуги, които са предмет на поръчката (услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали, организиране и провеждане на медийни събития) 2. ЕКСПЕРТЕН СЪСТАВ ОП 1: 1. Ръководител на екип – 1 бр.: •висше обр.(мин. обр. степен „магистър” икономика, социология, маркетинг или екв.); •проф. опит (стаж) мин.5 г.; •спец. проф. опит в работа, свързана с управлението на проекти в сферата на туризма – мин. 2 проекта. 2.Експерт „Маркетинг” – 1бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър/магистър” туризъм/маркетинг/икономика или екв.); •проф. опит по спец. мин. 3 г.; •проф. опит в маркетинга и рекламата в туризма, както и в разработването на стратегии, пазарни анализи и др. - мин.2 разработени стратегии или анализи; 3.Изисквания за експерт „Туризъм” – 1 бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър/магистър” туризъм/икономика или еквивалент); •проф.опит по спец. мин. 3 г.; •проф. опит в разработването на тур. продукти и пакети – мин. 2 г. За ОП 2: 1. Ръководител на екип: •висше обр. (мин. обр. степен „магистър” туризъм, журналистика, икономика или екв.); •проф. опит (стаж) мин. 5 г.; •спец. проф. опит в работа свързана с орг. и провеждането на рекл. кампании в сферата на туризма – мин. 2 камп. 2.Експерт „Маркетинг в туризма” – 1бр.: •висше обр. (мин. образ. степен „бакалавър/магистър” туризъм/маркетинг/икономика или екв.); •проф. опит по спец. мин. 3 г..; •проф. опит в маркетинга и рекламата в туризма – изпълнении мин. 2 дог.; 3.Експерт „Графичен дизайн” – 1 бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър/магистър” графичен дизайн, художник или еквивалент); •проф. опит по спец. мин. 3 г.; •проф.опит в израб. на печатни и рекл. матер.– мин. 2 г.; •участие в изпълнение на дог. свързани с визуална идентификация на рекл. и инф. материали и/или кампании - мин. 2 дог.; 4.Експерт „PR и реклама” – 1 бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър”) в сферата на връзките с обществеността, журналистика, PR или екв.; •проф. опит по специалността мин. 2 г.; 5.Експерт „Мултимедия, видеопродукция и фотопродукция” – 1 бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър/магистър” екранни изкуства кино/тв/реклама/режисура/операторство или екв.); •проф. опит по спец мин. 3 г.; •Опит в изпълнението на поне 2 проекта за продуциране и/или заснемане и/или режисиране на филми/реклами. 6.Експерт „Информационни техн.” – 1 бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър” граф. дизайн, художник и/или инф.тех.); •проф. опит по спец.мин. 3 г. •проф.опит в управлението на интернет проекти и изготвяне на интернет сайтове– мин.2 проекта и 2 сайта. ОП. 3 : 1. Ръководител на екип – 1бр.: •висше обр. (мин. обр. степен „магистър” връзки с общ., журналистика или екв.); •проф. опит стаж мин. 3 г.; •спец. проф. опит в работа, свързана с осъществяване на дейности по инф. и публ. по проекти, независимо от източника на финанс. – мин. 2проекта. 2.Експерт „Връзки с общ." • висше обр. (мин. обр. степен „бакалавър”) в сферата на връзките с общ., журналистика, PR или екв. • проф. опит по спец. мин.2 г.; • проф.опит в орг. на пресконф. и медийни събития, публикации в пресата
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 60
Показател: Предложена от участника цена ; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.07.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

За получаване на документацията за участие се заплаща сумата BGN 15,00 (петнадесет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Благоевград или по банков път IBAN: BG44SOMB 9130 84 01 50 00 44, ВIС SOMBBGSF, код на вид плащане 447000 БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.07.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала 210 на Община Благоевград

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Поръчката се финансира от Община Благоевград, за реализацията на проект: “Долината на Струма”, финансиран с Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013г., регистрационен номер BG161РО001/3.2-03/2012/009, Схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ''Kомплексна консултантска услуга за Изработване на туристически пакети в т.ч. изготвяне на стратегия за развитие, анализ на перспективните пазари, създаване на методология за избор и класификация на обектите и разработване на брандинг стратегия''
1) Кратко описание

Обособена позиция 1 включва разработване на туристически продукти и пакети, стратегия за развитие на интегриран туристически продукт за дестинация Благоевград – Симитли - Кочериново, изготвяне на анализ на перспективните пазари за регионалните туристически продукти, както и създаване на методология за избор и класификация на обектите, които да бъдат включени в интегрирания туристически продукт. В допълнение, ще бъде разработена и брандинг стратегия за регионалния туристически продукт.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79300000

Описание:

Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика

3) Количество или обем

Инвентаризация и оценка на налични и потенциални ресурси и атракции; Разработване на следните основни туристически пакети като част от интегриран туристически продукт за регион Благоевград – Симитли – Кочериново; Изготвяне на стратегия за развитие на интегриран туристически продукт за дестинация Благоевград – Симитли – Кочериново в т.ч позициониране, реклама, дистрибуция, ценообразуване, пакетиране и разходи за разработения продукт; определяне на необходимите помощни услуги, съоръжения и инфраструктура и др. Изготвяне на анализ относно перспективните пазари за регионалните туристически продукти. Създаване на методология за избор и класификация на обектите, които да бъдат включени в предвидения за изработване пътеводител и рекламни брошури. Разработване на брандинг стратегия за регионалния туристически продукт.

Прогнозна стойност, без ДДС
24000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 2
5) Допълнителна информация

Финансира се по проект: “Долината на Струма” с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161РО001/3.2-03/2012/009, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II”.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ''Публичност на проекта и маркетинг и реклама на създадените туристически продукти''
1) Кратко описание

Обособена позиция 2 включва създаване и разпространяване на информация относно разработения интегриран туристически продукт за дестинация Благоевград – Симитли - Кочериново чрез използването на ефективни съвременни средства и техники за достигане до туристическите пазари.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Изработване на рекламен филми за регионален туристически продукт „Благоевград - Симитли - Кочериново” – 1 бр. със субтитри на английски, гръцки и румънски език. Изработване на рекламен телевизионен клип озвучен на български език и със субтитри на три езика - 2 бр. Изработване на радио клип на български език – 2 брой; Изработване на брошура –1000 бр.; Изработване на пътеводител –1 000 бр.; Изработване на карта –3 000 бр.; Изработване на слоган и лого на туристическият регион – Община Благоевград, Симитли и Кочериново. Провеждане на кампания с поместване на рекламни текстови линкове в световни интернет-търсещи машини и водещи социални медии/мрежи. Публикуване на статии в специализирани англоезични издания – международни туристически издания общо 3 стр. и румънски туристически издания - общо 3 стр. PR публикации във водещи електрони платформи на български, английски, румънски и гръцки език. Рекламни банери във водещи електрони платформи (за една кампания с продължителност от един месец при интензитет на ротацията 30%) на български, английски, румънски и гръцки език. Планиране, изработване и реализиране на рекламна кампания- външна реклама – 2 бр.; Кампания с платена реклама по национални TV канали – 2 бр.; Кампания с платена реклама по национални радиостанции – 2бр.; Кампания със специализирано телевизионно предаване за културното наследство на региона; Кампания с безплатни приложения за социални мрежи с игрови и социални елементи; Изпълнителят дължи заплащане на авторските права на музиката/ където тя е необходима/.

Прогнозна стойност, без ДДС
264200 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 14
5) Допълнителна информация

Финансира се по проект: “Долината на Струма” с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161РО001/3.2-03/2012/009, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II”.


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ''Осъществяване на дейности за публичност на проекта''
1) Кратко описание

Обособена позиция 3 включва комплекс от мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект съгласно изискванията на Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013” за осъществяване на мерки за информация и публичност.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22462000

Описание:

Рекламни печатни материали

3) Количество или обем

1.Организиране и провеждане на встъпителна пресконференция и заключителна -2 броя; 2.Публикации за проекта-2 броя; 3 Изработване и доставка на постер 100 брой 4.Изработване и доставка на банер-1 брой; 5.Изработване на брандиран пакет (папка, химикал, флаер и порцеланови чаши)- 300 броя; 6.Изработка и монтаж на информационни табели 35/60 см.-3 броя

Прогнозна стойност, без ДДС
3723 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 18
5) Допълнителна информация

Финансира се по проект: “Долината на Струма” с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161РО001/3.2-03/2012/009, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161РО001/3.2-03/2012 „Подкрепа за развитие на регионалния туристически продукт и маркетинг на дестинациите II”.