Версия за печат

02538-2013-0059

BG-Ямбол: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Районна прокуратура-Ямбол, ул. "Жорж Пазазов" № 1, За: Йовка Колева Тагарева, Р България 8600, Ямбол, Тел.: 046 662616, E-mail: rp_yambol@ymb.prb.bg, Факс: 046 660112

Място/места за контакт: Районна прокуратура-Ямбол

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://prb.bg/opyambol.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: надзор за законност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на услуги по обсужване от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура-Ямбол"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Предоставянето на услугата се извършва на територията на Република България.Услугата да се извърши в Районна прокуратура - Ямбол, ул."Жорж Папазов" №1 и гр. Ямбол ул. " Преслав" № 40 и в работното време на Районна прокуратура - Ямбол.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Предоставяне на услуги по обсужване от служба по трудова медицина за нуждите на Районна прокуратура-Ямбол"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общата численост на персонала към момента на обявяване на обществената поръчка е 29/двадесет и девет/ човека

Прогнозна стойност без ДДС
348 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е както следва: 3.48 лв. /три лева и 48 стотинки/. Когато участникът е обединение, което не е ЮЛ, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1.1 Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а/ парична сума, платима по следната банкова сметка на РП-Ямбол: Банка ДСК - ЕАД - ФЦ Ямбол Банков код BIC: STSABGSF Банкова сметка IBAN: BG 17 STSA 93003385043510 Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата, за която се внася гаранцията. б/ безуслона и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя съгласно образец /Приложение № 3.1/, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 /тридесет/ дни след изтичане срока на валидност на офертите.Образецът е примерен и в случай, че съответната банка собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 1.2 Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от Възложителя при условията на чл.61 и чл.62 от ЗОП. 2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. 2.1 Гаранцията може да бъде представена, в едно от следните форми: а/ парична сума, платима по следната банкова сметка на РП-Ямбол, Банка ДСК - ЕАД - ФЦ Ямбол Банков код BIC: STSABGSF Банкова сметка IBAN: BG 17 STSA 93003385043510. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението, за определяне изпълнител на поръчката; б/ оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец /Приложение 3.2/, представен към настоящата документация и валидна най-малко 30/тридесет/ дни след прекратяване на договора. 2.2 Гаранцията за изпълнение на договора се задържа и освобождава от Възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на извършените усгиги на тримесечие. Стойността се определя като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служтелите към последно число на съответния отчетен период и получения резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставени през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставени. В този случай сумата се изчислява като общо дължимата сума за съответния тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и получения резултат се умножи по дните през които са били предоставени услугите. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането се извършва в срок от 10/десет/ работни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Посочената от възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката след изрично писменно уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане/назначаване/ на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: В процедурата за възлагане на обществената поръчка може да участва всеки, който е регистриран като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгласно чл. 25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл.8 от Наредба № 3 от 25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците да представят заверено копие от документа за регистрация.Да отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице някои от обстоятелствната по чл. 47 ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация за общия оборот и за оборт от услуги, които са предмет на поръчката - Приложение № 2.1.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Списък на договорите с приключено изпълнение през последните три години - Приложение 2.2.2. Списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услуги заедно със заверено копие от документи, удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците следва да са изпълнили през последните три години - 2010г., 2011 г. и 2012 г. минимум три договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. За доказване на това обстоятелство, участниците следва да представят списък по образец, утвърден от възложителя с изпълнените от тях минимум три договора, с предмет сходен с предмета на настоящата поръчка през последните три години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г.,придружени от препоръки за добро изпълнение.2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата, притежаващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималния състав на службите по трудова медицина по чл. 6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Районна прокуратура-Ямбол, ул. "Жорж Папазов" №1, Съдебна палата

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се представя безплатно и е достъпна на интернет-страницата на Възложителя http://prb.bg/opyambol/bg/,след регистрация на op_yambol@ymb.prb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ