Версия за печат

02538-2013-0057

BG-Сливен: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1218173091392

Военно-окръжна прокуратура - Сливен, бул. Георги Данчев”№1, За: Ира Николова Кирова, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 667608, E-mail: admsec_slivvop@mil.prb.bg, Факс: 044 667182

Място/места за контакт: Военно-окръжна прокуратура - Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.prb.bg/vopsliven/bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/vopsliven/bg.

Електронен достъп до информация: http://www.prb.bg/vopsliven/bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Надзор за законност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет предоставяне на услуги от служба по трудова медицина за нуждите на Военно-окръжна прокуратура - гр. Сливен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Услугите, предоставени от Служба по трудова медицина ще се осъществяват на следните адреси: гр.Сливен, бул."Георги Данчев" № 1; гр.Бургас, ж.к."Славейков", бул."Стефан Стамболов" № 92 и гр.Ямбол, ул. "Търговска" №11, ет.3
Код NUTS: BG342, BG341, BG343
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на обществената поръчка включва изпълнението на услуги и дейности свързани с осигуряване изпълнението на задълженията на Работодателя, съгласно изискванията на чл.25 и 25а от „Закона за здравословни и безопасни условия на труд“ (ЗЗБУТ), „Наредба № 3 от 2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина, Наредба № 5 от 11.05.1999 г. за реда, начина и периодичността на извършване на оценка на риска; Наредба № 4 от 03.11.1998 г. за обучението на представителите в комитетите и групите по условия на труд в предприятието и други релевантни нормативни актове.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

85147000

Описание:

Услуги по трудова медицина

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общата численост на персонала към момента на обявяване на обществената поръчка е 44 (четиридесет и четири) човека.

Стойност, без да се включва ДДС
880 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата e както следва: 8.80 лева (осем лева и осемдесет стотинки). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. 1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военноокръжна прокуратура гр. Сливен: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ КЛОН СЛИВЕН Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG64UNCR70003320985202. Като основание за внасяне на сумата, в платежния документ да е посочен номера на решението за откриване на процедурата за която се внася гаранцията. б) безусловна и неотменима банкова гаранция за участие в оригинал, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.1), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след изтичане срока на валидност на офертите. Образецът е примерен и в случай, че съответната банка ползва собствени образци е важно те да са съобразени с изискванията на ЗОП и на Възложителя. 2. Гаранцията за участие в процедурата се задържа и освобождава от възложителя при условията на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. 3. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС. 3.1. Гаранцията може да бъде представена в една от следните форми: а) парична сума, платима по следната банкова сметка на Военноокръжна прокуратура гр. Сливен: „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ КЛОН СЛИВЕН Банков код BIC: UNCRBGSF, Банкова сметка IBAN: BG64UNCR70003320985202. В платежния документ, като основание за внасяне на сумата, да е посочен номера на решението за определяне на изпълнител на поръчката. б) оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договор, издадена в полза на Възложителя, съгласно образец (Приложение № 3.2), представен към настоящата документация и валидна най-малко 30 (тридесет) дни след прекратяване на договора. 3.2. Гаранцията за изпълнението на договора се задържа и освобождава от възложителя в съответствие с условията на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща стойността на извършените услуги на тримесечие. Стойността се определя като се умножи цената за обслужване на един служител за един календарен месец по числеността на служителите към последно число на съответния отчетен период и получения резултат се умножи по три. В случай, че услугите не са предоставяни през цялото тримесечие, се заплаща пропорционално за дните, през които са били предоставяни. В този случай сумата се изчислява като общо дължимата сума за съответния тримесечен период се раздели на броя на дните в тримесечието и получения резултат се умножи по дните през които са били предоставяни услугите. Начин на плащане: по банков път, с платежно нареждане в български лева по банкова сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Плащането се извършва в срок до 10 /десет/ работни дни след предоставяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Посочената от възложителя обща численост на персонала подлежи на промяна по време на изпълнение на поръчката след изрично писмено уведомление от Възложителя при структурни промени или при напускане/назначаване на служители.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Участниците следва да са регистрирани като Служба по трудова медицина в Министерство на здравеопазването, съгл. чл.25в от Закона за здравословни и безопасни условия на труд и чл.8 от Наредба № 3/25.01.2008 г. за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина. За доказване на изискването участниците трябва да представят заверено копие от документа за регистрация. Да отговаря на изискванията на Възложителя, посочени в документацията за участие и за когото не са налице някои от обстоятелствата по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Информация за общия оборот и за оборот от услуги, които са предмет на поръчката - Приложение № 2.1.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участниците да са реализирали общ оборот и оборот от услугите, които са предмет на поръчката в която участва – общо за последните 3 (три години) – (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) – 2.5 (две цяло и половина) пъти от прогнозната стойност.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на договорите с приключено изпълнение през последните три години - Приложение № 2.2. 2. Списък на лицата, които ще отговарят за извършването на услугите заедно със заверено копие от документи, удостоверяващи необходимото образование и професионална квалификация.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участниците следва да са изпълнили през последните три години - 2010 г., 2011 г. и 2012 г. минимум три договора с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка и с оглед на изпълнението им да са дадени препоръки за добро изпълнение. За доказване на това обстоятелство, участниците следва да представят списък по образец, утвърден от възложителя с изпълнените от тях минимум три договора, с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка през последните три години – 2010 г., 2011 г. и 2012 г., придружени от препоръки за добро изпълнение. 2. Във връзка с минимално изискване на Възложителя - Участникът следва да посочи и лицата, притежаващи необходимото образование и професионална квалификация, съгласно минималния състав на службите по трудова медицина по чл.6 от Наредба № 3 за условията и реда за осъществяване дейността на службите по трудова медицина.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
29.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 31.07.2013 г.  Час: 13:30
Място

гр.Сливен, бул. "Георги Данчев" № 1, ет.2

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично. На него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие се предоставя безплатно и е достъпна на интернет-страницата на Възложителя http://www.prb.bg/vopsliven/bg след регистрация на e-mail: admsec_slivvop@mil.prb.bg

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ