Версия за печат

00797-2013-0040

BG-Бургас: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000056814

Община Бургас, ул. "Александровска" №26, За: Антоанета Панайотова; Ниделин Недялков, Р България 8000, Бургас, Тел.: 056 907276, E-mail: a.panayotova@burgas.bg, Факс: 056 860912

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.burgas.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.burgas.bg/bg/notice/index/62.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище „Сарафово“ в кв.63, УПИ II по плана на кв. „Сарафово“, гр. Бургас, община Бургас, обл. Бургас, по Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” (2007–2013г.), приоритетна ос 3, мярка 3.3 „Инвестиции за реконструкция и модернизация на рибарски пристанища, места за разтоварване и закрити лодкостоянки”, финансирана от Европейския фонд за рибарство (ЕФР)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Община Бургас
Код NUTS: BG341
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Изпълнение на строително монтажни работи на обект: „Реконструкция и модернизация на рибарско пристанище „Сарафово” в УПИ II, 1234,1235,1236,1238,1239,1241,1242,1245,1246,1247 „за рибарско пристанище“, кв.63 по плана на кв.Сарафово, гр.Бургас, Община Бургас, съгласно одобрен проект и издадено и влязло в сила Разрешение за строеж №РС-52/20.09.2012г. на Министъра на РРБ , свързани с реконструкция и изграждане на брегова кейова стена, молове за осигуряване на защитено вътрешно пространство за приставане на рибарски лодки, многофункционална сграда с пазар за първа продажба на рибни продукти, площадкови мрежи и съоръжения, ограда, паркинг, зона за бункероване, хелинг, доставка и монтаж на оборудване, помпена станция за битови води.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45241000, 45241100, 45210000

Описание:

Строителни и монтажни работи на пристанища
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на кейове
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

10.1.Рибарско пристанище „Сарафово” - реконструкция и разширение на съществуващите и изграждане на нови защитни съоръжения за предпазване от вредното въздействие на водите. 10.1.1. Стоманен шпунт 10.1.2. Брегова кейова стена 10.1.3. Източен мол с кейова конструкция 10.1.4. Западен мол с кейова конструкция. 10.2. Сгради, площадкови мрежи, благоустрояване, ограда. 10.2.1. Многофункционална сграда с пазар за първа продажба на рибни продукти. 10.2.2.Сгради за охрана и видеонаблюдение. 10.2.3. Ограда на пристанището 10.2.4. Отопление, вентилация и климатизация: 10.2.5. Отводнителна система КАНАЛИЗАЦИЯ Битово-фекална канализация Помпена станция за битови води 10.2.6. Ел. инсталации А.Площадкави силнотокови ел.инсталации Б. Вътрешни силнотокови ел.инсталации В. Площадкови мрежи и съоръжения - слаботокови 10.2.7. Благоустрояване Зелени площи Настилките Елементи на благоустрояването Вързални устройства Отбойни устройства Стълби за водолази Колонки за електрозахранване и водоснабдяване Осветителни стълбове Кошчета за отпадъци

Стойност, без да се включва ДДС
9507672.6 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

300

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие или изпълнение се представя в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. в) гаранцията за участие или изпълнение се внася по следната банкова сметка на община Бургас IBAN: BG 89 SOMB 91303323996501, BIС: SOMBBGSF, в ТБ „Общинска банка“ АД, клон Бургас г) Размер на гаранцията за участие е 50 000,00 лв. (петдесет хиляди лева), внесени по банкова сметка на Община Бургас или оригинал на банкова гаранция. Когато участникът представи банкова гаранция за участие, същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от кмета на Община Бургас или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. д) гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка - 3% от стойността на договора без вкл. ДДС. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност - най-малко шест месеца след изтичане на срока за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участник в процедурата е обединение от правни субекти, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие или изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащанията ще се извършват по банков път по банкова сметка на Изпълнителя, както следва: - Авансово плащане в размер на 25% (двадесет и пет процента) от стойността на договора с вкл. ДДС, след подписване на договора и в срок от 30 (тридесет) календарни дни след представяне на фактура – оригинал за авансово плащане. Сумата на аванса ще се приспада от следващите плащания. - Междинно плащане в размер до 45% (четиридесет и пет процента) от общата стойността на договора, за действително извършените и приетите от инвеститорски контрол с протокол образец 15 СМР. Сумите ще се изплащат в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на издаване на фактура. Общият размер на авансовото и междинното/междинните плащания не трябва да надвишава 70 % от стойността на Договора. - Окончателно плащане в размер на 30% (тридесет процента) от стойността на договора се извършва в срок от 30 (тридесет) календарни дни, считано от датата на въвеждане на обекта в експлоатация и представяне на надлежна фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата и приложенията към нея се изготвят по представените в документацията образци. Офертата задължително съдържа: 1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника (в оригинал). 2. Док, уд правосуб.2.1. Копие от док за рег или ед ид код (ЕИК), съг чл.23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато уч е ЮЛ или ЕТ; копие от док за сам когато уч е ФЛ. Неперс друж следва да пред коп на дог за учр си. Съгл чл.24, ал.1 от ППЗОП, когато не е пред ЕИК, съгласно чл.23 от ЗТР, уч. - ЮЛ или ЕТ, прил към своите оф и уд от акт състояние. 2.2. При участници обединения- документ (оригинал) подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. 3. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител.4. Оригинал на документ за внесена гаранция за участие по банкова сметка на община Бургас или оригинал на банкова гаранция в размер на 50000 лв; 5. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по: - чл. 47, ал. 1, т. 1, букви "а", "б", "в", "г" и "д" и ал. 2, т. 2 и 5 от ЗОП; - чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП и - чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП - наличието на тези обстоятелства води до отстраняване от участие в процедурата. Декларациите се попълват и подписват в съответствие с чл. 47, ал. 4 и ал. 6 от ЗОП (по образци). Наличието на обстоятелства по чл. 47, ал. 2, т. 1, 2 (предложение първо), 3, 4 и 5 от ЗОП за съответния участник, ще води до отстраняването му от участие в процедурата. Следва да се има предвид, че само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани с извършване на строително-монтажни работи съгласно чл. 47, ал. 2, т. 2 от ЗОП са пречка в участието в процедурата. 6. Документ за закупена документация за участие (заверено копие);7. Списък на подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, ако се предвиждат такива;Списъкът се описва в попълнения образец на оферта (Приложение №1) и съдържа наименованието на подизпълнителите, вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие (процент от общата стойност на поръчката). 8. Участникът следва да представи спазени изискванията за закрила на заетостта. 9. Участниците трябва да представят декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката по образец. 10. Декларация за приемане на условията в проекта на договор по приложения към документацията образец. 11. Административни сведения по приложения към документацията образец. 12. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на съответната група и категория, изискваща се за категорията на обекта, а именно четвърта група, първа категория. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи заверено копие на Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя.За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ регистрацията в професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. Възложителят няма да сключи договор с изпълнител, който не представи регистрация в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.Плик № 2"Техн.предл" и Плик № 3"Предл. цена".Уч, който не е представил някой от гореизброените док ще бъде остранен от участие в процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи декларация по чл.50, ал.1, т.3 ЗОП (Приложение №8) за оборота от дейността си, както и копия от годишните баланси и отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) приключени финансови години – 2010, 2011 и 2012г., или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Ако горепосочените документи са публикувани в Търговския регистър, участникът може да посочи това обстоятелство и да не представя копия. Ако към момента на подаване на офертата, срокът за изготвяне на ГФО не е настъпил, Възложителят ще приеме справка за съответната част от отчета, доказваща съответствието с изискуемите критерии. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението или и в зависимост от разпределението на дейностите, съгласно учредителния договор. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ. 2.Участникът следва да представи: - заверено копие от валидна застраховка за професионална отговорност, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ, бр.17 от 02.03.2004 г.) за извършване на строителство; - декларация (свободен текст), подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. Чуждестранните лица следва да представят еквивалент на застраховката, съгласно законодателството на държавата където участникът е установен. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка професионална отговорност, следва да се представи от всеки член на обединението, което ще извършва строителна дейност. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението или и в зависимост от разпределението на дейностите, съгласно учредителния договор.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е реализирал оборот от СМР за последните три години финансово приключени години (2010, 2011, 2012) не по-малък от 12 500 000,00 лв. (дванадесет милиона и петстотин хиляди лева) с включен ДДС или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или започнал дейност. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, обекти първа категория.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1.Участникът следва да представи: - Справка-декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка за последните 5 години, считано до датата на подаване на офертата или в зависимост от датата, на която е учреден, по образец, включително стойностите, датите и контрагентите, придружени с препоръки за добро изпълнение, отнасящи се до обектите, посочени в справка-декларацията. - Препоръките трябва да са надлежно оформени с издател и лице за контакт, телефон и адрес, от които възложителя може да получи допълнителна информация. Да са вписани стойността, датата, мястото на строителството и номер на документа за въвеждане в експлоатация, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. Да се посочат видовете дейности, които е извършил конкретния участник. Когато участникът е обединение или консорциум, изискването за изпълнени договори се отнася общо за участниците в обединението/консорциума. Информацията следва да бъде представена от онези членове в обединението или консорциума, с които участникът доказва съответствието със заложения критерий за подбор. 2.За доказване на професионалната квалификация и опита на ключовите експерти участникът следва да представи: - Справка-декларация за ключовите експерти, които ще отговарят за изпълнението на обществената поръчка. - Професионални автобиографии по образец, съдържаща и декларация за ангажираност. - Копия на дипломи и удостоверения за доказване на професионалната квалификация; - Копия на трудови/служебни книжки и др. - за доказване на общия професионален опит; - Копия на документи доказващи участието на експерта в съответния проект, референции от работодатели и/или референции от възложители и др. – за доказване на специфичния професионален опит. Важно: Участниците не трябва да представят документи за персонал извън горепосочения. Забележка: Всяка промяна в екипа, изпълняващ поръчката, която е наложителна от гледна точка на Изпълнителя, следва да бъде съгласувана и одобрена от Възложителя. 3.За доказване на това обстоятелство участникът следва да представи заверено копие на Удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните участници трябва да има наличието на съответно право, за което се представя документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранният участник притежава съответното право. Възложителят няма да сключи договор с изпълнител, който не представи регистрация в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ от съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз, или на държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Забележка: В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя или да представят документ, доказващ еквивалентното право и/или декларация, че чуждестранните лица притежават съответното право в съответствие с видовете строителни работи, които ще извършват като подизпълнители, в зависимост от вида и дела на участие на тези лица. 4.Участникът следва да представи копие на валиден сертификат, като обхвата на сертификация трябва да е аналогичен на обхвата на предмета на поръчката. При участие на обединения, които не са юридически лица, този критерий се прилага съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Участникът трябва да е изпълнил или да е участвал в изпълнението на договори за изпълнение на СМР, от които 1 (един) обект с предмет строителство и/или реконструкция на пристанищни съоръжения - вълноломи, кейове, докове, плавателни канали или сходен с обекта на поръчката и 1 (един) за изграждане на обект на ВиК мрежи от трета или по-висока категория. Посочените обекти следва да са въведени в експлоатация през последните 5 (пет) години, считано от датата, определена като краен срок за подаване на офертите или в зависимост от датата, на която е учреден. Участникът може да докаже горепосочените изисквания и с един договор, който съвместява всички изискуеми от Възложителя дейности, удостоверяващи опита в изпълнението на описаните обекти. За сходни с предмета на поръчката се считат обекти по чл.137, ал.1, т.1, б.„ж“ от ЗУТ във връзка с чл.2, ал.7 от Наредба №1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи. 2. Участникът трябва да разполага с ключови експерти, които ще използва при изпълнението на обществената поръчка, които да отговарят на следните минимални изисквания за професионална квалификация и опит, както следва: А) Ръководител СМР: - Професионална квалификация: Образование: строителен инженер по специалността ПГС, ХТС или ТС, или еквивалентна - Общ професионален опит: минимум 5 години опит в областта на строителството на инженерната инфраструктура. - Специфичен професионален опит – участие като ръководител на обект в реализацията на минимум 1 обект за геозащита и брегоукрепване по диги, скатове, брегове и др. Б) Технически ръководител: - Професионална квалификация: Образование: висше – строителен инженер по специалността ПГС, ХТС, ТС или инженер-геолог или еквивалентна - Общ професионален опит: минимум 3 години опит по специалността; - Специфичен професионален опит - участие в реализацията на минимум 1 обект, за геозащита и брегоукрепване по диги, скатове, брегове и др. В/ Експерт геодезия: - Професионална квалификация: Образование: висше по специалността инженер-геодезист или еквивалентна - Общ професионален опит: минимум 1 години опит по специалността - Специфичен професионален опит - участие в реализацията на минимум 1 обект, за геозащита и брегоукрепване по диги, скатове, брегове и др. Г/ Координатор по ЗБУТ - Професионална квалификация: Образование: в областта на строителството. Да има успешно завършен курс на обучение за координатор по ЗБУТ. - Общ професионален опит: минимум 3 години опит в областта на строителството. - Специфичен професионален опит - участие като координатор по ЗБУТ в реализацията на минимум 2 обекта, за изграждане на инженерна инфраструктура. 3. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя на основание чл.6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията трябва да отговаря на съответната група и категория, изискваща се за категорията на обекта, а именно четвърта група, първа категория. 4. Участникът трябва да е сертифицирани по стандарти ISO 9001:2008, ISO 14001:2005 или еквивалентни на тях, или други валидни документи, които доказват внедрени мерки за управление на качеството, безопасни и здравословни условия на труд и опазване на околната среда.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: оценка на техническото предложение; тежест: 40
Показател: 1.1. Работна програма ; тежест: 15
Показател: 1.2. Обяснителна записка; тежест: 20
Показател: 1.3. Опазване на околната среда но време на изпълнението на предмета на договора; тежест: 5
Показател: финансова оценка; тежест: 50
Показател: срок; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2012/S 234 - 384768 от 05.12.2012 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
08.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 7.2 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да се закупува до 10 (десет) дни преди изтичането на срока за получаване на офертите, съгласно чл.28, ал.5 от ЗОП. Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. Същата може да бъде получена в сградата на община Бургас, ул. „Александровска“ №26, всеки работен ден до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 7,20 лв с включен ДДС на касата на Община Бургас или по банкова сметка IBAN: BG 08 SOMB 9130 8424 1517 44, BIC: SOMBBGSF, код за вид плащане: 447 000 и след извършена справка в счетоводството.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
18.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Сградата на Община Бургас, ул. "Александровска" №26

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участници в процедурата или упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридическите лица с нестопанска цел. Информация за датата, часа и мястото на отваряне на ценовите предложения ще бъде публикувана на ентернет страницата на Община Бургас, преди разглеждането им.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Оперативна програма за развитие на сектор „Рибарство” (2007–2013г.), приоритетна ос 3, мярка 3.3 „Инвестиции за реконструкция и модернизация на рибарски пристанища, места за разтоварване и закрити лодкостоянки”, финансирана от Европейския фонд за рибарство (ЕФР)

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете са съкратени на основание чл.64, ал.1, 2 и 3 (намален със 7 дни, поради изпратено по електронен път обявление) от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ