Версия за печат

04160-2013-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Нов български университет, ул. "Монтевидео" № 21, За: Николай Капев, Република България 1618, София, Тел.: 02 8110204, E-mail: nkapev@nbu.bg, Факс: 02 8110234

Място/места за контакт: НБУ, ул. "Монтевидео" № 21

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nbu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nbu.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Друг: Частно висше училище

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на автоматизиран, компютърно-управляем, вълново-дисперсионен, ренгено-флуоресцентен спектрометър за прецизни качествени и количествени анализи на елементите от флуор (F) до уран (U) в твърди и пресовани прахови проби от геоложки обекти (силикатни и карбонатни скали, различни минерали и др.) по проект „Изследвания върху тесели на късноантични подови интериорни мозайки (края на III – VI в.) по българските земи“, финансиран от Фонд „Научи изследвания“ по договор № ДФНИ-К01/0007 от 27.11.2012 г.“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Местоизпълнението на доставките е франко адреса на Възложителя: гр. София - 1618, ул. „Монтевидео“ № 21, кв. Овча купел, Корпус 1 на Нов български университет, 3 етаж, офис 310Б, Департамент „Природни науки“. Изпълнителят е длъжен да инсталира доставената апаратурата.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Процедурата има за цел възлагане на обществена поръчка за доставка на автоматизиран, компютърно-управляем, вълново-дисперсионен, ренгено-флуоресцентен спектрометър за прецизни качествени и количествени анализи на елементите от флуор (F) до уран (U) в твърди и пресовани прахови проби от геоложки обекти (силикатни и карбонатни скали, различни минерали и др.) по проект „Изследвания върху тесели на късноантични подови интериорни мозайки (края на III – VI в.) по българските земи“, финансиран от Фонд „Научи изследвания“ по договор № ДФНИ-К01/0007 от 27.11.2012 г.“

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000, 38000000, 38400000, 38433000, 38500000, 38540000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Лабораторно, оптично и прецизно оборудване (без стъклени изделия)
Уреди за контрол на физически характеристики
Спектрометри
Уреди за контрол и изпитания
Машини и уреди за изпитвания и измерване

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Апаратурата следва да отговаря на следните изисквания: • да разполага с необходимите защитни устройства и системи (сертифицирани в съответствие с международните стандарти), гарантиращи безопасна експлоатация на всичките му компоненти (източник на лъчение, електрическа част и електроника); • да е адаптирана за работа с твърди (полирани повърхности и стопилки) и пресовани прахови проби; • да е окомплектована с необходимите компоненти, осигуряващи получаване на прецизни качествени и количествени анализи за елементите от флуор (9 F) до уран (92 U), с акцент върху натрий (11 Na), магнезий (12 Mg), алуминий (13 Аl), силиций (14 Si), фосфор (15 Р), калий (19 К), калций (20 Са), титан (22 Ti), манган (25 Мn) и желязо (26 Fe), в концентрации от ррm до 100%. Задължително изискване е някои от елементите с високи концентрации (>10%) в скалите (напр. Si и Са) да се анализират с много висока точност (относителна грешка 0.1%); • да е съобразена с параметрите на ел. мрежа в България - 230V, 50 Hz и да е съвместим с последно поколение PC.

Прогнозна стойност без ДДС
103000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

45


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие. Гаранцията за участие е в размер на 1000.00 лв. (хиляда лева), като участникът избира сам формата на гаранцията за участие измежду следните възможности: 1.1. Парична сума, внесена по следната сметка на Нов български университет: ОББ, BIC UBBSBGSF, IBAN BG44UBBS78271010551907, като в нареждането за плащане следва да бъде записано: „Доставка на автоматизиран, компютърно-управляем, вълново-дисперсионен, ренгено-флуоресцентен спектрометър за прецизни качествени и количествени анализи на елементите от флуор (F) до уран (U) в твърди и пресовани прахови проби от геоложки обекти (силикатни и карбонатни скали, различни минерали и др.) по проект „Изследвания върху тесели на късноантични подови интериорни мозайки (края на III – VI в.) по българските земи“, финансиран от Фонд „Научи изследвания“ по договор № ДФНИ-К01/0007 от 27.11.12 г.“ 1.2. Банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Нов български университет, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на валидност на офертата. Банковата гаранция за участие следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български. 2. Гаранция за изпълнение. При сключване на договор за обществена поръчка определеният за изпълнител участник в процедурата представя гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията за изпълнение, измежду следните възможности: 2.1. Парична сума, внесена по следната сметка на Нов български университет: ОББ, BIC UBBSBGSF, IBAN BG44UBBS78271010551907 2.2. Банкова гаранция – безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Нов български университет, със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока на изпълнение на доставката. Банковата гаранция за изпълнение следва да бъде представена в оригинал, като в случай че е издадена на чужд език, оригиналът трябва да бъде представен заедно с превод на български.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Цената на договорената доставка включва и конфигурирането, тестването и пускането в действие на Апаратурата, включително обучението на двама представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за функционалните възможности и работата с Апаратурата. В цената на договорената доставка се включват всички разходи на Изпълнителя по транспорт и всички такси до краен получател. Цената се заплаща от Възложителя в срок до 15 (петнадесет) календарни дни от подписването на протокол и след получаване на издадена оригинална данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: I. Всяка оферта трябва да се представи в запечатан плик, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика. Върху запечатания плик с офертата участникът посочва адрес за кореспонденция, телефон и актуален факс и електронен адрес, както следва: Наименование, адрес, телефон и факс и електронен адрес на участника. Следното означение: „За участие в открита процедура за сключване на договор с предмет: „Доставка на автоматизиран, компютърно-управляем, вълново-дисперсионен, ренгено-флуоресцентен спектрометър за прецизни качествени и количествени анализи на елементите от флуор (F) до уран (U) в твърди и пресовани прахови проби от геоложки обекти (силикатни и карбонатни скали, различни минерали и др.) по проект „Изследвания върху тесели на късноантични подови интериорни мозайки (края на III – VI в.) по българските земи“, финансиран от Фонд „Научи изследвания“ по договор № ДФНИ-К01/0007 от 27.11.2012 г.“ II. Пликът с офертата следва да съдържа три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: 1. плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 1.1. Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият, а ако е физическо лице – копие от документ за самоличност; 1.2. Оферта, попълнена съгласно Образец № 1, приложен към утвърдената документация; 1.3. Документ за гаранция за участие; 1.4. удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, в случай че участникът подлежи на регистрация в този регистър на основание чл. 3 от Закона за регистър БУЛСТАТ /не се отнася за неперсонифицираните обединения, а за членовете им, когато те подлежат на вписване в регистъра/; 1.5. удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за новоучредените обединения/; 1.6. доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в обявлението; 1.7. доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в обявлението; 1.8. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т. 1, букви от "а" до "д" вкл., т.2 и т. 3 от ЗОП; 1.9. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП, като се отстранява от процедурата участник, по отношение на който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП; 1.10. декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП; 1.11. декларация за приемане на условията в проекта на договор; 1.12. документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 1.13. списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 1.14. декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС. 2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”, в който се поставят документите, свързани с изпълнението на поръчката, а именно: 2.1. документ, попълнен в съответствие с образеца към документацията – Предложение за изпълнение на поръчката (Техническа оферта); 2.2. попълнена таблица, съответстваща на техническата спецификация на доставките, с конкретни описания на предлаганата техника.; 3. плик № 3 с надпис „Предлагана цена” следва да съдържа попълнена Ценова оферта съгласно образец № 3, приложен към документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Информация – справка за оборота на участника, който се отнася до предмета на поръчката за последните три години (2010, 2011 и 2012), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, попълнена съгласно образец, приложен към документацията. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за икономически и финансови възможности се представят само за членовете на обединението, чрез които то доказва това съответствие.
Минимални изисквания: 1. Всеки участник трябва за последните три календарни години (2010, 2011 и 2012) да е реализирал оборот, който се отнася до предмета на поръчката, в размер не по-малко от 100 000 (сто хиляди) лева без ДДС. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критерия за подбор по т. 1 се прилага към обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи техническите му възможности и квалификация: 1. Справка относно сервизната база на територията на гр. София, с която участникът разполага, за извършване на гаранционното обслужване на доставената техника, съдържащ адрес, телефони и лица за контакт в сервизната база, придружена с доказателства за наличието й и за обвързаността й с участника. 2. Доказателства за наличие на базата, които могат да включват: договор за наем; акт за собственост на имота, в който е разположен сервиза; договор за гаранционно обслужване, сключен между участника и съответния сервизни (в случаите, в които сервизът не е собственост на участника) и други подобни документи. 3. В случаите, в които сервизната база не е собственост на участника, към документите следва да бъде представена и декларация по приложен към документацията образец, подписана от представляващия дружеството – собственик на сервиза, в която се декларира, че ще извършва гаранционното обслужване на доставената от участника техника. 4. Когато участник в процедурата е обединение, документите за доказване съответствието с минималните изисквания за технически възможности и квалификация се представят само за членовете на обединението, чрез които то доказва това съответствие.
Минимални изисквания: 1. Участниците в процедурата трябва да разполагат със сервизна база на територията на гр. София, за извършване на гаранционното обслужване на доставената техника. Сервизната база може да е собствена, наета или ползвана на друго правно основание, като не е задължително да е собственост на участника, но е необходимо да бъде обвързана с ангажимент за гаранционно обслужване на доставената от него техника. 2. Когато участник в процедурата е обединение /сдружение/, критерия за подбор по т. 1 се прилага към обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: технически критерии; тежест: 75
Показател: ценови критерии; тежест: 25

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
14.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
24.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 25.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

НБУ, ул. "Монтевидео" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възложителят предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на профила на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На обжалване по реда на чл. 120 и следващите от ЗОП подлежи всяко решение на възложителя, взето в откритата процедура за обществена поръчка, като жалби се подават пред Комисията за защита на конкуренцията. Сроковете за подаване на жалби срещу решението за откриване на открита процедура са регламентирани в чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ