Версия за печат

00028-2013-0020

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 831661388

Министерство на регионалното развитие, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19, За: Лилия Спасова, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405413, E-mail: LSpasova@mrrb.government.bg, Факс: 02 9405413

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.mrrb.government.bg.

Адрес на профила на купувача: www.mrrb.government.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Друг: Регионално развитие

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Изготвяне на инвестиционен проект за укрепване на коритото на р. Русенски Лом в участъка от км 0+000 до ж.п. моста на река Русенски Лом – компонент “Защита от наводнения от река Русенски Лом, гр. Русе”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27 (27 - Други услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Р. България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Целта на процедурата е да се избере проектант за проектиране във фаза идеен и работен проект и всички свързани дейности, включително теренни проучвания, съгласуване с отговорните институции, отразяване на необходимите корекциите, изготвяне на ПУП-ПР и авторски надзор за инвестиционно намерение „Защита от наводнения от река Русенски Лом, гр. Русе" по Програма „Техническа инфраструктура 2010-2013 България". Основни дейности, свързани с изпълнението на предмета на поръчката Дейност 1.ПРОЕКТИРАНЕ ПЪРВА ФАЗА; Етап 1 - Проучвателни работи - Техническа инспекция и оценка на състоянието на речното корито, всички подземни и надземни комуникации на техническата инфраструктура, съществуващи съоръжения и мостове в проектния участък за установяване на необходимостта от укрепването им както и условията за интегрирането им в новия проект; Преглед на съществуващата проектна документация за обекта; Етап 2 - Изработване на идеен проект за биологично укрепване на р. Русенски Лом в два варианта на база приложената съществуваща проектна документация за обекта и всички изисквания на Техническото задание; Етап 3 - Изготвяне на Проект за устройствен план- план за регулация /ПУП- ПР/ на проектния участък от р.Русенски Лом въз основа на одобрения вариант на идейния проект и Техническо задание, одобрено с Решение № 421 на Общински съвет - Русе /прието с Протокол №19/27.12.2012г./, с което се разрешава и възлагане изработването на ПУП - ПР. Дейност 2. - ПРОЕКТИРАНЕ ВТОРА ФАЗА - Изработване на работен проект за издаване на Разрешение за строеж, включително работни чертежи и детайли, за реализация на проекта за укрепване на коритото на р.Русенски Лом в участъка от км.0+000 до жп моста над р. Русенски Лом, вкл. ремонт и укрепване на засегнати съоръжения и инфраструктура. Дейност 3 - АВТОРСКИ НАДЗОР - Авторски надзор ще бъде възложен със започването на строителните работи в съответствие с изискванията на ЗУТ , чл. 162, ал. 2 и подзаконовата нормативна уредба и ще приключи с подписване на констативен акт съгласно ЗУТ, чл. 176, ал. 1 и Наредба № 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството чл. 7, ал. 3, т.15 и т. 16.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71322000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране на строителни съоръжения

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Крайните продукти ще се предоставят в 4 (четири) оригинала на хартиен и 3 (три) екземпляра на електронен носител (CD) в посочените формати и език съгласно изискванията на Техническата спецификация. Изпълнението на Дейност 1, Етап 1 и Етап 2 приключва с избор на вариант на идейния проект съгласно чл. 141,ал.9 от ЗУТ. Дейност 1, Етап 3 се счита за изпълнена с издаване на Решение на Общински съвет гр.Русе за одобряване и влизане в сила на ПУП-ПР съгласно чл. 132 от ЗУТ . Дейност 2 се счита за изпълнена при издаване на Разрешение за строеж съгласно чл. 148, ал.4 от ЗУТ. Дейност 3 се счита за изпълнена при одобряването от Възложителя на Окончателен доклад за извършената дейност по тази обществена поръчка.

Стойност, без да се включва ДДС
290000 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите се представят в една от следните форми: • депозит на парична сума; • банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът, респективно определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе в касата на МРРБ или по банков път по IBAN BG 24 BNBG 9661 3300 1663 01 BNBGBGSD. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за участие е в размер на 2900,00 (две хиляди и деветстотин) лева. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Ако Участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на Банкова гаранция (за участие в процедурата, респ. за изпълнение на поръчката). Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от представляващия търговското дружество на Възложителя. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на оферта на участника. Валидността на гаранцията за изпълнение следва да бъде не по-малко от 15 дни след изтичане срока на договора. Участниците могат да представят и банкова гаранция по образец на обслужващата ги банка, стига тя да съдържа цялата необходима информация. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на Изпълнителя. Разходите по евентуалното им усвояване - за сметка на Възложителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранциите така, че размерът на гаранцията да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащанията ще се извършват както следва: 1. 70% от стойността на договорената сума за изготвяне на идеен проект - след изготвяне на проектните проучвания и два варианта на идеен проект. 2. 30% от стойността на договорената сума по т.1 - след избор на вариант на идейния проект съгласно чл. 141, ал.9 от ЗУТ. 3. 90% от стойността на договорената сума за изготвяне на ПУП - след изпълнение на всички действия съгласно чл.128 от ЗУТ. 4. 10% от стойността на договорената сума за изготвяне на ПУП - след издаване на Решение на Общински съвет гр.Русе за одобряване и влизане в сила на ПУП-ПРЗ съгласно чл.132 от ЗУТ. 5. 100% от стойността на договорената сума за изготвяне на работен проект - след издаване на Разрешение за строеж съгласно чл. 148, ал.4 от ЗУТ. 6. 80% от договорената сумаза авторски надзор - на периоди от шест месеца след одобряване на искане за плащане. 7. 20% от стойността на договорената сума за авторски надзор - окончателно балансово плащане - след одобряване на Окончателен доклад за извършената дейност по тази обществена поръчка. Окончателният доклад ще бъде одобрен след подписване на Протокол обр.16 съгласно Наредба №3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Когато участникът е обединение на физически и/или юридически лица не се изисква създаване на юридическо лице при подаване на оферта за участие в процедурата. Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице;Договор или споразумение за учредяване на обединението (оригинал или нотариално заверено копие), когато участникът е обединение, което не е юридическо лице. В този случай документите по чл.56, ал.1, т.1 и т.6 се представят от всяко физическо или юрид. лице, включено в обединението. При участници обединения следва да се представи документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия. Когато участникът в процедура е чуждестранно юридическо лице или техни обединения - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Документът се представя и в официален превод;Когато не е представен единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние - заверено копие, издадено не повече от 2 месеца преди датата на отваряне на офертите. 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.1 от "а до д" и ал. 2, т.2а - първо предложение и т.5 от ЗОП; 3.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1, т.2, т.3 и ал. 2, т.1 , т.3 и т.4 от ЗОП; 4.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП ; 5.Декларация за приемане условията в проекта на договора;6.Документ за внесена гаранция за участие. 7. Декларация по чл.56, ал.1, т.8 от ЗОП; 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител. 9. Декларация за независимост на консултанта;10. Декларация задължения. След представяне на допълнителни документи по чл. 68, ал.8 и9 отЗОП и прегледа им, от участие в процедурата се отстранява участник, който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 от ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл. 47,ал.1, т.1,т.2 и т.3 и ал.2, т. 2а, т.3,т.4 и т.5 (има задължения по смисъла на чл. 162, ал.2, т.1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към общината, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако не е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или парични задължения, свързани с плащането на вноски за социално осигуряване или на данъци съгласно правните норми на държавата, в която участникът е установен;е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл.313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки, който има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребинанащи чужденци през последните до 5 години) и ал. 5 от ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварителните условия на възложителя; който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; за когото е установено по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1.) Копие от валидна застрахователна полица в съответствие с изискванията на ЗУТ , чл. 171 и чл.171а и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1. Валидна застрахователна полица в съответствие с изискванията на ЗУТ , чл. 171 и чл.171а и Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1. Списък на основните договори за услуги сходни с предмета на настоящата поръчка, изпълнени през последните 3 години - по Образец № 10 от документацията за участие в процедурата, считано до крайния срок за подаване на офертите. *Под услуги, сходни с предмета на поръчката се считат: 1.1. изготвяне на проекти за корекция на река с биологично брегоукрепване в съответствие с изискванията на Рамковата Директива за водите 2000/60; 1.2. изпълнени и завършени процедури по ПУП – ПР съгласно изискванията на чл.128 от ЗУТ; 1.3. изработени проекти за Моделиране на открити водни потоци одобрени от Възложителя на съответния проект. За доказване на техническите възможности, участникът следва да представи препоръки от предишни възложители с указване на вида и на обема на извършените дейности, дата и място на изпълнението, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2. Списък на екип от експерти, ангажирани за изпълнение на поръчката - попълва се, подписва се и се подпечатва по приложения към настоящата документация Образец № 13. За доказване на квалификация и опит участникът следва да представи заверени копия на: • дипломи за завършено висше образование и документи за придобита допълнителна квалификация; удостоверения за пълна проектантска правоспособност за 2013 г.; •сертификати, лицензи, свидетелства и др. документи, удостоверяващи професионалната квалификация.• сертификати, трудови и/или служебни книжки, референции или еквивалентни документи за доказване на трудови/служебни/ отношения. • за всеки член от екипа се представя професионална автобиография по Образец № 14 от документацията за участие в процедурата и списък на изпълнени разработки или проекти в областта на предмета на поръчката, в изработването на които е участвал. Списъкът следва да е придружени от копия на референции.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът следва да докаже опит в изпълнение на най-малко 2/два/ договора за изготвяне на инвестиционни проекти за корекция на река с биологично брегоукрепване в съответствие с изискванията на Рамковата Директива за водите 2000/60, одобрени съгласно ЗУТ чл. 141 и/или чл.142, най-малко два договора за изпълнена и завършена процедура по ПУП – ПР съгласно изискванията на чл.128 от ЗУТ и най-малко два проекта за Моделиране на открити водни потоци одобрени от Възложителя на съответния проект през последните 3 (три) години, считано до крайния срок за подаване на офертите. * С един проект може да се докаже повече от едно от минималните изисквания посочени в т.1. 2. При изпълнението на дейностите и постигането на резултатите Участникът следва да формира постоянен екип от експерти, както и при необходимост, да привлече други експерти със специфичен опит в областите на разработката.Постоянният екип трябва да включва минимум ръководител на екипа и осем ключови експерти. Изискванията към квалификацията: Ръководител на екипа – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:• Магистърска степен строителен инженер /хидростроителство/ или еквивалент;•Минимум 10 години опит в проектиране и/или строителрство на ХТС обекти; •Минимум 2 години опит като ръководител на екип; •Минимум 4 години опит по проекти за защита от наводнения и/или укрепване на коритото на реки с прилагане на биологични методи или изпълнени два проекта за защита от наводнения и/или укрепване на коритото на реки с прилагане на биологич. методи. Експерт геолог/хидрогеолог – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: • Магистърска степен инженер-геолог със специалност инженерна геология или еквивалент;•Минимум 4 години опит в изпълнение на геоложки и хидрогеоложки проучвания свързани със строителство на хидротехн. обекти или разработени два проекта за геоложки и хидрогеоложки проучвания свързани със строителство на хидротехнически обекти. Експерт геодезист – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва: •Магистърска степен инженер-геодезист или земеустроител или еквивалент;•Минимум 4 години опит в изпълнение на геодезичски проучвания свързани със строителство на хидротехнически обекти или изпълнени два проекта за геодезичски проучвания свързани със строителство на хидротехнически обекти. Експерт хидролог – следва да има квалификация, общ и специф. професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:•Магистърска степен строителен инженер /хидростроителство/ или еквивалент;•Минимум 4 години опит в хидроложки проучвания или изработени поне два проекта в областта на хидростроителството.Експерт проектиране и строителство на хидротехнически обекти – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:•Магистърска степен строителен инженер /хидостроителство/ или еквивалент;•Минимум 10 години опит в проектиране и/или строителство на хидротехн. обекти;• Минимум 4 години опит в проектиране на хидротехнически обекти или разработени два проекта в областта на хидротехническото строителство. Експерт еколог – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:•Магистърска степен специалност екология или строителен инженер /хидостроителство/ или еквив.; •Минимум 4 години опит в оценка на въздействието от инвестиционни намерения върху околната среда, опит в обществени консултации и обсъждания по теми за градска и околна среда или изотвени поне два проекта свързани с оценка на въздействието върху околната среда.Експерт инженер- конструктор– следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:• Маг. степен строителен инженер със специалност ПГС/ССС; виж продължение - VI.3

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Проектанти по определените специалности с пълна проектанска правоспособност съгласно ЗУТ.

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на концепция за изпълнението на предмета на поръчката, включват се два подпоказателя: Методология за изпълнение на предмета на поръчката с тежест Тт 0,5 и Работен план-график с тежест в Тт - 0,5 ; тежест: 60
Показател: Оценка на Ценово предложение; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган/възложителя

09-13-051

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
11.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г.  Час: 11:00
Място

МРРБ, ул. "Св.Св. Кирил и Методий" № 17-19

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Сроковете в процедурата са намалени на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП със 7 дни, тъй като обявлението е изпратено по електронен път и с още 5 дни, защото документацията по настоящата поръчка е публикувана на електронната страница на Възложителя: www.mrrb.government.bg. Продължение от III2.3. • Минимум 4 години опит в проектиране на конструкции отнасящи се до строителство на хидротехнически обекти или разработени поне два проекта по част конструктивна в областта на хидротехническото строителство. Експерт инженер - озеленяване или рекултивация – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:• Магистърска степен инженер по озеленяване или еквивалент; • Минимум 4 години опит в проектиране на проекти възстановяване на нарушени терени, озеленяване, защита от наводнения и/или укрепване на коритото на реки с прилагане на биологични методи или разработени поне два проекта в горепосочената област. Експерт инженер- Пътно строителство – следва да има квалификация, общ и специфичен професионален опит, свързан с предмета на поръчката, както следва:• Магистърска степен строителен инженер, специалност: Пътно строителство или еквивалент; • Минимум 4 години опит по специалността или разработени поне два проекта в областта на пътното строителство. *Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако не отговаря на някое от горните изисквания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП жалба може да се подава срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП, като срокът за обжалване тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл.27а, ал.3 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Дирекция "Правна", ул. "Св.Св. Кирил и Методий" №17-19, Р.България 1202, София, Тел.: 02 9405562, Факс: 02 9872517

Интернет адрес/и:

URL: www.mrrb.government.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ