Версия за печат

00954-2013-0006

BG-Златарица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22, За: Албена Ценкова Конакчиева - Директор на дирекция "Специализирана администрация", Република България 5090, Златарица, Тел.: 0615 35420, Факс: 0615 35478

Място/места за контакт: Община Златарица

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за поетапно изпълнение на СМР за обект: Изграждане на канализационна мрежа на улици "Албена" и "Христо Ботев", "Иван Вазов", "Кирил и Методий", "Минко Радославов", "Мир","Никола Драганов", "Пенчо Вакъвчиев", "Чайковски", "Славянска" в гр. Златарица".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: гр. Златарица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Избор на изпълнител за поетапно изпълнение на СМР за обект: Изграждане на канализационна мрежа на улици "Албена" и "Христо Ботев", "Иван Вазов", "Кирил и Методий", "Минко Радославов", "Мир","Никола Драганов", "Пенчо Вакъвчиев", "Чайковски", "Славянска" в гр. Златарица. Подробно описание се съдържа в техническите спецификации и техническия проект от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45332000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на водоснабдителни и канализационни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Количествената сметка е посочена в техническите спецификации и техническия проект, част от документацията.

Прогнозна стойност без ДДС
989325.52 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.11.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение. Размерът на гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП е в размер на 9800,00 (девет хиляди и осемстотин) лева без ДДС. Гаранцията за участие се представя в една от следните форми: a) Банкова гаранция за участие, в която изрично е посочен нейният предмет. Срокът на валидност на банковата гаранция трябва да е не по-малко от 15 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. б) Документ (оригинал или заверено от участника копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за участие, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Възложителят освобождава гаранциите за участие съгласно чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие в процедурата в случаите на чл. 61, ал. 1 от ЗОП, респ. да я усвои в случаите по чл. 61, ал. 2, т. 1 и т. 2 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение на договора се определя в размер на 1% (едно на сто) от стойността на договора за обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се представя в една от следните форми: а) Банкова гаранция за изпълнение, в която изрично е посочен предмета на обществената поръчка. Срокът на валидност на гаранцията за изпълнение е крайния срок на договора. б) Документ (оригинал или заверено от изпълнителя копие), удостоверяващ паричен превод по банков път на гаранцията за изпълнение на договора, в който изрично е посочен предмета на обществената поръчка, внесена по следната сметка на Възложителя: IBAN: BG68 CECB 9790 3359 4730 00, BIC - CECBBGSF, Банка ЦКБ – АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица Гаранцията за изпълнение се освобождава в срок до 30 (тридесет) работни дни след приключване на срока на договора. Гаранцията за изпълнение на договора може да бъде задържана и след определения срок, ако възникне спор между страните, който е внесен за решаване от компетентен съд. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е частично осигурено от бюджета на Община Златарица чрез собствени финансови средства и от целеви капиталови разходи от Държавния бюджет за съответната година. Финансирането ще се осигурява поетапно през 2013 г., 2014 г. и 2015 г. При осигуряване на финансиране, Възложителят с възлагателно писмо възлага на Изпълнителя изпълнението на конкретна улица от настоящия договор. Поредността за възлагане изпълнението на работите по улиците се определя от наличните осигурени финансови средства. Изпълнителят на своя отговорност и на свой риск може да изпълни целия предмет на договора, като разплащането ще става при осигуряване на средства, но не по късно от 20 декември 2015 година. Авансовото плащане е в размер от 30 % за всеки етап от изпълнение на договора, дължимо в срок до 7 (седем) работни дни след подписване на протокол за предаване на строителна площадка. Окончателното плащане за всеки етап, което е в размер на 70 % се извършва в срок до 60 (шестдесет) календарни дни след подписване на протокол за приемане на действително извършените СМР и издаване на оригинална фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за Изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и / или юридически лица, договорът за обществена поръчка се сключва след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ / ЕИК на създаденото обединение.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Участник в откритата процедура може да бъде физическо лице или юридическо лице. Участници в процедурата могат да бъдат лица, за които не са налице условията по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, както и други подробно посочени по вид и съдържание в Указанията за подготовка на офертата.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: І. Плик № 1 "Документи за подбор": 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, в оригинал, подписан и подпечатан от участника; 2. Оферта за участие в открита процедура по ЗОП, изготвена в съответствие с Образец № 1 към документацията за участие; 3. Административни сведения за участника - Образец № 4; 4. Заверено копие на документ за регистрация или документ / декларация, съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 5. При участници обединения - споразумение, подписано от всички членове на обединението, като задължително се посочва лицето, което има право да извършва действия от името и за сметка на обединението. Представя се нотариално заверено копие на споразумението; 6. Копие на документ за регистрация по ЗДДС, ако е приложимо; 7. Документ за внесена Гаранция за участие (съгласно избрания от участника начин); 8. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" - "д" и ал. 2, т. 2, т. 2а и т. 5 от Закона за обществените поръчки, изготвена/и по Образец № 5; 9. Декларация/и за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2, т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 3 и т. 4 от Закона за обществените поръчки, изготвена/и по Образец № 6; 10. Декларация/ии за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от Закона за обществените поръчки, изготвена/и по Образец № 7; 11. Информация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП, изготвена по образец № 8 от документацията за участие; 12. Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката, изготвена по Образец № 9 (ако е приложимо); 13. Декларация от участникът, че приема да отговаря за действията на подизпълнителя, като за свои действия -Образец № 10; 14. Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от ЗОП - по Образец № 11 към документацията за участие в процедурата; 15. Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника, съгласно ІІІ.2.2. от настоящото обявление; 16. Доказателства за технически възможности и /или квалификация на участника, съгласно ІІІ.2.3. от настоящото обявление; 17. Декларация за запознаване с документацията за участие и за липса на възражения - по Образец № 16; 18. Декларация за приемане на условията в проекта на договор, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 12 от ЗОП - по Образец № 17 към документацията за участие в процедурата; 19. Декларация за запознаване с место строежа - Образец № 18; 20. Документ за закупена документация за участие - заверено копие от участника; 21. Изрично нотариално заверено пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) относно лицето / лицата, подписали офертата, в случай, че същата не е подписана от законния представител на участника; ІІ. Плик № 2 надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" съдържа Техническо предложение за изпълнение на обществена поръчка по чл. 56, ал.1, т. 7 от ЗОП, изготвено съгласно Образец № 2 към документацията за участие в обществената поръчка; ІІІ. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена" съдържа Финансово предложение /Предлагана цена/ на участника за изпълнение на обществена поръчка по чл. 56, ал. 1, т. 10 от ЗОП - Образец № 3, остойностена количествена сметка - Образец № 3А от документацията за участие в процедурата и пълен набор анализи на единичните цени, съответстващ на позициите в количествената сметка.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 50 от ЗОП: 1. Информация за общия оборот и за оборота от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, изготвена по Образец № 12 от документацията за участие в процедурата. 2. Заверено копие на валидна застраховка за професионална отговорност. В случай, че застраховката е със срок изтичащ преди крайния срок за изпълнение на договора участникът представя декларация в свободен текст, че ще сключи застрахователен договор за професионална отговорност, за целия срок на договора. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 и чл. 171а от ЗУТ. За участник, установен / регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника. Когато участник предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва да има сумарен минимален оборот за последните три години от строителство на обекти, сходни с предмета на поръчката в размер не по-малък от 2 000 000 (два милиона) лева без ДДС. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност за строителство, с минимален праг, отговарящ на групата и категорията на предмета на поръчката, а именно строежи от ІV група от първа до трета категория, която застраховка следва да покрива вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. Когато участник предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Съгласно чл. 51 от ЗОП: 1. Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 5 (пет) години - по Образец № 13 от документацията, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти. 2. Списък на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - Образец № 14. Участниците доказват наличната техника със заверени копия на регистрационни талони или с други документи, удостоверяващи собствеността или с окончателни договори за наем или с други подходящи документи (фактури за закупуване, инвентарен опис, договори за лизинг и др., от което е видно съответствието с минималните изисквания). 3. Списък на лицата на разположение на участника за изпълнение на работите, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството - Образец № 15 от документацията за участие в процедурата, придружен с документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионалният опит на лицата по списъка. 4. Копие от документ за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи ІV група от първа до трета категория, а за чуждестранни участници - съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, вписването в съответния регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите за които е издадено или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно чл. 49 от ЗОП. 5. Сертификат за въведена система за управление на качеството в строителството ISO 9001:2008 или еквивалентен с обхват изграждане на хидротехнически съоръжения. 6. Сертификат за въведена интегрирана система за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентен с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция на ВиК мрежа и/или съоръжения. 7. Сертификат за въведена интегрирана система за управление на условията на труд ONSAS 18001:2007 или еквивалентен с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция на ВиК мрежа и/или съоръжения. Когато участник предвижда участие на подизпълнители горепосочените документи се представят за всеки от тях. В случай, че участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, горепосочените документи се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да има изпълнени минимум 3 (три) договора за строителство, аналогични с предмета на поръчката, за която участва за последните пет години, а именно изграждане или рехабилитация на водопроводна или канализационна мрежа. 2. Участникът трябва да разполага минимум със следната техника: Машина за хоризонтално сондиране до ф 460 мм - 1 бр.; Машина за хоризонтален сондаж до ф 150 мм - 1 бр.; Багер с обем на кофата над 1 м3 - 2 бр.; Комбиниран багер - 2 бр.; Товарачна машина - 1 бр.; Валяк - 2 бр.; Асфалторез - 2 бр.; Самосвали (минимум 10 тона) - 4 бр.; Вибротрамбовка - 2 бр. 3. Участникът трябва да разполага минимум със следния квалифициран персонал за изпълнение на поръчката: 3.1. Ръководител екип - строителен инженер "магистър" ВиК, ХМС или ХТС със стаж по специалността минимум 10 (десет) години; 3.2. Технически ръководител на строежа - да отговаря на условията по чл. 163 "а" от ЗУТ и да има минимум 5 (пет) години трудов стаж като технически ръководител; 3.3. Специалист контрол на качеството, с техническа специалност и притежаващ валидно удостоверение или еквивалентен документ за чуждестранни участници; 3.4. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд, с техническа специалност, преминал квалификационен курс по безопасни условия на труд при извършване на СМР, притежаващ валидно удостоверение или еквивалентен документ за чуждестранни участници. 4. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи ІV група от първа до трета категория или еквивалентен документ за чуждестранни участници. 5. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството в строителството или еквивалентен документ за чуждестранни участници. 6. Участникът да има внедрена интегрирана система за управление на околната среда съгласно стандарта ISO 14001:2004 или еквивалентен документ за чуждестранни участници с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция на ВиК мрежа и/или съоръжения. 7. Участникът да е сертифициран по ONSAS 18001:2007 за внедрена интегрирана система за управление на условията на труд или еквивалентен за чуждестранни участници с обхват на сертификация - строителство и/или реконструкция на ВиК мрежа и/или съоръжения. Когато участник предвижда участие на подизпълнители изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. В случаите, когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания се отнасят за обединението като цяло.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена за изпълнение на поръчката; тежест: 60
Показател: Размер на предложената от Участника неустойка при лошо или частично изпълнение на СМР; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 250 BGN
Условия и начин на плащане

Заплащането и получаването на документацията за участие в откритата процедура се извършва в Информационния център на Община Златарица срещу платена сума в размер на 250,00 (двеста и петдесет) лева без включен ДДС. Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, меню "Обществени поръчки". Документация може да се получи по пощата след представяне на документ за закупена документация по сметка: IBAN: BG81CECB9790 8459 473000, BIC: CECBBGSF, КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ 447000, ЦКБ - АД, клон гр. Велико Търново, офис гр. Златарица.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
До дата

30.11.2015 г. 

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.07.2013 г.  Час: 11:00
Място

Заседателна зала на Община Златарица, етаж трети, гр. Златарица, ул. Стефан Попстоянов № 22.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При извършване на действията на комисията по чл. 68, ал. 4 и ал. 5 от ЗОП, както и при отваряне на ценовите оферти по чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридически лица с нестопанска цел и на средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие в откритата процедура е предоставен на електронната страница на Община Златарица - www.zlataritsa.net, меню "Обществени поръчки".

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ