Версия за печат

BG-Белене, обл. Плевен: Строителство

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРЕДВАРИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000413579

Община Белене, ул. "България" №: 35, За: Момчил Спасов-ВрИД Кмет на община Белене; Инж. Христина Иванова-Мънева началник отдел „УТ и ОС” в Община Белене, Република България 5930, Белене, обл. Плевен, Тел.: 0658 31031; 0658 31036, E-mail: obshtinabl@abv.bg, obshtinabl@gmail.com, Факс: 0658 31062

Място/места за контакт: обл. Плевен, общ. Белене, ул. "България" №: 35

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://obshtina.belene.net/_index.php.

Адрес на профила на купувача: http://obshtina.belene.net/pp.htm.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на изпълнител на строително-монтажни работи по „Частично изграждане на канализационна мрежа и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на град Белене” с финансиране по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013

II.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството

Строителство

Основна площадка или място на изпълнение на строителството

Територията на изпълнение на проекта е град Белене, община Белене, област Плевен.

код NUTS

BG314

II.3) Настоящото обявление обхваща сключването на рамково споразумение

НЕ

II.4) Кратко описание на същността и обема на строителството

Избор на изпълнител на СМР по „Частично изграждане на канализационна мрежа и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа на гр. Белене” с финансиране по ОПОС 2007-2013.Дейностите, предвидени за изпълнение в рамките на инвест. проект вкл.: I. Частично изграждане на смесена канализация по улици в гр. Белене, по които такава не е изградена. В проекта изцяло се запазва изградената канализационна мрежа, конкретизира се проектната „смесената” канализационна система в по-крайните части на селището. Ще се използват всички построени канализационни профили. Водите от съществуващата и новопредвидената за изграждане селищна канализация се предвижда да бъдат отведени към новопредвидена за изграждане ГПСОВ, разположена в североизточната част на гр. Белене в м. „Сред полето”. Приемник на пречистените води е р. Дунав.Обектите от канализационната мрежа, които следва да се изградят са: •главен колектор IV, включително и част вертикална планировка и пътна - колектор ІV •профили по опис. •пресичане на колектор ІV с ЖП линия Ореш - Белене. •част пътна възстановяване на улична настилка върху канализация и общи участъци канал и водопровод. II. Рехабилитацията на 18 445 метра от съществуващата водопроводна мрежа на гр. Белене. Инвестиционното намерение обхваща тази част от водоснабдителната мрежа на гр. Белене, която е определена като най-приоритетна за града и която съвпада с трасетата на предвидената за изграждане канализация по проекта. Ще се рехабилитират 1 042 бр. сградни водопроводни отклонения с дължина от 8 336 м. Обектите от водоснабдителната мрежа, които предстоят да се рехабилитират са: •главен клон I •главен клон IІ •главен клон IІІ •главен клон ІV • главен клон V •главен клон VІ •тласкател от помпена станция до кула резервоар 500м3 •разпределителна мрежа •част пътна-възстановяване на улична настилка върху рехабилитиран водопровод. ВАЖНО ! Участникът следва да изпълни строително-монтажните работи по инвестиционния проект при съобразяване с наличните работни проекти и техническите спецфиикации към документацията за участие. Изпълнителят следва да осигурява публичност и информираност в съответствие с насоките за това публикувани на адрес http://ope.moew.government.bg/files/useruploads/files/Beneficiary/Info_Publicity/Nasoki_Info-Publ_2011.pdf /, съгласно комуникационният план на ОПОС 2007-2013 г., одобрен от ЕК на 7 май 2008 година. Изпълнителят ползва логото на ЕС във всички обяви или публикации, свързани с договора, както и на всички публични събития, изпълнителят е длъжен да оповести, че договорът е получил финансиране от ОПОС 2007-2013 г. Според вида на инф. материали те могат да съдържат: •Името на проекта, който се изпълнява; •Името и логото на оперативната програма; •Името на ЕФРР/Кохезионния фонд; •Флага на ЕС. За информацията, разпространявана по електронен път (напр. уеб сайтове, електронни съобщения и т.н.) или чрез аудио-визуални материали, описаните мерки се прилагат аналогично. За участие в процедурата участникът подготвя и представя оферта, която трябва да съответства напълно на изискванията и указанията в обявлението за поръчката и документацията. Всеки участник има право да представи само 1 оферта. В процедурата за възлагане на обществената поръчка едно ФЛ или ЮЛ може да участва само в едно обединение. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самост. оферта. Обектът на поръчката не включва обособ. позиции. Не се допуска представяне на варианти на офертата. Възложителят ще изпрати решението и обявлението до АОП по електронен път с електронен подпис и ще предостави пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която ще бъде предоставена в профила на купувача (виж § 1 т.20 от ДР на ЗОП): http://obshtina.belene.net/pp.htm. Съгласно чл. 64 ал.3 ЗОП ще се използва съкратен срок за подаване на оферти.

Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

Прогнозна стойност
23897588.71 BGN
II.5) Общ терминологичен речник (CPV)

45000000, 45232400, 45232410, 45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационни колектори
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на канализационна мрежа
Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

II.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.8) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на строително-монтажните работи започва да тече от датата на съставяне и подписване на Протоколи №2 и №2а за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво от Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва с издаване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа при предаването на строежа и строителната документация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ (Образец № 15 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и подписване на Протокол за проведена 72-часова проба при експлоатационни условия (Образец № 17 съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Независимо от възможността за спиране и удължаване срока на договора определеният за изпълнител е длъжен да приключи строително-монтажните работи не по-късно от 31.12.2014 г. Изпълнение на СМР след тази дата се допуска единствено при промяна на срока за изпълнение на СМР в Договор за безвъзмездна финансова помощ с рег. № DIR-51011116-C057 по Оперативна програма “Околна среда” 2007-2013, сключен между МОСВ и Община Белене. Срокът на изпълнение на договора за обществена поръчка приключва в деня на издаване на Разрешение за ползване на обекта, по смисъла на чл.177 от ЗУТ, издадено при условия и ред, определени в НАРЕДБА № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Гаранционните срокове предложени от Изпълнителя в техническото му предложение от офертата го обвързват за целия период предложен от него, включително и след получаване на Разрешението за ползване на обекта. Гаранционните срокове започват да текат от датата на получаване на Разрешението за ползване. Гаранционните срокове се прекъсват и се удължават с времето, през което строежът е имал проявен дефект, до неговото отстраняване. Всеки участник следва да предложи гаранционни срокове, които да са съобразени с минималните гаранционни срокове, които са определени в Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. Определеният за изпълнител към момента на сключване на договора за изпълнение на обществената поръчка, трябва да разполага минимум със следната строителна техника и механизация за целия срок на изпълнение на поръчката, както следва: 1. Багери-3 броя; 2. Булдозери-2 броя; 3. Самосвали-6 броя; 4. Апарати за челно заваряване на тръби-2 броя; 5. Автокран-1 брой; 6. Валяк вибрационен-3 броя; 7. Компресор-1 брой; 8. Асфалтополагаща машина-1 брой; 9. Ел. агрегат-1 брой. При подписване на договора изпълнителят представя списък на техниката и механизацията (по образец) с регистрационните номера (заверени "Вярно с оригинала" копия от документа за регистрация) придружени със заверени "Вярно с оригинала" копия на документи за контролно-технически преглед за 2012г. или 2013 г. (което е приложимо) от Контролно-техническата инспекция, паспорт или еквивалентен документ за техническа изправност на механизацията (за която е приложимо), като се посочва и основанието за ползване – собствена, под наем, лизинг, и заверени "Вярно с оригинала" подкрепящи документи доказващи, че Изпълнителя ще има на свое разположение тези ресурси, в съответствие с чл. 51а от ЗОП.

РАЗДЕЛ ІІІ: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
III.1.1) Основни финансови условия и начини на плащания и/или позоваване на разпоредби, които ги уреждат

Изпълнителят към момента на сключване на договора, следва да притежава собствени финансови ресурси и/или да разполага по гарантирана кредитна линия и/или друга приемлива форма на разполагаеми средства, сума (суми) на (обща) стойност не по-малко от 4 200 000 лв., или не по-малко от равностойният им размер в Евро, изчислен по официалния курс “Евро за Лев”, определен от БНБ в деня на издаване (съставяне) на документа за наличност на тези собствени финансови ресурси, съответно документа за разполагаема сума по гарантираната кредитна линия и/или друга приемлива форма на разполагаеми средства. Повече подробности по доказването на тази наличност ще бъдат описани в документацията за участие.Плащанията по договора се извършват по банков път,по банковата сметка на Изпълнителя, в български лева, при спазване на реда и условията определени в него, както следва: Авансово плащане в размер на 20% от стойността на договора. Авансовото плащане се осъществява след представяне на гаранцията за обезпечаване на аванса, оригинална фактура на стойността на аван. плащане, като реквизита на фактурата задължително следва да бъде одобрен от Възложителя. Авансовото плащане се извършва в срок до 10 дни, след като по банковата сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ постъпят средствата, необходими за аван. плащане от страна на финанс. програма ОПОС 2007-2013. Аванс. плащане се погасява чрез приспадане на пропорционални суми, равняващи се на 20% от межд. плащания към изпълнителя, до размера на полученото авансово плащане. Межд. плащания се извършват за реално изпълнени и актувани СМР, като общия размер на междинните плащания е до 60 % от стойността на договора. Мин. сума на всяко междинно плащане е 400 000 лв. без ДДС. Междинните плащания се извършват въз основа на: 1. Количествено-стойностна сметка (КСС), представена от Изпълнителя и одобрена от Възложителя. На изпълнителя се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в КСС единична цена за всяка позиция с цел удостоверяване начина на образуване на стойността на разходите; 2. Обемът на текущо/етапно извършените СМР се удостоверява чрез подписване на двустранен Констативен протокол между Изпълнител, Консултант по чл. 166 ал. 1 и 168 от ЗУТ и Възложител; 3. Данъчна фактура, която се издава от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след одобряването на протокола от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Изпълнителят издава фактури на възложителя, като се съобрази с изискванията му за форма и съдържание. Фактурите се издават в български лева. Във всички фактури и други разходооправдателни документи се посочва наименованието на оперативната програма, предмета и № на Договора за БФП, както и № и датата на договора за обществена поръчка. Разплащането ще се извършва в срок до 30 (тридесет) дни от датата на утвърждаване на Междинния сертификат. Сумата от изплатения аванс и междинните плащания не може да надвишава 80% от стойността на Договора. Оконч. плащане ще е сумата, равна на разликата между стойността на договора между Възложителя и Изпълнителя и общата сума от авансовото и междинните плащания. От него се приспадат всички неустойки, обезщетения и други дължими от изпълнителя суми за стойността, с която надвишават внесената гаранция за добро изпълнение. Окончателното плащане ще се извърши в 30 (тридесет) дневен срок от датата на издаване на Разрешението за ползване на обекта по смисъла на чл. 177 от ЗУТ,след представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряването от Възложителя. При констатирани грешки в КСС, в т.ч. и анализните цени се заплаща по реално доказани показатели като ако стойността е в по-вече от предвиденото в КСС то остава за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Финансови корекции по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, наложени на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ от Управ. орган на ОПОС 2007-2013 и/или от други одитиращи органи имащи отношение по изпълняваните и/или изпълнени дейности по тази поръчка, са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Същите се прихващат от предстоящи плащания или се възстановяват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ по сметка, посочена в Договора за изпълнение.

III.2) Условия за участие

РАЗДЕЛ VІ: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проект с регистрационен № DIR - 51011116-70-154 „Частично изграждане на канализационна мрежа с ПСОВ и рехабилитация на съществуващата водоснабдителна мрежа в гр. Белене” се финансира по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 съфинансирана от Кохезионния фонд на Европейски съюз, приоритетна ос 1: «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води», референтен номер на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG161PO005/10/1.11/02/16 «Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж. », договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ с регистрационен № DIR – 51011116-С0-57 oт 29.11.2012 г. сключен между Община Белене и Министерство на околната среда и водите.

VI.2) Допълнителна информация

Съгласно чл. 23 ал. 6 ЗОП публикуването на предварително обявление не задължава възложителя да проведе съответните процедури за възлагане на обществените поръчки.

VI.3) Информация относно общата нормативна рамка
Съответни правителствени уебсайтове, от които може да се получи информация

Данъчно законодателство:  

Законодателство в областта на опазването на околната среда:  

Закрила на заетостта и условия на труд:  .

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ