Версия за печат

00579-2013-0002

BG-село Струмяни: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Струмяни, пл. «7-ми април» № 1, За: Кирилка Стойчева, Станислава Тачева, Р. България 2825, село Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.strumyani.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.strumyani.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане” по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: с. Струмяни, общ. Струмяни, обл. Благоевградска, УПИ ІV, кв. 17 по плана на с. Струмяни.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на обществената поръчка е „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”, описани в настоящите указания и документацията по обществената поръчка.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Специално оборудване и обзавеждане – стълбищна платформа между първи и втори етаж, с капацитет на платформата от 225 кг. носимост, мощност от минимум 0,5 kW, напрежение 3х400V, скорост мин. 0,06 m/s. Стандартно обзавеждане – витрини, бюро с контейнер, маса, столове, табуретки, шкафове, конферентна маса – по спецификация. Спецификациите на оборудването и обзавеждането са съгласувани и одобрени от Държавен фонд Земеделие. Забележка: Изделията следва да бъдат нови и неупотребявани, да не са спрени от производство.

Прогнозна стойност без ДДС
103490 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

120


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 1000 лв. (хиляда лева), под форма на банкова гаранция (Образец 15) или депозит по следната сметка на Възложителя: Банка: ИА БАНК АД, офис Струмяни IBAN BG69IABG76483350128400, BIC: IABGBGSF В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 2. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс,3. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е обявен в несъстоятелност;4. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 5. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който:а) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.д) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;6. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват кандидати:а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, описани в обявлението за поръчката.*** Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всички посочени в точки № 1-7 от Условията за участие изисквания се прилагат и за подизпълнителите.1.2. Изисквания за обединение:В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде в писмена форма и в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват,Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят ще приеме като документи, доказващи финансовото състояние на участниците, следните съставни части на годишния финансов отчет: баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на доставчиците по видове доставки за всяка от предходните три години – за юридическите лица и едноличните търговци. Участниците може да представят и междинни отчети, сключени договори, платежни документи и други документи, доказващи реализиран специализиран оборот. В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на доставчиците по видове доставки, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства.Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице.Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница.2.2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от доставки, сходни с предмета на поръчката – доставка на обзавеждане, за последните 3 (три) години - по Приложение № 6;
Минимални изисквания: . Специализиран оборот от доставка на обзавеждане, общо за последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите в настоящата процедура или в зависимост от датата, на която е участникът е учреден и е започнал дейността си, в размер не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева) без ДДС. !!! Участниците може да включват и оборот от настоящата година, до крайната дата за подаване на офертите, като приложат за доказателство междинни отчети, сключени договори, платежни документи и други документи, доказващи реализиран общ и специализиран оборот. **При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението. ***При участие с използване на подизпълнител, изискванията за общ и специализиран оборот се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.*** Участниците може да включат в списъка и договори, които са изпълнени до момента на подаване на офертата през текущата 2013 г. *** Участникът следва подробно да опише изпълнените от него доставки по вид и местоположение, процентното му участие в изпълнението на поръчката, включително стойностите на договорите, датите и възложителите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: .Да удостоверят с декларация от страна на производителя, че продуктът отговаря на изискванията от съответното Европейско законодателство, свързано със здравето и безопасността на хората и опазването на околната среда. 2. Участникът да декларира, че изделията, които ще бъдат доставени, ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите, ако това е необходимо по смисъла на закона. Представя се подписана и подпечатана декларация от участника в свободна форма. 3. Оборудването да е придружено с паспорт и гаранционна карта на изделието със съответните гаранционни срокове, дадени от производителя на техниката/оборудването. 4.Гаранционното и извънгаранционното обслужване на техниката – Участниците да посочат оторизиран сервиз и конкретно лице със съответния сертификат за гаранционната поддръжка на доставеното оборудване – декларация свободен текст и документи доказващи наличието на сервиз и конкретно лице със съответния сертификат за гаранционната и извънгаранционната поддръжка на доставеното оборудване. 5. Участниците в процедурата да декларират, че ще осъществяват гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя, като през гаранционния срок участниците ще поемат всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на доставените изделията, посочени в техническите спецификации. 6.Да се гарантира пълна подмяна на оборудването с отклонение в качеството – декларация – свободен текст;
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил общо за последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите за участие в настоящата процедура, но в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, минимум 1 /един/ договор с предмет, подобен/сходен с предмета на поръчката, а именно: доставка на обзавеждане – доказва с със Списък с изпълнени договори за доставка на оборудване и мебели през последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите в настоящата процедура, в това число и изпълнените от участника договори за доставка, с предмет подобен/сходен с предмета на поръчката – по Приложение №7.Участниците може да включат в списъка и договори, които са изпълнени до момента на подаване на офертата през текущата 2013 г. *** Участникът следва подробно да опише изпълнените от него доставки по вид и местоположение, процентното му участие в изпълнението на поръчката, включително стойностите на договорите, датите и възложителите.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 60
Показател: Предложена цена; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията за участие в деловодството на Община Струмяни, на адрес: с. Струмяни, пл. „7-ми Април” № 1 всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Община Струмяни или по банкова сметка: IBAN BG98IABG76488450128500 , BIC: IABGBGSF Код вид плащане 44 80 90 на цена в размер на 24 лв. (двадесет и четири лева) с ДДС за всеки отделен комплект, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.07.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

сградата на ОбА Струмяни, зала на ОбС

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ