РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане” по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
с. Струмяни, общ. Струмяни, обл. Благоевградска, УПИ ІV, кв. 17 по плана на с. Струмяни.
Код NUTS:
BG413
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Предмет на обществената поръчка е „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”, описани в настоящите указания и документацията по обществената поръчка.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
39000000
Описание:
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване
ІІ.1.8)
Обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Специално оборудване и обзавеждане – стълбищна платформа между първи и втори етаж, с капацитет на платформата от 225 кг. носимост, мощност от минимум 0,5 kW, напрежение 3х400V, скорост мин. 0,06 m/s.
Стандартно обзавеждане – витрини, бюро с контейнер, маса, столове, табуретки, шкафове, конферентна маса – по спецификация.
Спецификациите на оборудването и обзавеждането са съгласувани и одобрени от Държавен фонд Земеделие.
Забележка: Изделията следва да бъдат нови и неупотребявани, да не са спрени от производство.
Прогнозна стойност без ДДС
103490 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
гаранция за участие в размер на 1000 лв. (хиляда лева), под форма на банкова гаранция (Образец 15) или депозит по следната сметка на Възложителя:
Банка: ИА БАНК АД, офис Струмяни
IBAN BG69IABG76483350128400,
BIC: IABGBGSF
В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано «Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: „Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане по договор № 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни”
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Участник в настоящата процедура за обществена поръчка може да бъде всяко българско и/или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. 2. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е осъден с влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 – 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 – 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 – 252 от Наказателния кодекс,3. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е обявен в несъстоятелност;4. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който е в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове; 5. От участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се отстранява участник, който:а) е в открито производство по несъстоятелност или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай, че кандидатът или участникът е чуждестранно лице – се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда или кандидатът или участникът е преустановил дейността си;б) е лишен от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението.в) който е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение;г) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.д) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години.е) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки;6. В настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка не могат да участват кандидати:а) при които лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация;б) които са сключили договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси.7. Не може да участва в процедура за възлагане на обществена поръчка чуждестранно физическо или юридическо лице, за което в държавата, в която е установено, е налице някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП, описани в обявлението за поръчката.*** Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, всички посочени в точки № 1-7 от Условията за участие изисквания се прилагат и за подизпълнителите.1.2. Изисквания за обединение:В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението сключват споразумение.Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде в писмена форма и в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват,Споразумението трябва да бъде представено от Участника в оригинал или нотариално заверено копие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Възложителят ще приеме като документи, доказващи финансовото състояние на участниците, следните съставни части на годишния финансов отчет: баланс, отчет за приходите и разходите и справка за приходите на доставчиците по видове доставки за всяка от предходните три години – за юридическите лица и едноличните търговци. Участниците може да представят и междинни отчети, сключени договори, платежни документи и други документи, доказващи реализиран специализиран оборот. В случай, че участникът е чуждестранно лице и съобразно законодателството на държавата, в която е установен, не е регламентирано съставянето на справка за приходите на доставчиците по видове доставки, тогава същият представя еквивалентен документ, съставен съобразно законодателството на страната, в която е установен. При липса на предвидена правна регламентация и несъставяне на еквивалент, участникът представя декларация за верността на посочените от него обстоятелства.Всички страници на документите трябва да са заверени от участника с „вярно с оригинала” и да имат свеж печат на участника и подпис на лицето, притежаващо представителна власт, съобразно удостоверението за актуално състояние или въз основа на редовно упълномощаване от това лице.Ако участникът е физическо лице - официален документ, удостоверяващ дохода му (данъчни декларации, граждански договори) за всяка една от последните 3 години, заверени от участника с „вярно с оригинала” и подпис на участника на всяка страница.2.2. Информация за общия оборот от дейността на участника и оборота от дейността му от доставки, сходни с предмета на поръчката – доставка на обзавеждане, за последните 3 (три) години - по Приложение № 6;
Минимални изисквания: . Специализиран оборот от доставка на обзавеждане, общо за последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите в настоящата процедура или в зависимост от датата, на която е участникът е учреден и е започнал дейността си, в размер не по-малко от 300 000 лв. (триста хиляди лева) без ДДС.
!!! Участниците може да включват и оборот от настоящата година, до крайната дата за подаване на офертите, като приложат за доказателство междинни отчети, сключени договори, платежни документи и други документи, доказващи реализиран общ и специализиран оборот.
**При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за оборот се отнася общо за обединението.
***При участие с използване на подизпълнител, изискванията за общ и специализиран оборот се отнасят и за подизпълнителя, съобразно процентното му участие в изпълнението на конкретните дейности от обекта на поръчката.*** Участниците може да включат в списъка и договори, които са изпълнени до момента на подаване на офертата през текущата 2013 г.
*** Участникът следва подробно да опише изпълнените от него доставки по вид и местоположение, процентното му участие в изпълнението на поръчката, включително стойностите на договорите, датите и възложителите.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: .Да удостоверят с декларация от страна на производителя, че продуктът отговаря на изискванията от съответното Европейско законодателство, свързано със здравето и безопасността на хората и опазването на околната среда.
2. Участникът да декларира, че изделията, които ще бъдат доставени, ще бъдат с оценено съответствие съгласно Закона за техническите изисквания към продуктите, ако това е необходимо по смисъла на закона. Представя се подписана и подпечатана декларация от участника в свободна форма.
3. Оборудването да е придружено с паспорт и гаранционна карта на изделието със съответните гаранционни срокове, дадени от производителя на техниката/оборудването.
4.Гаранционното и извънгаранционното обслужване на техниката – Участниците да посочат оторизиран сервиз и конкретно лице със съответния сертификат за гаранционната поддръжка на доставеното оборудване – декларация свободен текст и документи доказващи наличието на сервиз и конкретно лице със съответния сертификат за гаранционната и извънгаранционната поддръжка на доставеното оборудване.
5. Участниците в процедурата да декларират, че ще осъществяват гаранционна поддръжка за минимум срока на гаранцията, даден от производителя, като през гаранционния срок участниците ще поемат всички разходи – транспорт, труд, резервни части и др. на доставените изделията, посочени в техническите спецификации.
6.Да се гарантира пълна подмяна на оборудването с отклонение в качеството – декларация – свободен текст;
Минимални изисквания: Участникът трябва да е изпълнил общо за последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите за участие в настоящата процедура, но в зависимост от датата на която е учреден или е започнал дейността си, минимум 1 /един/ договор с предмет, подобен/сходен с предмета на поръчката, а именно: доставка на обзавеждане – доказва с със Списък с изпълнени договори за доставка на оборудване и мебели през последните 3 (три) години до крайната дата за подаване на офертите в настоящата процедура, в това число и изпълнените от участника договори за доставка, с предмет подобен/сходен с предмета на поръчката – по Приложение №7.Участниците може да включат в списъка и договори, които са изпълнени до момента на подаване на офертата през текущата 2013 г.
*** Участникът следва подробно да опише изпълнените от него доставки по вид и местоположение, процентното му участие в изпълнението на поръчката, включително стойностите на договорите, датите и възложителите.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 60
Показател: Предложена цена; тежест: 40
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.07.2013 г. Час: 16:30
Условия и начин на плащане
Заинтересуваните лица могат да закупят копия от документацията за участие в деловодството на Община Струмяни, на адрес: с. Струмяни, пл. „7-ми Април” № 1 всеки работен ден между 8:30ч. и 16:30ч., срещу заплащане в касата на Община Струмяни или по банкова сметка:
IBAN BG98IABG76488450128500 ,
BIC: IABGBGSF
Код вид плащане 44 80 90
на цена в размер на 24 лв. (двадесет и четири лева) с ДДС за всеки отделен комплект, най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.07.2013 г. Час: 16:30
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 23.07.2013 г. Час: 10:00
Място
сградата на ОбА Струмяни, зала на ОбС
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
Настоящата обществена поръчка се възлага в рамките на 01/313/00042 за отпускане на безвъзмездна финансова помощ по мярка 313 „Насърчаване на туристическите дейности” от ПРСР за подпомагане на проект „Създаване на посетителски център за представяне и експониране на местното природно и културно наследство в община Струмяни.
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ