Версия за печат

00456-2013-0003

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален военен университет "Васил Левски", бул. България № 76, За: подп. Красимир Йорданов Кирилов, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618850, E-mail: pur@nvu.bg, Факс: 062 618899

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nvu.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nvu.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: майор Недко Димитров Недков, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618860

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Национален военен университет "Васил Левски", бул. "България" № 76, За: Любомира Генчева, България 5006, Велико Търново, Тел.: 062 618824

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Отбрана
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на компютърна и периферна техника по проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда” и НВУ „Васил Левски”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: НВУ "Васил Левски", гр. Велико Търново, бул. "България" № 76
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

1. Обособена позиция № 1 – Компютърна конфигурация в съответствие с техническа спецификация № 1823/14.05.2013 г. – 28 бр., техническа спецификация № 1822/14.05.2013 г. – 7 бр., техническа спецификация № 1828/14.05.2013 г. – 5 бр. и техническа спецификация № 1830/14.05.2013 г. – 30 бр. 2. Обособена позиция № 2 – Сървъри в съответствие с техническа спецификация № 1829/14.05.2013 г. – 2 бр. и техническа спецификация № 1824/14.05.2013 г. – 1 бр. 3. Обособена позиция № 3 – Проектори в съответствие с техническа спецификация № 1821/14.05.2013 г. – 7 бр. 4. Обособена позиция № 4 – Мултифункционално устройство в съответствие с техническа спецификация № 1831/14.05.2013 г. – 2 бр. и Принтери в съответствие с техническа спецификация № 1825/14.05.2013 г. – 5 бр. 5. Обособена позиция № 5 – Непрекъсваеми токозахранващи устройства UPS в съответствие с техническа спецификация № 1826/14.05.2013 г. – 12 бр., техническа спецификация № 1827/14.05.2013 г. – 2 бр. и техническа спецификация № 1820/14.05.2013 г. – 1 бр. 6. Обособена позиция № 6 – Комутатори в съответствие с техническа спецификация 1859/15.05.2013г. - 9 бр. , техническа спецификация 1858/15.05.2013г. – 3 бр. и техническа спецификация 1857/15.05.2013г. – 1 бр.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000, 30213300, 30211400

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности
Настолен компютър
Компютърни конфигурации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

1. Обособена позиция № 1 – Компютърна конфигурация – 70 бр. 2. Обособена позиция № 2 – Сървъри – 3 бр. 3. Обособена позиция № 3 – Проектори – 7 бр. 4. Обособена позиция № 4 – Мултифункционално устройство – 2 бр. и Принтери – 5 бр. 5. Обособена позиция № 5 – Непрекъсваеми токозахранващи устройства UPS – 15 бр. 6. Обособена позиция № 6 – Комутатори – 13 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
77294 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие, съгласно чл. 59, ал. 1 и 2 от ЗОП - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по набирателна сметка на НВУ "Васил Левски" в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF в размер на: 1. За обособена позиция № 1 – 394,57 лв. 2. За обособена позиция № 2 – 150,83 лв. 3. За обособена позиция № 3 – 30,97 лв. 4. За обособена позиция № 4 – 16,98 лв. 5. За обособена позиция № 5 – 46,09 лв. 6. За обособена позиция № 6 – 133,54 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора, съгласно чл. 59, ал. 1 и 3 от ЗОП - при подписване на договора определеният участник да представи документ за внесена парична сума или банкова гаранция в размер на 3% от стойността на поръчката без ДДС с валидност 30 дни след крайния срок за изпълнение на договора, по сметката на НВУ "Васил Левски" в Асет Интернешънъл Банк, гр. Велико Търново, IBAN: BG 52 IABG 7431 3300 8355 00, BIC IABGBGSF. Подробна информация за гаранциите е дадена в раздел V, т. 4.4. от документацията за участие.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Начин на плащане – по банков път в срок до 45 календарни дни след изпълнение и представяне на следните документи: 1. Надлежно оформена фактура, подписана от представител на изпълнителя и Възложителя; 2. Приемно-предавателен протокол, подписан от представител на изпълнителя и Възложителя; 3. Акт за приемане и предаване на дълготрайни активи и/или складова разписка за приемане/предаване на материални запаси (съгласно Закона за счетоводството).

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Офертата на всеки участник в процедурата трябва да съдържа следните документи: 1.1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице; когато участникът е обединение се представя и договор за създаването му – заверено копие от кандидата, в който задължително се посочва представляващия. 1.2. Документ за внесена гаранция за участие/изпълнение (оригинал), съгласно условията описани в т. ІІІ.1.1. от обявлението. 1.3. Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП, съгласно т. ІІІ. 2.2. от обявлението 1.4. Доказателства за технически възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1,т. 1 и 6 от ЗОП, съгласно т. ІІІ. 2.3. от обявлението. 1.5. Декларации за отсъствие на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 (без. т. 1, буква"е"), ал. 2, т. 1, 3 и 5 и ал. 5 от ЗОП (по образци в документацията). 1.6. Декларация по чл. 327, ал. 1 от ЗОВСРБ. 1.7. Декларация по чл. 327б, ал. 1 и 2 от ЗОВСРБ. 1.8. Техническо предложение за изпълнение на поръчката. 1.9. Декларация за наличие или липса на подизпълнители, ако участникът предвижда участие на такива, както и вида на работите, които ще се извършат и дела на тяхното участие. Когато участникът предвижда участие на подизъплнители, документите по т. 1.1, 1.3., 1.4., 1.5. се представят за всеки от тях. Подизъпнителят представя декларация (по образец в документацията), че е съгласен да участва като подизпълнител в офертата на участника. 1.10. Срок за изпълнение на поръчката - до 30 календарни дни от датата на сключване на договора. 1.11. Предлагана цена - за всяка обособена позиция, за която участикът подава оферта в отделен запечатан плик поставен в плик № 3. 1.12. Декларация за приемане условията на проекта на договор. 1.13. Заверено копие на документа, с който участникът е оторизиран от производителя на доставените изделия или от официален представител на производителя за дейности по доставка и гаранционна поддръжка. 1.14. Срок на валидност на офертата - 90 (деветдесет) календарни дни от датата на подаването на офертата. 1.15. Списък на документите съдържащи се в офертата с номерирани страници, подписан и подпечатан от участника. 2. При представянето на офертите да се спазват изискванията: 2.1. Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозначни и надписани плика, както следва: 2.1.1. Плик № 1 с надпис "Документи за подбор", в който се поставят документите, отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите (т. 1.1.-1.7., 1.9., 1.12.-1.15.). 2.1.2. Плик № 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката", в който се поставятдокументите, свързани с изпълнението на поръчката съобразно избрания от възложителя критерии и посочените в документацията изисквания (т. 1.8. и 1.10.). 2.1.3. Плик № 3 с надпис "Предлагана цена", който съдържа ценовото предложение на участника (т. 1.11.). 2.2. Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция, пликове 2 и 3 се представят за всяка от позициите. 3. Наличието на някое от обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 или 5 от ЗОП води до отстраняване на участника в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за икономическото и финансово състояние по чл. 50, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП, както следва: 1. Счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година – заверено от участника копие. 2. Справка декларация за общия оборот и за оборота на стоките (компютърна и периферна техника), същите или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните три години /2010, 2011 и 2012/.
Минимални изисквания: По т. 1 да е налице положителен финансов резултат за прехдодната година. По т. 2 оборотът на стоките същите или сходни с предмета на обществената поръчка за последните 3 години да е не по-малък от 2 пъти прогнозната стойност на обособената позиция, за която се подава офертата.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение във връзка с предмета на поръчката. 2. Заверено копие на документа удостоверяващ, че предлаганите за доставка изделия са произведени в условията на документирана, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, в съответствие с изискванията на стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него стандарт в държавата на производителя. 3. Заверено копие на валиден сертификат доказващ, че участникът притежава внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката.
Минимални изисквания: По т. 1 участникът да има изпълнени поне три договра с предмет същия (Доставка на компютърна и периферна техника) или сходен с предмета на обществената поръчка, независимо от позицията, за която участва. Да се представят не по-малко от три препоръки за добро изпълнение на посочените договори По т. 2 предлаганите за доставка изделия да са произведени в условията на документирана внедрена и сертифицирана система за управлението на качеството в съответствие с изискванията на стандарта ISO 9001:2008 или еквивалентен на него стандарт в държавата на производителя. По т. 3 участникът да има сертифицирана система за управление на качеството, съгласно изискванията на международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен на него национален стандарт в областта на предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена за обособени позиции № 1, 2, 3, 5 и 6; тежест: 30
Показател: Техническа оценка за обособени позиции № 1, 2, 3, 5 и 6; тежест: 40
Показател: Гаранционен срок за обособени позиции № 1, 2, 3, 5 и 6; тежест: 30
Показател: Предложена цена за обособена позиция № 4; тежест: 40
Показател: Техническа оценка за обособена позиция № 4; тежест: 20
Показател: Гаранционен срок за обособена позиция № 4; тежест: 20
Показател: Себестойност на копието за обособена позиция № 4; тежест: 20

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08.07.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие ще се продава на технически носител всеки работен ден в НВУ "Васил Левски", сграда Управление, ет. 2, отделение "Финанси" от 13,30 до 16,30 ч.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.07.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 22.07.2013 г.  Час: 09:00
Място

гр. Велико Търново, НВУ "Васил Левски", бул. "България" № 76, сграда Дом на културата, ет. 2

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел съгласно чл. 68, ал. 3



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проекти BG051PO001-4.3.04-0016. “Нови възможности за учене през целия живот чрез модернизация на център за дистанционно обучение към НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.08-0024. „Усъвършенстване на системите за управление в НВУ „Васил Левски”, BG051PO001-3.1.07-0011. „Актуализиране на учебните програми в НВУ „Васил Левски” – гр. Велико Търново в съответствие с изискванията на пазара на труда” съфинансирани със средства на Европейския социален фонд на Европейския съюз на оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013 г., бенефициент НВУ „Васил Левски”.

VI.3) Допълнителна информация

Документацията за участие в обществената поръчка е достъпна на интернет страницата на НВУ "Васил Левски", в рублика Обществени поръчки - Профил на купувача.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване на участниците за съответното решение съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка на компютърни конфигурации
1) Кратко описание

Компютърна конфигурация в съответствие с технически спецификации № 1823/14.05.2013 г., № 1822/14.05.2013 г., № 1828/14.05.2013 г., № 1830/14.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400

Описание:

Компютърни конфигурации

3) Количество или обем

Компютърна конфигурация – 70 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
39456 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка на сървъри
1) Кратко описание

Сървъри в съответствие с технически спецификации № 1829/14.05.2013 г. и № 1824/14.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30237100

Описание:

Модули и части за компютри

3) Количество или обем

Сървъри – 3 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
15083 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Доставка на проектори
1) Кратко описание

Проектори в съответствие с техническа спецификация № 1821/14.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Проектори – 7 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
3096 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Доставка на мултифункционално устройство и принтери
1) Кратко описание

Мултифункционално устройство в съответствие с техническа спецификация № 1831/14.05.2013 г. и Принтери в съответствие с техническа спецификация № 1825/14.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30232100

Описание:

Принтери и плотери

3) Количество или обем

Мултифункционално устройство – 2 бр. и Принтери – 5 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
1697 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Доставка на Непрекъсваеми токозахранващи устройства UPS
1) Кратко описание

Непрекъсваеми токозахранващи устройства UPS в съответствие с технически спецификации № 1826/14.05.2013 г., № 1827/14.05.2013 г. и № 1820/14.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30200000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности

3) Количество или обем

Непрекъсваеми токозахранващи устройства UPS – 15 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
4608 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 30

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Доставка на комутатори
1) Кратко описание

Комутатори в съответствие с технически спецификации № 1859/15.05.2013 г. № 1858/15.05.2013 г. и № 1857/15.05.2013 г.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30210000

Описание:

Машини за обработване на данни (хардуер)

3) Количество или обем

Комутатори - 13 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
13354 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение