Версия за печат

00109-2013-0006

BG-гр. Благоевград: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000024695

Община Благоевград, пл. "Георги Измирлиев" № 1,, За: Крум Алуминов - старши експерт "Юрист", Република България 2700, гр. Благоевград, Тел.: 073 590966, E-mail: kaluminov@blgmun.com, Факс: 073 884451

Място/места за контакт: Община Благоевград

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.blgmun.com.

Адрес на профила на купувача: www.blgmun.com.

Електронен достъп до информация: www.blgmun.com.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

“Доставка чрез закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане” по проект „Изграждане на три броя ЦНСТ и едно Защитено жилище на територията на община Благоевград”, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.1-12/2011/040, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.Благоевград
Код NUTS: BG413
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на обществената поръчка ще бъде закупуването чрез доставка и монтирането на мебелно и ел. оборудване в изградените три центъра за настаняване от семеен тип и едно Защитено жилище. Мебелното и ел.оборудване е индивидуализирано по вид, количество, технически параметри и характеристики в техническата спецификация, част от документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39140000, 39143000, 39141000, 39150000, 39160000, 44410000, 30230000, 30213300, 39112000, 39112100

Описание:

Къщна мебел
Мебелировка за спални, трапезарии и дневни стаи
Кухненска мебел и оборудване
Различни видове мебелировка и оборудване
Училищна мебелировка
Артикули за баня и кухня
Компютърно оборудване
Настолен компютър
Столове
Столове за трапезария

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Максималната стойност на поръчката е 175 471, 32 лв. без ДДС. Оферираната цена за доставката за всеки подобект не може да надхвърля следните пределни стойности без ДДС:Подобект № 1 “Доставка чрез закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане” в обект № 1 – ЦНСТ в УПИ VI – 04279.629.101 – кв. Струмско – гр. Благоевград” – 48 608, 36 лв Подобект № 2 – “Доставка чрез закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане” в обект № 2 – ЦНСТ в УПИ XVII – 04279.625.15 – кв.1 по плана на IX и X м-н гр. Благоевград” – 50 056,62 лв; Подобект № 3 – “Доставка чрез закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане” в обект № 3 – ЦНСТ в УПИ XVIII – 04279.625.15 – кв.1 по плана на IX и X м-н гр. Благоевград” – 50 056,62 лв.;Подобект № 4 – “Доставка чрез закупуване на оборудване, съоръжения и обзавеждане” в обект № 4 – сграда в поземлен имот 04279.615.162 кв. 131а – II микрорайон гр. Благоевград – Защитено жилище”- 26 749, 72 лв Оферирането над горепосочената максимална стойност на поръчката или над една или повече от горепосочените пределни стойности по подобекти, води до отстраняване на участника.

Стойност, без да се включва ДДС
175471 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в дни

30

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 1 700,00 лв. и не надвишава 1% от посочената прогнозна стойност на поръчката в лева без ДДС .Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция.Участникът избира сам формата на гаранцията за участие.Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 180 дни от крайната дата за представяне на офертите.Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път това следва да стане по следната сметка на Община Благоевград:IBAN: BG71SOMB 9130 33 13725301, ВIС SOMBBGSF,, БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград.При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва процедурата, за която се представя гаранцията.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от цената на договора.Същата може да се внесе по банков път или да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване.При представяне на гаранцията в платежният документ или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от членовете/съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията.Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Община Благоевград и че е със срок на валидност най-малко един месец след приключване на изпълнението на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предвижда се авансово плащане в размер до 20 %. Конкретният процент аванс ще бъде определен на база предложението, направено от участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Междинни плащания за изпълнение в срок до 30 (тридесет) дни след представяне на отчетната документация. Авансовото и междинните плащания не могат да надхвърлят 80 % от общо договорената сума включително и получения аванс.Окончателно плащане на договорената сума, при изпълнение на всички предвидени дейности в срок до 60 (шестдесет) дни след представяне на отчетната документация .Разплащането при изпълнението на обществената поръчка се осъществява до размера на осигурените средства.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Няма изискване за създаване на юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Пликът с офертата съдържа три отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:Плик № 1 - “Документи за подбор”.Документите се представят в следния ред:1)Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника – Образец №1;2)Административни сведения - Образец №2;3) Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства от значение за поръчката – Образец №3;4)Декларация, че участникът ще спазва всички условия, необходими за изпълнение на поръчката – Образец №4;5)Регистрационни документи на участника:Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 отЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ– копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистрация да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България);удостоверение за актуално състояние (за ЮЛ), издадено от съответния административен орган по регистрация на участника (АВ за ЮЛ, регистрирано в България) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата ;документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно нац. му законодателство, като документът бъде преведен на бълг. език и в официален превод (за ЮЛ, което не е регистрирано в България); документа за самоличност (копие) за участник - ФЛ;6) Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);7)Документ за закупена документация за общ.поръчка - копие; 8)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;9)Декларация за липсата на обстоятелствата по за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т. 1, б "а", "б", "в", "г", "д" и ал. 5, т. 1 ЗОП - Образец № 5.10) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. . 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и ал. 5, т. 2 ЗОП - Образец № 5а.11) Декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 93,ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на ЕО изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС- Образец № 5б.12) Декларация за участието на подизпълнители - попълва се Образец № 6;13) Декларация за съгласие за участие като подизпълнител - Образец №7;14) Декларация за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка - Образец № 8;15)Декларация от членовете на обединението/консорциума - Образец №9; 16) Декларация за приемане на условията в проекта на договор - Образец № 10;17) Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);18) При участник обединение, което не е ЮЛ - Договор за създаване на обединението, респективно анекс/допълнение към договора, в който е предвидено разпределението на дейностите на членовете на обединението по изпълнение на поръчката и е посочен представляващият обединението; 19)Документи, доказващи изискванията за фин. и икон.възможности на участника;20)Документи, доказващи изискванията за техн. възможност за изпълнение на наст.общ. поръчка; Плик № 2 -"Предложение за изпълнение на поръчката".Предложението за изпълнение на поръчката трябва да включва попълнен Образец № 13 и следните приложения към него:1.Попълнена сравнителна спецификация за предлаганата доставка – с попълнени предложения за гаранционен срок за всеки отделен артикул, предмет на доставка Образец № 13 а);2.Други документи, доказващи техническите характеристики – Брошура, описание и други подобни. Плик № 3 - "Предлагана цена" Попълва се Образеца за предложение за цена - „Ценова оферта" - Образец № 14. Предлаганата цена е в лева без ДДС. Към ценовата оферта се представят:1.Попълнен Образец № 14 а на документацията „Ценова оферта“, с попълнени цени.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1) Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години, а именно: за 2010, 2011 и 2012 година - копия заверени от дипломиран експерт счетоводител (когато е приложимо), подписани и подпечатани на всяка страница. 2) Информация за оборота от доставка на мебелно и ел. оборудване изпълнени през последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е реализирал минимален оборот от доставки на мебелно и ел. оборудване общо за последните 3 (три) приключени финансови години (2010, 2011, 2012) - 350 900 лв. без ДДС. В случай, че участникът участва като обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. В случай, че участникът предвижда наемане на подизпълнител, изискуемият оборот за всеки отделен подизпълнител се определя съобразно вида и дела на неговото участие.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1) Справка - Списък с основните договори за доставка на мебелно и ел. оборудване, изпълнени от участника през последните три години (2010, 2011 и 2012 г.) с посочени предмет на договора, цена, място, срокове на изпълнение и клиенти.2) Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с предмет доставка на мебелно и ел. оборудване през последните три години – в тези препоръки трябва да са посочени стойността, датата и мястото на доставка, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания, като са посочени лица за контакти, телефон и адрес, от които Възложителя може да получи допълнителна информация; Референциите за договорите доказващи изпълнението на критериите за допустимост са задължителни. Забележки: Препоръките се представят в оригинал или заверено копие.Препоръките трябва да са с изходящ номер, дата и лице за контакти от страна на Възложителя на съответния проект.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът следва да е изпълнил минимум 2 (два) договора с предмет, сходен на предмета на поръчката, за последните 3 (три) години (2010, 2011, 2012), независимо от техните стойности и задължително да са придружени с препоръки за добро изпълнение. Сходни с предмета на поръчката са договори за доставка на мебелно и ел. оборудване. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изброените по-горе изисквания се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При участие на подизпълнители, изискванията ще се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. По отношение на броя изпълнени договори от подизпълнителя, той следва да има поне един изпълнен успешно договор, съобразно вида на изпълняваната от него работа, независимо от неговата стойност.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 40
Показател: Срок за доставка и монтаж; тежест: 35
Показател: Срок за отстраняване на дефекти в гаранционния срок; тежест: 25
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.07.2013 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

За получаване на документацията за участие се заплаща сумата BGN 10,00 (десет лева) с ДДС. Документацията за участие се заплаща в касата на Община Благоевград или по банков път IBAN: BG44SOMB 9130 84 01 50 00 44, ВIС SOMBBGSF, вид плащане 44 70 00 БАНКА: Общинска банка АД, Благоевград.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
15.07.2013 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

зала 210 на Община Благоевград

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проект „Изграждане на три броя ЦНСТ и едно Защитено жилище на територията на община Благоевград”, финансиран с договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Регионално развитие”, регистрационен номер BG161PO001/1.1-12/2011/040, схема за безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”.

VI.3) Допълнителна информация

Настоящето обявление се изпраща по електронен път и на основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението за обществената поръчка на всички заинтересовани лица се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния Интернет адрес на Община Благоевград : http://. www.blgmun.com , рубрика „Обществени поръчки”, „Обществени поръчки - Профил на купувача”, „Процедури, провеждани по ЗОП”, „Процедури 2013” .

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.06.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ