Версия за печат

00858-2013-0002

BG-Пловдив: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ПЛОВДИВСКИ УНИВЕРСИТЕТ "ПАИСИЙ ХИЛЕНДРАСКИ", ул. "Цар Асен" № 24, За: Румен Кирилов Киров - помощник ректор, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 625552, E-mail: kirov@рu-uni.bg, Факс: 032 261226

Място/места за контакт: ул. "Цар Асен" № 24

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.uni-plovdiv.bg.

Адрес на профила на купувача: www.uni-plovdiv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Инженеринг (проектиране, изграждане и обзавеждане) на сграда – студентско общежитие на ПУ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” в УПИ І- 502.22 за ПУ „П. Хилендарски”, от кв.15 по плана на КС „Паисий Хилендарски”, гр. Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: УПИ І- 502.22 за ПУ „П. Хилендарски”, от кв.15 по плана на КС „Паисий Хилендарски”, гр. Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Поръчката включва проектирането, изграждането и обзавеждането на сграда – студентско общежитие на ПУ „Паисий Хилендарски” в УПИ І- 502.22 за ПУ „П. Хилендарски”, от кв.15 по плана на КС „Паисий Хилендарски” гр. Пловдив”. Параметри на сградата: ЗП 410 кв.м.; РЗП 3 100 кв.м. Допустимо отклонение +-2%. Брой легла - минимум 145. Всеки участник трябва да представи пълна проектна документация в работен вариант по следните проектни части: - Архитектура; - Конструкции със заверка от ТК; - Водоснабдяване и канализация; - Външни връзки за водопровод и канализация; - Електрическа – Силно токови електрически системи и инсталации; - Електрическа – Слабо токови електрически системи и инсталации; - Външни връзки за слаботокови електрически системи; - Геодезия - Трасировъчен план, - Вертикална планировка, околно пространство и транспортно-комуникационна част; - Паркоустрояване и благоустрояване; - Отопление, Вентилация и Климатизация; - Оценка енергийна ефективност; - Технологична; - Пожарна безопасност и евакуация; - Пожарогасителна инсталация; - Геоложки доклад; - Количествено – стойностни сметки и други съгласно Наредба № 4 за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти; - Архитектурен визуализиран 3D модел; Пълната проектна документация да бъде придружена с комплексен доклад за оценка на съответствието със съществените изисквания към строежите от лицензиран консултант по смисъла на чл.166 от ЗУТ.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45210000, 71200000, 44115800

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на сгради
Архитектурни и свързани с тях услуги
Вътрешно обзавеждане на сгради

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Инженеринг (проектиране, изграждане и обзавеждане) на сграда – студентско общежитие на ПУ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” в УПИ І- 502.22 за ПУ „П. Хилендарски”, от кв.15 по плана на КС „Паисий Хилендарски”, гр. Пловдив .Параметри на сградата: ЗП 410 кв.м.; РЗП 3 100 кв.м. Допустимо отклонение +-2%. Брой легла - минимум 145.

Прогнозна стойност без ДДС
2335000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора, както следва: Гаранцията за участие в процедурата се определя в размер на 23 000,00 лв. /двадесет и три хиляди лева/. Гаранция за участие се внася в касата на ПУ “ПАИСИЙ ХИЛЕНДАРСКИ” или се превежда от участника по банкова сметка на ПУ „Паисий Хилендарски: “Уникредит Булбанк” АД клон Батемберг гр. Пловдив, IBAN: BG33 UNCR 7527 3154 6320 00, BIC UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие (Приложение № 20). Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % /три процента/ от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора се превежда от участника по банкова сметка на ПУ „Паисий Хилендарски: “Уникредит Булбанк” АД клон Батемберг гр. Пловдив, IBAN: BG33 UNCR 7527 3154 6320 00, BIC UNCRBGSF или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за изпълнение (Приложение №21). Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. При внасяне на гаранция по банкова сметка, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася.Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на участника. Той трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е с бюджетни средства. Плащането се извършва на части, съгласно условията на проекто-договора към документацията за участие.

ІІІ.1.4) Други особени условия

При изготвяне на офертата всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от възложителя условия. Участниците в откритата процедура са длъжни да спазват изискуемите срокове и условия, посочени в обявлението, техническите спецификации и документацията на откритата процедура за обществената поръчка. Участниците задължително подават една оферта за целия предмет на обществената поръчка. Не се допуска частично или непълно офериране и констатирането на подобни непълноти води до отстраняване на участника. Едно и също физическо или юридическо лице няма право да участва едновременно в две обединения, които са участници в процедурата, или да участва в процедурата самостоятелно и в обединение. Установяването на подобно обстоятелство ще доведе до отстраняване на всички предложения, с които е ангажирана страната. Лице, което е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участник в процедурата за обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки и предварително обявените от Възложителя условия. Изискуеми документи: 1Оферта по образец; 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата на участника с отбелязана страницата/ите, на която/ито се намират, подписан от представляващия участника. 3. Документ за закупена документация за участие в настоящата процедура (копие). 4. Документ за внесена гаранция за участие (оригинал на платежно нареждане или банкова гаранция).5. Административни сведения за участника.6. Регистрационни документи на участника - Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.7. Декларация за запознаване с условията в документацията и приемане им. 8. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 1, ал. 2, т. 2 и ал.5, т. 1 от ЗОП. 9. Декларация по чл. 47, ал.1, т. 2 и т.3, ал. 2, т. 1, т.3 и т.4 и ал.5, т. 2 от ЗОП.10. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители.11. Декларация за съгласие от подизпълнител (попълва се при наличие на такъв) с приложени документи от подизпълнителя съгласно чл.56 ал.1 т.1, 3, 4, 5 и 10 от ЗОП.12. Декларация по по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП.13. Нотариално заверено споразумение за създаване на обединение / консорциум (представя се в случаите когато участника е обединение / консорциум). 14. Списък на лицата в консорциума/обединението (в случаите когато участника е обединение / консорциум).15. Декларация от член на обединение/консорциум (в случаите когато участника е обединение / консорциум).16. Доказателства за изпълнение на изискванията за икономическо и финансово състояние ва участника, съгласно условията на чл.50 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка:17.Доказателства за техническите възможности и/или квалификация на участника, съгласно чл.51 от ЗОП, обявлението и документацията за настоящата поръчка. 18. Заверено от участника копие от удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, съответстващ на групата и категорията на строежа - обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. 19. Декларация по образец за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл. 96, буква “а” от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности, изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС.20. Декларация свободен текст от участника, че е запознат, респективно незапознат с строителната площадка и условията на строителство на място, при което незапознаването и евентуалната възможност от представянето на оферта, несъответстваща на изискванията на Възложителя е за негов риск и отговорност.21. Документ, удостоверяващ регистрация на участника по ЗДДС /при налична такава/ или еквивалентен. 22. Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал). Този документ се представя, когато лицето, подписващо документи от офертата, не е законен представител на участника, съгласно официалните документи за регистрация на участника. 23. Други документи и информация, изискуеми съгласно условията, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на икономическото и финансовото си състояние участниците представят следните документи: 1. Заверено копие от следните съставни части на годишните финансови отчети за последните 3 (три) финансови години /2010, 2011 и 2012/, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, а именно: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011 и 2012/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 (три) финансови /2010, 2011и 2012/ години; 2. Информация за общия оборот и за оборота от проектиране и строителство - за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; 3. Копие на валидна „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени за следните лица: - Проектант; - Строител; - Лицето, осъществяващо технически контрол по част „Конструктивна” на инвестиционния проект. За участник, установен / регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/ регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, направена съгласно законодателството на държавата, където е установен / регистриран участника.4. Декларация от участника, че в случай, че по време на действие на договора застраховката изтече, то действието и ще бъде подновено със срок не по – малък от срока на строителството и договора.5. Извлечение от счетоводната сметка за каса или налична кредитна линия, доказуема чрез писмо-декларация от банката-кредитор за налична и неусвоена кредитна линия, като участникът прилага към тези документи декларация свободен текст, че при определянето му за изпълнител и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка свободните средства ще се използват само и единствено за изпълнението на настоящата поръчка.
Минимални изисквания: Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, както следва:Участникът следва да е осъществил оборот, както следва : 1.От проектиране и строителство сумарно за последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/ не по-малко от 3 000 000 лв с включен ДДС, от които за последната година /2012/ не по-малко от 1 500 000 лева с включен ДДС. 2. Да има сключена „Застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството” по чл. 171 от ЗУТ, съответстващ на групата и категорията на строежа, обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени, за следните лица: - Проектант; - Строител; - Лицето, осъществяващо технически контрол по част „Конструктивна” на инвестиционния проект. 3. В процедурата могат да участват лица, които имат разполагаем финансов ресурс в размер не по-малко от 200 000 лева под формата на собствени средства и/или банкова кредитна линия. 4. В процедурата могат да участват лица, които за финансовата 2012г имат минимален Коефицент на обща ликвидност 2.5%. Коефицентът за обща ликвидност /Кол/ се изчислява по следната формула: Краткосрочни активи : Краткосрочни задължения = Кол Коефицента за обща ликвидност се доказва чрез представяне на ГФО за 2012г.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За доказване на техническите възможности и квалификацията си участниците представят следните документи: 1. Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012/ години. Списъкът съдържа обект (предмет), възложител, стойност, дата на сключване и период на изпълнение на договора; 2. Референции (препоръки) за добро изпълнение на най – важните строителни обекти, изброени в списъка ; 3. Списък на инженерно-техническия персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, вкл. за осигуряване на контрола на качеството. Списъкът съдържа име, образование, професионален опит, квалификация и длъжност, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго) и наличие на разрешение за пребиваване (виза) и разрешение за работа, ако е приложимо, придружен от; •документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на лицата - дипломи за завършено образование и придобита квалификация, трудови книжки, трудови или граждански договори, лицензи, референции от работодател и др. документи, доказващи посочените в трудово - биографичните справки данни; •трудово – биографична справка на лицата; 4. Справка за броя на работниците и служителите, които ще участват в изпълнението на обществената поръчка, която съдържа броя и специалностите на отделните работници и служители за изпълнение на строежа съгласно графика за изпълнение по видове работи и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго), както и дали са местни лица или лица, граждани на държава член на ЕС, на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или на друга държава /посочва се държавата/. В случай, че участник, е посочил в справката, че ще изпълни обществената поръчка с определен брой работници и служители, които не са граждани на държава – членка на ЕС, или на държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, същият следва да представи декларация по образец, че ще поеме на свой риск да осигури изискващите се по българското законодателство разрешения за пребиваване (визи) и разрешения за работа на посочените работници и служители; 5. Списък) на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи. Списъкът съдържа наименование на машината или оборудването, технически характеристики, свързани с тяхната производителност и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника), придружен от : •документи, удостоверяващи основанието за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание за официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката, конкретизирано от участника) на строителните машини и техническото оборудване за изпълнение на обществената поръчка и на техническото оборудване за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строително-монтажни работи; 6. Списък на основните строителни продукти , които ще бъдат доставени за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа вид, данни за качеството, източник на доставка на основните строителни продукти и дневна норма на доставка, придружен от: - документи (договори, вкл. предварителни, за доставка от производител, концесионни договори и други), удостоверяващи възможността на участника за доставка на строителните продукти - документи, удостоверяващи качеството на строителните продукти.
Минимални изисквания: Участник в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за технически възможности и квалификация, както следва: 1. През последните 3 (три) години /2010, 2011 и 2012г/ да е изпълнил минимум 30 договора за проектиране и строителство на отделни обекти, от които поне 10 да са изпълнени през последната година /2012/. 2. Да разполага с оборудване за изпълнение на обществената поръчка, включително за изпитване и изследване, с което ще се осигурява контрол на качеството на изпълнените строителни и монтажни работи - строителни машини и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка, под формата на собствени и/или наети и/или друга форма на официален ангажимент за срока на изпълнение на поръчката. 3. Да има възможност за производство и/или доставка на строителни продукти в количества и с качество, необходими за изпълнение на инвестиционния проект; 4. Да разполага с проектантски екип и инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството, включително за осигуряване на контрола на качеството, както следва: 4.1. Да разполага с проектантски екип, който да включва най – малко по един проектант за всяка от основните части на проекта с трудов стаж минимум 5 години. Поне едно лице от екипа трябва да притежава валиден документ за упражняване на технически контрол по част „Конструктивна” 4.2. Да разполага с Ръководен екип, който ще отговаря за изпълнението на обществената поръчка, включващ и специалист по контрола на качеството, със следните квалификация и професионален опит: •Ръководител на Строежа – мин. 1 брой – със специалност „Строителство и архитектура”, който да отговаря на условията по чл. 163а от ЗУТ и да има минимум 5 години общ трудов стаж като технически ръководител или техник строителство и архитектура; •Технически ръководител – мин. 1 брой – със специалност „Монтажник на ВиК инсталации”, който да има минимум 3 години общ трудов стаж; •Технически ръководител – мин. 1 брой – със специалност Строителство и архитектура”; •Координатор по безопасност и здраве /КББ/ - мин. 1 брой – да притежава официално удостоверение по чл.26, ал.2 от ЗЗБУТ, по чл.9 във връзка с чл.2, ал.1 и чл.6, ал.2 от Наредба № РД-07.2/16.12.2009г и изпълняваща функции като такъв минимум 1 година; • Архитект – 1бр. Със специалност „Архитектура”; •Интериорен дизайнер – мин. 1 бр. Със специалност „Интериорен дизайнер”, със стаж по специалността мин. 1 година; •Технически правоспособни лица: •Техници - мин. 2 бр. •Инженер електрообзавеждане - мин. 1 бр. •Електротехници – мин. 2 бр. •Работник изолация – мин. 2 бр. •Шпакловчик - мин. 1 бр. •Бояджия – 1 бр. •Работник облицовки и настилки – мин. 3бр. •Зидаро-кофражист - мин. 3 бр. •Арматурист – 2 бр. •Дърводелец-мебелист- мин. 2 бр. •Неквалифицирани работници – мин. 12 бр. 5. Да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съответстващ на групата и категорията на строежа - обект на поръчката, за лица регистрирани на територията на РБългария или еквивалентно за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. 6. Да е регистриран в КСБ. 7. Да има към дата 15.01.2013г минимум 35 лица, работещи по трудов договор, на длъжности свързани с предмета на поръчката. 8. Да има средно- списъчен състав за последната година /2012/ минимум 30 души на трудов договор. 9. През последната година /2012/ да има изпълнен поне един договор за строителство на стойност минимум 700 000 лева. 10. Да е изградил минимум по една сграда с обществено предназначение през всяка от последните три години /2010, 2011 и 2012/.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Предложена цена за извършване на строително-монтажни работи по изграждане на обекта; тежест: 65
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
Показател: Срок за извършване на строително-монтажни работи по изграждане и обзавеждане на обекта; тежест: 15

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
16.07.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

Стойността на настоящата документация е в размер 24.00 лв. (двадесет и четири лева) като сумата се заплаща в посочения в обявлението срок на касата на ПУ „Паисий Хилендарски” – гр. Пловдив, ул. “Цар Асен” №24 срещу редовно издаден платежен документ или се превежда по банкова сметка на ПУ „Паисий Хилендарски” – гр. Пловдив: “Уникредит Булбанк” АД клон „Княз Батенберг” гр. Пловдив, IBAN: BG33 UNCR 7527 3154 6320 00, BIC UNCRBGSF. Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка се получава в деловодството на ПУ „Паисий Хилендарски” – гр. Пловдив.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.07.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Административната сградата на ПУ „Паисий Хилендарски” – гр. Пловдив, ул. “Цар Асен” №24

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по отварянето на офертите са публични. На тях могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и юридически лица с нестопанска цел. Присъстващите представители се допускат след представяне на документ, удостоверяващ представителната им власт. Упълномощен представител на участник се допуска след представяне на специално издадено за целта нотариално заверено пълномощно. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в регистър, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Пълен достъп до документацията за участие е предоставен на сайта на ПУ „Паисий Хилендарски – www.uni-plovdiv.bg , ведно с публикуването на обявлението в Регистър на обществените поръчки. Датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявен на сайта на ПУ „Паисий Хилендарски – www.uni-plovdiv.bg поне три дни преди тяхното отваряне.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.06.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ