Версия за печат

04528-2013-0001

BG-С. ТРЪНЧОВИЦА, ОбЩИНА ЛЕВСКИ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НЧ "ГРИГОР ВАЧКОВ-1911" С. ТРЪНЧОВИЦА, ОбЩИНА ЛЕВСКИ, ул."Христо Ботев" №22, За: СТЕФЧО СОКОЛОВ, Р България 5925, С. ТРЪНЧОВИЦА, ОбЩИНА ЛЕВСКИ, Тел.: 06530 9066, E-mail: hgrigorvachkov@abv.bg

Място/места за контакт: ул."Христо Ботев" №22

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА СМР ЗА ОБЕКТ: “РЕМОНТ И ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА НЧ "ГРИГОР ВАЧКОВ-1911" С. ТРЪНЧОВИЦА, ОбЩИНА ЛЕВСКИ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. Левски
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмета на откритата процедура с опростени правила по ЗОП включва изпълнение на СМР по реализацията на проект: “Ремонт и възстановяване на НЧ „ГРИГОР ВАЧКОВ-1911” с. Трънчовица, общ. Левски по следните части: Архитектура: Ремонтни и демонтажни работи, работи по фасада, работи по покрив, вътрешни ремонти, други СМР. Част Електро: Ремонтни работи по ел. инсталацията. Част ОВ и К : Изграждане на климатични системи. Част Водопровод : Изграждане на водопроводна инсталация. Част Канализация : Изграждане на канализационна инсталация.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предмета на откритата процедура с опростени правила по ЗОП включва изпълнение на СМР по реализацията на проект: “Ремонт и възстановяване на НЧ „ГРИГОР ВАЧКОВ-1911” с. Трънчовица, общ. Левски по следните части: Архитектура: Ремонтни и демонтажни работи, работи по фасада, работи по покрив, вътрешни ремонти, други СМР. Част Електро: Ремонтни работи по ел. инсталацията. Част ОВ и К : Изграждане на климатични системи. Част Водопровод : Изграждане на водопроводна инсталация. Част Канализация : Изграждане на канализационна инсталация.

Прогнозна стойност без ДДС
431461.67 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

180


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Участникът следва да представи гаранция за участие в размер на 4 300.00 лв/Четири хиляди и триста лева/. като сам избира формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение както следва: а) Парична сума - внася се по набирателната сметка на НЧ "ГРИГОР ВАЧКОВ-1911" с. Трънчовица ,IBAN сметка BG73STSA93000007708336, BIC код STSABGSF,Банка ДСК клон гр. Левски, като в платежното нареждане задължително следва да бъде записана процедурата . б) Банкова таранция - неотменима банкова гаранция в полза на НЧ "ГРИГОР ВАЧКОВ-1911" с. Трънчовица, Община Левски 1.1. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или легализация, в случай че е издадено от чуждестранна банка. 1.2. Гаранцията за участие в парична сума следва да бъде на български език или легализация. - Документъ, удостоверяващ платената гаранция за парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат на съответната банка, В случай на електронно банкиране, следва да завери съответния документ с подпис и печат на банката. 1.3. Срокът на валидност на гаранцията трябва да бъде със срока на валидност на офертата. 2. Участникът, определен за изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 3%/три на сто/ от стойността на договора без ДДС.Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение, парична сума или банкова гаранция, чийто срок на валидност е с два месеца по дълъг от срока за изпълнение на поръчката, с цел същата да е валидна до издаване на разрешение за ползуване на обекта.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Проект : “Ремонт и възстановяване на НЧ „ГРИГОР ВАЧКОВ-1911” с. Трънчовица, общ. Левски е финансиран чрез предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г по договор № 15/321/01322/10.01.2013 г. Плащанията ще се извършват по банков път само по искане на Изпълнителя, след одобрение от Възложителя и при спазване на всички изисквания и условия на Договора. Предвижда се авансово плащане в размер на 50 % от стойността на договора. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ изплаща аванса: 1. След представяне от Изпълнителя на банкова гаранция в полза на ДФЗ - Разплащателна агенция в размер на 110 % от стойността на аванса или при осигуряване на двама поръчители, отговарящи на условията на чл. 12, ал. 5, 6, 7 и 8 от Наредба № 25 от 29.07.2008 г., всеки от които се задължава пред ДФЗ - Разплащателна агенция да отговаря за задължението по авансовото плащане на длъжника-ползвател на помощта, заедно с лихвите и разноските по събиране на вземането. За учредяване на обезпеченията се сключват договори между ДФЗ – Разплащателна агенция и поръчителите съгласно действащато законодателство. 2. Междинни плащания не са предвидени, както не са предвидени такива в договора за безвъзмездна финансова помощ между ДФЗ – Разплащателна агенция и Възложителя/Бенефициента. Обемът на извършените СМР се удостоверява чрез подписване на Акт за изпълнени видове СМР от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и от строителния надзор. Авансовото плащане се приспада чрез удръжка при окончателното плащание . Окончателното плащане се извършва след приемане на извършените СМР, предмет на Договора, Издаден Акт № 15 съгласно ЗУТ, във връзка с Наредба № 2 за въвеждане в експлоатация на строежите в Р.България и минимални гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти. В случай, че ДФЗ – Разплащателна агенция не одобри платени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ разходи, констатирани като неправомерно изплатени суми, в резултат на несвършена или некачествено изпълнена работа, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ възстановява съответните дължими суми, в едно с размера на наложените санкции, в срок от 5 работни дни от получаване на искане за това от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Ако след приключване на проекта или по време на изпълнението му Разплащателна агенция и/или Европейската комисия поиска финансова корекция по проекта, в резултат на неизпълнени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ задължения, то той се задължава да възстанови посочената сума в указания размер и срок на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица преди подписването на договора за обществена поръчка следва да се представи регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Пликът с офертата съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни плика, надписани, както следва:-"Документи за подбор"-Плик№1:1).Списък от документите;2).Писмо към офертата (образец);3).Администр. сведения(образец);4).Декл., че участника е запознат с вс.условия по поръчката(образец);5).Декл., че участника ще спазва вс.условия по изпълнение на поръчката(образец);6) Регистрационни документи на участника:•Документ за регистрация или посочване на ЕИК, съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ или ЕТ– копие, заверено с подпис и печат на лицето определено по регистр. да представлява дружеството (за ЮЛ, което е регистрирано в България);•удостоверение за актуално състояние (за юридическо лице), издадено от съответния администр. орган по регистрация на участника (АВ за ЮЛ, регистрирано в България) – представя се само в случаите, че участника не е представил ЕИК. Документът следва да бъде издаден не по-късно от 3 месеца преди датата на представяне на офертата ;•документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде преведен на български език и в официален превод (за юридическо лице, което не е регистрирано в България); •документа за самоличност (копие) за участник - физическо лице;7) Документ за данъчна регистрация (копие) и БУЛСТАТ /ЕИК (копие) и регистрация по ЗДДС, ако е регистриран (копие);8)Документ за закупена документация за обществена поръчка - копие; 9)Документ за внесена гаранция за участие - оригинала на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие;10)Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т.1, ал.2, т.2 и т.5 ал.5 т.1 от ЗОП - попълва се (образец);11) Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 47, ал.1, т.2 и т.3, ал. 2, т.1, т.2а, т.3 и т.4 и ал.5 т.2 от ЗОП- (образец).12) Декл. за участието на подизпълнители - (Образец);13) Декл. за съгласие за участие като подизпълнител - (Образец);14) Декл. за липсата на обстоятелствата по чл. 93, ал. 1, чл. 94 и чл.96 буква „а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС, приложим към общия бюджет на Европейските общности изменен с Регламент (ЕО, Евратом) № 1995/2006 на Съвета на ЕС - попълва се (Образец);15) Декл. за приемане на етичните клаузи на обществената поръчка - (Образец);16) Декл. от членовете на обединението/консорциума - ( Образец); 16а) Декл. за приемане на условията в проекта на договор -( Образец);17) Декл. по чл.56, ал.1, т.11от ЗОП – (образец);18).Нот. заверено пълномощно на лицето, упълном. да представлява участника в процедурата (тогава, когато участникът не се представл. от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация);19) При участник обединение, което не е ЮЛ - Д-р за създ. на обединението, в к. е предвидено разпределението на отговорностите на чл-те на обединението по изп. на поръчката и е посочен представляващият обединението;20). Д-ти, док. изискванията за финан. и иконом. възм. на уч-ка: а).Справка-списък на осн.договори за СМР през последните пет години (2008,2009,2010,2011 и 2012 г.б).Референции,в). Копие от удостоверение от КСБ в ЦПРС с право на изпълн. на обекти 1 гр.IV кат, съгласно ЗУТ,г).Копие от сертификат за ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, 21).Д-ти, доказващи изискванията за техническа възможност за изпълнение на настоящата обществена поръчка,22). Писмо от банкова институция, която потвърждава наличието на достъп до финансов ресурс в размер на 130 000.00 лв.(Сто и тридесет хиляди лева); "Предложение за изпълнение на поръчката"- ПЛИК № 2, в който се поставят:1). Подробен линеен график за изпълнение на предвидените в проекта дейности,2). Спецификация на всички използвани материали ,3).Декл.за собств., или наета механизация,4). Списък-декл.за наличие на квалиф. строит.работници;5).Д-ти удоостоверяващи квалификация на рък. служители:"Предлагана цена" - ПЛИК № 3:1) Ценово предложение, 2) Колич. сметка с попълнени единични цени за предвидените СМР- оригинал.(на хартиен и магнитен носител);
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) години, а именно: за 2010, 2011 и 2012 година - копия заверени от дипломиран експерт счетоводител (когато е приложимо), удостоверяващ 1 000 000 лева оборот за периода. 2.Писмо / справка-декларация/ от банкова институция, която потвърждава наличието на финансов ресурс, или достъп до кредитна линия в размер на 130 000 лева; 3.Копие от валидна застраховка и декларация за продължение в случай, че същата изтича в срока на валидност на офертата.
Минимални изисквания: 1.Участниците трябва да са реализирали оборот от дейността си, в размер минимум на 1 000 000.00 (Един милион лева) лв. без вкл. ДДС общо за последните 3 (три) години ( 2010 , 2011 и 2012 г.), както и да са реализирали общ оборот от строителна дейност сходна с предмета на поръчката / Под „обекти, сходии с предмета на поръчката" следва да се разбират: строежи по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б" от ЗУТ и чл. 9, ал. 2, т. 3 и чл. 10, ал 1,т.4 от Наредба от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи./ за последните 3 (три) години ( 2010, 2011 и 2012 г.) в размер минимум на 750 000.00 (Седемстотин и петдесет хиляди лева) лв. без вкл. ДДС 5.Писмо / справка-декларация/ от банкова институция, която потвърждава наличието на финансов ресурс, или достъп до кредитна линия в размер на 130 000 лева;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кратка анотация/кратко представяне за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката - свободен текст. 2. Справка за изпълнени договори. Участникът трябва да представи поне два изпълнени договора,през предходните 5 (пет) години (2008 г., 2009 г., 2010 г. ,2011 и 2012 г. ),доказващи опита му в изграждане и/или ремонт на обекти, сходни с предмета на поръчката. Забележка: Под „обекти, сходии с предмета на поръчката" следва да се разбират: строежи по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б" от ЗУТ и чл. 9, ал. 2, т. 3 и чл. 10, ал 1,т.4 от Наредба от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи. 2.а Референции / препоръки за изпълнението на поръчки, с подобен предмет като настоящата поръчка през последните пет години. 3. Удостоверение от Камарата на строителите за вписване в ЦПРС за правото му на изпълнение на първа група - строежи IV категория с обхват, съобразно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б" от ЗУТ, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, или представи валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. 3.а. Декларация (свободен текст), че се е запознал с условията за вписване в ЦПРС /за чуждестранни лица/,че отговаря на тях и ако бъде определен за изпълнител се задължава в 30-дневен срок от получаване на решението за определянето му за изпълнител да представи изискваните по настоящата точка документи, удостоверяващи вписването му в ЦПРС. 4.Копие от сертификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008 и Системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: 1.Участникът впроцедурата по обществената поръчка трябва през предходните 5 (пет) години ( 2008 г., 2009 г., 2010 г., 2011 г. и 2012 г. ) да има два изпълнени договора, доказващи опита му в изграждане и/или ремонт на обекти, сходни с предмета на поръчката. Забележка: Под „обекти, сходни с предмета на поръчката" следва да се разбират: строежи по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б" от ЗУТ и чл. 9, ал. 2, т. 3 и чл. 10, ал 1,т.4 от Наредба от 2003г. за номенклатурата на видовете строежи с обща разгърната застроена площ минимум 1000.00 кв.м./Хиляда кв.м./. 2.Участникът в обществената поръчка трябва е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара, за изпълнение на първа група - строежи IV категория с обхват, съобразно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „б" от ЗУТ. 3.Участникът трябва да притежава валидни сертификати за внедрени Система за управление на качеството ISO 9001:2008 и Системи за управление на околната среда ISO 14001:2004 или еквивалентни сертификати, с предметен обхват, сходен с предмета на поръчката.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА; тежест: 50
Показател: ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ; тежест: 40
Показател: СРОК НА ОТЛОЖЕНО ПЛАЩАНЕ; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
26.06.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без ДДС и се заплаща: 1.В брой- на касата на НЧ "ГРИГОР ВАЧКОВ-1911" с.Трънчовица, община Левски, ул. "Христо Ботев" №22 всеки работен ден от 9:00 до 12:00часа и от 13:00 до 16:30 часа. 2.Лицата имат право да разгледат документацията на място преди да я закупят. 3.По банков път- банков превод по сметка на НЧ "НАДЕЖДА 1902" с. Козар Белене, Община Левски, Банка ДСК АД,клон гр. Левски IBAN BG41STSA93000007708330;BIC STSABGSF Документацията се получава срещу документ за платена такса в НЧ "НАДЕЖДА 1902" с. Козар Белене, Община Левски, ул. "Съединение" №28 , всеки работен ден от 9:00 до 12:00 часа и от 13:00 до 16:30 часа.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.07.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

На адреса по т. І.1,

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект : “Ремонт и възстановяване на НЧ „ГРИГОР ВАЧКОВ-1911” с. Трънчовица, общ. Левски финансиран чрез предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013 г по договор № 15/321/01322/10.01.2013 г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.5 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ