Версия за печат

00564-2013-0005

BG-Панагюрище: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Панагюрище, пл. "20-ти Април" № 13, За: Никола Иванов Белишки - Кмет на община Панагюрище, Република България 4500, Панагюрище, Тел.: 0357 60041, E-mail: obshtina@abv.bg

Място/места за контакт: Елена Асенова Узунова - гл. експерт, телефон: 0357 60077

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.panagyurishte.org.

Адрес на профила на купувача: www.panagyurishte.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на хранителни продукти необходими за социалните и детските заведения на територията на община Панагюрище по 5 /пет/ самостоятелно обособени позиции за срок от 1 /една/ година от сключване на договора".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Панагюрище, Бъта, Попинци, Оборище
Код NUTS:
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Периодични доставки по предварителни заявки на хранителни продукти за срок от 1 година от сключване на договора необходими за социалните и детските заведения на територията на община Панагюрище по обособени позиции, както следва: I-ва обособена позиция: Доставка на хляб и хлебни изделия; II-ра обособена позиция: Доставка на мляко; III-та обособена позиция: Доставка на месо, месни изделия и риба; IV-та обособена позиция: Доставка на пресни плодове, зеленчуци и консерви; V-та обособена позиция: Доставка на бакалия (зърнени произведения, захарни изделия, подправки и др.).

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност без ДДС
192000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3000 /три хиляди/ лева за участие по всички обособени позиции и : - за обособена позиция №1 “Хляб и хлебни изделия” - 200 лева - за обособена позиция №2 “Мляко” - 150 лева - за обособена позиция №3 “Плодове, зеленчуци и консерви” – 500 лева - за обособена позиция №3 “Месо и месни изделия и риба” - 800 лева - за обособена позиция №5 “Бакалия” – 650 лева. Гаранцията за участие се заплаща в една от следните форми: - Парична сума, внесена по сметката на Община Панагюрище по следната сметка за гаранции: IBAN: BG75RZBB91553320057007 BIC: RZBBGSF ”Райфайзенбанк България” ЕАД - офис Панагюрище В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: " Гаранция за участие в процедура за възлагане на ОП с предмет: “Доставка на хранителни продукти за нуждите на социалните и детски заведения на територията на община Панагюрище". Чуждестранните участници могат да представят банкова гаранция в Евро с равностоен размер изчислен по официалния курс “Евро за Лев”, определен от Българската народна банка за деня на превеждане на гаранцията. - Неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на заявлението, считано от датата на представяне на заявлението; 2. Гаранция за изпълнение на договора: - Размер – 2% (два процента) от стойността на обществената поръчка; -Условия: Представя се при сключване на договора. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност до приемане изпълнението на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на възложителя следната сметка за гаранции: IBAN: BG75RZBB91553320057007 BIC: RZBBGSF ”Райфайзенбанк България” ЕАД - офис Панагюрище

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Със средства от бюджета на Община Панагюрище

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Съгласно чл.49 от ППЗОП

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Заявлението на участниците се състои от: - запечатан непрозрачен плик, в който се поставят документите, отговарящи на изискванията на чл. 77, ал. 3 – 5 от ЗОП, представени по реда на чл. 57, ал. 1, 4 - 6, по факс или се заявява по телефона. отнасящи се до критериите за подбор на участниците или кандидатите и съдържа: 1. Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; 2. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и ал. 2, т. 1 - 5 от ЗОП ; 3. При участници обединения - документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият; 4. Доказателства за икономическото и финансовото състояние по чл. 50 от ЗОП - Информация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три финансови години (2009, 2010 и 2011 год.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си. - Годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 год. – заверен съгласно Закона за счетоводството с изключение на новорегистрираните кандидати; 5. Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, посочени т. ІІІ.2.3. от настоящето обявление и в документацията; 6. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката и вида, и дела на тяхното участие, когато се предвижда участието на подизпълнители; 7. Документ за гаранция за участие; 8. Декларация за приемане на условията в проекта на договор; 9. списък на документите, съдържащи се в заявлението, подписан от кандидата. 10. Подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват, и дела на тяхното участие – прилагат се декларации - подписват се и се подпечатват от участника; 11. Копия от други разрешителни от РИОКОЗ и/или ДВСК притежавани от кандидата и необходими за изпълнение на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Списък с информация за общия оборот и оборота на стоките, които са обект на поръчката (в зависимост от позицията/позициите, за които кандидатства) за последните три финансови години (2010, 2011 и 2012 год.) в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, годишен баланс и отчет за приходите и разходите за 2009, 2010 и 2011 год.
Минимални изисквания: Кандидатите трябва да имат оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката за последните три финансови години както следва: I-ва обособена позиция: Доставка на хляб и хлебни изделия - 20 000 лв. без ДДС; II-ра обособена позиция: Доставка на мляко - 25 000 лв. без ДДС; III-та обособена позиция: Доставка на месо, месни изделия и риба - 100 0000 лв. без ДДС; IV-та обособена позиция: Доставка на пресни плодове, зеленчуци и консерви - 70 000 лв. без ДДС; V-та обособена позиция: Доставка на бакалия (зърнени произведения, захарни изделия, подправки и др.) - 80 000 лв.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, 1. Списък на основните договори на подобен род доставки (в зависимост от позицията/позициите, за които кандидатства), изпълнени през последните три години / 2010, 2011 и 2012 г./, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение - референции от един възложител за изпълнението на подобни поръчки с телефон, адрес и длъжностно лице, от което възложителят може да получи допълнителна информация; 2. Списък на собствени или наети специализирани транспортни средства, отговарящи на санитарно–хигиенните изисквания за доставка на хранителни продукти от съответната обособена позиция, придружен с валидни удостоверения за регистрация /доказано с документ от РИОКОЗ или ДВСК/. Удостоверенията за регистрация от компетентните органи за транспортиране на хранителни продукти, съгласно чл.246, ал.4 от ЗВД и чл.3, ал.3 от Наредба № 9 на МЗ, следва да са издадени след 01.01.2007 г. на името на кандидата - копие. 3. Актуални удостоверения за регистрация по чл.12 от Закона за храните (обн. ДВ, бр. 90/1999 г., изм. и доп. ДВ бр. 80/2010) за търговия с храни, обхващащо групите храни за съответната обособена позиция, за които кандидатът участва - копие.;
Минимални изисквания: 1.Кандидатите трябва да имат опит от дейност, сходна с предмета на поръчката, в зависимост от позицията/позициите, за които кандидатства за последните три години - най-малко един договор 2. Да разполага най-малко с един специализиран автомобил за превоз на хрантелн стоки-Общо за всички позиции.. 3.Регистрация съгласно изискванията на чл.12 от Закона за храните; 4. Разрешителни и други регистрации от РИОКОЗ и/или ДВСК.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.07.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.07.2013 г.  Час: 10:00
Място

Общинска администрация - Панагюрище, гр. Панагюрище, пл. "20-ти април" № 13

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници в обявената поръчка или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

12 месеца.

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

12 месеца.

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и следващите от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.05.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция ХЛЯБ И ХЛЕБНИ ИЗДЕЛИЯ
1) Кратко описание

Хляб бял, пълнозърнест, грахан и закуски

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
16500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция МЛЯКО
1) Кратко описание

КИСЕЛО МЛЯКО И ПРЯСНО МЛЯКО

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

съгласно техническата спецификация

Прогнозна стойност, без ДДС
12500 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция ПЛОДОВЕ, ЗЕЛЕНЧУЦИ И КОНСЕРВИ
1) Кратко описание

Доставка на пресни плодове, зеленчуци и консерви, подробно описани в спецификацията към документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

съгласно спецификацията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
42000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция МЕСО, МЕСНИ ИЗДЕЛИЯ И РИБА
1) Кратко описание

Месо и месни продукти - пилешко, телешко, свинско, кайма - смес, кремвиши, салам и риба

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

съгласно спецификацията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
67000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция БАКАЛИЯ
1) Кратко описание

РАЗЛИЧНИ ХРАНИТЕЛНИ ПРОДУКТИ - брашно, ориз, захар, оцет, леща, фасул, яйца, макарони, подправки и др., подробно описани в спецификацията на документацията.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

описани в спецификацията на документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
54000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение