Версия за печат

00115-2013-0024

BG-Русе: Изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Строителство

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, гр. Русе, пл. Свобода № 6, За: Катя Павлова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881767, E-mail: mayor@ruse-bg.eu,, Факс: 082 834413

Място/места за контакт: Дирекция "Европейско развитие"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.ruse-bg.eu/..

Адрес на профила на купувача: http://www.ruse-bg.eu/..

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе, гише"Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.ruse-bg.eu/..

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Национален идентификационен No (ЕИК): 000530632

Община Русе, пл. Свобода 6, За: Ваня Попова, България 7000, Русе, Тел.: 082 881635

Място/места за контакт: Община Русе, гише "Обществени поръчки"

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изпълнение 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
на територията на гр. Русе
Код NUTS: BG323
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обект на настоящата обществена поръчка е „строителство” по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 3, б. „а“ от ЗОП. Предмет на възлагане на настоящата поръчка e „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе” Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности: • изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на материали, механизация, работна сила и всякакви услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството в съответствие с одобрените технически проекти за закриване и рекултивация на депото и техническите спецификации; • дейности по въвеждане на обектите в експлоатация, • отстраняване на дефекти, включително грижи за растителността до изтичане на периода за отстраняване на дефекти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45453100, 45112350, 45112360

Описание:

Строителни работи по възстановяване
Работи по рекултивация на замърсени земи
Работи по възстановяване състоянието на терени

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект на настоящата обществена поръчка е „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе” Предметът на поръчката включва изпълнението на следните дейности и количества: * третиране на гудронови замърсявания в обем 7500 m3 или 9000 t, разпределен в четири басейна с различен обем; * направа на насип за оградни и основни диги в обем 154 360m3; * доставка и полагане на бентонитова хидроизолация в обем на 261 550м2; * техническа рекултивация на терен с площ 288,972 дка; * система на газоотвеждане, състояща се от кладенец, газов дренаж, газопровод и ревизионна шахта; * електрозахранване от съществуващ мачтов трафопост 20/0,4кV; * мълниезащитна и заземителна инсталация; * направа на експлоатационни пътища от заклинен трошен камък с дебелина 40см. и шир.4 м. с дължина 1640м. * монтаж на ограда на рекултивираната площ; * залесяване на площ 58.50 дка; з * затревяване на площ 191.30 дка.

Стойност, без да се включва ДДС
23977538 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

24

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Участникът в процедурата следва да представи гаранция за участие в една от следните форми: 1.1Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ;BG37IORT73793300030000; 1.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката - гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Банковите разходи по откриването на гаранцията са за сметка на Участника. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 119 715 (сто и деветнадесет хиляди седемстотин и петнадесет) лева.; 2. Възложителят освобождава гаранцията за участие без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли у него, на: 2.1. отстранените участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител; 2.2. класираните на първо и второ място участници - след сключване на договора за обществена поръчка; останалите класирани участници - в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на Изпълнител. 3. В случай на прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, Възложителят освобождава гаранциите за участие на всички участници в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. 4. Възложителят има право да задържи гаранцията за участие до решаване на спора, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Възложителят има право да усвои гаранцията за участие независимо от нейната форма, когато участник: 4.1. оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; 4.2. е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. 5. При подписване на договора за възлагане на обществената поръчка, Участникът в процедурата следва да внесе гаранция за изпълнение в една от следните форми: 5.1. Депозит на парична сума по сметка на Възложителя - тя следва да се внесе по банков път по сметка на Възложителя: ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN -BG37IORT73793300030000, 5.2. Банкова гаранция в полза на Възложителя. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безусловно плащане при първо писмено искане, подписано от Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение, която е в размер на 1 % от приетата договорна стойност (без ДДС) в лева. Банковите разходи по откриването и обслужването на гаранциите са за сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, а разходите по евентуалното им усвояване са за сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Срок на валидност на гаранциите: при банкова гаранция за участие- не по-малко от 90 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите.; при банкова гаранция за изпълнение – не по-малко от 2 (два) месеца, след датата на приключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят определя следният начин на плащане: 1.Текущи плащания се предвиждат в обем на не повече от 80 % (осемдесет процента) от предложената цена за техническата рекултивация и в обем на не повече от 65 % (шестдесет и пет процента) от предложената цена за биологичната рекултивация и се изплащат след извършване на определено количество и видове СМР, удостоверени в протокол за извършени СМР, в срок до 30 календарни дни след представяне на оригинална фактура. 2. Плащанията се извършват по единичните предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ цени, съгласно ценовата му оферта и приложенията към нея, въз основа на протокол за установяване на извършени СМР, съставен между ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и лицето, осъществяващо инвеститорски контрол, одобрен от комисията за приемане на изпълнението и оригинална фактура за текущото плащане. 3. Окончателното плащане на техническата рекултивация се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1,т. 1, ал. 2 и ал. 3 от правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (последно изм. ДВ, бр. 35 от 08.05.2012г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V на НАРЕДБА №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн. ДВ, бр. 89 от 22.10.1996г., изм. и доп. бр. 30 от 22.03.2002г.); - акт Обр. 15; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане. 4. Окончателното плащане на биологичната рекултивация се извършва в срок до 30 календарни дни след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на следните документи в оригинал: - заповед на основание на чл. 23, ал. 1, т. 1, ал. 2 и ал. 3 от правилника за прилагане на Закона за опазване на земеделските земи (последно изм. ДВ, бр. 35 от 08.05.2012г.); - одобрен от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация съгласно Раздел V на НАРЕДБА №26 от 02.10.1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт (обн. ДВ, бр. 89 от 22.10.1996г., изм. и доп. бр. 30 от 22.03.2002г.); - протокол Обр. 16; - попълнена фактура за размера на окончателното плащане.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 25, ал. 3, т. 2 от ЗОП, не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение/или консорциум/, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението /или консорциума/ подписват документ - споразумение или договор. Документът трябва да бъде представен от Участника в оригинал или нотариално заверено копие. Документът трябва да съдържа клаузи, в които е определено: - Всички членове на обединението/ консорциума са отговорни заедно и поотделно за изпълнението на договора; - Е определен представляващия обединението/ консорциума, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/ консорциума. Допуска се повече от едно лице да представляват обединението заедно и поотделно; - Представляващият обединението/ консорциума е упълномощен да представи офертата от името и за сметка на обединението и да сключи договор с възложителя; - Срокът на обединението е най-малко за времето, за което поръчката ще бъде изпълнена; - Всички членове на обединението/ консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - Разпределението на дейностите между членовете на обединението. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата.

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

ДА

Описание на особените условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5 и т. 6 от ЗОП се предсатвят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците в обединението, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

Офертата следва да бъде представена в запечатан непрозрачен плик, който съдържа три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика: С-е Плик № 1: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2.Оферта, попълнена по образец; 3. Копие на документ за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Документът за регистрация не се изисква, ако участникът е регистриран или пререгистриран след 01.01.2008 г. по реда на Закона за търговския регистър (ЗТР).Когато участникът не е посочил ЕИК, той представя удостоверение за актуално състояние. С представянето му не отпада задължението за представяне на документа за регистрация. 4.Нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (когато участникът не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документите му за регистрация).5.Документ - договор или споразумение (в случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице), подписан от лицата, включени в обединението, в който задължително се посочва представляващият; Документът се представя в случай, че участникът е неперсонифицирано обединение. Същият следва да бъде в оригинал или нотариално заверено копие и от него следва да бъде видно лицата, които го представляват. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, и лицето, подаващо офертата, не е изрично вписано в споразумението, с което се създава обединението; следва да бъдат представени и нотариално заверени пълномощни от всички участници в обединението, с които упълномощават това лице, което има право да подаде офертата, да попълни и подпише документите, общи за обединението.Чуждестранни обединения представят заверено копие на договор за създаване на обединение. 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. „ а“ – „д“, ал. 2, т. 5 и ал. 5, т. 1 от ЗОП. 7.Декларация по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП; 8.Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 8 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената им, с посочване на вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие .9.Декларация за съгласие за участие като подизпълнител.10. Документ за внесена гаранция за участие – екземпляр на вносната бележка или оригинал на банковата гаранция за участие. 11. Декларация за приемане на условията в проекта на договора;12.Декларация за запознаване с условията на строителната площадка. 13. Документ за закупена документация за участие – заверено от участника копие. .С-е на плик №2 „Предложение за изпълнение на поръчката”: Техническа оферта и срок за изпълнение на поръчката, съглсно чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9 от ЗОП.С-е на плик № 3 „Предлагана цена" - Ценово предложение.(Следващите изисквания са посочени в поле VI.3)

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

1. Баланси и отчети за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен. Прилагането на баланси и отчети за приходите и разходите не се изисква, когато същите са вписани в Търговския регистър. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години и не може да представи баланси и отчети за приходите и разходите за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 2. Декларация, съдържаща информация за оборота от строителство, за последните три (2010, 2011 и 2012 г.) години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 3. Заверено от участника копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка за професионалната отговорност на участника, който ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.) и Декларация (свободен текст), подписана от участника, със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора – оригинал. Участникът установен/регистриран извън Република България, доказва съответствието си с поставеното изискване с представянето на заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена задължителна застраховка професионална отговорност еквивалентна на застраховката професионална отговорност в строителството по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена в съответствие с държавата, в която е установен/регистриран.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Реализирали общ оборот от дейността за предходните 2010, 2011 и 2012 г) в размер не по-малко от 45 000 000 (четиридесет и пет милиона) лв. 2.Реализирали оборот от строителство, общо за предходните 2010, 2011 и 2012 г. в размер не по-малко от 28 000 000 (двадесет и осем милиона) лв. В случай, че участникът не може да представи информация за оборот от строителство и баланси и отчети за приходите и разходите, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот и оборот от строителство от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. 3. Участникът трябва да е застрахован за професионална отговорност за строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследсвие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията си съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в строителството (обн. ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.). За участник, установен /регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/ регистриран. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за общ оборот и оборот от строителството се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, а изискването за застраховка професионална отговорност – до участниците в обединението, които ще изпълнява строителството, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението.

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

1 Декларация, съдържаща списък на изпълнените от участника договори за строителството, което е предмет на обществената поръчка (закриване и/или рекултивация и/или изграждане на депо/сметище за отпадъци) през последните пет години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите. Всеки договор, посочен в декларацията трябва да бъде придружен от препоръка за добро изпълнение, издадена от възложителите. Всяка препоръка следва да съдържа информация за възложителя, предмета на договора, обхвата и обема на работа, неговата стойност, дата на започване и приключване на работата по него, както и информация дали участникът е реализирал добросъвестно договорните си задължения. Не се допуска представянето на препоръки за договори, които не са посочени в декларацията. Възложителят си запазва правото да извършва проверки за съответствие на препоръките с действително извършената работа. При установяване на несъответствие, участникът се отстранява от процедурата; 2 Заверено от участника копия на валидни към датата на подаване на офертата сертификати, издадени от акредитирани лица за внедрени: ISO 9001:2008 за система за управление на качеството в строителството или еквивалент с обхват поддържане и експлоатация на депо за битови, строителни и производствени отпадъци, по стандарт ISO 14001:2004 за опазване на околната среда или еквивалентен с обхват поддържане и експлоатация на депа за битови, строителни и производствени отпадъци. За съответствие с това изисква Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП. 3 Декларация, съдържаща списък на лицата, които участникът ще осигури за изпълнение на поръчката. Списъкът следва да бъде придружена от: Професионални автобиографии на предвидените за изпълнението на поръчката лица, изготвени по образец, документи, удостоверяващи тяхното образование, професионалната квалификация и професионален опит (заверени копия от дипломи, удостоверение за завършен курс на обучение по Наредба № 2 от 22.03.2004г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи за специалиста или еквивалент, който ще изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве, сертификати, референции от настоящи или предишни работодатели, възложители и други подходящи документи); декларации за ангажираност от експертите, предвидени за изпълнението на поръчката 4 Декларация, съдържаща списък на механизацията, която участникът ще осигури за изпълнение предмета на поръчката. 5.Копие на лиценз за извършване на превоз на товари на територията на Република България, издаден от министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията. 6. Копие на разрешение за работа с опасни отпадъци, издадено от Министерството на околната среда и водите. За съответствие с това изискване Възложителят ще приема еквивалентни сертификати или разрешения, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, съгласно чл. 53, ал. 4 от ЗОП.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

1.Участникът да е изпълнил през последните пет години, считано от датата на представяне на офертите, най-малко един договор за строителството, което е предмет на поръчката, завършено към датата на подаване на офертата от участника на стойност минимум 4 000 000 (четири милиона) лева без ДДС . Възложителят счита обектът за завършен, когато по него има одобрен финален доклад или равностоен документ, издаден от съответния възложител; 2. Участникът трябва да има внедрена система за управление на: • качеството в строителството по ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват на сертификата с обхват в съответствие с предмета на поръчката; • околната среда по ISO 14001:2004 или еквивалентна с обхват на сертификата с обхват в съответствие с предмета на поръчката. 3. Участникът трябва да осигури минимум следния квалифициран технически персонал за изпълнение на строително монтажни дейности както следва: Ръководител на проекта; Заместник на ръководителя на проекта; Ръководител на част строително-монтажни работи (СМР); Лицензиран координатор по безопасност и здраве; Дипломиран геодезист. Минималните изисквания към всеки един от горепосочения състав на персонала са следните: Образование – висше образование, за Ръководителя на част СМР се допуска минимум средно специално образование. 4. Участникът трябва да осигури минимум следната механизация за извършване на необходимите дейности: багери-2бр;челен товарач (фадрома)-1бр;автомобили самосвали-3бр;булдозер-4бр;шиповиден валяк-1бр;скрепери-3бр;водоноска-1бр;грейдер-1бр. Колесен трактор с плуг, фреза, редосеялка, валяци, тороразпръскавч-1бр. Участникът може да използува ресурсите и на други физически или юридически лица, при условие че докаже, че ще ги има на свое разположение за срока на изпълнение на поръчката. 5. Участникът трябва да е лицензиран за превоз на товари на територията на България, издаден от Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията. 6. Участникът трябва да разполага с разрешение за работа с опасни отпадъци, издадено от Министерството на околната среда и водите. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможности и/или квалификация се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за технически възможности и/или квалификация се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответсвие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническо предложение (Обяснителна записка - 30т.; Време за реакция - 5т.); тежест: 35
Показател: Предлагана цена; тежест: 10
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21.06.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Посочената цена е без ДДС. Документация за участие може да се закупува всеки работен ден от 9:00 до 17:00 часа от Община Русе, пл. Свобода № 6, Информационен център, гише "Търговия и транспорт. Обществени поръчки". Сумата следва да бъде внесена в касата на Община Русе или по банков път на следната сметка:ТБ Инвестбанк АД, Клон Русе, BIG - IORTBGSF ; IBAN - BG96 IORT 7379 8400 0800 00, вид плащане 447000.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
02.07.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 03.07.2013 г.  Час: 14:00
Място

Община Русе

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват при отварянето на офертите и проверката на съответствието им със списъка по чл. 56 от ЗОП, както и при отварянето на плика с предлаганата цена, имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Настоящата обществена поръчка се възлага във връзка с изпълнение на проект „Подготовка на инвестиционен проект за закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци на територията на Община Русе”, рег. № 58231-12-316; Договор за безвъзмездна финансова помощ по оперативна програма “Околна среда 2007 – 2013 г.”, съ-финансирана от Европейския фонд за регионално развитие и от Кохезионния фонд на Европейската общност – номер на договора 58231-С029; приоритетна ос 2 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за третиране на отпадъци”; референтен номер на процедурата за подбор на проекти „BG161PO005/08/2.30/01/03 Техническа помощ за подготовка на инвестиционни проекти по приоритетна ос 2 на Оперативна програма “Околна среда 2007-2013 г.”, съфинансирана от Европейски фонд за регионално развитие на Европейския съюз в размер на 85 % от общите допустими разходи

VI.3) Допълнителна информация

Продължение от поле III.2.1. Участникът следва да е регистриран в професионален или търговски регистър с предмет строителство ІІ-ра категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т 2 и IV-та група, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя. Това той доказва чрез заверено копие на удостоверение, издадено от компетентни органи съгласно националното законодателство на страната, където участникът е регистриран, доказващо регистрацията му в професионалните или търговски регистри на страната с предмет строителство, съответстващ на категорията строеж каквато е категорията на строежа – предмет на обществената поръчка. За българските участници това е удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случай, че участникът е чуждестранно лице, то същият прилага декларация или удостоверение за наличие на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националният му закон, в съответствие с разпоредбата чл. 49, ал. 1 от ЗОП. Възложителят отстранява участник при наличие на някое от следните обстоятелства: 1) който е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си; 2) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от ДОПК към държвата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно цзаконодателствотот на държавата, в която участникът е установен; 3) има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 4) който е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.05.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ