Версия за печат

00579-2013-0001

BG-село Струмяни: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Струмяни, пл."7-ми Април" №1, За: Костадин Мешков, Р. България 2825, село Струмяни, Тел.: 07434 3108, E-mail: strumyani_oba@yahoo.com, Факс: 07434 3105

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strumyani.org.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти, перилни и миещи препарати за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни” разделена на следните обособени позиции: 1. Хляб и хлебни изделия; 2. Мляко и млечни продукти; 3.Месо и месни изделия; 4. Плодове и зеленчуци; 5. Консерви; 6. Разни хранителни продукти: варива , тестени изделия, подправки и замразени зеленчуци ; 7.Перилни и миещи препарати -за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: община Струмяни,село Струмяни,село Микрево и село Раздол
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Доставка на хранителни продукти, перилни и миещи препарати за нуждите на социални и образователни заведения на територията на Община Струмяни” разделена на следните обособени позиции: 1. Хляб и хлебни изделия; 2. Мляко и млечни продукти; 3.Месо и месни изделия; 4. Плодове и зеленчуци; 5. Консерви; 6. Разни хранителни продукти: варива , тестени изделия, подправки и замразени зеленчуци ; 7.Перилни и миещи препарати -за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 33700000, 39830000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Продукти за лични грижи
Почистващи продукти

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на хранителните продукти,които са обект на поръчката е съгласно спецификациите включени в документацията за участие. Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
214206.15 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерът на гаранцията за участие е в размер на 1/един/ процент от стойността на поръчката без ДДС. По обособени позиции е както следва: 1. За първа обособена позиция - 220.25лв. /двеста и двадесет лева идвадесет и пет стотинки/.2. За втора обособена позиция - 302.52 лв./триста и два лева и петдесет и две стотинки/3. За трета обособена позиция - 580.38 лв./петстотин и осемдесет лева и тридесет и осем стотинки/4. За четвърта обособена позиция - 387.22 лв./триста осемдесет и седем лева и двадесет и две стотинки/5. За пета обособена позиция - 144.80 лв./сто четиридесет и четири лева и осемдесет лева/ 6. За шеста обособена позиция - 354.71 лв./триста петдесет и четири лева и седемдесет и една стотинки/ 7. За седма обособена позиция - 152.18 лв./сто петдесет и два лева и осемнадесет стотинки/ Всеки участник представя отделна гаранция за всяка обособена позиция за която участва. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка е длъжен, преди подписването на договора, да представи на Възложителя гаранция за изпълнение в размер на 3 (три) % от договорената стойност на обществената поръчка. Гаранцията се представя в една от следните форми: • Гаранция за участие/изпълнение на договора под формата на парична сума, платима по следната банкова сметка на Община Струмяни: Банка: ИА БАНК АД, офис Струмяни Банков код (BIC): IABGBGSF Банкова сметка (IBAN): BG69IABG76483350128400 •Оригинал на банкова гаранция за изпълнение на договора Когато участникът избере гаранцията за участие/изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, в полза на Възложителя и че е със срок на валидност – най – малко 30 (тридесет) календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертите/ за изпълнение на договора, ако липсват основания за задържането на гаранцията. Всеки участник представя отделна гаранция за всяка обособена позиция за която участва. Гаранциите за участие в настоящата процедура се задържат и освобождават по реда на чл.61 и чл.62 ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането е осигурено от средства на общинския бюджет. Плащанията ще се извършват, съгласно предложената оферта и договорените условия от всяко заведение, приело доставката. Заплащането на доставените хранителни продукти ще става по банков път в български лева с платежно нареждане по сметка на Изпълнителя, след всяка извършена доставка през изтеклия месец, придружено със сертификат за качество и произход на доставените продукти. Разплащането ще се извършва от бюджета на всяко заведение – второстепенен разпоредител,с бюджетни кредити отложено, съгласно предложението на участника, но не по-малко от 30 календарни дни.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника или упълномощено от него лице. Заверено копие на документ за регистрация на участника или ЕИК (единен идентификационен код), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър - за български юридически лица За участник, който е физическо лице – заверено копие на документ за самоличност на участника. Когато не е представен ЕИК, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участникът е длъжен да представи удостоверение за актуално състояние – заверено копие, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертата. Чуждестранните физически и юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, издадено не по-рано от 3 месеца преди датата на отваряне на офертата и в официален превод. Когато участникът е обединение/консорциум документите се прилагат от всички членове на обединението. Заверено копие на договор/споразумение за учредяване на обединение/консорциум - когато участникът в обществената поръчка е част от такова. Пълномощно на лицето, подписващо офертата (оригинал) – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация (т.3.по-горе), а от изрично упълномощен негов представител. Пълномощното следва да съдържа всички данни на лицата (упълномощен и упълномощител), както и изрично изявление, че упълномощеното лице има право да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Всички членове на обединението/консорциума упълномощават едно лице да подписва офертата. Декларация по чл. 47, ал. 1 от ЗОП- подписва се задължително лично от лицата по чл.47, ал.4 ЗОП. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения и от подизпълнителите на участника. Декларация по чл. 47, ал. 5 от ЗОП-подписва се задължително от всички членове на управителните и контролни органи на участника, в това число и от лицата, временно изпълняващи тези длъжности, вкл. прокурист или търговски пълномощник. Когато лицата, участващи в управителните и контролни органи на дружеството на участника са юридически лица – декларацията се подписва от техния представител в съответния управителен или контролен орган. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения, и от подизпълнителите на участника. Декларация по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - подписва се задължително от лицата по чл.47, ал.4 от ЗОП. Декларация се представя и от физическите и юридическите лица, участващи в състава на обединения и от подизпълнителите на участника. Декларациите по чл. 47, не могат да бъдат подписвани от пълномощник. Когато деклараторът е чуждестранен гражданин, декларацията се представя и в превод. Административни сведения за участника – по образец; Документ за закупена документация за участие - копиe; Документ, удостоверяващ внесена гаранция за участие по обособена позиция – оригинал, съгласно раздел IX от документацията за участие
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща информация за реализиран оборот на участника за последните 3 (три) отчетни години. За доказване на това обстоятелство се представя информация за общия оборот и за оборота от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчката (под сходни с предмета на поръчката да се разбира, даговори за периодична доставка на хранителни продукти или перилни и почистващти препарати )
Минимални изисквания: Оборот от доставки, сходни с предмета на настоящата поръчка
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация: Заверено копие на Удостоверение за регистрацията на обект за производство и/или търговия с храни по реда на чл.12, ал.10 от Закона за храните. Справка-декларация, съдържаща списък на изпълнени минимум един договор с предмет, сходен с предмета на поръчката от участника през последните три години, включително стойностите, датите и контрагентите Списък - декларация за притежаван собствен или нает транспорт за изпълнение на доставките Към декларацията се прилагат копия на регистрационни талони, удостоверяващи собствеността и общата товароносимост на специализираните превозни средства, както и валидни разрешителни за превоза на името на участника съгласно изискванията на ДВСК и РЗИ. В случай, че транспортните средства не са собствени, се прилага заверено копие на договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение на участника за срока на договора..Хладилните автомобили трябва да имат издадено на името на участника „Удостоверение за регистрация на транспортното средство” от ДВСК (за превоз на всички хранителни продукти от животински произход), съгласно чл.7 от Закона за ветеринарно медицинската дейност отнася се за участници по обособени позиции №2 Мляко и млечни продукти и №3 „Месо и месни продукти” . Автомобилите, които ще се използват за превоз на хранителни продукти от не животински произход (консерви, подправки, плодове, зеленчуци и др.) да са придружени с „Удостоверение за регистрация” на транспортното средство от РИОКОЗ.
Минимални изисквания: Минимално изискване: – два автомобила, единият от които да е с хладилна камера. Декларация, съдържаща информация за притежаваните складови помещения, хладилна техника или хладилни помещения, поддържащи необходимата за съхранение на хранителните продукти температура – доказва се с валидни санитарни разрешителни, съгласно изискванията на ДВСК и РИОКОЗ – „Удостоверение за регистрация” от РИОКОЗ на името на участника и документи, удостоверяващи собствеността на съответния обект. В случай, че складовите помещения с хладилна техника или хладилните помещения не са собствени, се прилага заверено копие на договор за наем, в който да е удостоверено, че те ще са на разположение за срока на договора. Справка - декларация за наличния персонал, който ще отговаря за изпълнението на поръчката, включително и лицата, отговарящи за контрола на качеството и ръководните служители Всеки доставен продукт да бъде в срок на годност (остатъчна годност не по малко от 80% от годността) и придружен от експертен лист или сертификат за качество, сертификат за произход, документ за произход или друг аналогичен документ (за хранителните продукти - съгласно изискванията на Закона за храните и Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословното хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детските заведения);
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията, спецификациите, в поканата за представяне на оферти или за участие в договаряне или в описателния документ
Показател: Ценово предложение ; тежест: 70
Показател: Срок отложено плащане ; тежест: 30

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.05.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в процедурата може да се закупи от административната сграда на Общинска администрация Струмяни, всеки работен ден от 08.30 до 16.30 часа в срока, посочен в обявлението, както и с писмено изявнено желание за закупуване на документация изпратено по факс или електронна поща придружено с документ удостоверяващ закупуване на документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.06.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.06.2013 г.  Час: 10:00
Място

село Струмяни, сградата на ОбА Струмяни, зала на Общински съвет

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на юридическите лица с нестопанска цел и средствата за масово осведомяване.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Решението, обявлението и цялата документация за участие в обществената поръчка е публикувана и достъпна на електронната страница на Община Струмяни www.strumyani.org.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Хляб и хлебни изделия
1) Кратко описание

Периодични доставки на хляб и хлебни изделия за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие.

Прогнозна стойност, без ДДС
22025 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Мляко и млечни продукти за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
30252 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо и месни изделия
1) Кратко описание

Месо и месни изделия за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15100000

Описание:

Месо и месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
58038.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове и зеленчуци
1) Кратко описание

Плодове и зеленчуци за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

03200000

Описание:

Зърнени култури, картофи, зеленчуци, плодове и черупкови плодове

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
38721.66 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви
1) Кратко описание

Консерви за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
14480 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и други
1) Кратко описание

Разни хранителни продукти - захарни и тестени изделия, подправки, варива, замразени продукти и други за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15800000

Описание:

Различни хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
35470.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция Перилни и миещи препарати
1) Кратко описание

Перилни и миещи препарати за нуждите на ДСП с. Струмяни, ОДЗ „Патиланци” и ДВХПР с.Раздол

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39830000, 33700000

Описание:

Почистващи продукти
Продукти за лични грижи

3) Количество или обем

Съгласно прогнозните количества в стойностната спецификация в документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
15218.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12