00398-2013-0008
Технически редакции | ||
30.04.2013 13:22 ч. : | 30/04/2013 12:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.04.2013 13:22 ч. : | 30/04/2013 12:51 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст. Гешов"№ 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087
Място/места за контакт: Икономист "ОП"Интернет адрес/и:
Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.
Публичноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2013 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."
Възлагане на обществена поръчка
Открита процедура по Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2013 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."
22000000
Описание:
НЕ
ДА
НЕ
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
НЕ
30.04.2014 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 340,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 200,00 лв., за 3-та обос.позиция -60,00 лв. При участие за цялата поръчка в размер на 600,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България, в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички услуги са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената услуга. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.
Плащането се извършва в български лева от звеното, краен получател по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметка на изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни от доставката на отпечатаните (изработените материали) и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал издадена с името и данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС и Приемателно-предавателен протокол между звеното, краен получател и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на материалите и приложени към него одобрените материали за печат ( изработване-за обособена позиция 3) .
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Предварително обявление за ОП
ДА
Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 951 50 87 или 91 52 111.
Български
90
Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6
Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
На разположение на участниците има изложени образци-мостри за материалите ( за които има такива), които са на разположение в ст.20, ет.10 в НЦОЗА.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
30.04.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др
22000000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 15.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 15/ петнадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо и не-повече от 3/три/работни дни от датата на получаване на възлагателното писмо за спешни такива.
Отпечатване на сборници, учебници и списания
22200000
Описание:
Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие
Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо,придружено с всички материали, които следва да се включат в изданието .
„Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства”
22000000
Описание:
Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие
Изработването ще се извършва след получаване на възлагателни писма от Ректората на МУ-София. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо.