Версия за печат

00398-2013-0008

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20 и 22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://mu-sofia.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://opt.mu-sofia.bg/.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул."Акад. Ив. Евст. Гешов"№ 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.22, За: г-жа Марта Генсузова, Република България 1431, София, Тел.: 02 8510879, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Ръководител отдел "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Медицински Университет-София-Ректорат, бул. "Акад. Ив. Евст. Гешов" № 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, ст.20, За: г-жа Розалия Балдаранова, Република България 1431, София, Тел.: 02 9152122, E-mail: zop@mu-sofia.bg, Факс: 02 9515087

Място/места за контакт: Икономист "ОП"

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://mu-sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2013 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
Място на изпълнение: Ректората и звената на Медицински Университет - София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Открита процедура по Отпечатване на материали за нуждите на Ректората и звената на Медицински университет-София за 2013 г. по 3 обособени позиции- 1.Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др.; 2. Отпечатване на сборници, учебници и списания; 3. Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства."

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.04.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка е в размер на :За 1-ва обос.позиция - 340,00 лв., за 2-ра обос.позиция - 200,00 лв., за 3-та обос.позиция -60,00 лв. При участие за цялата поръчка в размер на 600,00 лв. Гаранция за участие - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане и усвояване от Възложителя съгласно чл. 61 от ЗОП,със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61, ал. 1 от ЗОП до решаване на спора, когато кандидатът или участникът в процедура за възлагане на обществена поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя по реда на чл. 61, ал. 2 от ЗОП, независимо от нейната форма, в случаите, когато участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите, както и когато участникът е определен за Изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка в едномесечен срок след влизане в сила на решението за определяне на Изпълнител или на определението, с което е допуснато предварително изпълнение на това решение. Гаранцията за участие в процедурата се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. Гаранция за изпълнение – 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, платима по банкова сметка на Ректората на МУ - София или безусловна и неотменяема банкова гаранция, покриваща срока на договора и 10 работни дни след приключването му издадена от българска или чуждестранна банка с клонове в България, в полза на Възложителя. Банковата сметка на Ректората на МУ - София е IBAN: BG78BPBI79403363987201 и BIC: BPBIBGSF в ЮРОБАНК И ЕФ ДЖИ БЪЛГАРИЯ. Възложителят освобождава внесените гаранции за изпълнение на договора в срок от 10 работни дни след приключване срока на договора, при условие, че всички услуги са изпълнени качествено и в срок, както и ако са внесени всички дължими неустойки по договора от страна на Изпълнителя в срок от 3 /три/ работни дни, от получаване на писмо - покана от Възложителя, ако такива са предявени. В противен случай, дължимата от Изпълнителя неустойка се удържа от внесената от Изпълнителя гаранция за изпълнение на договора, след което Възложителят заплаща извършената услуга. Гаранцията за изпълнение се представя в оригинал при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева от звеното, краен получател по банков път, съгласно офертната цена в лева по сметка на изпълнителя не по-късно от 20 календарни дни от доставката на отпечатаните (изработените материали) и след представяне от изпълнителя на доставна фактура - оригинал издадена с името и данни на съответното звено краен получател, съставена съгласно изискванията на ЗДДС и ППЗДДС и Приемателно-предавателен протокол между звеното, краен получател и Изпълнителя, удостоверяващ получаването на материалите и приложени към него одобрените материали за печат ( изработване-за обособена позиция 3) .

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: УАС - оригинал, издадено не по-рано от 3 м. преди подаване на офертата, когато участникът е ЮЛ и не подлежи на регистрация в ТР към АВ; Допуска се представянето на ЕИК съгласно чл. 23 от ЗТР, когато участникът е ЮЛ - търговец или ЕТ и подлежи на регистрация в ТР към АВ; копие от документ за самоличност, когато участникът е ФЛ, а при участници обединения – договор за създаване на обедин. или друг еквивалентен документ, в който се посочва разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предмет на поръчката, както и документ, подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващият;Заверено от участника копие от уд. с идентифик. номер /код по БУЛСТАТ/, ако е приложим; удост. за рег. с идент.№ по ДДС (за рег. по ЗДДС).Всички документи в офертата, които са на чужд език се представят и в превод на български език. Документите, за които не се изисква оригинал, могат да се представят като копия, заверени с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат на участника. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник:- при обстоятелствата визирани в чл.47,ал.1 и ал.5 от ЗОП; -при наличие на обстоятелства по чл.47,ал.2: участникът: - е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от ТЗ, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгл. националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или участникът е преустановил дейността си;- има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2,т.1 от ДОПК към държавата и към община, установени с вл. в сила акт на комп. орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочванена задълженията, или има задължения за данъци или вноски за соц. осигуряване съгл. законодателството на държавата, в която е установен; - е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от НК във връзка с провеждане на процедури за възлагане на ОП; -не е представил някой от изискуемите документи, съдържащи се в плик № 1 на офертата, съгласно Прил. № 5 на документацията и съгл. изискванията на чл. 68, ал. 9 от ЗОП – в случай, че участникът не е представил необходимите и изброени в протокола по чл. 68 ал. 7 от ЗОП документи в срок;-чието предложение е непълно или не отговаря на условията, предварително обявени в настоящото обявление и документацията за участие; -при наличие на обстоятелства по чл.69, ал.1 от ЗОП, както и при липсата на др.документи или условия описани в документацията или предвидени в ЗОП; -е представил невярна инф. за доказване на съотв. му с обявените от възл. критерии за подбор и това обст. е установено по реда на чл. 68,ал.11 ЗОП; -предст. оферта е непълна и не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП – Офертата не съдържа 3 отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: Пл. №1“Документи за подбор” , в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 12 - 14, отнасящи се до критериите за подбор на участниците; Пл. № 2 "Предл.за изпълнение на поръчката", в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т.9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно избрания от възложителя критерий и посочените в документацията изисквания; Пл. № 3 - „Предл.цена”, който съдържа ценовото предложение на участника.Когато докум. от съдържанието на Пл№ 2 и №3 от офертата на участника не са представени в отделни запечатани, непрозрачни и надписани пликове за всяка об.поз.поотделно,при представяне на прил. или документи в общия плик на офертата извън съдържанието на всеки един от трите плика.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: - Няма
Минимални изисквания: -Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: -Списък-Декларация по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП на основните договори за подобни услуги изпълнени през последните три години, към момента на подаване на офертата на съответния участник, включително предмета, стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение от възложители по посочените в списъка договори - оригинал или заверено от участника копие.
Минимални изисквания: - Участникът да има минимум един изпълнен договор за подобни услуги през последните три години,към момента на подаване на офертата на съответния участник, придружен с референция. За сходен с предмета на поръчката предмет за обособени позиции №№ 1 и 2 се счита-отпечатване на материали, а за обособена позиция № 3- изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 525356 от 25.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
20.05.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 3 BGN
Условия и начин на плащане

Внесени в касата на Ректората на Медицински университет-София, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА ет.10, стая 29-всеки делничен ден от 10.00-12.00 ч. и от 13.00-16.30 ч. или по банкова сметка на Медицински университет-София-Ректорат-IBAN-BG 43 BNBG 9661 3100 1021-01,код BNBGBGSD-БНБ-София. Документацията се получава в Ректората на Медицински университет- София,бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" 15, сградата на НЦОЗА, ет.10, стая 20, срещу представяне на документ, доказващ закупуването й по съответния ред. Документацията се закупува с еднодневна предварителна заявка на тел. 951 50 87 или 91 52 111.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.05.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31.05.2013 г.  Час: 10:30
Място

Медицински университет-София-Ректорат, бул."Акад.Ив.Евст.Гешов" № 15,сградата на НЦОЗА, етаж 12, зала 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управители или техни упълномощени представители по един от участник, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел, след тяхната легитимация. Информация при промяна на датата и часа на отваряне на офертите, както и датата и часа за отваряне на ценовите оферти ще бъде обявена на сайта на Медицински университет-София http://mu-sofia.bg/, Профил на купувача, Обяви и съобщения.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

На разположение на участниците има изложени образци-мостри за материалите ( за които има такива), които са на разположение в ст.20, ет.10 в НЦОЗА.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.04.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др
1) Кратко описание

Отпечатване на бланки, сертификати, формуляри и др

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2014 г. 
5) Допълнителна информация

Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 15.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 15/ петнадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо и не-повече от 3/три/работни дни от датата на получаване на възлагателното писмо за спешни такива.


Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Отпечатване на сборници, учебници и списания
1) Кратко описание

Отпечатване на сборници, учебници и списания

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22200000

Описание:

Вестници, специализирани, периодични и илюстровани списания

3) Количество или обем

Съгласно Приложение № 1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2014 г. 
5) Допълнителна информация

Отпечатването ще се извършва, съгласно разбивка по отделни звена. Материалите се поръчват с възлагателни писма от Възложителя, респективно звената-крайни получатели. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо,придружено с всички материали, които следва да се включат в изданието .


Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства”
1) Кратко описание

„Изработване на студентски книжки и корици за дипломи и свидетелства”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

3) Количество или обем

Съгласно Приложение №1а от Документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.04.2014 г. 
5) Допълнителна информация

Изработването ще се извършва след получаване на възлагателни писма от Ректората на МУ-София. Последният срок за издаване на възлагателно писмо до изпълнителя е 10.04.2014г. Срока за изпълнение на всяка конкретна поръчка е не повече от 20/ двадесет/ календарни дни от датата на получаване на възлагателното писмо.